REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# tutejszy

09.02.2015 10:55

Cyt; "...ponieważ gdyby czerwone dla samochodów świeciłoby się zbyt długo, kierowcy mogliby uznać je za zepsute. I wjechać na zebrę" - pan rzecznik ZDM wzniósł się tą wypowiedzią na szczyty intelektu.

# ona

09.02.2015 12:42

Podobna sytuacja jest kawałek wcześniej, na przejściu dla pieszych przy pętli autobusowej na Górczewskiej. Trzeba biec, bo inaczej nie zdąży się przejść.

# BeMózg

09.02.2015 13:16

Ludzie, o co wam chodzi? Takie rozwiązanie, chociaż trochę uciążliwe, jest najbezpieczniejsze. Gdyby zielone światło świeciło się długo, po to aby jakaś babina z Coopera zdążyła przedreptać przez przejście za jednym zamachem, to ze dwadzieścia-trzydzieści samochodów musiałoby o co najmniej pół minuty dłużej stać na czerwonym i smrodzić włączonymi silnikami. Wówczas byłyby oczywiście pretensje o to, że korki się tworzą. Zaś przy obecnym ustawieniu świateł na rondzie RWE korków nie ma, co świadczy o prawidłowym wyregulowaniu sygnalizacji.
Zaś pan (pani?) redaktor, skoro chce poważnie podchodzić do takiego trudnego tematu, niech podszkoli się w zakresie inżynierii ruchu drogowego. Może jakieś studia podyplomowe? Eee..., to chyba za trudne, nie?

REKLAMA

# 4bristol

09.02.2015 13:16

Pan Sobieraj przeszedł samego siebie

# zjelonek

09.02.2015 21:01

#BeMózg napisał(a) 09.02.2015 13:16
niech podszkoli się w zakresie inżynierii ruchu drogowego. Może jakieś studia podyplomowe? Eee..., to chyba za trudne, nie?
W Europie w zakresie inżynierii ruchu w mieście preferowane są rozwiazania dogodne dla pieszych , filozofia preferencji dla samochodów nie sprawdziła się nigdzie , ale dalej jest stosowana w rozwijających się krajach świata

# JarekK

10.02.2015 07:44

#zjelonek
ale światła na rondzie WE są dogodne dla pieszych, nic się pieszemu nie stanie jak poczeka chwilkę na wysepce, pieszy to nie święta krowa musi dzielić miasto z innymi uczestnikami ruchu. Artykuł bez sensu, pan redaktor nie miał co napisać to se wymyślił "temat roku", a zanim się uda na studia z inżynierii ruchu to dziennikarska rzetelność wymagała by podpisywania swoich artykułów z imienia i nazwiska. Takie chowanie się za inicjałami źle świadczy o piszącym.

REKLAMA

# Max

10.02.2015 08:45

Najgorsze jest to, że piesi idą dalej na czerwonym świetle....
Już mogli by to wydłużyć niż zostawić jak jest.
Jestem kierowcą i codziennie jestem na skrzyżowaniu Górczewska z Powstańców.
Jeszcze nie było dnia o godzinie 17.00 żeby piesi nie wbiegali na czerwonym .... co za tym idzie wstrzymują i dezorganizują ruch.
Może faktycznie dać dłuższe te zielone o te 15 sekund??

# 3 świat

10.02.2015 11:14

"Troska o bezpieczeństwo zdaniem rzecznika ZDM polega na tym, że czas zielonego światła dla pieszych jest krótki, ponieważ gdyby czerwone dla samochodów świeciłoby się zbyt długo, kierowcy mogliby uznać je za zepsute. I wjechać na zebrę. - Lepiej więc chwilę poczekać niż się narażać - mówi Adam Sobieraj."
hahahahaha

# ZXCV

10.02.2015 13:26

To samo jest na skrzyżowaniu Reymonta z Maczka - światła dla pieszych są tak ustawione, że nie ma możliwości przejścia za jednym razem na drugą stronę ulicy.

REKLAMA

# alop

10.02.2015 15:03

"gdyby czerwone dla samochodów świeciłoby się zbyt długo, kierowcy mogliby uznać je za zepsute. I wjechać na zebrę."
Co się dzieję w mózgu tak myślącej osoby?

# mnietek

10.02.2015 17:52

Wielka mi nauka ta "inzynieria ruchu drogowego". W Polsce sprowadza sie ona do optymalizacji czasu przejazdu samochodow. Pieszy, rowerzysta do mianownika nie wchodzi (w ogole sie nie mierzy innych uczestnikow ruchu). Dostaje z algorytmu jakies minimum wynikajace z ustawy i tyle. Wiec tak a nie inaczej wygladaja nasze miejskie skrzyzowania, i dopuki dzisiejsza generacja drogowcow nie pojdzie na emerytury, nic sie nie zmieni, bo tak ich uczono za komuny.

# Jar_007

10.02.2015 22:12

Brawo dla tego pana. Osiągnął właśnie szczyt arogancji.

REKLAMA

# Orto Graf

11.02.2015 14:17

Te, "#mnietek", weź się ogarnij i wróć do szkoły (podstawowej). Wyraz "dopóki" piszemy przez "ó" zamknięte.

# rtyt

16.02.2015 15:53

A po co w ogóle przechodzić przez jezdnię? Przecież to niebezpieczne. Najlepiej wsiąść w samochód i przejechać te 400m. Będzie bezpieczniej. I rzecznik będzie miał mniej do tłumaczenia. Opamiętajcie się mieszkańcy Warszawy. Tylko Wam źle i narzekacie. Cieszcie się, że nie musicie pisać podania, żeby zielone się zapaliło...
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA