Forum › Wawer
# Odwieczny stan 25.02.2019 10:04 |
|
"Przystanki kolejowe" to nazwa istniejąca w żargonie dziennikarskim. Prawidłowo nazywają się one "przystankami osobowymi" i nie jest to żargon kolejowy, lecz nazwa będąca częścią oficjalnej nomenklatury.
A tak do sedna - przeszkodą w prowadzeniu działań w kierunki integracji transportu publicznego jest BETON obecny w prawie wszystkich spółkach kolejowych, powstałych w wynika przekształcenia na początku lat dwutysięcznych przedsiębiorstwa Polskie Koleje Państwowe. Do zmiękczenia tego betonu potrzebna jest zmiana pokoleniowa, a to zajmie co najmniej 20-40 lat. |
# RJW 25.02.2019 11:35 |
|
Pouczanie o nomenklaturze kolejowej jest tu niestosowne. Nie wszyscy muszą wiedzieć o co chodzi. Podział na stacje i przystanki pochodzi z początków kolei i jest ściśle techniczny. Z punktu widzenia pasażera są to stacje, jak w metrze.
|
# RJW 25.02.2019 11:40 |
|
Zwracam uwagę na konieczność przesunięcia peronu stacji Wawer po wiadukt Bronisława Czecha, aby mozliwa była bezpośrednia przesiadka między pociągami aglomeracyjnymi (może nie tylko) i autobusami. To jest niezbędne. Obecne odsunięcie w stosunku do byłego przejazdu, powstało w czasie budowy wiaduktu. TO JEST BARDZO WAŻNE!
|
# rafa 25.02.2019 13:12 |
|
Czy pociągami dalekobieżnymi (jeśli zatrzymywałyby się na Wawrze") można będzie podróżować na "karcie miejskiej"?
|
# fan kolejii 25.02.2019 18:22 |
|
#rafa napisał(a) 25.02.2019 13:12 Tak jak na Gocławiu na zderzaku w kuckach.Czy pociągami dalekobieżnymi (jeśli zatrzymywałyby się na Wawrze") można będzie podróżować na "karcie miejskiej"? |
# fan kolej 25.02.2019 20:11 |
|
A kiedy połączenie okęcia do Wawra.
|
# Marian 26.02.2019 01:23 |
|
Zatrzymywanie się pociągów dalekobieżnych w Wawrze to jak pendolino we Włoszczowej.
|
# Insurgent 26.02.2019 13:17 |
|
pomysł aby w Falenicy zrobić duży dworzec kolejowy wielkości Warszawy Wschodniej - jest bardzo fajny! jestem za!
|
# Eenqire 26.02.2019 23:52 |
|
#RJW napisał(a) 25.02.2019 11:40 Zwracam uwagę, że jest to tragiczny pomysł. Przesunięcie peronu stacji jest niemożliwe ze względu na specyfikę budowy wiaduktu Czecha. Dodatkowo "przesunięcie" spowodowało by utracenie funkcji dworca w Wawrze i tunelu pod torami. Zamiast wydwać pieniądze na takie eksperymenty lepiej przeznaczyć je na remont stacji Warszawa Wawer z uwzględnieniem przywrócenia funkcji budynku obok peronu.Zwracam uwagę na konieczność przesunięcia peronu stacji Wawer po wiadukt Bronisława Czecha, aby mozliwa była bezpośrednia przesiadka między pociągami aglomeracyjnymi (może nie tylko) i autobusami. To jest niezbędne. Obecne odsunięcie w stosunku do byłego przejazdu, powstało w czasie budowy wiaduktu. TO JEST BARDZO WAŻNE! |
# Obywatel anina 02.03.2019 14:59 |
|
hmm... po co budowac cos dodatkowego skoro infrastruktura przystosowana jest na Gocławku... tylko autobusy dostosowac.. ;)
|
# Odwieczny stan 16.03.2019 22:00 |
|
Do #RJW - pouczanie o nomenklaturze kolejowej jest tu jak najbardziej stosowne. Dziennikarz to osoba wykształcona, zatem powinien być rzetelny i używać prawidłowego słownictwa. To jeden z jego podstawowych obowiązków zawodowych.
|
Pani Wiosna 24.05.2019 23:57 |
|
Dzięki Wiośnie dostaniesz się do lekarza specjalisty najdłużej w ciągu miesiąca, a nie jak obecnie trzeba czekać rok czy dwa lata... #wiosnabiedronia $KGawkowski
https://imgbbb.com/image/emzjZ |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuWawer
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.