Wawer

41/1508 




25.11.2020 12:38
#Marian
Droga za miliardy i 100km/h. Niewiele więcej niż na zwykłej drodze poza terenem zabudowanym. To całkiem jak torowisko na Poniatowskim. Świeżo po remoncie i ograniczenie dla tramwajów 20km/h. Kiedy ci rządzący w końcu zmądrzeją i zrobią coś pożytecznego.
25.11.2020 12:39
#Renata
Dobra wiadomość! A jak wygląda kwestia komunikacji z Wawra na Ursynów? Kiedy ma być uruchomiona, bo nie wszyscy są zmotoryzowani?
25.11.2020 13:19
#Solo
#Marian napisał(a) 25.11.2020 12:38
Droga za miliardy i 100km/h. Niewiele więcej niż na zwykłej drodze poza terenem zabudowanym. To całkiem jak torowisko na Poniatowskim. Świeżo po remoncie i ograniczenie dla tramwajów 20km/h. Kiedy ci rządzący w końcu zmądrzeją i zrobią coś pożytecznego.
nie zbawi Cie te 8 min. W Polsce i tak prędkości na S i A są wysokie w porównaniu do innych krajów.
Droga za miliardy i 100km/h. Niewiele więcej niż na zwykłej drodze poza terenem zabudowanym. To całkiem jak torowisko na Poniatowskim. Świeżo po remoncie i ograniczenie dla tramwajów 20km/h. Kiedy ci rządzący w końcu zmądrzeją i zrobią coś pożytecznego.
25.11.2020 15:26
#Marian
#Solo napisał(a) 25.11.2020 13:19
nie zbawi Cie te 8 min. W Polsce i tak prędkości na S i A są wysokie w porównaniu do innych krajów.
Równie dobrze można zrobić Tempo 30 i co 100 metrów spowalnicz przeciez godzina więcej też mnie nie zbawi.nie zbawi Cie te 8 min. W Polsce i tak prędkości na S i A są wysokie w porównaniu do innych krajów.
Bezsensem jest budowanie drogi niby szybiego ruchu z limitem jak na zwykłej drodze. To marnotrastwo pieniędzy. Wystarczyłaby zwykła droga z 90km/h za ułamek kwoty. Po jaką cholerę robić taką szeroką drogę?
25.11.2020 16:38
#ftgftgvt
Jakby byla zwykla droga, to by sie szybko zakorkowala. To jest kontynuacja autostrady z Berlina na wschod, jak to sobie Pan wyobraza zeby caly ten ruch w polaczeniu z ruchem z miasta puscic zwykla droga? nonsens.
REKLAMA
25.11.2020 17:25
#MarekMarecki
100/h wam mało? Na S8 na Grota przy 90 tłuką się na potęgę! Chcecie mieć to samo na Południowym???
Jak się ma fantazje to jechać do Niemiec się wyżywać!
Jak się ma fantazje to jechać do Niemiec się wyżywać!
25.11.2020 19:37
#CRT
#MarekMarecki napisał(a) 25.11.2020 17:25
100/h wam mało? Na S8 na Grota przy 90 tłuką się na potęgę! Chcecie mieć to samo na Południowym???
Jak się ma fantazje to jechać do Niemiec się wyżywać!
Na S8 są błędy projektowe tudzież rozwiązania niezgodne z warunkami technicznymi dla dróg. Może tutaj też.
100/h wam mało? Na S8 na Grota przy 90 tłuką się na potęgę! Chcecie mieć to samo na Południowym???
Jak się ma fantazje to jechać do Niemiec się wyżywać!
26.11.2020 09:01
#Kierowca125
Na takim odcinku różnica pomiędzy 100 a 120 km/h to może 2 minuty różnicy w czasie przejazdu więc bez istotnej różnicy dla normalnego człowieka. A jeśli mówimy o ograniczeniach prędkości na ekspresowkach lub autostradach to np. w obrębie miast w Niemczech to jest standard, wystarczy odwiedzić Berlin. Przyczyną ograniczeń jest zmniejszenie hałasu oraz zmniejszenie ilość wypadków, bo te 20km/h robi wielką różnicę w czasie reakcji kierowcy.
26.11.2020 12:03
#Soldi
#Marian napisał(a) 25.11.2020 15:26
Równie dobrze można zrobić Tempo 30 i co 100 metrów spowalnicz przeciez godzina więcej też mnie nie zbawi.
Bezsensem jest budowanie drogi niby szybiego ruchu z limitem jak na zwykłej drodze. To marnotrastwo pieniędzy. Wystarczyłaby zwykła droga z 90km/h za ułamek kwoty. Po jaką cholerę robić taką szeroką drogę?
Bardzo dobra argumentacja. Z takim rozumem to polecam w ogóle nie siadać za kierownicą.
Równie dobrze można zrobić Tempo 30 i co 100 metrów spowalnicz przeciez godzina więcej też mnie nie zbawi.
Bezsensem jest budowanie drogi niby szybiego ruchu z limitem jak na zwykłej drodze. To marnotrastwo pieniędzy. Wystarczyłaby zwykła droga z 90km/h za ułamek kwoty. Po jaką cholerę robić taką szeroką drogę?
26.11.2020 12:05
#Soldi
#CRT napisał(a) 25.11.2020 19:37
Na S8 są błędy projektowe tudzież rozwiązania niezgodne z warunkami technicznymi dla dróg. Może tutaj też.
Nie ma błędów, tylko zgodnie z obowiązującym prawem, drogi klasy S przechodzące przez tereny miejskie mają vmax do 90.
Na S8 są błędy projektowe tudzież rozwiązania niezgodne z warunkami technicznymi dla dróg. Może tutaj też.
26.11.2020 12:12
#Zwollnijj
#Marian napisał(a) 25.11.2020 12:38
Droga za miliardy i 100km/h. Niewiele więcej niż na zwykłej drodze poza terenem zabudowanym. To całkiem jak torowisko na Poniatowskim. Świeżo po remoncie i ograniczenie dla tramwajów 20km/h. Kiedy ci rządzący w końcu zmądrzeją i zrobią coś pożytecznego.
Nie słyszałeś o ecodrivingu? Przy prędkościach powyżej 100 km/h znacząco wzrasta zużycie paliwa i hałas. A planeta cierpi...
Droga za miliardy i 100km/h. Niewiele więcej niż na zwykłej drodze poza terenem zabudowanym. To całkiem jak torowisko na Poniatowskim. Świeżo po remoncie i ograniczenie dla tramwajów 20km/h. Kiedy ci rządzący w końcu zmądrzeją i zrobią coś pożytecznego.
27.11.2020 23:47
#CRT
#Soldi napisał(a) 26.11.2020 12:05
Nie ma błędów, tylko zgodnie z obowiązującym prawem, drogi klasy S przechodzące przez tereny miejskie mają vmax do 90.
Poproszę podstawę prawną co do ograniczenia, jaki przepis.Nie ma błędów, tylko zgodnie z obowiązującym prawem, drogi klasy S przechodzące przez tereny miejskie mają vmax do 90.
Jeśli chodzi o błędy projektowe S-8, jest obszerny film na ten temat na youtube. Polecam
30.11.2020 14:44
#Ekrany
Wszystko fajnie, tylko dlaczego na wysokości hotelu Boss od strony Falenicy nie zrobiono ekranów dźwiękochłonnych? To po co te spowolnienia do 100 km/h, jak jest dziura w ekranach na ok 200 metrów??
12.12.2020 20:04
#jajaja
#CRT napisał(a) 27.11.2020 23:47
Poproszę podstawę prawną co do ograniczenia, jaki przepis.
Jaką podstawę? Znaki w tym ograniczenia prędkości, stawia się w uzasadnionych przypadkach, dodatkowej podstawy nie potrzeba. Powinno być 80max, a nie 100. Debili wszędzie pełno, królow drogi zafajdanych.
Poproszę podstawę prawną co do ograniczenia, jaki przepis.
Dodaj wpis