Forum › Białołęka
# Joe 16.11.2022 08:16 |
|
Pracownicy będą tu zbędni .. takie duże oszczędności .
|
# Madbutcher 16.11.2022 10:16 |
|
A jak na Bródnie ktoś postanowi wleźć pod tramwaj, wpakować się pod niego samochodem, albo zwyczajnie tramwaj się zepsuje, to wszystkie składy z tej zajezdni będą sobie mogły w niej pozostać, bo na miasto nie dojadą (ewentualnie do niej nie wrócą, jak problem będzie w drugą stronę). A to dlatego, że jedyne połączenie tego obiektu z resztą miasta wiedzie właśnie przez Bródno. Niby coś tam się mówi o przedłużeniu nitki biegnącej wzdłuż Annopolu dalej na północ i połączeniu jej z pętlą na Żeraniu i ewentualnie z torami na Tarchominie, ale żaden termin nie padł jak na razie, więc na moment uruchomienia nowej zajezdni raczej będzie tak, jak teraz.
No ale co tam... najważniejsze że Najwspanialszy Prezydent Warszawy Wszech Czasów i Narodów będzie mógł założyć gorsecik, buty na obcasie i przed kamerami bardzo ładnie opowiadać o ekologii i przyjazności dla środowiska. |
# pZz 17.11.2022 21:15 |
|
Mam nadzieje, ze ta zajezdnia jest finansowana z zysku ze sprzedazy biletow.
|
# pFf 17.11.2022 23:52 |
|
#pZz napisał(a) 17.11.2022 21:15 Czemu ma służyć takie przypie**alanie się?Mam nadzieje, ze ta zajezdnia jest finansowana z zysku ze sprzedazy biletow. |
# EvilD 20.11.2022 16:52 |
|
#Madbutcher napisał(a) 16.11.2022 10:16 Dokładnie tak, jak zwykle u nas inwestycje w wariancie minimum, czyli mosty do nikąd, zajezdnia tylko z jednym dojazdem, bez żadnej alternatywy, przekop przez mierzeję bez wejścia do portu (poniekąd też bez żadnej modernizacji). To są pseudo inwestycje z doopy, których efektywność jest dużo niższa od tego co mogłoby być.Niby coś tam się mówi o przedłużeniu nitki biegnącej wzdłuż Annopolu dalej na północ i połączeniu jej z pętlą na Żeraniu i ewentualnie z torami na Tarchominie, ale żaden termin nie padł jak na razie [..] |
# Urzędniczy smród bezmózgowia 25.11.2022 08:59 |
|
JAK W TYM KRAJU MA BYĆ NORMALNIE: NA BIAŁOŁĘCE BUDOWANA JEST NAJWIĘKSZA W KRAJU ZAJEZDNIA TRAMWAJOWA, KTÓRA W ŻADEN SPOSÓB NIE ZWIĘKSZY (CZYT. NIE ZREWOLUCJONIZUJE) SYTUACJI KOMUNIKACJI TRAMWAJOWEJ WŁAŚNIE W TEJ DZIELNICY? CZUJECIE TEN TOTALNY ABSURD???
|
# WWO 25.11.2022 10:55 |
|
Proszę jak szybko można 14 km torów wybudować. Wersja dla frajerów natomiast jest taka, że kilometrowy tor na Nowodwory budowało się 10 lat. Buahahaha
|
# jonatan 26.11.2022 14:00 |
|
#Urzędniczy smród bezmózgowia napisał(a) 25.11.2022 08:59 JAK W TYM KRAJU MA BYĆ NORMALNIE: NA BIAŁOŁĘCE BUDOWANA JEST NAJWIĘKSZA W KRAJU ZAJEZDNIA TRAMWAJOWA, KTÓRA W ŻADEN SPOSÓB NIE ZWIĘKSZY (CZYT. NIE ZREWOLUCJONIZUJE) SYTUACJI KOMUNIKACJI TRAMWAJOWEJ WŁAŚNIE W TEJ DZIELNICY? CZUJECIE TEN TOTALNY ABSURD??? Brawo! Wreszcie zauważyłeś jaką funkcję w miejskim organiźmie pełni Białołęka. Zaplecza, schowka na szczotki, gdzie upycha się wszystkie mało reprezentacyjne obiekty. Elektrownia, Czajka, magazyny, fabryki, składowiska śmieci, kompostownie, zlewnie szamba i cała reszta. |
# NIC 18.11.2023 20:40 |
|
Jak za komuny tylko sama reklama, w jedną stronę. A wy piszecie bez sprawdzenia faktycznego stanu. Fakty są inne. Siarkowodór czuć na calym Bródnie. Walczą z kanalizacją od pół roku bez efektów.Prace wykonywane na zasadzie projektuj i buduj przez konsorcjum ZUE wykonywane są nieudolnie, wręcz fatalnie. W zakresie przebudowy sieci kanalizacyjnej, sieci elektrycznej. Brak doświadczonego, wykwalifikowanego projektanta, kierownika koordynatora, oraz nadzoru nad robotami, wykonywanymi przez firmy podwykonawcze.
Od maja br. roku do chwili obecnej, każda wykonana robota w zakresie : robót: kanalizacyjnych, elektrycznych i drogowych na skrzyżowaniu ul. Annopol i Inowłodzkiej, wykonywane były co najmniej po trzy razy. Odcinek 500m. |
# NIC 18.11.2023 20:48 |
|
Począwszy od Faktory,tj od zajezdni tramwajowej, z wylotem chodnika na ul. Inowłodzką, gdzie wysokość jezdni jest obniżona w stosunku do istniejącego chodnika o 30cm. Po opadach deszczu występuje tam zlewnia wody. Utrudnia to pokonanie pieszym, jedynego chodnika o szer. do 2m., usytuowanego po lewej stronie ogródków działkowych. Z chodnika korzystają zarówno piesi, transport samochodowy budowy, oraz samochody MZK. Nowy chodnik zdewastowany z zapadlinami po przekopach. Brak oznakowania poziomego i pionowego, Powyższe stanowi zagrożenie dla użytkowników pieszych chodnika.
Skrzyżowanie ulicy Annopol z torowiskiem, jest podwyższone o 40cm w stosunku do ulicy Inowlodzkiej. Brak kratki ściekowej odprowadzającej wodę do kanalizacji deszczowej z ul. Inowłodzkiej. Przekonany jestem że zakres prac projektowych nie uwzględnia takiego opracowania. Przecież koń ma klapki na oczach. |
# Sari 04.01.2024 17:54 |
|
Mieszkam na Annopolu i to co się wyprawia za pieniądze podatników to tragedia.Ciagle latana ul.Inowłodzka,parking który ogranicza widoczność przez stojące naczepy Tirów wyjeżdżającym z ul.Weneckiej.Zmiana organizacji ruchu gdzie wcześniej było skrzyżowanie równorzędne....komu to przeszkadzało.No i budowa wypasionej zajezdni ,która trwa i niewiadomo jak długo będzie trwała ,która utrudnia nam dojazd z i do ul.Odlewniczej i Kondratowicza .Masakra....I jeszcze jedno pozbawienie wielu osób hotelu Annopol ,który był super sprawą dla przyjezdnych i alternatywą dla drogiego Hotelu Partner.Ktoś miał dobry pomysł...
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.