REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Triddle

05.09.2012 13:42

Kompletny nonsens. Rolę 508 powinna przejąć linia 510, a nie 511. Dołożenie 2 przystanków do 511 trochę je spowolni, więc częstsze kursy nie poprawią sytuacji.

# ktoś

05.09.2012 15:08

lepiej pomyśleliby o dodatkowej linii, z Modlińskiej przez most północny do metra Młociny.

# z Dąbrówki

05.09.2012 15:37

Skoro E-4 rano pojedzie co 5 minut, to 101 powinno co 20, bo kto będzie nim jeździł?

REKLAMA

# zChomiczówki

05.09.2012 15:44

a 106 już nigdy nie wróci ? To może 122 przedłuzyć na Okęcie ?

# Tridlle

05.09.2012 17:11

Nie wiem dlaczego bezpośredni dojazd do metra mają mieć 2 osiedla i to kilkoma liniami. A co z resztą? Co z osiedlami przy Ordonówny, Strumykowej, Myśliborskiej i Mehoffera?

# kod

05.09.2012 17:21

Skoro E-4 rano pojedzie co 5 minut, to 101 powinno co 20, bo kto będzie nim jeździł?
Proponuję aby 101 nie zatrzymywał się na Tarchominie skoro E-4 ma jeżdzić

REKLAMA

# kod

05.09.2012 17:22

Proponuję aby 101 nie zatrzymywał się na Tarchominie skoro E-4 ma jeżdzić co 5 minut

# kod

05.09.2012 17:23

11 nie powinien zatrzymywać się na Tarchominie skoro E-4 będzie jeżdziło co 5 minut

# kod

05.09.2012 17:30

Przepraszam za bałagan wina mojego kompa - pierwszy raz to się zdarzyło

REKLAMA

# martinez83wawa

05.09.2012 17:39

najlepiej gdyby od aluzyjnej czyli tam gdzie startuje 511 jezdził dodatkowo autobus az do metra mlociny przez most północny. dlaczego z nowodrowów jest tam dużo autobusów a z aluzyujnej tylko 511 723 i 741 ktore dojezdzaj wylacznie do zerania !!! chore.
skoro jest most północny to dlaczego nie mozna przejechac nim autobusem z legionowa czy tez z aluzyjnej. niech sie w koncu ztm ogarnie. zeby dojechac na mlociny trzeba jechac 511 do marymontu i przesiadac sie na metro . bezsensu !!!

# Maciek

05.09.2012 18:10

a kto z aluzyjnej jechałby do metra marymont, żeby potem metrem wracać na młociny. Chłopie z postu powyżej weź się ogarnij. Jak ktos z aluzyjnej chce dojechać na młociny to ma 211 na nowodwory i potem przesiadka w 101 lub E-8. Ci z legionowa którzy chcą tam dojechać mogą sie przesiąść przy światowida w czeste 509 lub 186 dojechac do mysliborskiej skad jest równie czeste 101 i E-4 do młocin. Pasażerowie nie życzyli sobie skierowania 511 na młociny co pokazały ankiety przeprowadzone przez ZTM. Tak trudno zrozumieć, że nie każdy jedzie do metra i trasa przez marymont jest złotym srodkiem i kompromisem między tymi którzy jadą do metra a tymi którzy przesiadają sie na tramwaje np przy parku kaskada. Ktoś miałby jechać 2 razy dłużej tramwajem do centrum z młocin, tylko dlatego, że pojedyńcze jednostki pracuja w pobliżu młocin? Od kiedy to komunikację dostosowuje się do mniejszosci. Widać nie ma ąż tak dużo chętnych do młocin skoro 66% woli jechać na marymont, widocznie tam ludziom lepiej pasują przesiadki.

# Krzysztof

05.09.2012 18:26

Proszę państwa Modlińska jest przejezdna , nie tworzą się korki, zapewniam , że na Marymont 511 dojedziemy przez Modlińską troszeczkę szybciej niż przez Most Północny z przesiadką do metra .

REKLAMA

# Tridlle

05.09.2012 18:28

Najlepiej byłoby, aby 508 czy co tam, pojechało od Nowodworów przez Ordonówny, Mehoffera, Modlińską na Młociny. 511 trzeba zabrać za to Henryków i Klasyków w zamian dać Ekspresową nż i Płochocińską nż.

# Maciek

05.09.2012 18:35

Tylko dobrze, żeby forumowicze zrozumieli jedną prostą zasadę. NIE KAŻDY JEDZIE DO METRA. NA MŁOCINACH SIĘ ŚWIAT NIE KOŃCZY. Celowo dwa poprzednie zdania napisałem drukowanymi literami, ponieważ nie można wszystkich w oczym pędzie zagnać na młociny i powiedzieć wypchajcie się. Dowiezlismy was do najbliższej stacji metra i teraz radźcie sobie. Do jazdy metrem zmusza nas defacto ZTM opierając komunikację nowodworów i tarchomina głównie na liniach dowozowych do metra, moim zdaniem to duży błąd, Kiedyś pytałem swoich sąsiadów czy są zadowoleni z takiego układu komunikacyjnego. Otóż okazuje się, że większość z nich chciałaby silnej linii dojezdzajacej bezpośrednio do centrum lub w okolice centrum. Nie czegoś takiego jak 510 kursującego co 20 minut i stojącego w zakorkowanej JPII. Tylko np. linii kursującej z nowodworów czy tarchomina przez modlińską - jagiellońska - trasę W-Z to placu bankowego. Jak wynika z mpoich wyliczeń, taka linia jechałaby około 35-40 minut, czyli tyle samo lub czasami nawet krócej niż autobus + metro. Powinna być taka alternatywa. Oczywiście most śląsko - dąbrowski musiałby byc dostepny tylko dla komunikacji miejskiej jak było do tej pory. Tylko ludzie w ZTM powinni chcieć a nie twierdzić, że metro załatwia wszystko.

# no kurde no

05.09.2012 19:28

A co z 133 i 152?

REKLAMA

# Jot

05.09.2012 19:43

152 i 133
http://www.gazetaecho.pl/214-do-likwidacji-152-razem-ze-133_61091

# z modlinkiej

05.09.2012 20:13

Ze swojej strony proszę o uruchomienie jakiejkolwiek linii z Modlińskiej do pętli Młociny bezpośrednio. W tej chwili dojeżdżając z przystanku Poetów do Młocin muszę jechać trzema różnymi autobusami - mój dojazd do pracy to koszmar, podczas gdy z przystanku Nowodwory są aż dwie bezpośrednie linie do Młocin. Jeśli to się nie zmieni będę musiał zrezygnować z komunikacji miejskiej na rzecz samochodu.

 tarantula01

05.09.2012 22:01

@kod
Już jest autobus nie zatrzymujący się na Tarchominie w drodze do Młocin: to E-8 (co 4 minuty).
Z Modlińskiej do Młocin, idealne byłoby 103 wydłużone z Młocin.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

 tarantula01

05.09.2012 22:01

@kod
Już jest autobus nie zatrzymujący się na Tarchominie w drodze do Młocin: to E-8 (co 4 minuty).
Z Modlińskiej do Młocin, idealne byłoby 103 wydłużone z Młocin.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Tridlle

06.09.2012 07:28

@Maciek
Jak sam sugerujesz zawsze można się przesiąść, ale nie o to chyba chodzi. Komunikacja powinna być lokalna, międzydzielnicowa i ekspresowa. Lokalnie komunikacja powinna obrabiać możliwie najwięcej ulic i dowozić ludzi do SKM i metra. Między dzielnicowa powinna być przyspieszona i obrabiać główne punkty przesiadkowe. Ekspresowa to linie poruszające się po buspasach w obrębie całego miasta oraz SKM i metro. Tarchominowi nieco brakuje dobrego połączenia z Bielanami i Bemowem.
@Tarantula01
Rzeczywiście problem rozwiązywałoby 103 ale może lepsze byłoby 184.
Tarchomin stracił też dobre połączenie z Targówkiem, bo 126 to porażka. Jest też coraz mniej autobusów do Żerania, a przesiadki utrudniają jazdę. Uważam, że powinien być autobus z Nowodworów przez Mehoffera Modlińską do Młocin i jako taki powinien zostać, bo jak wiemy Myśliborska i Światowida dostanie tramwaj. Taka linia zbierałaby ludzi ze punktu przesiadkowego na Światowida i załatwiała Nowodwory, dojeżdżających z nowych osiedli przy Klasyków oraz z Choszczówki. 511 niech zostanie dla Ekspresowej i Konwaliowej. E4 i E8 połączyłbym w E6 i i dał na gęsto w szczycie. Trzeba też zacząć komunikację kierować do SKM, bo to wygodny środek transportu. Tylko nie jakąś byle zwykłą linią przez wszystkie zaułki Tarchomina. Linia powinna być prosta i szybka i często kursująca w szczycie. P&R na Płudach, Żeraniu, Toruńskiej są konieczne na dziś. Na Toruńskiej jest ogrom miejsca. Wystarczy wyrównać i utwardzić, a z KM9 z Toruńskiej na Centralny może dojechać w 16minut! To szybciej niż autobus do Młocin.

# mieszkaniec555

06.09.2012 08:38

Kiedy będzie jakiś autobus jeździł z Modlińskiej przez Most - kiedy???

REKLAMA

# xyz

06.09.2012 09:23

LEGIONOWO- MŁOCINY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uruchomić linię. Bez komentarza.

# wk...wiona

06.09.2012 10:04

Czemu z Modlińskiej nie ma ani jednego autobusu dowożącego chętnych do metra przez most M.S.C, zw. Północnym? Oczywiście Tarchomin jest tutaj faworyzowany; linie dowozowe, w przyszłości tramwaj. Resztę ZTM i władze Białołęki mają głęboko....Żądam choć jednego autobusu z Klasyków na metro Młociny. 511 już zapchane po brzegi, czasem wisi się na schodach bo nie ma miejsca, a teraz jeszcze dodatkowe przystanki!!!???. Dla władz mieszkańcy osiedli wzdłuż Modlińskiej=bydło

# ktos

06.09.2012 15:49

103 do Ciupagi (jak 152 od Modlińskiej) to byłoby to, czego trzeba.

REKLAMA

# Grzesiek

07.09.2012 20:19

Dokładnie. Autobus łączący Modlińską i metro Młociny powinien być! ZTM zdaje się być głuchy na pasażerów z poza Dąbrówki.

# Maciek

07.09.2012 22:11

A autobusy z Piaseczna 709,727,710.724,739 itd. dojeżdzają do Kabat? Czemu tam ludzie nie proszą o autobus do Kabat? W końcu to pierwsza stacja metra ze strony południowej. 709 mógłby skręcać np. w Pileckiego i później Dereniową - Wąwozową dojeżdzać do stacji Kabaty aby każdy mógł wygodnie sobie zająć miejsce. Dlaczego tam jeździ? Tylko do metra wilanowska. Odpowiedź bo tak jest najszybciej i najwygodniej. Z modlinskiej też jest wygodniej dojechać do marymontu niż młocin.

 tarantula01

07.09.2012 22:19

Przy tych zmianach (od poniedziałku E-4 co 5 minut), to 101 można by było skierować na trasę:
Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska (mają się pojawić przystanki w stronę Porajów) - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny
co 10 minut.
Minus: Na Nowodwory poza szczytem jechałaby o 3-5 minut dłużej niż teraz.
Plus: do metra Młociny linia z Modlińskiej i to przegubowa.
Wersja hard:
Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Ćmielowska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny.
Minus: 101 kręciłoby się jak nie wiem co po Tarchominie i Na Nowodwory dojeżdżała o 10 minut dłużej niż obecnie.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Plus: do metra Młociny linia z Modlińskiej i to przegubowa.

REKLAMA

 tarantula01

07.09.2012 22:19

Przy tych zmianach (od poniedziałku E-4 co 5 minut), to 101 można by było skierować na trasę:
Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska (mają się pojawić przystanki w stronę Porajów) - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny
co 10 minut.
Minus: Na Nowodwory poza szczytem jechałaby o 3-5 minut dłużej niż teraz.
Plus: do metra Młociny linia z Modlińskiej i to przegubowa.
Wersja hard:
Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Ćmielowska - Milenijna - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny.
Minus: 101 kręciłoby się jak nie wiem co po Tarchominie i Na Nowodwory dojeżdżała o 10 minut dłużej niż obecnie.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Plus: do metra Młociny linia z Modlińskiej i to przegubowa.

# Michał

07.09.2012 23:01

101 wg Tarantuli powinno objeżdzać wszystkie ulice Nowodworów - to do Młocin nie w 15 minut a w 30 minut dojedziemy - takie o to pomysły przedkłada radny - zajmij się Pan tramwajem i niczym więcej albo tylko śmietniskami

# Tridlle

08.09.2012 08:26

To kpina! Od poniedziałku 511 będzie o 3 autobusy więcej w godzinie szczytu. I to ma wystarczyć za 508 na Modlińskiej? Ktoś sobie jaja robi?

REKLAMA

# PegyBrown

09.09.2012 15:39

siskom jest beznadziejny.

# wk...wiona

10.09.2012 10:40

tarantula01 napisał(a) 07.09.2012 22:19

Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
Plus: do metra Młociny linia z Modlińskiej i to przegubowa.

Może zatem radni, czyt.władze naszej dzielnicy, zajęliby się tą sprawa by usprawnić i polepszyć komunikację od Modlińskiej do Młocin dla pozostałych mieszkańców tej dzielnicy? Pytam....czemu tylko Tarchomin jest brany pod uwagę jako ten najważniejszy komunikacyjny pępek świata ??????

# Kod

10.09.2012 17:24

Serdecznie dziękuję ZTM za likwidację 508 w zamian za przedłużenie linii 186 do pętli Nowodwory.186 dojedziemy i na Szczęśliwice i na Marymont z małym podejściem do Metra czy na bazarki

REKLAMA

 tarantula01

10.09.2012 22:21

#Michał:
101 jeździ w szczycie garstka osób z Nowodworów w porównaniu z E-8. Tak samo jest obecnie z pasażerami z Tarchomina - wolą E-4, które przyjeżdża częściej i jedzie szybciej. Więc w szczycie jazda 101 do Młocin dłuższą trasą mało komu krzywdy by nie zrobiła (chyba, ze akurat Ty nią jeździsz, bo wysiadasz na Prozy, to rozumiem złość i mowę o nawet 30 minutach dłuższej jazdy. Napisz zatem od razu o 40 minutach lub godzinie: A co!). Opisałem też ile czasu jechałaby dłużej (szkodzę sobie, bo mieszkam w Nowodworach - dziwny jestem, co?), ale dzięki temu zyskaliby mieszkańcy okolic ul. Modlińskiej (oni też chcą do metra Młociny dojechać - co nawet na tym forum widać). Póki co dla osób z Modlińskiej podałem do ZTM propozycję http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-103linia120525trasa.pdf i kolejne, które znajdują się na mojej stronie - warto przejrzeć.
Głos mieszkańców z pewnością nie pozostanie bez wpływu, na decyzję ZTM - zatem proszę o wysylanie maili do ZTM z kopią do mnie.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

10.09.2012 22:21

#Michał:
101 jeździ w szczycie garstka osób z Nowodworów w porównaniu z E-8. Tak samo jest obecnie z pasażerami z Tarchomina - wolą E-4, które przyjeżdża częściej i jedzie szybciej. Więc w szczycie jazda 101 do Młocin dłuższą trasą mało komu krzywdy by nie zrobiła (chyba, ze akurat Ty nią jeździsz, bo wysiadasz na Prozy, to rozumiem złość i mowę o nawet 30 minutach dłuższej jazdy. Napisz zatem od razu o 40 minutach lub godzinie: A co!). Opisałem też ile czasu jechałaby dłużej (szkodzę sobie, bo mieszkam w Nowodworach - dziwny jestem, co?), ale dzięki temu zyskaliby mieszkańcy okolic ul. Modlińskiej (oni też chcą do metra Młociny dojechać - co nawet na tym forum widać). Póki co dla osób z Modlińskiej podałem do ZTM propozycję http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-103linia120525trasa.pdf i kolejne, które znajdują się na mojej stronie - warto przejrzeć.
Głos mieszkańców z pewnością nie pozostanie bez wpływu, na decyzję ZTM - zatem proszę o wysylanie maili do ZTM z kopią do mnie.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# Michał

10.09.2012 23:22

Tarantulla - zdaje mi się, że w czasie nie przeliczyłem się jakby nie patrzeć wg Ciebie 1O1 w wersji light miałaby" kręcić: się po Nowodworach i Tarchominie- to do Młocin jest niewyjęte 30 minut. Policz dokładnie. Wiem, że mieszkasz na Nowodworach i chcesz aby przystanek 101 był zlokalizowany przy twoim osiedlu - to nie pisz" że szkodzę sobie" " dziwny jestem" to przecież również w twoim prywatnym interesie. Czy tak trudno podejśc 5-7 minut do przystanu ja natomiast mam o wiele dalej. Również pamiętaj , że ludzie z busów korzystają również poza szczytem.

 Matka_Sławka_z_Gdańska

11.09.2012 07:26, wpis modyfikowany 11 razy,ostatnio 11.09.2012 08:59

Otóż nie zgodzą się z Panem, Matka, Panie Radny. Lansowanie autobusu "sezonowego", bo takim jest E8 ( np. E8 ) z równoczesnym wydłużaeniem dojazdu do metra regularnym autobusem 101, to błąd. Pan słusznie zauważa, że rano, gdy E8 jeździ często, ludzie wybierają ten autobus. To naturalne. Tyle tylko, że E8 jest konkurencyjne w przestrzeni niecałych dwóch godzin między 6 a 8... tak to od biedy nazwijmy. Pan zapewne wie, ze nie wszyscy pracują "na tasmie", prawda? Jest pokaźna grupa ludzi, która zaczyna pracę w cywilizowanych, europejskich warunkach. I nie musi chcieć korzystać z samochodu, aby dojechać do pracy. Skoro może. Liczy wtedy na regularnie kursujace 101. Błedem na trasie tego autobusu sa przystanki na zadanie za mostem... zdarza sie bowiem, że dla komfortu jednej osoby ten autobus przerywa jazde. Tymczasem taki pasazer moglby sie cofnac tramwajem ( np. 17 jezdzi bardzo czesto ) do miejsca swojego przeznaczenia na ''zalipiu'' miasta i nie dezorganizować płynnosci jazdy dla zdecydowanie większej od 10. liczby pasażerów. Prawda? Zaletą zlikwidowanego 508 była jego stałosc, regularnosc i bez watpienia, dla tych z Legionowa, obsluga Modlinskiej. Zadawalajaca w czasach przed oddaniem mostu i zbyteczna, co wszyscy rozumiemy, po. Białołęka ( tfu... co nazwa! ) nie jest i nie będzie pomostem komunikacyjnym dla podmiejskich aglomeracji! Zatem dobrze, że zlikwidowano 508. Szkoda, że kombinuje Pan z "upupieniem" ( wybacz, Krzysiu! ) 101... to ewidentny błąd umysłu. Jeżeli chodzi o organizację dojazdu dla radnych i lokalizację przystanków przy ich domach... wspomnijcie sobie 510. Co z nim radni zrobili! Tak właśnie poległo to 510... za sprawą egoizmu samorządowców. To tyle o lokalnej polityce. Na dzisiaj.
Ps. Do tematu powrócimy, jak ruszy proteza tramwaju... obciachu na skalę europejską ( a zaśmiewacie się na łamach Echa z 20-stki! Ta przespana w modernizacji - bo jakże inaczej, wszak jesteście radnymi, wiec nic innego poza kompromitacją społecznego mandatu zrobić nie mogliście - linia obsługuje całe osiedla, a nie ich skraj! Subtelna różnica? ) Zakłada Matka bowiem, że uruchomienie tego propagandowego, partyjnego gniota wytnie autobusy z mostu... wszystkie? Wie Pan już coś o tym Panie Radny, Wojciechu Tumasz?

# Maciek

11.09.2012 09:08

Uruchomienie ogrzyka tramwajowego nic nie wytnie, bo będzie krótki i kursowac będzie zbyt rzadko. Podejrzewam, że 101 i E-8/E-6 zostaną normalnie. Niepewny może być za to los E-4 choć nie przypuszczam aby i tą linię zlikwidowano, bo E-4 obsługuje jednak centralny Tarchomin a tramwaj będzie dojeżdzał do pierwszych bloków za mostem przy myśliborskiej/obrazkowej i wracał z powrotem. Może wytną tylko przystanek Porajów dla E-4 a może i to nie. Ten tramwaj niczego nie będzie załatwiał tak naprawdę. Cięcia mogą sie zacząc kiedy tramwaj dojedzie do mehoffera oraz kiedyś, kiedyś w dalekiej przyszłości do Winnicy.

 Matka_Sławka_z_Gdańska

11.09.2012 09:19, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 11.09.2012 09:31

Nie sa Matka tego takie pewne?
Partyjny sukces, jak zapewne wiesz, moze walic bydlu w lby tak, ze nie wiadomo, czy nie wpadną na pomysł, aby jeden autobus spod Mysliborskiej rozwozil ludzi po domach.... i stad to pytanie.

# Michał

11.09.2012 09:47

Matka - jaki obciach na skalę europejską, toż to atrakcja turystyczna na skalę światową i rozsławi Białołękę./ wszystkie przewodniki bedą zachęcały do przejażdzki dziwadłem/.

# Bolek

11.09.2012 12:35

Na Tarchominie rządzi prywata. Nie wszystkie linie jadą tylko Świadowida. Przecierz innych ulic nie ma. Poprostu barnay do kwadratu

# kam

11.09.2012 12:57

"A autobusy z Piaseczna 709,727,710.724,739 itd. dojeżdżają do Kabat? Czemu tam ludzie nie proszą o autobus do Kabat? W końcu to pierwsza stacja metra ze strony południowej. 709 mógłby skręcać np. w Pileckiego i później Dereniową - Wąwozową dojeżdżać do stacji Kabaty aby każdy mógł wygodnie sobie zająć miejsce. Dlaczego tam jeździ? Tylko do metra wilanowska. Odpowiedź bo tak jest najszybciej i najwygodniej. Z Modlińskiej też jest wygodniej dojechać do Marymontu niż Młocin." - nikt nie mówi, że nie, ale po likwidacji 508 w porannych godzinach szczytu 511 jest tak zapchane, że pod Urzędem nie da się wsiąść - nie wspomnę o pozostałej części Modlińskiej... można by było którąś z linii Legionowskich zamiast na Żerań skierować na Młociny i byłoby ok. Albo 214 zamiast na Nowodwory puścić z Białołęki Dworskiej, przez Modlińską, most pn do metra.

 tarantula01

12.09.2012 00:31

101 Jadąc trasą: Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny, jechałby ok. 27 minut wobec obecnych 19, ale odcinek rondo LMiR do Młocin jechałby ok. 23 minut, czyli tylko ok. 5 minut dłużej niż po obecnej trasie. Poza tym, to że chciałbym, aby 101 jechało przez Odkrytą nie oznacza, że mieszkam w ogóle w tamtym rejonie. Wręcz przeciwnie (ostatnio robiąc badanie dotyczące możliwości wprowadzenia komunikacji miejskiej na Myśliborską (Ćmielowska - Mehoffera), też mi zarzucono, że nie powinienem kierować autobusu pod swój dom na Kamińskiego - widać taki los).
Ponieważ 101 jeździ co 10 minut, a E-8 co 10 minut lub częściej, to E-8 dla Nowodworów jest podstawową linią przez ok. 4,5 godziny porannego kursowania, a nie tylko przez 2 godziny. Po południu mamy E-6 kursujące co 10 minut lub częściej i znów E-6 jest chętniej wybieranym autobusem niż 101, więc samo 101 mamy przez 8 godzin, na 19 godzin kursowania tej linii.
Przystanki na żądanie dla 101 nie są błędem, dopóki jeżdżą w szczycie ekspresowe linie - trudno, aby na np. Prozy jechać z Tarchomina z przesiadką. Gdyby tak trzeba było robić, to byłyby to idealne warunki do jeżdżenia w tej relacji samochodem (nawet połączenia bezpośredniego nie ma!).
Co do autobusów, to im dalej na Tarchomin tramwaj wjedzie, tym mniej autobusów na moście będzie, aż w końcu autobusów z Tarchomina i Nowodworów na moście w ogóle nie będzie (co mi się nie podoba, bo jak zdarzy się awaria?).

 tarantula01

12.09.2012 00:31

101 Jadąc trasą: Nowodwory - Światowida - Dzierzgońska - Odkryta - H.Ordonówny - Światowida - Mehoffera - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - TMP - Młociny, jechałby ok. 27 minut wobec obecnych 19, ale odcinek rondo LMiR do Młocin jechałby ok. 23 minut, czyli tylko ok. 5 minut dłużej niż po obecnej trasie. Poza tym, to że chciałbym, aby 101 jechało przez Odkrytą nie oznacza, że mieszkam w ogóle w tamtym rejonie. Wręcz przeciwnie (ostatnio robiąc badanie dotyczące możliwości wprowadzenia komunikacji miejskiej na Myśliborską (Ćmielowska - Mehoffera), też mi zarzucono, że nie powinienem kierować autobusu pod swój dom na Kamińskiego - widać taki los).
Ponieważ 101 jeździ co 10 minut, a E-8 co 10 minut lub częściej, to E-8 dla Nowodworów jest podstawową linią przez ok. 4,5 godziny porannego kursowania, a nie tylko przez 2 godziny. Po południu mamy E-6 kursujące co 10 minut lub częściej i znów E-6 jest chętniej wybieranym autobusem niż 101, więc samo 101 mamy przez 8 godzin, na 19 godzin kursowania tej linii.
Przystanki na żądanie dla 101 nie są błędem, dopóki jeżdżą w szczycie ekspresowe linie - trudno, aby na np. Prozy jechać z Tarchomina z przesiadką. Gdyby tak trzeba było robić, to byłyby to idealne warunki do jeżdżenia w tej relacji samochodem (nawet połączenia bezpośredniego nie ma!).
Co do autobusów, to im dalej na Tarchomin tramwaj wjedzie, tym mniej autobusów na moście będzie, aż w końcu autobusów z Tarchomina i Nowodworów na moście w ogóle nie będzie (co mi się nie podoba, bo jak zdarzy się awaria?).

# muchozol

12.09.2012 17:52

Sam jesteś awaria :D

# z Dąbrówki

12.09.2012 18:03

Ale to jest serio dobre pytanie. Jak dojechać do Młocin, gdy tramwaj ulegnie awarii, a autobusów do Młocin już nie będzie (bo tramwaj jeździ).

# awa198

25.09.2012 22:32

Dlaczego likwidując 508 zwiększa się częstotliwość kursowania E4 a nie E8.
Autobus E8 "obsługuje" zdecydowanie większą część osiedla. Na przystanku Mehoffera już raczej ciężko wejść do autobusu, znowu jeździmy jak bydło w zatłoczonych do granic możliwości autobusach.
Inny problem, który chciałam poruszyć, to duchota w autobusach, nie mówiąc już o metrze. Trochę luksusu w postaci jakiejś wentylacji dano nam na Euro, a potem znowu duchota. Czemu w autobusach i metrze nie ma POWIETRZA.Jedziemy w tłoku i dusimy się, rozbieramy, wysiadamy upoceni, a wystarczyło by włączyć nawiew, czy klimatyzację choć w minimalnym zakresie. Dziś jadąc po południu od metra E6 wysiadłam na pierwszym przystanku,żeby nie zemdleć.

# wyborca

26.09.2012 13:23

Ja tam w E-8 jadąc krótko po 7-ej nie odczuwam aż takiego tłoku. Trudno oczekiwać, aby w autobusie nikt nie stał. Zresztą od czego są ręce i możliwość otwarcia okien, bo nie mów mi że nie można ich otworzyć.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024