REKLAMA

Forum › Wawer

REKLAMA

# BRgość

06.11.2012 14:04

To niech Pani Sobieraj, spróbuje wyjechać z Tawułkowej, mając pierwszeństwo przed pojazdami jadącymi Przewodową od Wału Miedzeszyńskiego lub skręcić z Przewodowej w lewo w Tawułkową. Nie wspomnę o ulicy Mozaikowej pomiędzy Przewodową a Bysławską, gdzie wszystkie skrzyżowania są równorzędne, ale niech spróbuje przeciąć Mozaikową np. Szafirową.Trzeba brać poprawkę na kompletną nieznajomość przepisów polskich kierowców, według nich pierwszeństwo ma ten kto jedzie np. prosto, szerszą ulicą, wraca z Centrum, jedzie SUVem, a nie rowerem. Typowy polski kierowca potrafi przejechać skrzyżowanie ze światłami i powoli zaczyna wiedzieć, jakie zasady obowiązują na rondzie i takie polecałbym na te feralne skrzyzowania

# jonasz

07.11.2012 13:51

"W diagnozie dotyczącej bezpieczeństwa naszej dzielnicy, bardzo istotnym jest fakt, że Dzielnica Wawer jest dzielnicą dojazdową do centrum Warszawy. Dlatego należy zrobić wszystko by ruch na ulicach Wawra powstrzymać czy też spowolnić." / p. J. Koczorowska , Burmistrz Wawra z wystąpienia na wrześniowej sesji rady dzielnicy.
- I w końcu zostało powiedziane to, co wielu dotąd się tylko domyślało - jak najwięcej utrudnień, niejasnych skrzyżowań i równorzędnych. Skąd się bierze ta idea- fix? Nikt nie zadaje sobie trudu, aby podzielić ulice i drogi w Wawrze na te sypialne i te dojazdowe, bo przecież robota jest po tamtej stronie Wisły. A jak się już cos zbuduje to wyprogować, bo budowa sygnalizacji, ronda, chodnika to dodatkowe koszty. Długo by o tym pisać... całkowite niezrozumienie zasad funkcjonowania miasta.

# znawca

15.07.2014 14:50

Ale same fotoradary nie załatwią sprawy. Warto zwrócić uwagę by nowe osiedla byłby odpowienio budowane by ich drogi łączące z trasami nie powodowały zatorów. Przecież można się dogadać z biznesem i zyskać na partnerstwie publiczno - prywatnym nie tylko to, że drogi będą bezpoieczniejsze...

REKLAMA

# Roberto

25.11.2014 13:49

Wawerskie ulice to często ulice tranzytowe ale także i ulice lokalne. Do tranzytowych zaliczymy Wał Miedzeszyński i Patriotów. I niech tak zostanie. Pozostałe ulice powinny być ulicami lokalnymi. Tymczasem miasto zafundowało nam ulicę Nowozabielską, która stała się kolejną ulicą tranzytową, alternatywą dla Wału Miedzeszyńskiego. Alternatywa ta jest bardzo atrakcyjna gdyż Nowozabielska jest ulicą główną i nie posiada żadnych elementów spowalniających ruch wliczając w to sygnalizację świetlną. Dlatego apeluję aby Nowozabielską wyposarzyć w progi wyspowe jako, że jest to lokalna ulica położona w centrum osiedla. Jeśli nie pojawi się żadna infrastruktura spowalniająca to tylko patrzeć jak zaczną powstawać przydrożne krzyże.

# z okolicy tamtych ulic

26.11.2014 00:14

Progi wyspowe nie zdają egzaminu.
Są one zbyt daleko oddalone od siebie.
Zrób sobie wycieczkę na Jórskiego, Gilarską czy Ostródzką i przekonasz się, że są cwaniaki co doskonale pokonują te przeszkody bez wytracania szalonej prędkości.

# railman

26.11.2014 15:03

Wszystko ładnie pięknie...fotoradary, progi, patrole. Nie tu jest remedium na kretynów za kółkiem. Wszyscy jesteście tacy cacy, a jakoś ludzi jeżdżących zgodnie z ograniczeniami na znakach nie widać. To jest w Polsce czysta hipokryzja i frajerstwo. Po jakiego wała auta mają tak wyśrubowane parametry? Dlaczego uparcie miesza się ruch lokalny i tranzytowy? Niedoświetlone przejścia i skrzyżowania, i wyścigi na każdym kroku. To jest wszystko ściema - policja prowadzi ściemy w stylu "pasy" czy "prędkość", a reszta debili ściemnia, że im zależy na bezpieczeństwie...noga z gazu i po sprawie. Jedźcie do Skandynawii na korepetycje tępe "Polaczki"

REKLAMA

# Roberto

03.12.2014 09:44

Wiem doskonale jak takie cwaniaczki pokonują progi wyspowe ... środkiem jezdni pomiędzy progami. Dlatego rozwiązaniem jest przebudowa takiego odcinka czyli umieszczenie wysepki kanalizującej ruch i umieszczenie progów koło wysepki. Inwestycja nie jest wielka i zajmie zaledwie 0,5 m ale skutecznie wyhamuje owych cwaniaczków. Takie inwestycje powinny powstać na wszystkich ulicach gdzie prędkość ograniczona do 30 km/h a także na wszystkich drogach ograniczonych do 50 km/h w rejonie skrzyżowań i przejść dla pieszych.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy