Forum › Białołęka
# peciak 24.04.2012 07:44 |
|
A co to za linia 404? Linia widmo? A ZTM i tak wie swoje.
|
# Milk 24.04.2012 13:23 |
|
A co z okolicami Kobiałki? ZTM nie widzi potrzeby żeby chociaż więcej kursów dodać ani puścić dłuższy autobus, żadnej nowej linii - bo można jechać 120, potem się przesiadać do 500(Ratusz) albo przy Derbach do 527(autorowi pomysłu życzę powodzenia w godzinach porannych). Albo lecieć do Płochocińskiej, pojechać do Konwaliowej, jeszcze jedna przesiadka i już (!!!) się jedzie do metra. Tym sposobem codzienna podróż zamiast godziny zajmuje przynajmniej półtorej. I wymaga przynajmniej 2 przesiadek.
Za chwilę wprowadzi się kolejne kilka tysięcy osób (osiedla przy Kobiałce, Zdziarskiej) a ZTM pewnie nic nie zmieni, w końcu pasażerowie i tak zapłacą jak za bilety dla ludzi a pojadą jak bydło. Derby i Lewandów, oraz nowe osiedla z tamtej okolicy też się rozrastają, niedługo żeby pojechać 527 trzeba będzie przepuścić nie 2-3 kursy, ale 8-9. A rozwiązanie jest takie banalne : -autobus Olesin-Marymont; -autobus Olesin - jakiekolwiek inne metro, niech nawet Młociny będzie, byle szybko jechał. W tej okolicy wiele osób jeździ samochodem tylko dlatego, że stojąc w korkach i tak dojeżdżają szybciej o min 30min. Linia do metra by na siebie zarobiła. Panie Radny, ja bardzo proszę o zainteresowanie tematem, każda pomoc jest nam potrzebna. |
# z Dąbrówki 24.04.2012 14:07 |
|
Po tekście o 404 widać, że radna zna komunikację z widzenia, a nie z praktyki.
|
platformers 24.04.2012 17:24 |
|
Po prostu w rejonie tych ulic nie mieszka nikt z ZTM-u.
|
tarantula01 25.04.2012 21:33 |
|
Jeśli o mnie chodzi, to autorskim pomysłem na połączenie Kobiałki z SKM-ką jest skierowanie tam linii 214 (z wyższą niż obecnie częstotliwością):
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ Niestety wiele zależy od prac, które będzie musiała wykonać dzielnica: http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120424pludy_ztm.jpg Z Kobiałki można też puścić najprościej linię przez Płochocińską - Modlińską do Marymontu, ale najpierw musi być oddany do użytku most nad kanałem. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 25.04.2012 21:33 |
|
Jeśli o mnie chodzi, to autorskim pomysłem na połączenie Kobiałki z SKM-ką jest skierowanie tam linii 214 (z wyższą niż obecnie częstotliwością):
http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ Niestety wiele zależy od prac, które będzie musiała wykonać dzielnica: http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-214linia120424pludy_ztm.jpg Z Kobiałki można też puścić najprościej linię przez Płochocińską - Modlińską do Marymontu, ale najpierw musi być oddany do użytku most nad kanałem. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# z Dąbrówki 26.04.2012 10:39 |
|
A co z Milenijną?
|
# pol 26.04.2012 12:14 |
|
o
|
# milk 26.04.2012 12:17 |
|
Za zainteresowanie dziękuję i skorzystam z okazji, żeby swoje zdanie przedstawić. Trochę mi zajęło odszukanie właściwego dokumentu, ale się udało...
Zakładając, że puszczenie linii 214 do Olesina jest wykonalne - a udostępnione przez Pana pisma raczej świadczą o sytuacji odwrotnej (dużo remontów i poprawek)- dla mieszkańców Kobiałki poprawi się jedynie dojazd na pocztę. I to rewelacyjna informacja. Pomijając kwestię poczty, uważam, że 214 miałaby charakter linii turystyczno-krajoznawczej, tak jak 120. Przy obecnym układzie szybciej byłoby przejść te 1,5km do Płochocińskiej i podjechać na PKP Żerań. I pociągiem dojechać do Dworca Gdańskiego(metro). Moim zdaniem czas przejazdu do metra, niezależnie od trasy(120+500/527, PKP Żerań czy 214) pozostaje podobny - zdecydowanie zbyt długi. Z Kobiałką problem polega na tym, że w teorii dojazd jest właściwie wszędzie, i jest całkiem sprawny. A rzeczywistość ma się nijak do teorii, bo nawet autobusy na Płochocińskiej znikają w tajemniczych okolicznościach - co jakiś czas się okazuje, że autobus, którym rano jeżdżę w rozkładzie już nie występuje. Szukam kolejnego i za jakiś czas sytuacja się powtarza. |
# milk 27.04.2012 12:33 |
|
Od 2 dni dłuższego komentarza nie mogę dodać, więc pozwoliłam sobie przesłać pełną odpowiedź mailem (adres ze strony internetowej). To chyba i tak było zbyt dużo jak na komentarz pod artykułem na inny temat.
|
# mil 27.04.2012 20:21 |
|
Komentarze nie chcą się dodawać-trudno. Moje zdanie na temat linii 214 pozwoliłam sobie przesłać mailem na adres podany na stronie.
|
tarantula01 27.04.2012 21:59 |
|
Tak długi komentarz, który otrzymałem to trzeba podzielić na kilka krótszych.
|
tarantula01 27.04.2012 21:59 |
|
Tak długi komentarz, który otrzymałem to trzeba podzielić na kilka krótszych.
|
tarantula01 27.04.2012 22:07 |
|
A wracając do tematu, to w przypadku obecnej sytuacji komunikacyjnej na Tarchominie, można podzielić obecne 516 na dwie linie, gdyż żadna z linii nie stoi w korku, więc teoretyczny czas przejazdu = rzeczywisty czas przejazdu. Stada tworzą się przez korki.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 27.04.2012 22:07 |
|
A wracając do tematu, to w przypadku obecnej sytuacji komunikacyjnej na Tarchominie, można podzielić obecne 516 na dwie linie, gdyż żadna z linii nie stoi w korku, więc teoretyczny czas przejazdu = rzeczywisty czas przejazdu. Stada tworzą się przez korki.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.