REKLAMA

Legionowo

interwencja »

 

Biedronka przy Reymonta skandalicznie potraktowała klientkę? Sieć odpowiada

  26 maja 2022

alt='Biedronka przy Reymonta skandalicznie potraktowała klientkę? Sieć odpowiada'
DB

- Kochani w Legionowie na Reymonta jest sklep Biedronka. To jak tam ludzi składających reklamację traktują, to ludzkie pojęcie przechodzi - napisał na portalu społecznościowym jeden z oburzonych klientów. Co konkretnie ma na myśli?

REKLAMA

- Sprzedają śmierdzące mięso kurczaka! Teściowa poszła z reklamacją i została potraktowana jak złodziejka, kierowniczka wezwała ochronę! Na starszą panią, która pokazała, czym ludzi karmi Biedronka. Uważajcie, żeby i was nie chciano otruć! Ja ze swojej strony specjalnie będę tam chodził i każde niedociągnięcie będę zgłaszał do sanepidu. Niech wiedzą, że Polak nie jest tępy i swoje prawa zna - dodał oburzony klient. Skandaliczne procedury ochrony w Kauflandzie. Całkowity brak profesjonalizmu Skandaliczne procedury ochrony w Kauflandzie. Całkowity brak profesjonalizmu
Głośno pikające bramki przy wyjściu wywołujące podejrzliwe spojrzenia personelu, niezdrowe zainteresowanie klientów i bardziej lub mniej grzeczne "pójdzie Pan/Pani ze mną" - każdy, kto kiedykolwiek został zatrzymany przez ochronę marketu - zakładamy, że niesłusznie - zna to uczucie irytacji, zawstydzenia i bezsilności.

Jedni atakują, inni bronią

Co ciekawe kilka osób z komentujących przyznało, że czasami zdarzało się im kupić coś nieświeżego w tym markecie, dlatego omijają dyskont szerokim łukiem. Inni zaś usprawiedliwiają market, uważając, że jeśli ktoś kupuje produkt spożywczy z datą ważności "na styku", to robi to na własną odpowiedzialność.

- Ostatnio byłam świadkiem, jak pani przyszła z reklamacją. Mięso z Biedronki trzymała pięć dni w lodówce i była zdziwiona, że zaczęło śmierdzieć - komentuje inna klientka.

Kup bilet

Biedronka wyjaśnia

- Niezwłocznie po otrzymaniu zgłoszenia sprawdziliśmy przebieg zdarzeń. 24 maja br. do sklepu przy ul. Reymonta 15A w Legionowie zgłosiła się klientka, która chciała zareklamować ćwiartkę kurczaka zakupioną 19 maja br. w tym samym sklepie. Zakupiony towar był pełnowartościowy. Sieć Biedronka nie odpowiada za ewentualne nieodpowiedne przechowywanie produktu, gdyż od momentu zakupu do czasu reklamacji minęło pięć dni - wyjaśnia Grzegorz Soszyński, starszy menedżer sprzedaży w sieci, odpowiedzialny m.in. za sklep przy ul. Reymonta 15A.

Dodaje, że sytuacja była nieprzyjemna. - W związku z zachowaniem klientki ochrona sklepu została poproszona o obecność w trakcie tej rozmowy. Kierownik sklepu poinformowała klientkę o odmowie przyjęcia reklamacji oraz poinstruowała o możliwości odwołania się od tej decyzji do Biura Obsługi Klienta sieci Biedronka i Rzecznika Praw Klienta sieci Biedronka, wskazując na specjalnej tablicy informacyjnej sposób, w jaki można tego dokonać.

(db)

.
 

REKLAMA

Komentarze (2)

# MamaMi

27.05.2022 07:47

Jako wieloletnia kierowniczka i menadżer w jednym ze sklepów z kosmetykami już żaden klient mnie nie zdziwi! Klienci bywają okropni. Odnoszą się bez szacunku dla pracowników. Uważają, że wszystko im się należy, a pracownik ma być na jego zawołanie. Kierownik ma odgórne wytyczne i musi ich przestrzegać inaczej straci pracę, nie będzie miał na chleb i opłaty, a klient nie zdaje sobie z tego sprawy, przychodzi po to żeby się wyżyć np po nie udanym dniu lub jak sam gdzieś dostał ochrzan.

# Lisek

09.06.2022 07:17

Dokładnie klienci kłamią zmyślają wszystkiemu jest winien sprzedawca u nas na szczęście jest monitoring i wszystkie skargi są oglądane na kamerach od wejścia kluenta
więcej na forum

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuLegionowo

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe