Inwestycje

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej
Zwężają Piastów Śląskich. Powstają droga rowerowa i parking
Na jednej z głównych ulic Bemowa wprowadzane są rewolucyjne zmiany.
Drogowcy chwalą się postępami prac na Piastów Śląskich, na odcinku od Powstańców Śląskich do Żołnierzy Wyklętych. W ciągu najbliższych tygodni połowa szerokości jezdni zostanie przeznaczona na miejsca parkingowe oraz drogę dla rowerów.
Zmiany na Piastów Śląskich
- Dla kierowców utworzymy miejsce na 53 samochody do parkowania równoległego - zapowiada Zarząd Dróg Miejskich. - Między nimi a drogą dla rowerów zostanie bufor bezpieczeństwa, aby przy otwieraniu drzwi kierowcy lub pasażerowie nie zawadzili o rowerzystów. Ruch po jezdni będzie się odbywał dwoma pasami, po jednym w każdym kierunku. Jako że aut jest tu niewiele, a ruch jest tylko lokalny, zmiana nie spowoduje utrudnień w przejeździe.
Dotychczasowa droga dla rowerów wzdłuż ogrodzenia lotniska zostanie oznakowana jako chodnik. Kolejną nowością będzie przejście dla pieszych i przejazd rowerowy przez Piastów Śląskich, po zachodniej stronie skrzyżowania z Żołnierzy Wyklętych.
(dg)

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej
Piastów Śląskich-główna ulica Bemowa? XD. Niech Pan Dominik Gadomski lepiej zobaczy projekt przedłużenia Piastów Śląskich. Zawału dostanie jak się projektuję "GŁÓWNE" ulice Bemowa. Jeden pas ruchu, progi wyspowe, brak zatok autobsowych , odcinkowo 30 km na godz. GŁÓWNA ULICA Bemowa.XD.
Piastów Śląskich-główna ulica Bemowa? XD. Niech Pan Dominik Gadomski lepiej zobaczy projekt przedłużenia Piastów Śląskich. Zawału dostanie jak się projektuję "GŁÓWNE" ulice Bemowa. Jeden pas ruchu, progi wyspowe, brak zatok autobsowych , odcinkowo 30 km na godz. GŁÓWNA ULICA Bemowa.XD.
Tony ekstra spalonego paliwa i pyłu z okładzin. Ale kogo to obchodzi ważne że prywaciarzowi dokuczyli.
To samo ze światłami na guzik. Wał Miedzeszyński przejście do przystanku gdzie 146 jedzie co pół godziny, czerwone światło zapala się co 20 sekund.
A jak mają projektować? Kolejną miejską autostradę? Mało mamy problemów z piratami drogowymi traktującymi publiczne drogi jak tor wyścigowy? Mamy trzecią dekadę 21 wieku i pędzące fury w mieście są już dawno passe.
Sukces Bufetowej i Czaskoskiego.
Za to mamy wąskie drogi, brak parkingów i slumsy w Centrum.
Bardzo dobra decyzja prezydenta Trzaskowskiego.
Rower to wspaniały środek transportu. Świetnie przewozi się nim zakupioną w IKEA komodę czy dywan.Tak samo można nim zawieźć nim do lekarza partnerkę w ciąży lub za złamaną nogą lub wyrostkiem. Nawet o 3 w nocy. Czy też w dzień lodówkę do naprawy.
Tak więc doceńmy ciężki wysiłek naszego prezydenta,aby żyło nam się lepiej bez samochodów. Wszystkim
Lobby rowerowe nadal rządzi :(
Zastanawiam się kiedy mieszkańcy Warszawy zorientują się jak absurdalna partią jest Koalicja Obywatelska. Skoro są tak pro rowerowi to dlaczego ulice na nowo budowanych dzielnicach są budowane przy samej krawędzi zabudowań ( albo bloki stawiane do samej krawędzi jezdni ) gdzie w przyszłości nie będzie mowy o ścieżce rowerowej.
Komunistyczne miasta to mają szerokie ulice...
A w tym korytarzu powinny się znaleźć, w zależności od klasy drogi oraz jej lokalizacji i znaczenia w strukturze miasta: jezdnia lub jezdnie dla ruchu drogowego wraz z infrastrukturą (oznakowanie drogowe, sygnalizacja świetlna itp.), torowisko tramwajowe, droga lub drogi dla rowerów, chodniki wraz z infrastrukturą (ławki, kosze na śmieci, barierki kierujące ruch) dla ruchu pieszego, ewentualnie miejsca do czasowego parkowania samochodów (równoległego, skośnego lub prostopadłego), przystanki komunikacji publicznej, postoje taksówek, trawniki, kwietniki, klomby, szpalery oraz grupy drzew i krzewów, kioski handlowe, ewentualnie miejsca dla przenośnych i sezonowych punktów handlowych oraz obiekty miejskiej informacji przestrzennej i reklamowe.
Powszechność miejskich autostrad nie musi być świadectwem zamożności i rozwoju cywilizacyjnego miasta i jego mieszkańców.
dlaczego ulice na nowo budowanych dzielnicach są budowane przy samej krawędzi zabudowań ( albo bloki stawiane do samej krawędzi jezdni )
....obiekty miejskiej informacji przestrzennej i reklamowe.
Powszechność miejskich autostrad nie musi być świadectwem zamożności i rozwoju cywilizacyjnego miasta i jego mieszkańców.
więcej