REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Inwestycje

Zwężają Piastów Śląskich. Powstają droga rowerowa i parking
REKLAMA

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej


REKLAMA

Zwężają Piastów Śląskich. Powstają droga rowerowa i parking

Na jednej z głównych ulic Bemowa wprowadzane są rewolucyjne zmiany.

REKLAMA

Drogowcy chwalą się postępami prac na Piastów Śląskich, na odcinku od Powstańców Śląskich do Żołnierzy Wyklętych. W ciągu najbliższych tygodni połowa szerokości jezdni zostanie przeznaczona na miejsca parkingowe oraz drogę dla rowerów.



REKLAMA

Zmiany na Piastów Śląskich

- Dla kierowców utworzymy miejsce na 53 samochody do parkowania równoległego - zapowiada Zarząd Dróg Miejskich. - Między nimi a drogą dla rowerów zostanie bufor bezpieczeństwa, aby przy otwieraniu drzwi kierowcy lub pasażerowie nie zawadzili o rowerzystów. Ruch po jezdni będzie się odbywał dwoma pasami, po jednym w każdym kierunku. Jako że aut jest tu niewiele, a ruch jest tylko lokalny, zmiana nie spowoduje utrudnień w przejeździe.

Dotychczasowa droga dla rowerów wzdłuż ogrodzenia lotniska zostanie oznakowana jako chodnik. Kolejną nowością będzie przejście dla pieszych i przejazd rowerowy przez Piastów Śląskich, po zachodniej stronie skrzyżowania z Żołnierzy Wyklętych.

(dg)


  • Poleć
  • Polub Tu Bemowo
  • Udostępnij

Zwężają Piastów Śląskich. Powstają droga rowerowa i parking

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej


Zwężają Piastów Śląskich. Powstają droga rowerowa i parking

źródło: Facebook / Pełnomocnik Prezydenta m.st. Warszawy ds. komunikacji rowerowej






17.12.2020 19:29 #Marian
Kolejne osiągnięcie szkodnika Czaskoskiego.
17.12.2020 20:21 #mikiapole3
Bardzo dobra decyzja prezydenta Trzaskowskiego.
18.12.2020 10:49 #Jarosłąw Wielki
Piastów Śląskich-główna ulica Bemowa? XD. Niech Pan Dominik Gadomski lepiej zobaczy projekt przedłużenia Piastów Śląskich. Zawału dostanie jak się projektuję "GŁÓWNE" ulice Bemowa. Jeden pas ruchu, progi wyspowe, brak zatok autobsowych , odcinkowo 30 km na godz. GŁÓWNA ULICA Bemowa.XD.
18.12.2020 11:24 #Mieszkańcy Bemowa
Niech ci złodzieje z ZTM oddadzą nam autobus E-2, który ukradli pod pretekstem budowy metra
18.12.2020 12:38 #mieszkaniec_powstańców
#Jarosłąw Wielki napisał(a) 18.12.2020 10:49

Piastów Śląskich-główna ulica Bemowa? XD. Niech Pan Dominik Gadomski lepiej zobaczy projekt przedłużenia Piastów Śląskich. Zawału dostanie jak się projektuję "GŁÓWNE" ulice Bemowa. Jeden pas ruchu, progi wyspowe, brak zatok autobsowych , odcinkowo 30 km na godz. GŁÓWNA ULICA Bemowa.XD.
A jak mają projektować? Kolejną miejską autostradę? Mało mamy problemów z piratami drogowymi traktującymi publiczne drogi jak tor wyścigowy? Mamy trzecią dekadę 21 wieku i pędzące fury w mieście są już dawno passe.
REKLAMA
18.12.2020 13:17 #Marian
#Jarosłąw Wielki napisał(a) 18.12.2020 10:49

Piastów Śląskich-główna ulica Bemowa? XD. Niech Pan Dominik Gadomski lepiej zobaczy projekt przedłużenia Piastów Śląskich. Zawału dostanie jak się projektuję "GŁÓWNE" ulice Bemowa. Jeden pas ruchu, progi wyspowe, brak zatok autobsowych , odcinkowo 30 km na godz. GŁÓWNA ULICA Bemowa.XD.
Komunista Czaskoski za wszelką cenę próbuje utrudnic życie kierowcom. Prywaciarz to dla niego największy wróg. Tak to jest z komunistami. Niestety pseudo strefy z 30km/h gdzie źle wykonane progi zmuszają do zwolnienia do 10km/h powoduja jazdę na kangura. 10 na progu i 50 pomiędzy. Wtedy średnia wyjdzie 30.
Tony ekstra spalonego paliwa i pyłu z okładzin. Ale kogo to obchodzi ważne że prywaciarzowi dokuczyli.
To samo ze światłami na guzik. Wał Miedzeszyński przejście do przystanku gdzie 146 jedzie co pół godziny, czerwone światło zapala się co 20 sekund.
18.12.2020 13:25 #Marian
#mieszkaniec_powstańców napisał(a) 18.12.2020 12:38

A jak mają projektować? Kolejną miejską autostradę? Mało mamy problemów z piratami drogowymi traktującymi publiczne drogi jak tor wyścigowy? Mamy trzecią dekadę 21 wieku i pędzące fury w mieście są już dawno passe.
Mamy trzecią dekadę 21 wieku miasto rozległe na 30km i żadnej szybkiej drogi między dzielnicami.
Sukces Bufetowej i Czaskoskiego.
Za to mamy wąskie drogi, brak parkingów i slumsy w Centrum.
18.12.2020 16:07 #resergst
#mikiapole3 napisał(a) 17.12.2020 20:21

Bardzo dobra decyzja prezydenta Trzaskowskiego.
o boze kolejny lewacki oszolom :D
18.12.2020 17:56 #Sabotaż czy idiotyzm?
Panowie, Panowie, ani rozcinanie miasta autostradami, ani bezrefleksysjne dewastowanie infrastruktury ulicznej nie jest dobre. Ulica Piastów Śląskich miała potencjał dla implementacji modelowych rozwiązań godzących interesy wszystkich uczestników ruchu. Niestety to co jest robione, to książkowy wykwit nieroztropności w połączeniu lekceważeniem bezpieczeństwa ruchu. Mogły powstać modelowe pasy ruchu dla rowerów na jezdni, a tymczasem zostanie zniszczona przyzwoita ulica w pakiecie z fragmentem przestrzeni publicznej która zostanie ozdobiona gumowymi wysepkami i ostrogami. Dlaczego ignoranci zamiast wyznaczyć przy każdej z krawędzi jezdni po pasie ruchu dla rowerów jak Bóg i logika nakazują szykują jakiegoś dwukierunkowego potworka wykrojonego z jezdni w pogardzie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego? Czy rozwiązania takie jak na Wrocławskiej na Bemowie I czy ulicach Posag 7 Panien lub Koszykowej przekraczają możliwości intelektualne pomysłodawców psucia tej ulicy? A przecież była świetna koncepcja adaptacji ulicy Piastów Śląskich przygotowana swego czasu przez społeczników w ramach zazwyczaj straszącego szalonym wizjami budżetu obywatelskiego. Odrębnym problemem będzie nieintuicyjny dwukierunkowy ruch rowerów przy jednej z krawędzi jezdni. Spowoduje to wzrost ryzyka kolizji z pojazdami włączającymi się do ruchu z dróg wewnętrznych, stref ruchu i stref zamieszkania. Odgrodzenie części rowerowej słupkami, utrudni natomiast jej osdśnieżanie - normalne pasy ruchu problem ten eliminują . Reasumując: to hybrydowe rozwiązanie jest najgorszym z możliwych i skupia w sobie wady odrębnych dróg dla rowerów takie jak przecinanie się kierunków ruchu czy problem z utrzymaniem zimowym, a także minusy pasów rowerowych bez ich przeważającej liczby zalet. No i gdzie jesteście szanowni Państwo Radni tak ochoczo hejtujący i torpedujący dobre rozwiązania, hmmm? Na Woli spacyfikowany został sensowny projekt ulicy Obozowej (nawiasem mówiąc nie tylko na Woli i nie tylko tej ulicy), ale tu i teraz, do poboksowania się z problemem sprezentowanego dzielnicy za przeproszeniem g..na, które na wiosnę wraz ze wzrostem liczby rowerzystów przypomni o sobie w nieprzyjemny sposób jak na każde g.... przystało, chętnych nie widzę. Jaka udział w przyklepaniu tego czegoś ma oficer rowerowy? Czy to nie on powinien studzić zapędy urzędników godzące wbrew werbalnym zapewnieniom w ideę zrównoważonego czyli racjonalnego transportu miejskiego?
19.12.2020 15:17 #lideksynubeka
Ja popieram tę bardzo mądrą decyzję prezydenta Rafalali. Uważam,że docelowo należy WSZYSTKIE ulice w mieście zamienić na ścieżki rowerowe. A mołorolne,zakompleksione chłopstwo,(będące podstawą elektoratu Rafalali) niech zapitala do rodziców po żarcie w słoikach na rowerze. Taki przejazd 200-300 km w warunkach deszczu,śniegu,czy też mrozu spowoduje nabranie odporności na covid. A kto nie nabierze tej odporności-temu aborcja eugeniczna i tak już nie grozi.
Rower to wspaniały środek transportu. Świetnie przewozi się nim zakupioną w IKEA komodę czy dywan.Tak samo można nim zawieźć nim do lekarza partnerkę w ciąży lub za złamaną nogą lub wyrostkiem. Nawet o 3 w nocy. Czy też w dzień lodówkę do naprawy.
Tak więc doceńmy ciężki wysiłek naszego prezydenta,aby żyło nam się lepiej bez samochodów. Wszystkim
REKLAMA
22.12.2020 12:59 #PB99
Komunista ? Komunistyczne miasta to mają szerokie ulice - duże place - podobnie jak planowane w USA i Niemieckich oraz Włoskich miastach lat 30-tych W Polsce też planowano szerokie ulice (Aleje) - raz że usprawniają komunikacje - dwa umożliwiają ruch powietrza - gęsto zabudowane miasta to SMOG - to jak w przyrodzie zatkana żyła, tętnica to śmierć albo choroba - zatamowana rzeka to powódź

Lobby rowerowe nadal rządzi :(
22.12.2020 23:29 #jerzyyyyyyyyy
,, Dlaczego ignoranci zamiast wyznaczyć przy każdej z krawędzi jezdni po pasie ruchu dla rowerów jak Bóg i logika nakazują szykują jakiegoś dwukierunkowego potworka wykrojonego z jezdni w pogardzie dla bezpieczeństwa ruchu drogowego? ,,

Zastanawiam się kiedy mieszkańcy Warszawy zorientują się jak absurdalna partią jest Koalicja Obywatelska. Skoro są tak pro rowerowi to dlaczego ulice na nowo budowanych dzielnicach są budowane przy samej krawędzi zabudowań ( albo bloki stawiane do samej krawędzi jezdni ) gdzie w przyszłości nie będzie mowy o ścieżce rowerowej.
23.12.2020 13:53 #BeMózg
#PB99 napisał(a) 22.12.2020 12:59

Komunistyczne miasta to mają szerokie ulice...
Szeroka ulica nie musi być wypełniona szeroką wielopasmową jezdnią. Nawet w szerokiej przestrzeni może być ulokowana jedna jezdnia lub samo torowisko tramwajowe. Dla ruchu powietrza istotne jest, aby domy tworzyły możliwie szeroki korytarz pomiędzy nimi.
A w tym korytarzu powinny się znaleźć, w zależności od klasy drogi oraz jej lokalizacji i znaczenia w strukturze miasta: jezdnia lub jezdnie dla ruchu drogowego wraz z infrastrukturą (oznakowanie drogowe, sygnalizacja świetlna itp.), torowisko tramwajowe, droga lub drogi dla rowerów, chodniki wraz z infrastrukturą (ławki, kosze na śmieci, barierki kierujące ruch) dla ruchu pieszego, ewentualnie miejsca do czasowego parkowania samochodów (równoległego, skośnego lub prostopadłego), przystanki komunikacji publicznej, postoje taksówek, trawniki, kwietniki, klomby, szpalery oraz grupy drzew i krzewów, kioski handlowe, ewentualnie miejsca dla przenośnych i sezonowych punktów handlowych oraz obiekty miejskiej informacji przestrzennej i reklamowe.
Powszechność miejskich autostrad nie musi być świadectwem zamożności i rozwoju cywilizacyjnego miasta i jego mieszkańców.
23.12.2020 14:02 #Jeżyyyyy
#jerzyyyyyyyyy napisał(a) 22.12.2020 23:29

dlaczego ulice na nowo budowanych dzielnicach są budowane przy samej krawędzi zabudowań ( albo bloki stawiane do samej krawędzi jezdni )
Ponieważ w większości przypadków tereny te nie są objęte miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, który ustalałby rozsądne minimalne lub obowiązujące odległości od jezdni do zabudowy. Za brak miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego w mieście stołecznym Warszawie odpowiada Rada Miasta, zdominowana przez radnych ze skompromitowanej Platfąsiarni oraz przewodnicząca tej Rady Ewa "Nicniemogie" Malinowska-Grupińska. Zaznaczyć tu należy, że jej szkodliwa bezczynność w tym zakresie trwa nieprzerwanie od 2007 roku.
05.01.2021 14:56 #PB99
#BeMózg napisał(a) 23.12.2020 13:53

....obiekty miejskiej informacji przestrzennej i reklamowe.
Powszechność miejskich autostrad nie musi być świadectwem zamożności i rozwoju cywilizacyjnego miasta i jego mieszkańców.
Reklamy to na ulicach być nie powinno - zaśmieca widok , żre prąd, marnuje się papier, tworzywa, - dla mnie reklama to szkodnik - ile mniej można wyprodukowac plastiku jesli zaniecha się banerów , kasetonów itp. A jesli chodzi o drogę - szeroka droga nie oznacza korków - mżna wytyczyć bus pas - pasy dla służb miejskich (pogotowie,straż) - w marcu ubiegłego roku samochodów było bardzo mało na ulicach a smog był - pyły były - bo nie ma powietrza .. a szerokie "komunistyczne" aleje były obsadzane krzewami, drzewami ... były i ławki i fontanny .. ale można zwęzić i dac miejsce na nowe slupy pod bilbordy - albo postawić wiatę przystankową - wiatę z nazwy bo nie chroni od deszczu tylko jest witryną na reklamy ..

  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

komentarz: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 



REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA

REKLAMA
REKLAMA


więcej
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA

Najczęściej czytane

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%
REKLAMA
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!

Najnowsze wydanie

REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA