Z myślą o seniorach, którzy nie radzą sobie ze smartfonami
przedwczoraj
Seniorzy z Żoliborza mogą skorzystać z bezpłatnej pomocy w obsłudze urządzeń cyfrowych.
Urząd Dzielnicy Żoliborz niedawno uruchomił punkt cyfrowego wsparcia dla seniorów. Znajdą w nim pomoc wszystkie osoby, które mają kłopot z obsługą sprzętu cyfrowego, szczególnie smartfonów, obsługą aplikacji czy korzystaniem z mobilnej poczty elektronicznej. Do urzędników można się zwrócić również z pytaniami dotyczącymi wykonywania i wysyłania zdjęć e-mailem, z problemami z komunikatorami i portalami społecznościowymi, z obsługą e-portali (eZUS, ePacjent), czy z pytaniami o bankowość elektroniczną.
Jak wygląda pomoc?
Na miejscu dostępny jest wykwalifikowany konsultant, który pomaga w zrozumieniu obsługi urządzeń i aplikacji. Wszystko odbywa się w tempie dostosowanym do potrzeb uczestników. Punkt przy ul. Gdańskiej 4 działa co czwartek, w godzinach od 10:00 do 13:00 - bez potrzeby zapisów, wystarczy przyjść ze swoim urządzeniem. Porady i konsultacje dla mieszkańców Żoliborza są bezpłatne. Jedna konsultacja może być prowadzona (jeżeli zaistnieje taka potrzeba) dla 3-5 osób jednocześnie. Rekomendowana jest jednak praca indywidualna. Przewidziany czas konsultacji - do 60 minut.
MB