Wróciło naklejkowe szaleństwo. Tym razem Biedronka ma konkurencję
1 września 2020
Biedronka wróciła do swojego flagowego pomysłu, ale tym razem musi rywalizować o serca dzieci z nową na naszym rynku, niderlandzką siecią Spar.
Koniec wakacji dla jednych oznacza powrót do szkoły, dla innych do pracy. Jest to też okres, w którym pojawiają się promocje w sklepach, które prześcigają się w pomysłach, jak zwabić do siebie klientów. Sieć sklepów Biedronka powróciła do swojego pomysłu z pluszakami i książką przedstawiającą ich historię. Tym razem jednak wzbudzają one nieco więcej kontrowersji, aniżeli w ubiegłych latach. Dlaczego?
Następcą Gangu Słodziaków i Gangu Świeżaków został Gang Fajniaków. W jego skład wchodzi dziesięć pluszowych bohaterów, którzy tym razem nie są owocami czy warzywami. Gang Fajniaków tworzą: Jarzębina Julka, Chmurka Celinka, Piesek Piotruś, Słońce Sonia, Kropla Ksenia, Foka Frania, Dąb Dyzio, Ważka Wiola, Drzewo Dobromir i Smog Stefek.
- Pomogą Biedronce przekazać najmłodszemu pokoleniu, że natura jest bezcenna i warto o nią dbać. Dorosłym zaś Fajniaki pokażą, jak w prosty sposób razem możemy wspierać polską gospodarkę - informują przedstawiciele Biedronki.
Jak przy każdej edycji, maskotkę można otrzymać po zebraniu sześćdziesięciu naklejek lub kupić w cenie 19,99 zł mając czterdzieści naklejek. Jedną naklejkę klienci otrzymują w zamian za zakupy zrobione za 50 zł. Dodatkowe naklejki można uzyskać za zakupy: produktów ze specjalnej oferty, za posiadanie karty Moja Biedronka, co najmniej jednego warzywa lub owocu oraz za nabycie produktów tworzących wartość dla polskiej gospodarki. To nowość. - Zdecydowaliśmy się promować dodatkową naklejką takie towary, które tworzą wartość dodaną dla polskiej gospodarki: są produkowane lub modyfikowane w Polsce, gwarantują miejsca pracy w naszym kraju i wspierają jego rozwój - informuje Maciej Łukowski, dyrektor handlowy sieci Biedronka i członek zarządu sieci. Za uzbieranie 15 naklejek klienci będą mogli otrzymać książkę "Gang Fajniaków i miasto marzeń". Naklejki zbierać można do 8 listopada bieżącego roku, natomiast maskotki będą do odbioru do 2 grudnia 2020 roku bądź do wyczerpania zapasów.
Fajniaki Biedronki będą rywalizować o klientów ze Strażnikami Świeżości, oferowanymi przez sieć Spar, do której należą też markety Piotr i Paweł. Mają oni pomóc dzieciom poznawać nowe smaki i walczyć z Omamiuszem, którego bronią są... cukier, sól i węglowodany. Maskotki to Pomidor Wizjan, Jabłko Pakuś, Papryka Genia, Kiwi Wyjka, Ananas Znikodem, Pomarańcza Dorcia, Czosnek Toperek i Gruszka Uszka.
- Klienci otrzymają karty kolekcjonerskie na znaczki - zapowiada Spar. - Aby odebrać nagrodę za 1 grosz, należy zebrać ich 50. Po skompletowaniu 25 znaczków można odebrać ją za 19,99 zł. Maskotki można kupić także w cenie regularnej 49,99 zł. Jeden znaczek to 30 zł wydane w sklepie Spar lub Piotr i Paweł.
(mk/dg)