REKLAMA

Puls Warszawy

różne »

 

Warszawiacy zostali w domach. Jak zawiesić Kartę Miejską?

  16 marca 2020

alt='Warszawiacy zostali w domach. Jak zawiesić Kartę Miejską?'
źródło: ZTM

Tysiące pasażerów z dnia na dzień przestało korzystać z opłaconych wcześniej biletów 30- i 90-dniowych.

REKLAMA

Pasażerowie warszawskiej komunikacji miejskiej, którzy zakodowali bilety na Kartach Miejskich tuż przed wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego, mogą czuć się poszkodowani. 30- i 90-dniowe kontrakty pozostaną w dużej mierze niewykorzystane... chyba, że skorzystamy z możliwości zwrotu.

- W ostatnich dniach zauważalna liczba pasażerów postanowiła zrezygnować z biletu długoterminowego - mówi Tomasz Kunert, rzecznik Zarządu Transportu Miejskiego. - Żeby dokonać zwrotu, należy udać się do punktu obsługi klienta. Niestety zdalne zawieszenie kontraktu jest niemożliwe z powodów technicznych.

10 punktów wciąż działa

W pierwszej kolejności musimy sprawdzić, który z najbliższych punktów obsługi jest aktualnie czynny. Na czas epidemii ZTM zamknął połowę z nich a niektóre zmieniły godziny pracy.

- Czynnych jest 10 punktów: przy Żelaznej 61, na stacjach M1 Służew, Politechnika, Centrum, Świętokrzyska, Ratusz Arsenał, Dworzec Gdański, Plac Wilsona, Młociny, na stacji M2 Dworzec Wileński oraz w centrum handlowym Blue City - informuje ZTM.

Zapraszamy na zakupy

Zwrot od ręki

W ostatnich dniach w punktach obsługi nie ma kolejek, więc wizyta prawdopodobnie nie zajmie nam dużo czasu. Jeśli w kasie nie zabraknie gotówki, zwrot niewykorzystanej kwoty odbierzemy na miejscu; w innym razie konieczne będzie wypełnienie formularza i oczekiwanie na przelew. Niezależnie od formy płatności ZTM nie potrąci żadnej opłaty manipulacyjnej.

- Jeżeli kodowanie biletu odbywało się w krótkim czasie przed chęcią zwrotu kontraktu, dane dotyczące sprzedaży mogą nie być jeszcze dostępne - zastrzega ZTM. - Należy wówczas złożyć na miejscu pisemną reklamację.

REKLAMA

Rozwiązanie awaryjne

Drugą opcją jest czasowe zamrożenie ważności biletu, bez zwrotu pieniędzy. Można to zrobić bez wychodzenia z domu, wysyłając na adres ztm@ztm.waw.pl wiadomość pt. "zawieszenie biletu" i podając numer Karty Miejskiej. Żeby ponownie aktywować bilet, konieczna będzie wizyta w punkcie obsługi.

(dg)

 

REKLAMA

Komentarze (2)

# pasażer na gapę

17.03.2020 14:57

"Żeby ponownie aktywować bilet, konieczna będzie wizyta w punkcie obsługi."
Cieszy kolejne genialne udogodnienie ...

# lol

17.03.2020 19:52

#pasażer na gapę napisał(a) 17.03.2020 14:57
"Żeby ponownie aktywować bilet, konieczna będzie wizyta w punkcie obsługi."
Cieszy kolejne genialne udogodnienie ...
ZTM powinien już jutro wynaleźć i opatentować sposób zdalnego aktywowania kart zbliżeniowych, żeby zadowolić jakiegoś janusza z netu.
więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane w Pulsie Warszawy

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy