Przydałaby się wiata
31 sierpnia 2002
Czytelnicy "Echa" często zwracają się do nas z różnymi sugestiami dotyczącymi stanu przystanków komunikacji miejskiej, rozkładów jazdy, bywa również że sugerują korekty w przebiegu tras linii autobusowych.
Wszystkimi kwestiami związanymi ze stanem i infrastrukturą przystanków zajmuje się dział infrastruktury przystankowej. Jednostka ta mieści się w budynku przy ul. Pstrowskiego 26, tel. 835-38-08. Zgłoszenia przyjmowane są w dni robocze w godz. 7.30 - 15.00. Dla pewności sugerujemy we wszystkich sprawach występować na piśmie. Wówczas powinniśmy także otrzymać pisemną odpowiedź. Najlepiej oczywiście wysłać list polecony. Mamy wówczas potwierdzenie, że go nadaliśmy.
Wszelkie informacje o uszkodzonych przystankach i wiatach oraz o brakujących rozkładach jazdy można zgłaszać pod czynnym całą dobę telefonem 94-84.
Osoby mające uwagi dotyczące rozkładów jazdy, a także przebiegu tras mogą je zgłaszać w dziale organizacji przewozów przy ul. Dzielnej 78, tel. 636-66-80. Wnioski przyjmowane są w dni robocze od 7.30 do 15.00. Zarząd Transportu Miejskiego zapewnia, że wszystkie sprawy są szczegółowo badane. Wiadomo oczywiście, że możliwości modyfikacji przebiegu trasy lub zwiększenia częstotliwości kursowania wozów danej linii są niewielkie. Brakuje taboru. Jeżeli jednak jakiś pomysł będzie sensowny ekonomicznie, okaże się np. że po zbadaniu frekwencji pasażerów na danej linii w określonych godzinach będzie ona bardzo duża, to wówczas szansa wzmocnienia linii istnieje. Zawsze przeprowadzane są szczegółowe badania.
Grzegorz Cieślak