Nowa marka w Warszawie. Podbije miasto?
5 listopada 2019
Na Białołęce właśnie otwarto pierwszy w mieście salon firmy Junior. Wybór dzielnicy nie jest dziełem przypadku.
Firmy wchodzące do Warszawy zazwyczaj starają się otwierać sklepy w centrum miasta. W tym przypadku jest inaczej a wybór dzielnicy o najniższej średniej wieku mieszkańców wydaje się strzałem w dziesiątkę. Pierwszy w Warszawie a drugi w Polsce sklep rodzimej marki Junior powstał na I piętrze Galerii Północnej, w sąsiedztwie Dealz i 4Faces.
W jego ofercie znajdziemy artykuły dla dzieci, m.in. wózki i foteliki samochodowe, a także markowe zabawki Lego, Playmobil, Mattel, Hasbro, Siku, Schleich, Trefl, Smoby, Fisher Price, Chicco czy Nuby.
- Weekend otwarcia pokazał nam, że decyzja o otwarciu sklepu była bardzo trafiona - mówi Katarzyna Żuchowska, retail leasing manager w firmie GTC, do której należy Galeria Północna. - Marka Junior doskonale uzupełnia asortyment pozostałych sklepów, umożliwiając rodzinom m.in. skompletowanie wyprawki, począwszy od smoczka, kończąc na wózku czy foteliku samochodowym.
(esc)