Koniec z czernią i bielą. "Ożywimy wygląd Galerii Północnej"
28 listopada 2018
Elegancka fasada bez kolorowych szyldów wytrzymała rok. Wkrótce centrum handlowe na Tarchominie może upodobnić się do swoich konkurentów.
Gdy we wrześniu ubiegłego roku otwierano Galerię Północną, architekci znanej warszawskiej pracowni APA Wojciechowski z dumą mówili o fasadzie utrzymanej w czerni i bieli. Zazwyczaj właściciele centrów handlowych nie zważają na kolorystykę logotypów, jakie najemcy umieszczają na budynku. Tym razem było inaczej - udało się przekonać wszystkie firmy, że eleganckie czarne logo jest równie dobre, jak oryginalne barwy. W rezultacie Galeria Północna pod względem architektonicznym pobiła na głowę wszystkie inne w mieście.
Koniec elegancji
Biel i czerń przeszły do historii w listopadzie, gdy dwóch najemców zawiesiło na ścianie od strony Światowida żółte i pomarańczowe litery. Okazuje się, że to dopiero początek zmian.
- Do grona najemców Galerii Północnej dołączają nowe marki, kolejne logotypy pojawiają się na fasadzie obiektu - mówi dyrektor marketingu Emilia Szkudlarek. - Dlatego zarząd obiektu we współpracy z architektami podjął decyzję o wymianie monochromatycznych logotypów na kolorowe. Decyzja podyktowana jest chęcią ożywienia wyglądu budynku, a przede wszystkim zwiększenia widoczności i rozpoznawalności naszych najemców. Część z nich zadeklarowała już chęć zmiany i te logotypy w wersji kolorowej pojawiły się na fasadzie Galerii Północnej.
(dg)