REKLAMA

Puls Warszawy

oświata »

 

Jak odnieść sukces? Studenci UW w kampanii społecznej

  22 kwietnia 2020

alt='Jak odnieść sukces? Studenci UW w kampanii społecznej'

W ramach programu "Kasa się zgadza" studenci zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego uczą młodych ludzi finansów i przedsiębiorczości.

REKLAMA

- Jako studenci wydziału zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego przeprowadzamy projekt społeczny pod nazwą "Kasa się zgadza" w ramach inicjatywy "Zwolnieni z teorii". Jest on skierowany do ludzi młodych, którzy wkraczając w dorosłość napotykają na różnorodne problemy natury finansowej. Celem przedsięwzięcia jest przekazanie wiedzy, jak skutecznie zarządzać czasem, kapitałem i potencjałem. Dzielimy się m.in. kreatywnymi rozwiązaniami dotyczącymi oszczędzania, interesującymi statystykami oraz ciekawostkami ze świata biznesu - opowiadają studenci.

"Walt Disney, Bill Gates czy Steve Jobs nie zawsze odnosili sukcesy"

Ich działalność jest oparta na kampanii informacyjnej na najpopularniejszych kanałach internetowych: Facebook, Instagram i YouTube - zawsze pod nazwą "Kasa się zgadza". Przeglądając ich facebookowy fanpage można dowiedzieć się wielu interesujących rzeczy, np. o tym, jak znani miliarderzy popełniali błędy i ponosili porażki. Mimo to nie poddawali się i nadal dążyli do celu. Przykładem jest Walt Disney, legendarny twórca Myszki Miki i Kaczora Donalda, człowiek, który wpłynął na pokolenia. W wieku 22 lat został zwolniony z dziennika "Missouri", ponieważ był "mało kreatywny i brakowało mu wyobraźni", a następnie jego pierwsza firma animacyjna zbankrutowała. Zanim udało mu się otworzyć park rozrywki "Disneyland", usłyszał "nie" aż 302 razy od potencjalnych sponsorów. Thomas Edison próbował blisko 10 tysięcy razy, zanim wynalazł żarówkę. Gdy w końcu mu się udało, powiedział: "Nie poniosłem porażki. Po prostu odkryłem 10 tysięcy błędnych rozwiązań". Bill Gates czy Steve Jobs - jak przypominają studenci - również popełniali błędne decyzje, a mimo to odnieśli ogromny finansowy sukces.

Kup bilet

Powalczą o "złotego wilka"

Studenci chcą dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, aby uświadomić społeczeństwu, a szczególnie ludziom młodym, jak ważne jest oszczędzanie i życie w zgodzie z niezwykle pomocnymi przedsiębiorczymi hasłami. W ramach inicjatywy "Zwolnieni z teorii" studenci walczą też o certyfikaty w ramach pewnego rodzaju olimpiady polegającej na stworzeniu projektu społecznego, który trafi do jak najszerszej grupy odbiorców. Zgodnie z regulaminem programu "Zwolnieni z Teorii" studenci muszą zrealizować projekt do 30 kwietnia 2020 roku, a ich najpopularniejszy wpis na portalu społecznościowym musi osiągnąć liczbę 6000 odbiorców, żeby zdobyć certyfikat. W ramach tejże olimpiady można też wygrać "złotego wilka" - nagrody Social Wolves, którą wręczą prezesi firm i ministrowie podczas wielkiego finału. Patronat nad tą inicjatywą sprawuje Ministerstwo Rozwoju, duże firmy w kraju oraz organizacje społeczne.

(DB)

 

REKLAMA

Komentarze (1)

 rudka

29.03.2022 14:26

Super inicjatywa!
więcej na forum

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane w Pulsie Warszawy

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy