# Elzar 16.11.2021 22:14 |
|
P+R Żerań jest 2x za mały. Wystarczy spojrzeć co się dzieje rano przy stacji Płudy, ile aut jedzie do centrum Płochocińską i ile parkuje koło stacji na dziko. Naprawdę nie wiem jacy "specjaliści" to zaakceptowali.
|
# ABC 17.11.2021 08:10 |
|
#Elzar napisał(a) 16.11.2021 22:14 P+R Żerań jest 2x za mały. Wystarczy spojrzeć co się dzieje rano przy stacji Płudy, ile aut jedzie do centrum Płochocińską i ile parkuje koło stacji na dziko. Naprawdę nie wiem jacy "specjaliści" to zaakceptowali. ...i wydali 6 mln na 220 miejsc parkingowych. Rąbią nas-podatników jak chcą a Trzaskowski na szczycie rankingu zaufania. Ja tego nie pojmuję. |
# Bolesław 17.11.2021 08:19 |
|
a mogliby wziąć do współpracy operatora galerii, niech stawia galerię , część parkingu na P&R w ramach PPP, wszyscy zadowoleni
|
# ABC 17.11.2021 08:32 |
|
#Bolesław napisał(a) 17.11.2021 08:19 a mogliby wziąć do współpracy operatora galerii, niech stawia galerię , część parkingu na P&R w ramach PPP, wszyscy zadowoleni Nie mogą. Bo byłoby TANIEJ |
# Xyz 17.11.2021 09:01 |
|
Nie no, genialne. To się biegacze i inni sportowcy bedą dotleniac w takim miejscu :)
|
# err 17.11.2021 09:28 |
|
Nie wiem do końca na co narzeka autor artykułu. Warto jest mierzyć wysoko i jeśli koncepcja z funkcjonalnym dachem miałaby się zrealizować, było by to bardzo dobre rozwiązanie i powód do chluby. Zwłaszcza, że powstałoby za pieniądze miejskie, a nie dzielnicy. Lepiej, niżby miał powstać jakiś gniot, na który byśmy narzekali przez dziesięciolecia (patrz Stacja Ratusz, przejście podziemne PKP Śródmieście - M. Centrum, itp.).
To, że nie ma na to - na razie - pieniędzy, to fakt. Terminy pewnie też nie zostaną dotrzymane. Ale warto myśleć i planować perspektywicznie. Co do uwag o potencjalnych nadużyciach - nasłać NIK, albo prokuraturę, jeśli macie takie podejrzenia, niech sprawdzą. Będzie to tylko z pożytkiem dla miasta. |
# mic 17.11.2021 09:36 |
|
#Elzar napisał(a) 16.11.2021 22:14 P+R Żerań jest 2x za mały. Wystarczy spojrzeć co się dzieje rano przy stacji Płudy, ile aut jedzie do centrum Płochocińską i ile parkuje koło stacji na dziko. Naprawdę nie wiem jacy "specjaliści" to zaakceptowali. Na przystanku Żerań staje o wiele mniej pociągów KM niż na Płudach, zatem nie przewiduję odciążenia dzikich parkingów. |
# szkoda łez 17.11.2021 09:57 |
|
#err napisał(a) 17.11.2021 09:28 Zwłaszcza, że powstałoby za pieniądze miejskie, a nie dzielnicy. Mistrzostwo ekonomii. Śmiać się do łez czy gorzkimi łzami płakać? Miasto to ma inne pieniądze niż dzielnica? |
# Elzar 17.11.2021 10:43 |
|
#mic napisał(a) 17.11.2021 09:36 Tak, to jest osobny problem. Ale swojego czasu jak były przymiarki do P+R przy Płudach, to miasto powiedziało, że nie ma w tym miejscu dostatecznie dużego zapotrzebowania i zapadła decyzja o P+R przy Żeraniu. Moim zdaniem dzięki temu, że obok tej stacji obecnie powstaje zatrzęsienie osiedli to Żerań za chwilę będzie ważnym przystankiem, jeszcze ze 3 lata i ktoś z kolei to zauważy... Natomiast Płudy dalej będą tonąć w błocie pod wiaduktem.Na przystanku Żerań staje o wiele mniej pociągów KM niż na Płudach, zatem nie przewiduję odciążenia dzikich parkingów. |
# nnn 17.11.2021 14:31 |
|
#Xyz napisał(a) 17.11.2021 09:01 Spaliny z parkingu raczej nie polecą w dół. Po prostu sport na świeżym powietrzu. Jednak ZTM potrafi zadbać o zdrowie.Nie no, genialne. To się biegacze i inni sportowcy bedą dotleniac w takim miejscu :) |
drugastrona 17.11.2021 15:09 |
|
600 miejsc parkingowych to tyle co nic. Nie powinno się wydawać ciężkich milionów na to, w dodatku w miejscu, w którym trzeba się przesiąść na tramwaj, potem na metro, a potem na coś jeszcze. Absurd.
|
# Czytelnik 17.11.2021 20:16 |
|
Co tak "oszczędnie" - tam na dachu powinien być tor rowerowy i to nawet kryty, a idealnie gdyby łączył się z kładką przez Wisłę za 120 mln zł (który po realizacji okaże się, że kosztował 200 mln). Brawo PO, brawo Trzaskowski.
|
# mmmieszkaniec 17.11.2021 20:36 |
|
Jeszcze trzeba przypomnieć sobie temat kolejki linowej (z Pragi Północ). Można taką zainstalować na Winnicy połączyć z galeriami północną i młocinami - to by był pomysł.
|
# Czytelnik 19.11.2021 05:55 |
|
Kolejka linowa - "lubię to", tylko czy Trzaskowskiego stać na taki "rozmach".
|
Stamislaw7661 19.11.2021 09:03, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
Parking prezentuje się naprawde świetnie.
https://cadel.pl |
# bartek7844 19.11.2021 10:18 |
|
po co parking zrobić tam stojaki na rowery, przecież tego tylko brakuje w tym mieście, ścieżek i stojaków, parkingi i samochody to nie... tego prawdziwy warszawiak nie używa, on jest ponad to,
|
# mieszkaniec11 19.11.2021 22:27 |
|
ZTM do likwidacji. Czy ktoś wreszcie z Ratusza to zrozumie? To jest jakiś koszmar, który psuje komunikację i wysysa kasę, która powinna trafić do pracowników od których zależy realne działanie komunikacji - kierowców, motorniczych, mechaników... A tymczasem taki pierdzistołek z Żelaznej średnio zarabia więcej niż kierowca czy motorniczy. A jaki jest jego wkład w komunikację? Zerowy. A co robi? Nic. A nie chleje kawę.
Organizacją komunikacji w Warszawie może spokojnie zarządzać max. 10-15 os. |
# czytelniczka 24.11.2021 10:41 |
|
mieszkaniec Dionizosa
a, może by się ktoś zainteresował przelotowością ul.Dionizosa do nowego odcinka Światowida /pętla winnica |
LINKI SPONSOROWANE