# katabolizm 20.01.2015 11:58 |
|
u nasz nie zda egzaminu ukradną w pierwszą noc.
|
# majex 20.01.2015 12:09 |
|
- Obecnie nie planujemy tego typu rozwiązań - odpowiada krótko rzeczniczka ZTM Magdalena Potocka.
Rozczulają mnie te ich odpowiedzi. Przecież wiemy, że nie planujecie. Sęk w tym, żebyście zaczęli planować/mysleć/liczyć, wy durnie z ZTM. |
# pasazer 20.01.2015 17:33 |
|
dla ztm najważniejsze są - potoki. Potoki ludzi, potoki potu spływające na pozostałych pasażerów. Jak bardzo trzeba być ściśniętą sardynką, aby im się opłacało cokolwiek?
|
# Olesinianin 20.01.2015 18:27 |
|
Jestem za utworzeniem takiej pętli na Olesinie!
|
# asder 20.01.2015 21:05 |
|
pomysleliscie co z takim systemem dzieje sie zimą? jak jest ubity snieg czy lód? to nie jest mozliwe w naszej strefie klimatycznej
|
# Zipa Dumna 20.01.2015 21:26 |
|
Zgadzam się z #asderem. Takie ustrojstwo będzie działało najwyżej do pierwszego mrozu. Potem woda, która wcieknie do takiego urządzenia, zamarznie i rozsadzi elementy mechanizmu.
|
# qwe 21.01.2015 01:33 |
|
Nie planujemy bo kosztuje więcej niż puszka farby i pędzel. Te dwie rzeczy są nagminnie stosowane przy budowie bus-pasów i ścieżek rowerowych. Mają za to niepodważalną zaletę: niska cena. Reszta kasy będzie na pensje.
|
# To4Yo 21.01.2015 07:33 |
|
Po co w ogóle taki artykuł? Czy to takie ważne że mają coś w Bilbao?
To może jeszcze artykuł o pociągach na oponach a potem tez zapytajcie ZTM czy zamierzają budować ... -.- |
# Fredek 21.01.2015 08:12 |
|
Bilbao to wąskie uliczki, domy i pagówrki, a Białołęka , szczególnie Zielona, to płaściutkie pola. I tylko jedna wymówka władz dzielnicy i ZTM i ZDM- nic nie da się zrobić, bo tereny prywatne, prawda burmistrzu Smoczyński? Gdzie Kartograficzna? Taka fajna wymówka na brak nowych dróg na Białołece i remont tych głównych bez poboczy, chodników i latarni. No ale jest władza na 4 lata, więc można nic nie robić w tym temacie.
|
# xxx 21.01.2015 08:38 |
|
#Fredek napisał(a) 21.01.2015 08:12 Bilbao to wąskie uliczki, domy i pagówrki, a Białołęka , szczególnie Zielona, to płaściutkie pola. I tylko jedna wymówka władz dzielnicy i ZTM i ZDM- nic nie da się zrobić, bo tereny prywatne, prawda burmistrzu Smoczyński? Gdzie Kartograficzna? Taka fajna wymówka na brak nowych dróg na Białołece i remont tych głównych bez poboczy, chodników i latarni. No ale jest władza na 4 lata, więc można nic nie robić w tym temacie. Koszt wykupu gruntów pod pętle może być wyższy niż takiego urządzenia |
# pasażer 21.01.2015 11:30 |
|
W naszym "takim klimacie" trzeba poprostu podgrzać podloże.
Ale to trzeba chcieć |
# ZTM 21.01.2015 12:20 |
|
Jasne. I do tego nad wszystkim trzeba zbudować zadaszenie, a obok oczywiście budynek dla obsługi technicznej, całodobowej ochrony i pracowników firmy sprzątającej. Dzięki za podsunięcie kolejnego świetnego pomysłu na uzasadnienie zwiększenia zatrudnienia w ZTM. Nasi bezrobotni członkowie rodzin już czekają na te dodatkowe etaty.
|
# dddd5442 21.01.2015 13:40 |
|
#majex napisał(a) 20.01.2015 12:09 - Obecnie nie planujemy tego typu rozwiązań - odpowiada krótko rzeczniczka ZTM Magdalena Potocka. Rozczulają mnie te ich odpowiedzi. Przecież wiemy, że nie planujecie. Sęk w tym, żebyście zaczęli planować/mysleć/liczyć, wy durnie z ZTM. durnie głupki i co jeszcze pani Inżynier !!! jak Pani to widzi w - 10 stopni C :) Ciekawi mnie to prosze mi o tym opowiedzieć i wyjaśnić działanie tego urządzenia w Polskich warunkach pogodowych |
# PKP 21.01.2015 13:43 |
|
Obrotówki są na kolei i działają w naszych warunkach pogodowych
|
# sardynka 21.01.2015 17:16 |
|
z tej samej seri są odpowiedzi odnosnie długości składów SKM-ek,bo peronyna Choszczówce i Płudach są za krótkie.-za krótki to ktoś ma rozum w ZTM-E żeby zarządzać transportem publicznym.- jak za krótkie to trzeba je przedłużyć technologi NASA do tego chyba nie potrzeba.
|
# Olesinianka 21.01.2015 21:08 |
|
Przecież jest pętla na Olesinie!
|
tarantula01 23.01.2015 01:00 |
|
Na za krótkie perony w Choszczówce jest sposób. Na początku wyjaśnienie: jakie za krótkie? Mają: 200 m i mieści się przy nich skład złożony z 10 wagonów. Nasza SKM-ka ma jednak 6 wagonów i może stanąć jeden skład, bo 2 składy (12 wagonów) się nie zmieszczą. Było kupić 5-wagonowe składy i nie byłoby problemu, zwłaszcza że PKP PLK S.A. pytało się przewoźników o długość peronów jakie ma wykonać i takie np. KM kupiło składy 4-wagonowe, aby 2 składy miały 8 wagonów.
Co do ochrony tego urządzenia, to nie potrzeba stróżówki, itp. Wystarczy monitoring + szybka brygada interwencyjna w razie konieczności. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 23.01.2015 01:00 |
|
Na za krótkie perony w Choszczówce jest sposób. Na początku wyjaśnienie: jakie za krótkie? Mają: 200 m i mieści się przy nich skład złożony z 10 wagonów. Nasza SKM-ka ma jednak 6 wagonów i może stanąć jeden skład, bo 2 składy (12 wagonów) się nie zmieszczą. Było kupić 5-wagonowe składy i nie byłoby problemu, zwłaszcza że PKP PLK S.A. pytało się przewoźników o długość peronów jakie ma wykonać i takie np. KM kupiło składy 4-wagonowe, aby 2 składy miały 8 wagonów.
Co do ochrony tego urządzenia, to nie potrzeba stróżówki, itp. Wystarczy monitoring + szybka brygada interwencyjna w razie konieczności. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# inż. Jack 23.01.2015 14:26 |
|
#dddd5442 napisał(a) 21.01.2015 13:40 a jak na dworzu masz -10, to ile masz w domku? a jak sądzisz, dlaczego?durnie głupki i co jeszcze pani Inżynier !!! jak Pani to widzi w - 10 stopni C :) Ciekawi mnie to prosze mi o tym opowiedzieć i wyjaśnić działanie tego urządzenia w Polskich warunkach pogodowych |
LINKI SPONSOROWANE