| # katabolizm 20.01.2015 11:58 | |
| u nasz nie zda egzaminu ukradną w pierwszą noc. | |
| # majex 20.01.2015 12:09 | |
| - Obecnie nie planujemy tego typu rozwiązań - odpowiada krótko rzeczniczka ZTM Magdalena Potocka. Rozczulają mnie te ich odpowiedzi. Przecież wiemy, że nie planujecie. Sęk w tym, żebyście zaczęli planować/mysleć/liczyć, wy durnie z ZTM. | |
| # pasazer 20.01.2015 17:33 | |
| dla ztm najważniejsze są - potoki. Potoki ludzi, potoki potu spływające na pozostałych pasażerów. Jak bardzo trzeba być ściśniętą sardynką, aby im się opłacało cokolwiek? | |
| # Olesinianin 20.01.2015 18:27 | |
| Jestem za utworzeniem takiej pętli na Olesinie! | |
| # asder 20.01.2015 21:05 | |
| pomysleliscie co z takim systemem dzieje sie zimą? jak jest ubity snieg czy lód? to nie jest mozliwe w naszej strefie klimatycznej | |
| # Zipa Dumna 20.01.2015 21:26 | |
| Zgadzam się z #asderem. Takie ustrojstwo będzie działało najwyżej do pierwszego mrozu. Potem woda, która wcieknie do takiego urządzenia, zamarznie i rozsadzi elementy mechanizmu. | |
| # qwe 21.01.2015 01:33 | |
| Nie planujemy bo kosztuje więcej niż puszka farby i pędzel. Te dwie rzeczy są nagminnie stosowane przy budowie bus-pasów i ścieżek rowerowych. Mają za to niepodważalną zaletę: niska cena. Reszta kasy będzie na pensje. | |
| # To4Yo 21.01.2015 07:33 | |
| Po co w ogóle taki artykuł? Czy to takie ważne że mają coś w Bilbao? To może jeszcze artykuł o pociągach na oponach a potem tez zapytajcie ZTM czy zamierzają budować ... -.- | |
| # Fredek 21.01.2015 08:12 | |
| Bilbao to wąskie uliczki, domy i pagówrki, a Białołęka , szczególnie Zielona, to płaściutkie pola. I tylko jedna wymówka władz dzielnicy i ZTM i ZDM- nic nie da się zrobić, bo tereny prywatne, prawda burmistrzu Smoczyński? Gdzie Kartograficzna? Taka fajna wymówka na brak nowych dróg na Białołece i remont tych głównych bez poboczy, chodników i latarni. No ale jest władza na 4 lata, więc można nic nie robić w tym temacie. | |
| # xxx 21.01.2015 08:38 | |
| #Fredek napisał(a) 21.01.2015 08:12 Bilbao to wąskie uliczki, domy i pagówrki, a Białołęka , szczególnie Zielona, to płaściutkie pola. I tylko jedna wymówka władz dzielnicy i ZTM i ZDM- nic nie da się zrobić, bo tereny prywatne, prawda burmistrzu Smoczyński? Gdzie Kartograficzna? Taka fajna wymówka na brak nowych dróg na Białołece i remont tych głównych bez poboczy, chodników i latarni. No ale jest władza na 4 lata, więc można nic nie robić w tym temacie. Koszt wykupu gruntów pod pętle może być wyższy niż takiego urządzenia | |
| # pasażer 21.01.2015 11:30 | |
| W naszym "takim klimacie" trzeba poprostu podgrzać podloże. Ale to trzeba chcieć | |
| # ZTM 21.01.2015 12:20 | |
| Jasne. I do tego nad wszystkim trzeba zbudować zadaszenie, a obok oczywiście budynek dla obsługi technicznej, całodobowej ochrony i pracowników firmy sprzątającej. Dzięki za podsunięcie kolejnego świetnego pomysłu na uzasadnienie zwiększenia zatrudnienia w ZTM. Nasi bezrobotni członkowie rodzin już czekają na te dodatkowe etaty. | |
| # dddd5442 21.01.2015 13:40 | |
| #majex napisał(a) 20.01.2015 12:09 - Obecnie nie planujemy tego typu rozwiązań - odpowiada krótko rzeczniczka ZTM Magdalena Potocka. Rozczulają mnie te ich odpowiedzi. Przecież wiemy, że nie planujecie. Sęk w tym, żebyście zaczęli planować/mysleć/liczyć, wy durnie z ZTM. durnie głupki i co jeszcze pani Inżynier !!! jak Pani to widzi w - 10 stopni C :) Ciekawi mnie to prosze mi o tym opowiedzieć i wyjaśnić działanie tego urządzenia w Polskich warunkach pogodowych | |
| # PKP 21.01.2015 13:43 | |
| Obrotówki są na kolei i działają w naszych warunkach pogodowych | |
| # sardynka 21.01.2015 17:16 | |
| z tej samej seri są odpowiedzi odnosnie długości składów SKM-ek,bo peronyna Choszczówce i Płudach są za krótkie.-za krótki to ktoś ma rozum w ZTM-E żeby zarządzać transportem publicznym.- jak za krótkie to trzeba je przedłużyć technologi NASA do tego chyba nie potrzeba. | |
| # Olesinianka 21.01.2015 21:08 | |
| Przecież jest pętla na Olesinie! | |
| tarantula01 23.01.2015 01:00 | |
| Na za krótkie perony w Choszczówce jest sposób. Na początku wyjaśnienie: jakie za krótkie? Mają: 200 m i mieści się przy nich skład złożony z 10 wagonów. Nasza SKM-ka ma jednak 6 wagonów i może stanąć jeden skład, bo 2 składy (12 wagonów) się nie zmieszczą. Było kupić 5-wagonowe składy i nie byłoby problemu, zwłaszcza że PKP PLK S.A. pytało się przewoźników o długość peronów jakie ma wykonać i takie np. KM kupiło składy 4-wagonowe, aby 2 składy miały 8 wagonów. Co do ochrony tego urządzenia, to nie potrzeba stróżówki, itp. Wystarczy monitoring + szybka brygada interwencyjna w razie konieczności. Pozdrawiam Wojciech Tumasz | |
| tarantula01 23.01.2015 01:00 | |
| Na za krótkie perony w Choszczówce jest sposób. Na początku wyjaśnienie: jakie za krótkie? Mają: 200 m i mieści się przy nich skład złożony z 10 wagonów. Nasza SKM-ka ma jednak 6 wagonów i może stanąć jeden skład, bo 2 składy (12 wagonów) się nie zmieszczą. Było kupić 5-wagonowe składy i nie byłoby problemu, zwłaszcza że PKP PLK S.A. pytało się przewoźników o długość peronów jakie ma wykonać i takie np. KM kupiło składy 4-wagonowe, aby 2 składy miały 8 wagonów. Co do ochrony tego urządzenia, to nie potrzeba stróżówki, itp. Wystarczy monitoring + szybka brygada interwencyjna w razie konieczności. Pozdrawiam Wojciech Tumasz | |
| # inż. Jack 23.01.2015 14:26 | |
| #dddd5442 napisał(a) 21.01.2015 13:40a jak na dworzu masz -10, to ile masz w domku? a jak sądzisz, dlaczego? durnie głupki i co jeszcze pani Inżynier !!! jak Pani to widzi w - 10 stopni C :) Ciekawi mnie to prosze mi o tym opowiedzieć i wyjaśnić działanie tego urządzenia w Polskich warunkach pogodowych | |




















