REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# kropek

26.08.2016 14:21

"Układ tras i rozkładów na Zielonej Białołęce wymaga radykalnych zmian, ale musimy poczekać z tym na nowe inwestycje drogowe." Czyli nie ma autobusów, bo nie ma ulic, a nie ma ulic, bo nie ma inwestycji, a nie ma inwestycji, bo władze mają Zieloną Białołękę w ... O tramwaju nawet nie łaska wspomnieć?

# heidi

26.08.2016 14:32

"fantastyczny" pomysł ze zmianą trasy 516. Do szkoły na Erazma z Odkrytej już się nie dojedzie...

# Lew II

26.08.2016 14:35

Tramwaj na Wschodnią Białołękę PLANUJA na 2030 r. jest czas by o tym pisać, ponad 14. lat :P

REKLAMA

# Czyt

26.08.2016 14:36

Cztery artykuły rocznie. To będzie razem 56 artykułów.

# gagata

26.08.2016 14:49

314 zawsze rano i popołudniu był zapakowany. Nie brakowało pasażerów...

# heidi

26.08.2016 14:51

poza tym 516 zatrzymujące się na przystanku Tarchomin to żadna nowość. Staje tam od ładnych paru lat.

REKLAMA

# Agakakaka

26.08.2016 14:52

No jakoś nie słyszałam zachwytów nad nową trasą 516 :( Przy Mehoffera był doskonały punkt przesiadkowy

# Abc

26.08.2016 14:54

A była jakas ankieta ogolnodostepna odnosnie 516 ? Kto konkretnie sie pozytywnie wypowiada ? Ja mam wrazenie, ze lepiej jest przesiadac sie na tramwaj na petli niz na kolejnym przystanku (nikt glosno sie nie przyzna pewnie, ale chodzi o wolne miejsca siedzace w tramwaju). Niech mi ZTM pokaze te pozytywne opinie i ankiety...

# Abc

26.08.2016 15:00

Nie zgadzam sie na likwidacje 314... dzieki niemu szybciej sie dociera z Odkrytej do tramwaju / metra niz z przesiadka via Mehoffera lub teraz jeszcze dalej. Kto o tym zdecydowal, jakie pozytywne opinie ? Gdzie, kto, kiedy ?

REKLAMA

# Abc

26.08.2016 15:01

Chociaz w sumie wszystko jasne...grodzisk mazowiecki z muzealnymi scaniami chyba wypada z obiegu i Wawka chce przyoszczedzic na skladach..

# Abc

26.08.2016 15:12

...i tak oto drugi po Światowida najważniejszy ciag Tarchomina i Nowodworow ul. Odkryta zostanie z jednym autobusem w zasadzie - 516...paranoja.. zeby chociaz 518 zostawili jak teraz jezdzi

# Abc

26.08.2016 15:19

Czy ktos chce cos dodac ? Dziwna cisza wsrod czytelnikow, im dluzej o tych zmianach mysle tym jestem bardziej zszokowany. Likwidowac beda E-8, 101 tez ciagle niewiadoma, 314 wypada..ogolnie ewidentna polityka zmuszania wszystkich z Nowodworow i Tarcho do uderzania z buta na tramwaj ktory rzekomo zalatwi wszystko. Do 2 w roku szkolnym wcisnac sie po 2ch przystankach od petli nie mozna ale bedziemy szczesliwi bo niby klimatyzowanymi pesami (ktora to klima ostatnio coraz czesciej nie dziala i mozna sie w tych konserwach udusic) smigac nam ZTM da.

REKLAMA

# Gość

26.08.2016 15:35

z linią 314 to trochę przegięcie od roku jeżdżę nią po moją córkę do przedszkola na ul. Porajów a tu nagle usuwacie tą linię - bardzo źle :(

# heidi

26.08.2016 15:35

Do 2 w roku szkolnym wcisnac sie po 2ch przystankach od petli nie mozna ...
A jak pętla będzie na Nowodworach, to będzie masakra bez E8 i 101

# heidi

26.08.2016 15:37

314 na wakacje miała być ZAWIESZONA a nie zlikwidowana...

REKLAMA

# Xyz

26.08.2016 15:39

Dojazd z odkrytej do przedszkola, placu zabaw, przychodni tylko jeden autobus do szkoły i bazaru w ogóle.a 211 zawsze jest opóźnione i jadą 2 autobusy na raz w stronę bukowa

# Odkryta

26.08.2016 15:41

http://razemdlabialoleki.waw.pl/?p=256 i http://www.petycjeonline.com/zmiana_przebiegu_linii_autobusowej_101

# Xyz

26.08.2016 15:50

E-8 jeździ co 4 minuty w szczycie 2 podobnie oba zawsze rano i po południu zapchane zamierzacie puścić tramwaj co 2 minuty? Dwukierunkowy? A do tego co z 17?

REKLAMA

# Xyz

26.08.2016 15:52

Żaden autobus poza 511 nie będzie kursować mostem...

# Xyz

26.08.2016 16:01

I jeszcze jedno żeby te autobusy i tramwaje były zgrane godzinowo i możliwa była dogodna przesiadka ale podróż przez Tarchomin z przesiadka to czasem ponad 30 minut, do tego wiaty przystankowe będą służyć kilku pasażerom po tych zmianach w przypadku kilku przystanków a tam gdzie są już teraz potrzebne nadal ich nie ma

# dhff

26.08.2016 16:50

Czy ktokolwiek pytał mieszkańców o takie zmiany? Kiedy? W wakacje?? Jak wszyscy na wyjazdach?
- 516 stoi często na światłach przy Ćmielowskiej. Nim przejedzie Św-da tramwaj zdąży odjechać. Przy Mehoffera przynajmniej miał lewoskręt.
- 314 było bardzo wygodną i szybką przesiadką przy Świderskiej. Kto był wygodny jechał dalej i przesiadał się na St.Świdrach. Ponadto teraz z budżetu partyc. poszerzono chodnik przy przystanku Świderskiej. Po co?
- Jak się popsuje tramwaj, i nim go zholują, to czasem trzeba czekać i 10 minut na kolejny. A ludzi przybywa... Jak się wydarzy coś poważniejszego w szczycie i trzeba będzie czekać na koniec dochodzenia, albo wstawienie tramwaju na szyny, to autobusy zastępcze nie nadążą zawracać.
- 101 może tak, ale E-8 puste nie jeździły. Wątpię, czy wszyscy zmieszczą się do tramwaju, zwłaszcza, że tylko niektóre 2-ki będą jeździły do N-ów. Pozostałe do Mehoffera. 17-ka podobnie.
- Ile czasu trwa zawrócenie na nakładce możemy obserwować obecnie. Tramwaje na N-rach nie mogą więc zawracać zbyt szybko - trwa to co najmniej 2-3 minuty + postój na przystanku. Inna sprawa, że tymczasowa nakładka ma luzy. Koła o nią stukają i zużywają siebie i nakładkę. Co jakiś czas trzeba będzie ją przynajmniej poskręcać, jeśli nie wymienić. Co wtedy z mieszkańcami?
Zabrali autobusy wpychając wszystkich do tramwaju, a "odzyskane" pojazdy nie odciążą reszty dzielnicy, bo brak takiej możliwości. Brawo ZTM! Czy ktoś kto to planował, myślał o pasażerach, czy miał z góry przykazany inny cel? Po efektach widać, że chyba to drugie...
I to wszystko z naszych podatków i opłat za bilety. ZTM powinien szybko wycofać się z tych zmian, wtedy nie będzie smrodu... Przynajmniej przywrócić 314. Od października wracają studenci - to dopiero będzie chwila prawdy.

REKLAMA

# ehh

26.08.2016 17:03

Wschodnia Bialoleka bez odpowiedniej infrastruktury. Serio? Ten argument jest nieśmiertelny od 10 lat!

# Sowa

26.08.2016 17:23

Na Wschodniej ńie będzie więcej autobusów, bo nie ma ulic, nie ma pętli?! To jakieś jaja? Oczywista oczywistość, że nie ma, bo miast nie zbudowało, ani nie w hremontowalo tu ( no moze poza Ruskowym) ani jednej ulicy od dziesięcioleci. Z ulic podporządkowanych trzeba wręcz wciskać się n na siłę ( ze Zdizarskiej w Ostródzką). I ci dranie mowią o tym tak spokojnie

# Abc

26.08.2016 17:37

Do Wojciech Tumasz - jesli Pan to czyta to mozna prosic o interwencje w sprawie 314 ? Z gory dziekujemy

REKLAMA

# Abc

26.08.2016 17:38

Ktos slusznie zwrocil uwage...miasto wyklada pieniadze na poszerzenie chodnika przy moscie po ktorym za chwile nikt chodzic nie bedzie...

# ehh

26.08.2016 17:54

Petle można w 3 min.wyznaczyc na wschodniej. Róg Glebockiej/Berensona/Lewandow - na tym obszarze juz dziala tymczasowa petla i zdalo to egzamin. Wystarczy chcieć. Tylko czemu dzielnica i miasto nie chce?

# ehh

26.08.2016 17:55

Dzialala*

REKLAMA

# JanNiedzielny

26.08.2016 17:58

Dłubali, dłubali przy 126 a zaraz się okaże że linia niepotrzebna. Niepotrzebne to są bezmyślne zmiany.

# cecece

26.08.2016 20:06

Widac ze ZTM promuje tramwaj i metro, reszta sie nie liczy. Jest to priorytet bo eksploatacja tańsza niż autobus. Kasa, kasa, kasa.
Co zrobić aby zniechęcić to autobusu 126 - zrobić rozkład co 30 min. Pozdrawiam

# King

26.08.2016 20:39

Bhawo ZTM.
Na Wschodniej Białołęce od lat nic nie robicie wiec nawet nie możecie popsuć to wzieliście się za spiehdolenie Tarchomina.
Co na to nasz wspaniały zarząd dzielnicy? Jak zwykle nie widzi, nie słyszy i nie czuje jak jesteśmy hżnięci przez miasto i służby???

REKLAMA

# %u015Awitu

26.08.2016 20:47

Była podpisywana petycja o skierowanie 101 na inną trasę. Zupełnie ten temat został pominięty

# aga36

26.08.2016 22:12

a jak dojechać z ul.Odkrytej do szkoły na ul.Erazma z Zakroczymia no co za dureń wpadł na taki pomysł?

# osiedlaOdkryta

27.08.2016 11:08

101 NOWODWORY - Dzierżgońska, Odkryta, Nowodworska, Mehoffera, Światowida i dalej do metra Młociny

REKLAMA

Boże Narodzenie 2024
Boże Narodzenie 2024

# jacek.marszałek

27.08.2016 13:02

Moim zdaniem linię 101 trzeba skierować na trasę:Metro Młociny , most Skłodowskiej-Curie , Myśliborska Światowida , Modlińska , Jagiellońska , Rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera. Skierowanie linii na tą trasę odciąży linię 509 na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego . Jest to skandal że jedna linia jeżdzi na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego. Jak będzie awaria tramwajów to wtedy zostanie 509 na tym odcinku. Więc trzeba 101 skierować na taką trasę. Pozdrawiam.

# jacek

27.08.2016 13:02

Moim zdaniem linię 101 trzeba skierować na trasę:Metro Młociny , most Skłodowskiej-Curie , Myśliborska Światowida , Modlińska , Jagiellońska , Rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera. Skierowanie linii na tą trasę odciąży linię 509 na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego . Jest to skandal że jedna linia jeżdzi na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego. Jak będzie awaria tramwajów to wtedy zostanie 509 na tym odcinku. Więc trzeba 101 skierować na taką trasę. Pozdrawiam.

# jacek1

27.08.2016 13:03

Moim zdaniem linię 101 trzeba skierować na trasę:Metro Młociny , most Skłodowskiej-Curie , Myśliborska Światowida , Modlińska , Jagiellońska , Rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera. Skierowanie linii na tą trasę odciąży linię 509 na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego . Jest to skandal że jedna linia jeżdzi na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego. Jak będzie awaria tramwajów to wtedy zostanie 509 na tym odcinku. Więc trzeba 101 skierować na taką trasę. Pozdrawiam.

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

# jacek.marszalek

27.08.2016 13:03

Moim zdaniem linię 101 trzeba skierować na trasę:Metro Młociny , most Skłodowskiej-Curie , Myśliborska Światowida , Modlińska , Jagiellońska , Rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera. Skierowanie linii na tą trasę odciąży linię 509 na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego . Jest to skandal że jedna linia jeżdzi na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego. Jak będzie awaria tramwajów to wtedy zostanie 509 na tym odcinku. Więc trzeba 101 skierować na taką trasę. Pozdrawiam.

# jacek1981

27.08.2016 13:04

Moim zdaniem linię 101 trzeba skierować na trasę:Metro Młociny , most Skłodowskiej-Curie , Myśliborska Światowida , Modlińska , Jagiellońska , Rondo Starzyńskiego , Jagiellońska , Pl.Hallera. Skierowanie linii na tą trasę odciąży linię 509 na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego . Jest to skandal że jedna linia jeżdzi na odcinku od Żerania FSO do Ronda Starzyńskiego. Jak będzie awaria tramwajów to wtedy zostanie 509 na tym odcinku. Więc trzeba 101 skierować na taką trasę. Pozdrawiam.

# kris

27.08.2016 20:44

wycofanie 314 to jakaś kpina! Po drugie Nowodworska odcięta od świata tylko 516 będzie jeździło! Co do 126 co pół godziny to już poracha na maksa!

REKLAMA

Sylwester 2024/2025
Sylwester 2024/2025

# rabarbar

27.08.2016 22:04

@heidi
racja! w ciągu roku szkolnego rano w 516 najwięcej pasażerów to uczniowie uczniowie ze szkoły przy Erazma i z gimnazjum na Płużnickiej.

# heidi

28.08.2016 00:33

@rabarbar
i się zdziwią niestety 01.09

# malisz

29.08.2016 07:52

"Kolejne prowokacyjne korekty tras i rozkładów ZTM zapowiada na początek października." i wszystko jasne

# z Odkrytej

29.08.2016 08:26

A czy ktoś wie czy przystanek końcowy tramwaju na Nowodworach będzie przy dawnym rondzie czy na wysokości pętli autobusowej?
Zgadzam się, że 101 powinno pozostać jako autobus jadący do metra ze zmienioną trasą na Odkrytą, Nowodworską itd.

 Taltos2

29.08.2016 09:12

Nowa pętla na ZB będzie, gdy skończą przebudowę Głębockiej - na nowym fragmencie "Głębockiej" równoległym do starego odcinka pomiędzy ulicami Lewandów a Berensona. Wtedy możliwa będzie jakaś korekta połączeń

# gość

29.08.2016 09:23

a będzie tam P+R, tak jak snuto plany dekadę temu?
Taltos2 napisał 29.08.2016 09:12
Nowa pętla na ZB będzie, gdy skończą przebudowę Głębockiej - na nowym fragmencie "Głębockiej" równoległym do starego odcinka pomiędzy ulicami Lewandów a Berensona. Wtedy możliwa będzie jakaś korekta połączeń

# wars

29.08.2016 09:51

Taltos2 napisał 29.08.2016 09:12
Nowa pętla na ZB będzie, gdy skończą przebudowę Głębockiej
czyli w jakimś 2019 :) Stawiam dolary przeciw orzechom, że wcześniej nie zdążą oddać do użytkowania.
Mimo że niedawno inż. Roszak mówił, że jest pewne że nowa Głębocka powstanie do 2016, a może nawet wczesniej!

# gość

29.08.2016 10:04

stan Głębockiej jest katastrofalny! tam nie da się normalnie przejechać - nawierzchnia pod off road.
takiego upośledzenia inwestycyjnego nie ma w żadnej dzielnicy.

 Taltos2

29.08.2016 10:32

Stan Głębockiej to wina MPWiK, które oczywiście mogło prowizorycznie - skoro i tak ulica do generalnego remontu - ją odtworzyć, ale POWINNO chociaż łaty asfaltowe równo położyć. Ktoś z ZDM odebrał tę ulicę w takim stanie...
Co do terminu, teraz trwa procedura w sprawie najważniejszego dokumentu - decyzji środowiskowej - jeśli i tu znajdą się przeciwnicy przebudowy, to 2019 - wariant optymistyczny, niestety

 Taltos2

29.08.2016 10:36

Na projekcie jest kilka miejsc parkingowych, ale P&R tam się nie wciśnie.... TA dokumentacja dotyczy jednak budowy samych ulic, a nie innych obiektów budowlanych .
http://zmid.waw.pl/files/public/ zadania/Glebocka/Glebocka_SOR_4z5.jpg

# Lew II

29.08.2016 10:42

w 2009 SISKOM robił analizy dot. parkingu P+R w rejonie węzła Głębockahttp://www.siskom.waw.pl/kp-parkingi.htm
ale to tylko opracowania.
a ktoś wie, jak się ma TOG?

# Lew II

29.08.2016 10:55

Na rogu Glębockiej i Lewandów jest budynek straszydło (dach z eternitu, ceglany) - budynek grozi zawaleniem, myślałem, ze się tego pozbędą, ale jak widać nie mają zamiaru pozyskać tego terenu i zrobić np.: jakiś zielony skwer czy nawet parking.

# Lew II

29.08.2016 10:56

http://zmid.waw.pl/files/public/zadania/Glebocka/Glebocka_SOR_4z5.jpg

# wars

29.08.2016 10:57

Taltos2 napisał 29.08.2016 10:32
Stan Głębockiej to wina MPWiK, które oczywiście mogło prowizorycznie - skoro i tak ulica do generalnego remontu - ją odtworzyć, ale POWINNO chociaż łaty asfaltowe równo położyć. Ktoś z ZDM odebrał tę ulicę w takim stanie...
czyli to jest wina ZDM. Bo jeśli ty robisz remont i pozwolisz fachowcom go spieprzyć i odbierzesz fuszerkę, to to, że będziesz mieszkał np. z cieknącym kiblem, to będzie Twoja wina, nie fachowców.
Taltos2 napisał 29.08.2016 10:32
Co do terminu, teraz trwa procedura w sprawie najważniejszego dokumentu - decyzji środowiskowej - jeśli i tu znajdą się przeciwnicy przebudowy, to 2019 - wariant optymistyczny, niestety
wiem, że Polska to praworządny kraj procedur, bo dzięki nim mamy porządek, którego zazdrości nam cały świat a nawet mieszkańcy Proxima B, ale wydaje mi się, że można było do nich przystąpić dużo wcześniej. Tylko to wymagałoby jakiegoś większego ogarnięcia i chęci ze strony władz. Na początku względnego zainteresowania burmistrza Smoczyńskiego i Jaworskiego sprawami Wschodniej Białołęki. W każdym normalnym kraju byłoby już po remoncie Głębockiej. Zrobiono by to łącznie z budową kanalizacji. Ale to jest Polska. I nie broń, proszę, Taltos w tym momencie urzędników, bo wystarczyło tylko zaplanować wszystko kilka lat temu, bo można skoordynować te pracę, a nie udawać, że problemu nie ma i Głębocka może poczekać. Nie mogła i nie może. A musi. Bo to Polska.

 Taltos2

29.08.2016 14:12

Zawsze podstawą są finanse. Nie można dostać decyzji środowiskowej BEZ konkretnego projektu. A konkretnego projektu budowlanego nikt nie robi bez zagwarantowanych pieniędzy w WPF oraz bez wpisania pieniędzy do budżetu na dany rok - ZMID. A tu doszło jeszcze MPWiK ze swoim kolektorem i pytaniem, kiedy oni skończą. Bez dokumentacji powykonawczej od MPWiK nie można było ruszyć z wyborem wykonawcy projektu przebudowy. Do tego dochodzą Prawo Zamówień Publicznych i przetargi (zapytania, odwołania do UZP i sądów). Na zrobienie projektu wykonawca dostał 13 miesięcy. Czy to długo, nie wiem, nie jestem specjalistą od projektowania i budowy dróg. Potem uzgodnienia z Inżynierem Ruchu, wykup prywatnych gruntów, ewentualnie protesty sąsiadów inwestycji lub np. ekologów - patrz decyzja środowiskowa. Naprawdę, wybudowanie nowej ulicy w mieście to nie takie proste zadanie. Czy można byłoby zrobić szybciej, nie wiem, to kwestia dostępu do dokumentów i kolejnych decyzji. To jest cały łańcuch, gdy jeden z elementów zawiedzie, reszta też leży i czeka.
PS. I burmistrz Białołęki formalnie nic nie może, bo Głębocka to ulica miejska pod nadzorem ZDM. Były już na tej stronie cytowane pisma ZDM o przyznanie środków na przebudowę iluś tam głównych ulic na ZB i kasy nie było... Przyznania pieniędzy nie leży w kompetencjach urzędników (oni, patrz ZDM występują o środki), tylko polityków w Ratuszu na Bankowym i radnych w Radzie Warszawy. A tu Białołęka jest jednym z wielu w kolejce... I jak widać priorytetem nie jesteśmy

# wars

29.08.2016 16:04

a gdyby tak Smoczyński wystąpił (bezpośrednio, po koleżeńsku na spotkaniu z wierchuszką, czy drogą oficjalną za pomocą uchwał zarządu lub rady, próśb, gróźb etc.) w 2008 roku do Rady Miasta o przyznanie środków na budowę kolektora i przebudowę ul. Głębockiej?
Powiedz mi, czy jak budowano np. metro, to najpierw odtworzono Kasprowicza czy Świętokrzyską, czy od razu zrobiono "na gotowo"? A jak budowano kolektor na Bielanach, to udało się bezpośrednio po położeniu rur odbudować i przebudować zgodnie z nowym projektem, czy zakopano i wystartowano z nowymi przetargami na przebudowę układu drogowego?
Widzę Taltos, że wyjaśnianie obiektywnych utrudnień masz w małym palcu i nadajesz już jak typowy rzecznik z ratusza. Sęk w tym, że rzecznikowi płacą za to, żeby naciągał fakty, kłamał, rozmywał odpowiedzialność, zwalał na innych, zasłaniał się wygodnymi paragrafami. Przyjrzyj się wypowiedziom rzeczników. Zawsze, gdy pada niewygodne pytanie, z którego nie sposób się wywinąć, następuje odwrót w postaci: "tak jak już powiedziałem, urząd nie podejmuje się komentowania sprawy" albo "jak już powiedziałem, sprawa zostanie zbadana, a w przypadku stwierdzenia jakiś nieprawidłowości, zostaną wyciągnięte konsekwencje służbowe". Co znaczy mniej więcej: pocałujcie nas w dvpę.
A prawda jest taka, że można było to zaplanować wcześniej, tylko ratusz miał i ma wschodnią Białołękę w dvpie, bo liczy się Tarchomin - most, tramwaj, Światowida, galeria północna. W tym świetle należy się grzać. Na resztę brakuje już sił, czasu i ochoty.

# wars

29.08.2016 16:06

I nie mów Taltosie, że pieniędzy nie ma, bo są, skoro wydano tylko 10% z zakładanego budżetu. Tylko trzeba umieć te pieniądze wydać.

# panu już dziękujemy

29.08.2016 16:43

Taltos2 napisał 29.08.2016 09:12
Nowa pętla na ZB będzie, gdy skończą przebudowę Głębockiej - na nowym fragmencie "Głębockiej" równoległym do starego odcinka pomiędzy ulicami Lewandów a Berensona. Wtedy możliwa będzie jakaś korekta połączeń

Ciekawe kiedy. Na najbliższe wybory juz sie wam nie uda, wiec kolejne? To już widze co obiecacie :-)
Tak serio. Lecisz z typową ideologią zarządu/radnych nieporadnych/radnego "z Zielonej Białołęki"/urzędasów nierobasów z Modlińskiej. Niepotrzebne skreślić. Ja nie wiem po co pisać to samo w kółko? Nikt już nie wierzy w bajki:
że coś będzie, nie wiadomo kiedy
że to wina MPWiK
że to wina ZDM
że to wina ZMID
że decyzja środowiskowa
że nie ma kasy
że się nie da, bo się nie da
że coś nie leży w czyichś kompetencjach
że burmistrz nic nie może, to mój faworyt!
A co mnie to wszystko obchodzi? Niech się dogadują między sobą, niech wywalą na pysk paru urzędasów, burmistrza też bo jak widac się nie nadaje. Niech się wreszcie wezmą do roboty a wysiłek włożony w szukanie wymówek włożą w rzetelną pracę. Mieszkańców interesują efekty a nie gadanie bzdur!!
A klakierom takim jak Taltos2 już dziękujemy. Nikt nie chce wysłuchiwać urzędniczego bełkotu do znudzenia. Jak potrzebujesz publiki to załóż sobie bloga taltos-tlumaczy-nieudolnosc-urzednikow kropka pl :-)

# wars

29.08.2016 16:55

#panu już dziękujemy napisał(a) 29.08.2016 16:43
A klakierom takim jak Taltos2 już dziękujemy. Nikt nie chce wysłuchiwać urzędniczego bełkotu do znudzenia. Jak potrzebujesz publiki to załóż sobie bloga taltos-tlumaczy-nieudolnosc-urzednikow kropka pl :-)
ślyczne :)

 Taltos2

29.08.2016 21:20

Panowie, posta rada, załóżcie swój Komitet, przedstawcie sensowny program i startujcie w następnych wyborach. Macie mój głos - jeśli ten program będzie sensowny. A potem przekonacie się, jak wyglądają realia. I ile może radny dzielnicowy, kto wie, może nawet któryś z Panów burmistrzem zostanie. Szczerze życzę. W necie każdy jest mądry, świetny i wszystko zrobi od ręki i zna odpowiedzi na wszystkie problemy ZB. A po pól roku swych rządów poczytacie sobie Panowie fora w necie. o bedzie ciekawe doświadczenie. Powodzenia!

# gość

30.08.2016 08:32

Panowie, każdy radny na usługach partii jest wyłącznie słupem i maszynką do głosowania zgodnie z wolą partii a nie mieszkańca, wiec przed wyborami jest tylko jeden cel: ZDOBYĆ MANDAT, więc trzeba tak naobiecywać by chwyciło.
Czy na jutrzejszą sesję przyjdzie towarzystwo z koalicji czy znów zbojkotują? Co tam wyrok WSA, PO ma własną demokrację o którą walczy razem z KODem i .Nowoczesną. Ich demokracja - zrobić wszędzie zadymę a później odgrywać ofiarę. To co się obecnie dzieje, to są szczyty hipokryzji.
Kiedy rozpoczną modernizację Głębockiej? Kiedy wezma się za modernizacje Lewandów, Katów Grodziskich, Ostródzkiej? Ich remont jest potrzebny na wczoraj, a nie ma ich w WPF do 2025 r.

# wars

30.08.2016 08:56

"sensowny" program przedstawili obecnie (od 10 lat) rządzący.
tramwaje, metro, p+r, kanalizację, wodociągi, nowe drogi powiatowe i krajowe... no, wszystko, panie, wszystko. Za 3 lata radny Roszak będzie szczerzył się do kamery, bo to dzięki jego staraniom, co udowodni linkując swoje mapki publikowane w Echu od 2010 roku, powstanie ul. Głębocka. Jak to możliwe?

# Taltos3

30.08.2016 08:56

Taltos2 napisał 29.08.2016 21:20
W necie każdy jest mądry, świetny i wszystko zrobi od ręki i zna odpowiedzi na wszystkie problemy ZB.

Jakbyś o sobie mówił! Czyli wreszcie przestaniesz roztaczać swoje mądrości? Bo piszesz jakby Ci ktoś kazał

# gość

30.08.2016 09:07

"sensowny" program radnego dzielnicy, który obiecuje inwestycje, które nie leżą w jego kompetencjach, co więcej to nawet nie są kompetencje zarządu dzielnicy :) ale temat metra, jest tematem wdzięcznym, więc machina ruszyła i efekt w poparciu był widoczny.
#wars napisał(a) 30.08.2016 08:56
"sensowny" program przedstawili obecnie (od 10 lat) rządzący.
tramwaje, metro, p+r, kanalizację, wodociągi, nowe drogi powiatowe i krajowe... no, wszystko, panie, wszystko. Za 3 lata radny Roszak będzie szczerzył się do kamery, bo to dzięki jego staraniom, co udowodni linkując swoje mapki publikowane w Echu od 2010 roku, powstanie ul. Głębocka. Jak to możliwe?

 Taltos2

30.08.2016 10:11

Może nick chociaż własny Szanowny Pan sobie wymyśli? Zawsze to jakiś początek. I ten sam proszę stosować, chyba że się wstydzimy własnych poglądów....
I będę pisał, co będę chciał. Nic Panu do tego. Wolność rządzi. Chociaż ja ten wątek już zakończyłem.

# Taltos3 i pół

30.08.2016 10:24

Pisz sobie, pisz. Ciekawe jak długo wytrzymasz bez klakierstwa albo tłumaczenia nieudolności władz Białołęki
gość zadał ciekawe pytania
Kiedy rozpoczną modernizację Głębockiej?
Kiedy wezma się za modernizacje Lewandów, Katów Grodziskich, Ostródzkiej?

# wars

30.08.2016 10:43

a ja zadałem pytanie: dlaczego udało się za jednym podejściem prowadzić inne inwestycje (np. metro, kolektor ściekowy), a u nas rozbito je na kilka wydłużając przebudowę newralgicznej ulicy, od której zależy przejezdność całej okolicy o kilka lat?
Taltosie, halo, Taltosie?

 Taltos2

30.08.2016 11:20

Panowie, to już robi się nudne. Naprawdę, zachęcam Was gorąco, wykorzystajcie swoją aktywność do konkretnych działań. Wyślijcie te pytania do ZDM, UD Białołęka, Radnych Dzielnicy oraz Rady Warszawy, HGW. Tylko, jeśli chcecie uzyskać odpowiedź, będziecie się musieli podpisać z imienia i nazwiska i podać swoje dane adresowe. Starczy Wam odwagi? I same epitety oraz wycieczki osobiste tam nie wystarczą...
PS. Wielokrotnie się dziwiłem brakowi zgrania przebudowy Głębockiej z Sieczną. Co do inwestycji MPWiK i modernizacji Głębockiej, z tego co wiem, początkowo nie było tego drugiego tematu. MPWiK miało tylko załatać swoje dziury (być może zrobiliby to lepiej niż teraz), a pieniądze na modernizację Głębockiej znalazły się DOPIERO po wałkowaniu tematu w mediach i aktywności części radnych, być może Zarządu (tego nie wiem, nie pracuje na Modlińskiej). Tyle, że MPWiK NIE ZAJMUJE SIĘ/Nie zna się na budowie ulic (stan Głębockiej potwierdza dobitnie ten fakt) i nie było możliwości zlecenia im tych prac. A ponieważ w 2015 roku nie było niczego: planów przebudowy, wykonawcy, pozwoleń, w tym kluczowej decyzji środowiskowej, stąd to rozjechanie terminów. Płynne przejście jednego w drugie mogłoby nastąpić tylko przy opóźnieniu prac przez MPWiK...
Dobra, koniec tematu. Weźcie się Panowie do pracy i zasypcie tych leniwych urzędasów swoimi pismami. Podobno kropla drąży skałę...

# Taltos4 i 3/4

30.08.2016 11:41

To prawda, twoje wynurzenia są już strasznie nudne i męczące, cały czas piszesz to samo, kogoś to w ogóle interesuje?
Taltos2 napisał 30.08.2016 11:20
Tylko, jeśli chcecie uzyskać odpowiedź, będziecie się musieli podpisać z imienia i nazwiska i podać swoje dane adresowe. Starczy Wam odwagi?

Pokaż swoją odwage i daj dobry przykład. Zobaczymy z kim mamy do czynienia.
Zachowujesz się jak ekipa z ratusza której tak bronisz. Święcie oburzona jak ktoś się ośmiela ją krytykować za lata zaniedbań, lekceważenia i kłamliwych obietnic.
Co ty myślisz że mało pism było napisanych? Interpelacji, spotkań? Mało było o tym w mediach? Pokaż mi drugą taką dzielnicę gdzie ludzie przez lata walczą o głupią ulicę, chodnik, przejście dla pieszych, autobus. I nie o jedną, dwie, trzy tylko o KAŻDĄ! Ale ty i tobie podobni tego nie uszanują, więc skończ swoje bajeczki bo tu nikogo na nie nie złapiesz. Tak samo jak ekipa z którą jeszcze przez 2 lata trzeba się będzie użerać. Odliczanie czas zaczynać

# wars

30.08.2016 11:48

Taltos2 napisał 30.08.2016 11:20
Co do inwestycji MPWiK i modernizacji Głębockiej, z tego co wiem, początkowo nie było tego drugiego tematu ... pieniądze na modernizację Głębockiej znalazły się DOPIERO po wałkowaniu tematu w mediach i aktywności części radnych, być może Zarządu (tego nie wiem, nie pracuje na Modlińskiej). Tyle, że MPWiK NIE ZAJMUJE SIĘ/Nie zna się na budowie ulic (stan Głębockiej potwierdza dobitnie ten fakt) i nie było możliwości zlecenia im tych prac. A ponieważ w 2015 roku nie było niczego: planów przebudowy, wykonawcy, pozwoleń, w tym kluczowej decyzji środowiskowej, stąd to rozjechanie terminów. Płynne przejście jednego w drugie mogłoby nastąpić tylko przy opóźnieniu prac przez MPWiK...
Dobra, koniec tematu. Weźcie się Panowie do pracy i zasypcie tych leniwych urzędasów swoimi pismami. Podobno kropla drąży skałę...
Taltosie, męczysz bułę i nie potrafisz przyznać: urzędnicy zawalili sprawę.
Na forum nikt nie ma obowiązku podawać swoich danych osobowych, z czego i Ty skrzętnie korzystasz.
Myślę, że wielu z nas męczy rozliczne urzędy, bo czytając to forum widać, że wiele osób wie, o co w tym wszystkim chodzi. Wszystkie Twoje argumenty są błędne, bo właśnie o tym mówię, że nikt w Ratuszu nie zainteresował się stanem ul. Głębockiej przez ostatnie 10 lat, dopiero kilkuletnie męczenie urzędu przez mieszkańców spowodowało, że pochylili się nad tematem. Gdyby nie to, Głębocka dalej by czekała na swój czas. Co do budowy ulic - jak może wiesz Tramwaje Warszawskie budują Światowida. Tramwaje Warszawskie. Czyli można. Podaje ci kolejne argumenty, że jak się chce, to znajduje się sposób.
Ratusz, urzędnicy, zarząd, radni NIE CHCĄ i NIE POTRAFIĄ.
I tak, należy ich wymienić na takich, którzy będą chcieli i potrafili. Myślę, że w 2018 roku to się może zdarzyć. Polecą politycy, polecą tanie prostytutki, co wypinają się za kilometr asfaltu, a władzę przejmą ludzie z zasadami i honorem.

# wars

30.08.2016 12:03

BUDOWA LINII TRAMWAJOWEJ NA TARCHOMIN WRAZ Z UKŁADEM DROGOWYM ULIC: ŚWIATOWIDA I PROJEKTOWANEJ
Inwestor: ZARZĄD TRANSPORTU MIEJSKIEGO
ul. Senatorska 37
Biuro Projektowe: MP- MOSTY Sp. z o.o
Od kiedy to ZTM buduje ulice? Czy w kompetencjach ZTM nie leży przypadkiem organizacja komunikacji zbiorowej i ewentualnie zakup taboru?
Zapewne znajdziesz, Taltosie, jakieś wytłumaczenie, np. napiszesz, że tak zrobiono, żeby obejść ustawę, etc., etc. ale to tylko potwierdza nasze przekonanie: WSZYSTKO można, jeśli się chce, nagnie się prawo, znajdzie się sposób, żeby inwestycję zrealizować. Ratusz natomiast nie zrobił nic, żeby ulżyć mieszkańcom Derbów i Lewandowa, więc remont zasranej uliczki powiatowej o długości 1,5 km będzie ciągnął się dekadę i ratusz będzie tylko mydli oczy mieszkańcom, dokładnie jak ty, obiektywnymi utrudnieniami, procedurami, kompetencjami. Sorry, ludzie przestali to już kupować.

# może tak?

30.08.2016 12:39

101 powinno jeżdzić do metra ulicami: Odkrytą, Nowodworską, Świderską a nie kręcić Stefanika, Mysliborską itp. Dojazd do metra musi być ok 15 minut a nie 30 min. Gdy powstanie Galeria Północna proponuje żeby autobus 314 ( mały ) jeżdził na trasie GALERIA PÓŁNOCNA - KĘPA TARCHOMIŃSKA ( jest tam miejsce na małą zawrotkę przed dwoma barami ).

# Precz z autobusami

30.08.2016 13:20

Tak, tak. Kolejny bus, żeby dowoził do Galerii, a po drodze truł ludzi. Przecież tam będzie jechał tramwaj!!!!

# dhff

30.08.2016 13:51

ZEJDŹCIE Z TELOSA!! - próbuje Wam uzmysłowić co z czego wynika. Wy utrzymujecie że broni 'władzy'.
Facet ma pojęcie co z czego wynika i z czym się wiąże. Wy chyba tego nie pojmujecie. Łatwiej jest narzekać sobie anonimowo. Marudzicie, bo nie wiecie jak wygląda zarządzanie takimi inwestycjami. Odnoszę wrażenie, że nigdy nie rządziliście i nie zarządzaliście (nawet małą grupą ludzi). Wiedzielibyście, że nie jest to prosta sprawa i że trzeba trzymać się procedur, zwłaszcza przy wydawaniu pieniędzy. Wszystko musi mieć umocowanie prawne.
A nieudolność władzy na B. i brak planowego podejścia, to zupełnie inna sprawa, tu się zgadzam.

# dhff

30.08.2016 13:51

ZEJDŹCIE Z TELTOSA!! - próbuje Wam uzmysłowić co z czego wynika. Wy utrzymujecie że broni 'władzy'.
Facet ma pojęcie co z czego wynika i z czym się wiąże. Wy chyba tego nie pojmujecie. Łatwiej jest narzekać sobie anonimowo. Marudzicie, bo nie wiecie jak wygląda zarządzanie takimi inwestycjami. Odnoszę wrażenie, że nigdy nie rządziliście i nie zarządzaliście (nawet małą grupą ludzi). Wiedzielibyście, że nie jest to prosta sprawa i że trzeba trzymać się procedur, zwłaszcza przy wydawaniu pieniędzy. Wszystko musi mieć umocowanie prawne.
A nieudolność władzy na B. i brak planowego podejścia, to zupełnie inna sprawa, tu się zgadzam.

# gość

30.08.2016 14:40

haha, boki zrywać.
powiedz mi, z czego w takim razie wynika, że rządzące od 10 lat PO (Kaznowski, Smoczyński, Jaworski) nie wystąpili do Rady Miasta o utworzenie tytułu inwestycyjnego i przyznanie środków na inwestycję o nazwie:
BUDOWA KANALIZACJI W UL. GŁĘBOCKIEJ WRAZ Z UKŁADEM DROGOWYM ULIC: GŁĘBOCKA, LEWANDÓW, SIECZNA
Ja wiem, co z czego wynika. Stan obecny wynika z tego, że od momentu wydania pierwszych pozwoleń na budowę nowych osiedli w 2000 roku i powstania pierwszych osiedli na Derbach w 2001/2002, czyli od 15 lat nikt w ratuszu nie interesował się, co tutaj będzie za 5, 10, 15 lat. W ratuszu na Bankowym tylko przybijano bezrefleksyjnie, żeby nie powiedzieć TĘPO, pozwolenia na budowę kolejnych osiedli. Zainteresowanie przyszło, jak się niespodziewanie dla tej OGRANICZONEJ UMYSŁOWO MASY URZĘDNICZEJ okazało, że na tych osiedlach mieszka już 20.000 ludzi. Wszystkie obecne ruchy są opóźnione o 5-10 lat.
Gdyby któraś urzędnicza kreatura, albo rządzący radny albo członek zarządu dzielnicy spojrzał w dokumenty i pomyślał, co w nich jest napisane, wiedziałby, że Głębocka MUSI powstać natychmiast. Niestety, żaden tego nie zrobił, a teraz dwoją się i troją, żeby dzielnica zawału nie dostała. ZA PÓŹNO. A Taltos ich tłumaczy. Przerażające.

 lkan

30.08.2016 15:35

Trochę wrócę do głównego tematu artykułu, który traktuje o zmianie tras i rozkładów jazdy autobusów. Zmiany wprowadzane przez ZTM w stolicy prezentowane były we wczorajszym Telewizyjnym Kurierze Warszawskim. Zestawienie linii objętych zmianami jest szokujące: najwięcej z nich obejmuje Tarchomin/Nowodwory i wszystkie dotyczą ograniczenia częstotliwości albo likwidacji linii. Zupełnie jakby mieszkańców ubywało, a jest akurat na odwrót, lub powstał nowy odcinek linii tramwajowej, a przecież jeszcze go nie ma.

# redaktor

30.08.2016 23:03

Powielacie brednie ZTM. A czy ktoś bronił komukolwiek przesiadania się na Tarchominie z 516 do tramwaju? Jakie to udogodnienie. Przystanki 516 i tramwajów nie zmieniły lokalizacji...

# redaktor

30.08.2016 23:04

211 częściej. Kolejna brednia. 211 kursowało przed wakacjami co 10 minut. Po co 12. Sprawdzajcie informacje, zamiast powielania sieczki...

# nala

31.08.2016 07:32

Żerań również jest zapomniany. Czekam tylko jak oddadzą kolejnych kilka inwestycji przy Konwaliowej/Płochocińskiej, ZTM nie da rady z taką częstotliwością 518.

# xxx

31.08.2016 07:52

Niech dalej obcinają kursy i likwidują linie. Więcej osób ponownie wróci do jazdy samochodem. Każda przesiadka wydłuża czas dojazdu i w pewnym moemncie pomimo korków nagle okazuje się, że samochodem jednak szybciej.

# wars

31.08.2016 08:53

no i Taltos2 zrobił tradycyjny PR-rzecznikowski unik. Powiedział, co miał powiedzieć i zniknął :)

# beton z ZTM

31.08.2016 09:30

Super plan kur...
- kasowanie linii które MAJĄ DUŻE OBŁOŻENIE
- bezsensowne zmiany tras UTRUDNIAJĄCE LUDZIOM ŻYCIE
- zakorkowanie głównego wyjazdu z Tarchomina przez WĄSKIE GARDŁO przy galerii
- parcie na tramwaj KTÓRY NIE JEST DLA KAŻDEGO, bo odległość, wygoda, przesiadki
Brawo! Zniechęcacie ludzi do komunikacji, a zachęcacie do przesiadania się z powrotem do aut. W której dzielnicy sie robi takie rzeczy?
W której dzielnicy kasuje się większość autobusów bo RZEKOMO POKRYWAJĄ SIĘ z tramwajem? Jakoś nie słyszałem
A ratusz co? Gdzie konsultacje, wsparcie mieszkańców, negocjacje z ZTM? Za co bierzecie pensyjki?

# odkryta

31.08.2016 10:05

na fb info o petycji:
no to podpisujemy http://www.petycjeonline.com/petycja_przeciwko_likwidacji_linii_autobusowej_314

# Vieslas

31.08.2016 11:58

Ja koncepcję mam taką:
101 - likwidacja;
126 - na zmienioną trasę, czyli NOWODWORY - H. Ordonówny - Strumykowa - gen. M. Štefánika - Światowida - J. Mehoffera - Modlińska - ... - CH TARGÓWEK;
186 - na nową trasę, czyli NOWODWORY - H. Ordonówny - Strumykowa - gen. M. Štefánika - Światowida - Modlińska - ... - SZCĘŚLIWICE;
301 - nowa linia kursująca wyłącznie w dni powszednie w godzinach szczytu porannego i popołudniowego na trasie NOWODWORY - Światowida - Myśliborska - most M. Skłodowskiej-Curie - METRO MŁOCINY
314 - likwidacja;
509 - bez zmian, czyli tak, jak przed budową kolejnego etapu linii tramwajowej, łącznie z częstotliwością - i tak wiecznie zapchane, w obie strony;
516 - na starą trasę, czyli NOWODWORY - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - J. Mehoffera - Światowida - Ćmielowska - ... - ŻERAŃ FSO;
518 - na nową trasę, czyli NOWODWORY - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - most gen. S. Grota-Roweckiego - ... - DW. CENTRALNY;

# Katarzyna S

31.08.2016 12:42

426 to dobra linia, ale zamiast do żerania, mogłaby np jeździć na metro Marymont.
Poza tym Kupiec Bus jest płatny, a 126 co pół godziny też nabite w weekendy,

# Autobusom stop

31.08.2016 13:43

#Vieslas napisał(a) 31.08.2016 11:58
Ja koncepcję mam taką:
101 - likwidacja;
126 - na zmienioną trasę, czyli NOWODWORY - H. Ordonówny - Strumykowa - gen. M. Štefánika - Światowida - J. Mehoffera - Modlińska - ... - CH TARGÓWEK;
186 - na nową trasę, czyli NOWODWORY - H. Ordonówny - Strumykowa - gen. M. Štefánika - Światowida - Modlińska - ... - SZCĘŚLIWICE;
301 - nowa linia kursująca wyłącznie w dni powszednie w godzinach szczytu porannego i popołudniowego na trasie NOWODWORY - Światowida - Myśliborska - most M. Skłodowskiej-Curie - METRO MŁOCINY
314 - likwidacja;
509 - bez zmian, czyli tak, jak przed budową kolejnego etapu linii tramwajowej, łącznie z częstotliwością - i tak wiecznie zapchane, w obie strony;
516 - na starą trasę, czyli NOWODWORY - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - J. Mehoffera - Światowida - Ćmielowska - ... - ŻERAŃ FSO;
518 - na nową trasę, czyli NOWODWORY - Dzierzgońska - Odkryta - Nowodworska - Świderska - Porajów - Myśliborska - Światowida - Modlińska - most gen. S. Grota-Roweckiego - ... - DW. CENTRALNY;
Jezu, ale kombinujecie. Po cholera puszczać np. 186 jakimiś zakrętasami Ordonówny, Strumykową i Stefanika? Albo ten autobus jest potrzebny i niech dalej tak jeździ tą samą trasą, tj. Światowida itd. Albo nie i koniec.

# nestor miranda

31.08.2016 14:32

1. Przede wszystkim to 126 powinien wrócić na starą trasę przez Żerań, bo coraz bardziej zbliżamy się do likwidacji jedynego połączenia z Targówkiem.
2. Linia 211 powinna zostać wycofana z trasy skróconej, bo co drugi autobus jest pusty lub zatłoczony.
Na to miejsce należałoby uruchomić nową linię okresową na trasie:
Nowodwory - Dzieżgońska - Odkryta - Ordonówny - Mehoffera - Majolikowa - Światowida - Tarchomin powrót z pominięciem Odkrytej i Dzieżgońskiej. Linia byłaby i lepiej wykorzystana i dawała lepszy dojazd do szkoły na Ceramicznej oraz do tramwaju.

# Vieslas

31.08.2016 14:35

#Autobusom stop napisał(a) 31.08.2016 13:43
Jezu, ale kombinujecie. Po cholera puszczać np. 186 jakimiś zakrętasami Ordonówny, Strumykową i Stefanika? Albo ten autobus jest potrzebny i niech dalej tak jeździ tą samą trasą, tj. Światowida itd. Albo nie i koniec.

Mnie to nie przeszkadza, niech jeździ prosto Światowida. Miałem wyłącznie na myśli to, by mógł zabrać jak najwięcej osób, widząc, ile teraz czeka na przystanku przy kościele na Strumykowej, z którego sam nie korzystam, i mając na uwadze to, że jest to linia zwykła, a nie przyśpieszona czy ekspresowa.
A w tamtym rejonie jest jednak wiele dużych osiedli. Wyłącznie o to mi chodziło.
Jeśli chodzi o drugi środek transportu, poza 2, do stacji przy Hucie, to też bym go w ogóle nie tworzył, bo uważam, że jest bez sensu. Napisałem o 301 wyłącznie w celu poddania pomysłu pod dyskusję osób, które uważają, że 2 nie wystarczy lub nie będzie dojazdu do metra, kiedy nie będzie napięcia lub będzie wypadek.
W mojej opinii taki dojazd będzie, choćby 509 czy 186 właśnie, do przystanku przy Urzędzie Dzielnicy i dalej 511.
Sam bym zarówno E-8, jak i 101 zlikwidował, nie tworząc żadnej nowej linii autobusowej w zamian.

# Vieslas

31.08.2016 14:43

#nestor miranda napisał(a) 31.08.2016 14:32
1. Przede wszystkim to 126 powinien wrócić na starą trasę przez Żerań, bo coraz bardziej zbliżamy się do likwidacji jedynego połączenia z Targówkiem.

Połączenie z Bródnem jest w mojej ocenie bardzo dobre.
509 lub 516 do Żerania i dalej niemal każdym autobusem z wiaduktu, a nawet z dołu, z pętli - 145.
Chyba, że ma Pan na myśli dawną trasę 126 i 326 z Tarchomina i Nowodworów przez Modlińską i dalej mostem, to wtedy się zgodzę, że połączenie było rewelacyjne.
Z tego, co pamiętam, 126 zostało skierowane na tę trasę (obowiązującą) po likwidacji 104 jeżdżącego z Nowodworów do Bródna-Podgrodzia, choć ono miało trasę bardziej skomplikowaną w rejonie Marcelina i jechało ul. Białołęcką.

# mon-liz

31.08.2016 15:53

Przedłużenie zawieszenia - czyli faktyczna likwidacja - linii 314 na Nowodworach i Tarchominie to absolutnie nieakceptowalna decyzja włodarzy od autobusów. Linia ta - jako jedyna! - obsługiwała dowóz uczniów z ulic: Odkrytej, Nowodworskiej i Świderskiej do gimnazjum i liceum na van Gogha oraz do podstawówki i przedszkola na Porajów.
W tej chwili nie ma dla niej żadnej alternatywy a uzasadnienie "pasażerowie przesiedli się do Tramwajów" jest po prostu przejawem arogancji władzy.
Skandalem wreszcie jest wprowadzenie tych zmian bez żadnych konsultacji i postawienie mieszkańców osiedli w tym rejonie przed faktem dokonanym.
Linię 314 należy bezzwłocznie przywrócić na jej trasę - i tym samym umożliwić normalne funkcjonowanie jej pasażerom - w szczególności uczniom, którzy jutro zaczynają rok szkolny a nie bardzo będą mieli jak dostać się na uroczystość jego rozpoczęcia!

# Vieslas

31.08.2016 16:07

Bez przesady. Jest 518.
I też nie pod same drzwi szkoły musi być autobus, bo z przystanków Tarchomin czy Porajów można się kawałek przejść.
Rozumując tak, zróbmy autobus z Odkrytej na Strumykową. Też są dwie szkoły, a dystans z Odkrytej do podstawówki czy gimnazjum jest mniej więcej taki sam. I to zależy skąd i jak się idzie.
ZTM twierdzi, że kolejne zmiany mają być wprowadzane w październiku.

# pytanie mam

31.08.2016 16:08

Na nowym skrzyżowaniu Światowida z Ordonówny w miejscu gdzie było Veturilo jest zrobiona zatoczka autobusowa, czy to znaczy że docelowo ma być autobus na Ordonówny w stronę Odktytej?

# Vieslas

31.08.2016 16:11

Kiedyś może być. Na Ćmielowskiej, za skrzyżowaniem ze Światowida, w kierunku Świderskiej, też po przebudowie skrzyżowania ulic zbudowano zatoczkę, długo nic się tam nie zatrzymywało, w końcu zaczęło stawać 516 ;-)

# pytanie mam

31.08.2016 16:19

a może ta zatoczka pod nową trase 101? Nowodwory, Ordonówny, Odkryta, Nowodworska, Świderska....i do metra? Oby tak było.

# Halo

31.08.2016 22:42

126 powinno wrócić na dawną trasę przez żerań. Zdecydowanie popieram.

# waldi75

01.09.2016 07:15

ale polowa jezdzila za free.

# APEL

01.09.2016 08:53

Mam propozycję dla ZTM, ratusza i mieszkańców. Przez pierwsze pół roku od uruchomienia tramwaju na Nowodworach zostawmy wszystkie linie autobusowe po staremu, z tym że na niektórych ograniczmy częstotliwość kursów nawet 2-4 krotnie - dotyczy to zwłaszcza E8 i 101. W tym czasie poobserwujmy ruch i zachowania mieszkańców i dopiero wówczas przeprowadźmy ostateczne korekty, z kasacją linii lub zmianą jej trasy włącznie.

# apel

01.09.2016 09:21

podpiszcie petycje:
http://www.petycjeonline.com/petycja_przeciwko_likwidacji_linii_autobusowej_314
i
http://www.petycjeonline.com/zmiana_przebiegu_linii_autobusowej_101

# Waldek Kiepski

01.09.2016 09:30

#APEL napisał(a) 01.09.2016 08:53
Mam propozycję dla ZTM, ratusza i mieszkańców. Przez pierwsze pół roku od uruchomienia tramwaju na Nowodworach zostawmy wszystkie linie autobusowe po staremu, z tym że na niektórych ograniczmy częstotliwość kursów nawet 2-4 krotnie - dotyczy to zwłaszcza E8 i 101. W tym czasie poobserwujmy ruch i zachowania mieszkańców i dopiero wówczas przeprowadźmy ostateczne korekty, z kasacją linii lub zmianą jej trasy włącznie.

Bardzo dobry pomysł, jedyny słuszny, w każdej innej dzielnicy by tak zrobiono. Od tego są badania ruchu, konsultacje, niezbędne przy tak dużych zmianach dotyczących kilkudziesięciu tysięcy ludzi, jeżeli nie więcej biorąc pod uwage zasieg linii i to że obsługuja nie tylko Tarchomin ale Żeran i tak dalej. No, ale na Białołęce mają to w tyle, radni koalicji robią sobie zdjęcie w autobusie albo na "spotkaniach" z ZTM których efekty są właśnie takie, przyklepane za naszymi plecami. Że-na-da

# Strumykowa

01.09.2016 11:25

#apel napisał(a) 01.09.2016 09:21
podpiszcie petycje:
http://www.petycjeonline.com/petycja_przeciwko_likwidacji_linii_autobusowej_314
i
http://www.petycjeonline.com/zmiana_przebiegu_linii_autobusowej_101
Nic dodać nic ująć!

# Precz z autobusami

01.09.2016 11:27

#apel napisał(a) 01.09.2016 09:21
podpiszcie petycje:
http://www.petycjeonline.com/petycja_przeciwko_likwidacji_linii_autobusowej_314
i
http://www.petycjeonline.com/zmiana_przebiegu_linii_autobusowej_101

#APEL napisał(a) 01.09.2016 08:53
Mam propozycję dla ZTM, ratusza i mieszkańców. Przez pierwsze pół roku od uruchomienia tramwaju na Nowodworach zostawmy wszystkie linie autobusowe po staremu, z tym że na niektórych ograniczmy częstotliwość kursów nawet 2-4 krotnie - dotyczy to zwłaszcza E8 i 101. W tym czasie poobserwujmy ruch i zachowania mieszkańców i dopiero wówczas przeprowadźmy ostateczne korekty, z kasacją linii lub zmianą jej trasy włącznie.
POPIERAM

# NIUTECZKA

01.09.2016 14:01

126 - to by była popularna linia gdyby miała trasę jak kiedyś z Bródna na Białołękę tj. Wysockiego, most Grota, Modlińska itp. a jak jedzie "opłotkami" to nie dziwota, że niepopularna. Dzielnice Targówek - Białołęka niby leżą obok siebie, ale od lat nie mają ani jednego bezpośredniego połączenia tylko te nędzne 126.

# Strumykowa

01.09.2016 15:28

#NIUTECZKA napisał(a) 01.09.2016 14:01
126 - to by była popularna linia gdyby miała trasę jak kiedyś z Bródna na Białołękę tj. Wysockiego, most Grota, Modlińska itp. a jak jedzie "opłotkami" to nie dziwota, że niepopularna. Dzielnice Targówek - Białołęka niby leżą obok siebie, ale od lat nie mają ani jednego bezpośredniego połączenia tylko te nędzne 126.
to nie całkiem tak. Połączeń jest kilka. Problemem jest natomiast brak bezpośredniego połączenia tzw. Zielonej Białołęki z Tarchominem. Ale to tylko potwierdza, że te części Białołęki nic nie łączy, nawet dosłownie...Dlatego powinny być oddzielnymi dzielnicami.
Ps. Też uważam, że propozycja APEL jest bardzo dobra. Najlepsza na rozgorączkowane głowy wszystkich likwidatorów lub zmieniaczy przebiegu tras .

# EwK

02.09.2016 17:33

A którzy to pasażerowie chwalą sobie przesiadkę z 516 do 2?! Bardzo zła decyzja ztm dot.likwidacji 314 doprowadziła do odcięcia ulic Okdrytej i Nowodworskiej od szybkiego dojazdu do Mostu M.Curie-Skłodowskiej i utrudnila dojazd dzieci do szkoły. Fatalne rozwiązanie podjął ZTM. A gdzie konsultacje społeczne?!

# petycja

12.09.2016 09:57

Prośba: podpiszcie http://www.petycjeonline.com/petycja_na_rzecz_zwoania_nadzwyczajnej_sesji_rady_m_st_warszaw

# Tak, ale...

12.09.2016 11:54

#petycja napisał(a) 12.09.2016 09:57
Prośba: podpiszcie http://www.petycjeonline.com/petycja_na_rzecz_zwoania_nadzwyczajnej_sesji_rady_m_st_warszaw
Ale pomysł z tramwajem przy Modlińskiej jest przestarzały! I nie odpowiada na faktyczne przyszłe potrzeby! Po co taka linia, skoro buspas jest drożny itp. itd. ? No po co? Lepiej wyjść kilka lat do przodu i pomyśleć, co będzie jak obecnie budowana na Nowodworach linia tramwajowa zostanie ostatecznie zakończona i pętla, wraz z węzłem przesiadkowym dla najdalszych okolic Białołęki, Jabłonnej, Legionowa itd., będzie przy skrzyżowaniu Modlińskiej i Światowida. Przecież wówczas nikt już, poza tymi na pętli, w szczycie do tego tramwaju nie wsiądzie. Może więc zamiast wyciągać tę zakurzoną koncepcję z tramwajem wzdłuż Modlińskiej, zaprojektować drugą linie i od przedmiotowej pętli, ulicami Leśnej Polanki i kolejnymi "Projektowanymi", aż do Światowida, na wysokości m.w. Lidla
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni