REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# xxxxxxxxxx

09.02.2015 12:14

gdzie ten tramwaj 17 miał być po feriach a już idzie drugi tydzień po feriach i nic!!!!!!!!!!!!!!! po co obiecać jeśli też terminu się nie dotrzyma?

# aqwa

09.02.2015 13:07

#xxxxxxxxxx napisał(a) 09.02.2015 12:14
gdzie ten tramwaj 17 miał być po feriach a już idzie drugi tydzień po feriach i nic!!!!!!!!!!!!!!! po co obiecać jeśli też terminu się nie dotrzyma?
Wynicha na wieś kretynie!

# Jarek

09.02.2015 15:39

Nowodwory i Winnica nie powinny mieć zmienionych połączeń zwłaszcza E-8, 211, 516 i 314 nie powinny być ruszane.autobusowych

REKLAMA

# Bart

09.02.2015 16:44

"Siedemnastka" w szczycie co 4 minuty? I jeszcze do tego "dwójka"?
Już widzę jak wszyscy biegną na tramwaj, który do Centrum będzie jechał ponad 40 min a na Służewiec ponad 70....tramwaje powinny uzupełniać transport a nie zastępować ten autobusowy, moim zdaniem dobrze funkcjonujący.
ZTM mogłoby pomyśleć o jakimś połączeniu Nowodworów z SKM w godzinach szczytu.
Linia mogłaby dojeżdżać np do PKP Żerań albo PKP Płudy.
Jedna linia 152 to trochę za mało...

# Mydlenie

09.02.2015 18:07

te konsultacje to kpiny i tak ZTM zrobi co zechce i dla zamydlenia oczu powie , że to była wola mieszkańców np. wolą mieszkańców było zmniejszenie liczby kursów 101, wolą mieszkańców jest aby w ramach zdrowego trybu życia piechotką z Nowodworów dochodzić do pętli tramwajowej itd...Nowodwory będą miały do tyłu

# Danek

09.02.2015 20:32

Bez jaj z tą " SKM w godzinach szczytu" . Dla Nowodworów i Tarchomina ten rodzaj połączenia z centrum jest praktycznie bezużyteczny. 152 wozi muchy i powietrze a tu "Brat" drugi muchowóz chce uruchamiać :)

REKLAMA

 jkj

09.02.2015 20:40, wpis modyfikowany 2 razy,ostatnio 09.02.2015 20:44

#Bart napisał(a) 09.02.2015 16:44
Już widzę jak wszyscy biegną na tramwaj, który do Centrum będzie jechał ponad 40 min
Nie chcę martwić, ale autobusem 518 z przystanku Mehoffera na Dworzec Centralny jest 45 minut, a E-8/2 i metrem do stacji Centrum - 35 minut. Naprawdę myślisz, że ludziom te 5 minut zrobi różnicę?
#Bart napisał(a) 09.02.2015 16:44
a na Służewiec ponad 70
Naprawdę ktoś jest tak zdesperowany, żeby jechać tą linią na całej trasie? Nie wydaje mi się, ta linia funkcjonuje raczej odcinkowo, obsługując różne potoki pasażerskie. Proponuję dojazd na Służewiec 2+M1+17.
#Bart napisał(a) 09.02.2015 16:44
tramwaje powinny uzupełniać transport a nie zastępować ten autobusowy
Strategia rozwoju transportu m.st. Warszawy mówi jasno - priorytetem jest transport szynowy, który ma zastępować transport autobusowy.
#Bart napisał(a) 09.02.2015 16:44
ZTM mogłoby pomyśleć o jakimś połączeniu Nowodworów z SKM w godzinach szczytu.
Linia mogłaby dojeżdżać np do PKP Żerań albo PKP Płudy.
Jedna linia 152 to trochę za mało...
Tu nie pozostaje mi nic innego jak się w pełni zgodzić - skoro promujemy szynę, a więc też kolej, to jakoś trzeba do niej dojechać. 214 jeżdżące z Nowodworów na PKP Płudy byłoby dziś dobrym pomysłem - w momencie gdy je uruchomili w trakcie budowy wiaduktu w ul. Klasyków i wszystko było rozkopane a od pętli do stacji szło się 500 metrów przez błoto to faktycznie nie miało sensu, ale dzisiaj zorganizować taką linię to na pewno miałaby frekwencję. A jeśli brakuje brygad, to chociaż przedłużyć 152 na Nowodwory! 13 minut z Nowodworów na PKP Płudy, zejść na stację i jest się na Dworcu Zachodnim w pół godziny jazdy pociągiem, a w ok. 40 minut na Włochach, Służewcu i Okęciu.
#Mydlenie napisał(a) 09.02.2015 18:07
wolą mieszkańców jest aby w ramach zdrowego trybu życia piechotką z Nowodworów dochodzić do pętli tramwajowej itd...Nowodwory będą miały do tyłu
Jestem pewien, że bardzo nie zetną 101 bo na Nowodworach mieszka masa ludzi która do tramwaju ma za daleko, na pewno zlikwidują E-4 i zetną E-8, ale nie wydaje mi się żeby cokolwiek ze 101 robili.

# Danek

09.02.2015 21:35

"214 jeżdżące z Nowodworów na PKP Płudy byłoby dziś dobrym pomysłem "
Brednie ! 214 jeździło puste a wracanie do tego absurdu to jawna niegospodarność.

 jkj

09.02.2015 23:31, wpis modyfikowany 3 razy,ostatnio 09.02.2015 23:32

#Danek napisał(a) 09.02.2015 21:35
"214 jeżdżące z Nowodworów na PKP Płudy byłoby dziś dobrym pomysłem "
Brednie ! 214 jeździło puste a wracanie do tego absurdu to jawna niegospodarność.
A widziałeś jak wyglądała pętla 214? Pozwól, że przypomnę, chyba że nawet tam nie byłeś. http://warszawa.wikia.com/wiki/Plik:PKP_P%C5%82udy_(przystanek)_214.JPG A wiesz gdzie była? http://images.wikia.com/warszawa/images/archive/8/8d/20120913083427!PKP_P%C5%82udy.PNG Na wysokości Turoszowskiej. Żeby się z niej dostać do stacji trzeba było przedostać się przez zabłocony teren budowy między maszynami, nie dało się przejść nie kończąc z warstwą błota na butach, serio myślisz że ktoś normalny chciałby w takich warunkach dojeżdżać do pracy? Bo mi się nie wydaje, więc to żadne porównanie.
Ale fakt faktem, chyba przedłużone 152 by wystarczyło.

REKLAMA

# Danek

09.02.2015 23:57

"A widziałeś jak wyglądała pętla 214? "
Jak połączenie jest do d..y to żadna pętla nie ma znaczenia.

# krysia

09.02.2015 23:59

co ma 509 do tego tramwaju?
trasę taką samą?
Ktos po weekendzie jeszcze wczorajszy?

# do BART aby nie pisał głupot

10.02.2015 00:55

Panie #Bart nie 40 tylko 35! nie 70 tylko 55 (galeria Mokotów) 45-50 (szpital MSWiA) proszę nie dodawać!!!! dziś czas dojazdu do Galerii Mokotów z przesiadką na Młocinach i np Wierzbnie jest taki sam jak bezpśrednio tramwajem
101 10-min przesiadka 5 min metro 25 min przesiadka 5 min tramwaj z wierzbna do GM 10 min (Suma = 55-minut) nie lepiej tramwajem niż robic dwie przesiadki a czas dojazdu taki sam?
autobus do skm po co? zanim dojade do skm to juz bede na mlocinach (skm z PKP Żerań albo PKP Płudy jedzie do srodmieścia 27-minut (czestotliwosc raz na godzinę) a metro 18 minut

REKLAMA

# Zipa Dumna

10.02.2015 01:52

O czym Wy mówicie? Przecież każdy warszawiak wie, że tramwajem gdzieś dalej jedzie się tylko wtedy, gdy ma się bardzo dużo wolnego czasu. Warszawskie tramwaje są irytująco poooowooolne. Poczytajcie chociażby http://warszawa.gazeta.pl/warszawa/1,34862,17379295,Stoleczni_urzednicy_chca_obrzydzic_tramwaje_warszawiakom.html. 3-4 minuty, żeby przejechać tramwajem przez rondo Babka - jak ma się szczęście... Ciekawa jest też dyskusja pod artykułem.
Przyznaję tylko, że nowa linia tramwajowa na Tarchomin jest szybka jak na tramwaj. Przetestowałem. Tramwaj jedzie do Młocin prawie tak szybko jak autobus 101. W porannych korkach może nawet szybciej (nie testowałem, w tym czasie śpię). Ale to jest najszybsza linia tramwajowa w Warszawie. Absolutny wyjątek.

# Konrad

10.02.2015 07:54

No właśnie, co z tą kasacją autobusów E? Przecież tramwaj do Nowodworów nie dojeżdża a jak E wyjeżdża z pętli w godzinach szczytu to jest już zapchany...

# lutek

10.02.2015 10:00

a może dowózka do arkadii jest w zamian za galerie która pozwolenie na budowe miała dostać w zeszłym roku ale chyba czekają na wybory bo PO i PSL nie mają czego zaproponować zeby przekupić elektorat

REKLAMA

# Michalina

10.02.2015 12:04

Konrad - do pętli dojedziesz tramwajem a następnie przesiądziesz się do 186, 509, 518 i za 2 - 3 minuty jesteś na pętli Nowodwory i tak będzie

# 222222222

10.02.2015 12:46

#Zipa Dumna napisał(a) 10.02.2015 01:52

O czym Wy mówicie? Przecież każdy warszawiak wie, że tramwajem gdzieś dalej jedzie się tylko wtedy, gdy ma się bardzo dużo wolnego czasu. Warszawskie tramwaje są irytująco poooowooolne.

tak ? SPOTKAJ SIĘ ZE MNĄ NP POD ARKADIĄ I ZROBIMY WYŚCIG JA TRAMWAJEM DO GALERII MOKOTÓW A TY MOZESZ AUTOBUSEM LUB Z PRZESIADKAMI DO METRA KTO BEDZIE PIERWSZY? TAKI WOLNY TRAMWAJ A MIMO TO DOJEZDZA PIERWSZY!!!
101 CZY LINIA NR 2 - ZMIERZ DŁUGOŚĆ LINII TRAMWAJOWEJ I DŁUGOSC LINII AUTOBUSOWEJ A POZNIEJ PORÓWNAJ SREDNIĄ PREDKOŚĆ.... ZANIM TEN 101 ZATRZYMA SIĘ PRZED ZJAZDEM Z MOSTU W MYŚLIBORSKĄ A POZNIEJ WJEDZIE NA ŚWIATOWIDA TRAMWAJ ZA BLOKAMI ZROBI DRUGIE TYLE DROGI I WYPRZEDZI 101

# 222222222

10.02.2015 12:49

przez lata straszna udręka z tym 101 (najpierw nastoi się przy zjeździe z mostu pod komisariatem policji, pożniej od porajów zanim wjedzie na Światowida stoi przez dwa swiatła

REKLAMA

# Aśka

10.02.2015 12:55

#Michalina
a ze Sprawnej czy Odkrytej też tak łatwo ....."dojedziesz tramwajem a następnie przesiądziesz się do 186, 509, 518 i za 2 - 3 minuty jesteś na pętli Nowodwory" Bez przesady z tymi przesiadkami.

# Bart

10.02.2015 13:06

Panie Bezimienny
Nie piszę żadnych głupot. Obecnie tramwaj linii 17 z przystanku "Cm Włoski" jedzie do Dw Centralnego 34 min a do przystanku "Rzymowskiego" 57 min, więc jakim cudem z Tarchomina ma jechać odpowiednio 35 i 55 minut? ;-) ...A połączenie z SKM jest potrzebne, bo to alternatywne połączenie z biurowcami na Służewcu.
E-4 i E-8 bardzo dobrze spełniają swoją funkcję.
Myślę, że "dwójka" spokojnie wystarczy jako wsparcie dla autobusów.
Jeżeli "siedemnastka" miałaby jeździć tą trasą to raczej nie z częstotliwością co 3-4 minuty...

# karo

10.02.2015 13:26

#lutek napisał(a) 10.02.2015 10:00
a może dowózka do arkadii jest w zamian za galerie która pozwolenie na budowe miała dostać w zeszłym roku ale chyba czekają na wybory bo PO i PSL nie mają czego zaproponować zeby przekupić elektorat
Akurat to nie ma żadnego związku, po prostu uzyskanie pozwolenia jak widać trwa sporo czasu i tyle. Ale to już ostatnia prosta, tym bardziej że niedawno zaczeli przygotowywać już teren pod budowę. Więc na pewno chcą ruszyć maksymalnie szybko jak pozwolenie będzie

REKLAMA

# lutek

10.02.2015 13:33

#Bart napisał(a) 10.02.2015 13:06
Panie Bezimienny
Nie piszę żadnych głupot. Obecnie tramwaj linii 17 z przystanku "Cm Włoski" jedzie do Dw Centralnego 34 min a do przystanku "Rzymowskiego" 57 min, więc jakim cudem z Tarchomina ma jechać odpowiednio 35 i 55 minut? ;-) co 3-4 minuty...
będzie to linia tramwajowa przyspieszona omijająca niektóre przystanki i inne pojazdy tramwajowe.

# Zipa Dumna

10.02.2015 13:47

#222222222 napisał(a) 10.02.2015 12:46
tak ? SPOTKAJ SIĘ ZE MNĄ NP POD ARKADIĄ I ZROBIMY WYŚCIG JA TRAMWAJEM DO GALERII MOKOTÓW A TY MOZESZ AUTOBUSEM LUB Z PRZESIADKAMI DO METRA KTO BEDZIE PIERWSZY? TAKI WOLNY TRAMWAJ A MIMO TO DOJEZDZA PIERWSZY!!!

Akurat wybrałeś punkty, które mają bezpośrednie połączenie tramwajowe, a nie mają połączenia autobusowego. Pogratulować "obiektywizmu".
Ale niech Ci będzie. Sprawdzam na JakDojade czas przejazdu między tymi miejscami. Oczywiście tramwajem jest szybciej, bo bezpośrednio. Sama jazda 17 między tymi przystankami zajmuje 36 minut. Gdy ustawiam sobie przejazd autobusem, to dostaję połączenie z przesiadką 157+ 504. Sama jazda (bez czasu przejścia między przystankami i oczekiwania na przesiadkę) zajmuje 30 minut (15+15). Dziękuję za uwagę.
Nie kwestionuję tego, że na określonej trasie tramwaj może być szybszy niż autobus (szczególnie, jeżeli na tej trasie nie kursuje autobus :) Jeżeli porównywać sprawiedliwie, to tramwaj jest szybszy od autobusu TYLKO w przypadku zakorkowanej ulicy. Kiedy autobus stoi w korku, to tak - tramwaj ma szansę go wyprzedzić. Bo przeciętny warszawski tramwaj jedzie troszkę szybciej niż autobus na zakorkowanej ulicy.
Tylko że najlepszą bolączką na zakorkowane ulice są buspasy (to znaczy najlepsze byłoby metro, ale mówimy o tym, co jest realne). Buspas to odpowiednik wydzielonego torowiska tramwajowego, ale tramwaje mają poważną wadę w stosunku do autobusów: nie ma przyspieszonych i ekspresowych linii tramwajowych - wszystkie są zwykłe. Dlatego dalsza podróż po mieście znacznie bardziej opłaca się autobusem przyspieszonym niż tramwajem.
#222222222 napisał(a) 10.02.2015 12:46
101 CZY LINIA NR 2 - ZMIERZ DŁUGOŚĆ LINII TRAMWAJOWEJ I DŁUGOSC LINII AUTOBUSOWEJ A POZNIEJ PORÓWNAJ SREDNIĄ PREDKOŚĆ.... ZANIM TEN 101 ZATRZYMA SIĘ PRZED ZJAZDEM Z MOSTU W MYŚLIBORSKĄ A POZNIEJ WJEDZIE NA ŚWIATOWIDA TRAMWAJ ZA BLOKAMI ZROBI DRUGIE TYLE DROGI I WYPRZEDZI 101

Nie będę mierzył długości linii, bo mnie interesuje całkowity czas dojazdu do/z metra, a nie rozważanie dlaczego ten tramwaj ma tak pokręconą linię. I przyznałem już, że ten tramwaj jest szybki. Przetestowałem go. Odjazd z przystanku Mehoffera o 11:35. Wysiadka na Młocinach 11:48. 13 minut - to podobnie jak autobus 101 między tymi przystankami. Ale ten tramwaj to wyjątek na skalę Warszawy.

# Kas

10.02.2015 13:59

Taaak bardzo proszę, skasujcie wszystkie autobusy, tramwaj z "gumy" wszystkich pomieści. Odkąd 2 ma wydłużoną trasę już jest kłopot, żeby wsiąść. Niech Krajnow sam przetestuje a później ustala, bo w mądrzeniu się to pierwszy.

# Aśka

10.02.2015 14:14

Po uruchomieniu linii 17 autobus 101 powinien pojechać Odkrytą (trasa 314)bez korków, a 314 powinno robić krótsze koło dowożąc do tramwaju z zawrotką na Mehoffera lub trochę dalej.

# Mańka

10.02.2015 14:14

jaki kłopot , żeby wsiąść - ciągle widzę te tramwaje na prześwit chyba , że ;pasażerowioe leżą jeden na drugim, przez większość dnia wożą więcej powietrza niż ludzi

# lutek

10.02.2015 14:21

ależ Wy pieprzycie 3 po 3 jakby to od Was zależało co i jak. kłóćcie się dalej, do niczego nie dojdziecie.

 jkj

10.02.2015 16:27

#Aśka napisał(a) 10.02.2015 14:14
Po uruchomieniu linii 17 autobus 101 powinien pojechać Odkrytą (trasa 314)bez korków, a 314 powinno robić krótsze koło dowożąc do tramwaju z zawrotką na Mehoffera lub trochę dalej.
Mają być konsultacje, proponowane będzie przesunięcie niektórych linii (bodajże 101 i 509) na Świderską i/lub Myśliborską.

# Maciek

10.02.2015 20:51

jkj napisał 10.02.2015 16:27
Mają być konsultacje, proponowane będzie przesunięcie niektórych linii (bodajże 101 i 509) na Świderską i/lub Myśliborską.

bzdura 509 będzie jeździć jak teraz przez Światowida.509 nie ma nic wspólnego z uruchomieniem tramwaju który ma zupełnie inną relacje niż 509 i obsługuje zupełnie inne krańce miasta. Może wyjaśnisz wszystkim tu obecnym jaki związek z 2 i 17 będzie mieć 509 jadące przez modlinska - jagiellonska i pragę na Gocław? Chcesz wydłużać 509 trasę żeby jakieś oberki linia robiła po Tarchominie? To niedorzeczne. 509 będzie kursować tak jak teraz.

# 176

10.02.2015 21:02

Trzeba dołożyć dodatkowe autobusy do linii 176 przy okazji likwidacji/zmniejszenia częstotliwości E4, tak by jeździło co 15 min. Powinno się pozostawić 511 na nowej trasie. Pozdrawiam.

# Maciek

10.02.2015 21:08

@176 511 powinno wrócić na marymont bo inaczej po dociągnięciu tramwaju do Winnicy będzie skasowane a tego nikt nie chce. Tylko linia dla całej modlinskiej łączaca właśnie modlińską z metrem marymont ma szanse się ostać. Ci co piszą o pozostawieniu 511 nie wiedzą co ich czeka za 3 lata jak tramwaj dojdzie do Winnicy, likwidacja autobusu i dowóz ludzi do tramwaju. Zresztą 511 nie będzie uwzględniane w tych zmianach, docelowa trasa autobusu marymont lub młociny będzie decydowana dopiero po wyremontowaniu trasy AK i mostu grota. Z tymi zmianami na samym tarchominie ta linia nie ma nic wspólnego.

# mikiapole3

11.02.2015 08:04

#Bart napisał(a) 09.02.2015 16:44
"Siedemnastka" w szczycie co 4 minuty? I jeszcze do tego "dwójka"?
Już widzę jak wszyscy biegną na tramwaj, który do Centrum będzie jechał ponad 40 min a na Służewiec ponad 70....tramwaje powinny uzupełniać transport a nie zastępować ten autobusowy, moim zdaniem dobrze funkcjonujący.
ZTM mogłoby pomyśleć o jakimś połączeniu Nowodworów z SKM w godzinach szczytu.
Linia mogłaby dojeżdżać np do PKP Żerań albo PKP Płudy.
Jedna linia 152 to trochę za mało...

Właśnie powinno być całkiem na odwrót, tramwaje są pojemniejsze i szybsze niż zatłoczonym mieście niż autobusy, więc to one powinny dowozić pasażerów do tramwajów i do metra.

# vbnhgf

11.02.2015 10:07

jaką ma przepustowość tramwaj a jaką autobus! co tu porównywać ludzie! każdy korek, wypadek samochodowy itp powoduję iż tramwaj jest wielokrotnie szybszy..... miasto powinno stawiać kolejne mosty i budować linie tramwajowe a nie wydawać pieniądze na II linie metra!
za sam odcinek centralny byłby most krasińskiego i szybkie połączenie szynowe bródna z placem wilsona, (czas podrózy tramwajem do śrdmiescia w tym wariancie jak również na nowe bemowo (lotnisko) nie będzie trwał dłuzej niz metro) tramwaj do wilanowa, na gocław i targówek mieszkaniowy przedłuzenie stalowej lub od żaby. za dalsze przedłużania II linia kolejne innw inwestycje w miescie.

# pati

11.02.2015 10:14

dawać 17 na mokotów (w końcu bede mógł bezpośrednio wracać z imprez nad ranem. (taraz jak dojade na mlociny to czekam po 20 minut na 101 lub 2)

# pati

11.02.2015 10:16

metro + 101 ) i czas oczekiwania na przesiadkę są tragiczne (podróż trwa ponad godzinę z mokotowa) tramwajem z pól mokototowskich bedzie krócej

# modlińska

11.02.2015 13:08

A kiedy wreszcie będzie można z okolic Plochocinskiej dojechać do Mlocin? Białołęka to nie tylko Nowodwory. Linia Żerań - Metro Mlociny potrzebny również.

# Maciek

11.02.2015 14:19

@modlinska. Nigdy nie będzie można dojechać do młocin. Ponieważ ZTM nie będzie wozić ludzi do tyłu. Co to byłby za sens tworzenia linii Żerań - Metro Młociny skoro z tamtych rejonów jest bliżej do stacji metra marymont. Po zakończeiu wszystkich prac na trasie AK i moście grota zostanie przywrócone połączenie bezpośrednie do metra marymont i tyle w temacie. Żadnych młocin nie będzie z tamtych rejonów. Kurka wodna co za planiści tu piszą beznadziejni, jak można tworzyć linię z żerania do młocin. Chyba do szkoły nie chodziłeś że takie bzdety wypisujesz.

# kup pan cegłę

11.02.2015 18:23

SKM -odpada - za krótkie perony -za długie składy-ścisk i duchota - można nagrywąc "zakazane piosenki"

 jkj

12.02.2015 00:24

#Maciek napisał(a) 10.02.2015 20:51
bzdura 509 będzie jeździć jak teraz przez Światowida.509 nie ma nic wspólnego z uruchomieniem tramwaju który ma zupełnie inną relacje niż 509 i obsługuje zupełnie inne krańce miasta. Może wyjaśnisz wszystkim tu obecnym jaki związek z 2 i 17 będzie mieć 509 jadące przez modlinska - jagiellonska i pragę na Gocław? Chcesz wydłużać 509 trasę żeby jakieś oberki linia robiła po Tarchominie? To niedorzeczne. 509 będzie kursować tak jak teraz.
Przecież ja nic nie proponuję i nic nie mam zamiaru wyjaśniać, mówię tylko jakie informacje do mnie dotarły.

# gość

12.02.2015 06:51

Niech zostawią 509 w spokoju! Ciągle tylko zmiany utrudniające życie. Naprawdę rzesze ludzi jezdza ze Swiatowida w innym kiedy niż do Młocin!

# gość

12.02.2015 06:53

W innym kierunku oczywiście...

# Nina2

12.02.2015 12:03

pisząc- przez chwilę pomyślałeś o pączkach.

# J-23

12.02.2015 14:16

On myślał tylko o jednym pączku .

# korki

12.02.2015 15:32

Juz mnie glowa boli tak te autobusy w korkach stoja

# maichal

12.02.2015 17:48

Ja codzienne wracam z dw centralnego. Wlasnie w 12 minut dojechalem z centralnego do metra swietokrzyska 17 bylbym juz pod Arkadia

# jja

14.02.2015 00:01

jakie konsultacje, chyba pani z panem w w ZTM. Jaki jest efekt konsultacji już widać metro w szczycie co 2 minuty a tramwaj 2 co 6 min, Już teraz są problemy żeby ludzie z jednego składa zmieścili się do mini tramwaju. Swoiste kuriozum - 4 tramwaje na pętli Młociny , jeden w trasie i tłumy na przystanku a dopiero będzie lepiej

 jkj

15.02.2015 22:10

Obawiam się, że jeżeli awaria mostu Łazienkowskiego jest tak poważna na jaką wygląda, to na razie nie mamy co na przedłużenie 17 liczyć, bo brygady pójdą na linie na Poniatowszczaku i 77.

# Maciek

16.02.2015 10:35

jkj napisał 15.02.2015 22:10
Obawiam się, że jeżeli awaria mostu Łazienkowskiego jest tak poważna na jaką wygląda, to na razie nie mamy co na przedłużenie 17 liczyć, bo brygady pójdą na linie na Poniatowszczaku i 77.

na przedłużenie 17 na tarchomin nie potrzeba więcej niż 3-4 więcej brygady in plus niż to co jeździ na młociny.

# 125bjk

17.02.2015 15:09

Zamiast tworzyć połączenia tramwajowe tam gdzie ich nie chcą lepiej połączyć Żerań FSO z tramwajem na Tarchominie, taka inwestycja nie będzie budziła wątpliwości...

# Zocha

17.02.2015 20:27

#125bjk................... Gdzie i kto połączenia tramwajowego nie chce ? Czyś ty się z koniem na łeb zamienił ?

# MagdalenaK.

23.02.2015 15:25

101 puścić z Nowodworów przez odkrytą, nowodworską świderską do młocin a zlikwidować 314

# MIMI

23.02.2015 16:45

a najlepiej 101 zlikwidować a z pętli Nowodwory do pętli tramwajowej mieszkańcy mogą podjechać 509, 518, 126, 186 a więc co kilka minut autobus lub spacerkiem ok 10 minut

# Informacja

23.02.2015 19:05

Dzisiaj z-ca prezydenta Warszawy Jacek Wojciechowicz w Wywiadzie Kuriera Warszawskiego na temat planowanych inwestycji drogowych w 2015 r powiedział , że przewidywany termin zakończenia trasy tramwajowej do Pętli Winnica to przełom 2015/2016 r - nie przesłyszałem się - Czy Nasi radni Białołeki o tym wiedzą albo to propagandowa lipa prezydenta Wojciechowicza.

 jkj

23.02.2015 19:48

Uwaga, w związku z tym, że cała rezerwa brygad autobusowych poszła na linie na moście Poniatowskiego i nie ma brygad na linie zastępcze na Służewcu gdzie nie pojadą tramwaje linia E-4 od przyszłego poniedziałku (2 marca) nie będzie kursować i zostanie zlikwidowana!

# citadis

23.02.2015 22:32

Czy 17 zacznie jeździć od poniedziałku? Dlaczego nic się nie mówi o 17?

# kaszanka

01.03.2015 13:26

czy ktoś widział już 17 na tarcho ?
miała być z końcem lutego, jest marzec

 jkj

02.03.2015 01:46

Dopiero dzisiaj zaczynają kłaść te 800 metrów kabla, ma to potrwać do dwóch tygodni...

# Kornel

03.03.2015 14:32

Nowe osiedla wokól Sprawnej i Odkrytej do dzisiaj samo serce Nowodworów więc muszą byc dobrze skomunikowane z tramwajem oraz z pozostała komunikacją daltego oprócz 516 i 211 nalezy utrzymać 314 lub 101 puścić Dzierzgońska i Odkryta.

# WDK

04.03.2015 10:18

17 powinna jechać Modlińską, Jagiellońską i przez most Gdański!

# Idzie wiosna:)

11.03.2015 15:13

I gdzie ten tramwaj?!
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon
Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

City Break
City Break

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA