REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# paker z zegarynki

15.09.2015 07:52

Opinia 1 i 2 powinna być realizowana.
Opinia 3 oderwana od rzeczywistości.
Opinia 4 do ewentualnej dyskusji.
Opinia 5 w obecnych realiach science fiction.Ponadto ruch nie generuje tylko Choszczówka i Płudy a co raz bardziej rozwlekane osiedla w granicach Warszawy jak i granicznych miejscowościach.

# Maps

15.09.2015 09:37

Czy można znaleźć gdzieś w necie jakieś mapki pokazujące tą przebudowę?

# 123

15.09.2015 14:31

Pan z SISKOMu (Opinia 4) słusznie prawi. Opinia 1 to populizm.
Na Marywilskiej spokojnie wystarczyłby przekrój 2x2. Nie ma sensu budować kolejnego Misia.

REKLAMA

# czytelnik

15.09.2015 19:27

Ja kupuję tekst pana nr 5. Zrobili misia w postaci mostu, a teraz portkami trzęsą, że unia każe hajs oddawać, a pieniądze już pewnie dawno przebalowane, to będą wciskać TIR-y z Grota na Północny, hehe.

# Lewandów

15.09.2015 20:07

Potrzebna przebudowa Marywilskiej i czy stanie na 2x2 czy na 2x3, grunt, że będzie szerzej. I jednocześnie niech wrócą do tematu Trasy Olszynki Grochowskiej, nawet jeśli miałaby powstać w najgorszym z wariantów tj. w przekroju 1x1 - to niezbędne minimum na problemy wschodniej Białołęki.

# @Lewandów

15.09.2015 20:38

No to żebyś się nie rozczarował. Jak powstanie nowa Marywilska, to powiedzą jeździć nią i przez żabę i obwodnica Pragi pójdzie się... pójdzie w zapomnienie na wieki wieków Amen.

REKLAMA

# opinio-oceniacz

15.09.2015 21:15

Opinia 1 i 2 to bełkot pod publiczkę. Pani rzecznik ma najwyraźniej problem z kojarzeniem faktów. Pomogę pani: poszerzenie Marywilskiej właśnie wynika z tego, że nie ma innego dojazdu do mostu Skłodowskiej, zaś widoków na trasę jak na razie brak. Opinia 4 - facet udaje fachowca i że ma pojęcie o czym mowi, ale jest cienki jak zupa z kostki. Oczywiscie prace koncepcyjne wykona on sam wraz kolegami ekologami za minimum 100 tys? Opinie 3 i 5 bardzo dobre i bardzo trafione. Pozdrawiam. Dobranoc.

 tarantula01

15.09.2015 22:07

Są mapki w necie. http://www.siskom.waw.pl. Trzeba wybrać menu Drogi, miejskie (GP/G). Celowo podaję to tak, aby dodatkowo każdy zobaczył inne podstrony.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
PS. Moja opinia jest taka, że Marywilska na odcinku od Trasy Toruńskiej do Trasy Mostu Północnego powinna mieć przekrój 2x2 z poszerzeniem na skrzyżowaniach i węzłach do 2x3. Po pierwsze natężenie ruchu prognozowane na tej ulicy. Od TMP do Bohaterów przekrój 2x2, ale nie musi być od razu poszerzeń do trzech pasów ruchu na skrzyżowaniach. Dla odcinka: Bohaterów - gr. miasta, natomiast jeśli Marywilska ma być zakończona na Chlubnej, to przekrój 2x1 z poszerzeniem do 2 pasów ruchu na skrzyżowaniach wystarczy, jeśli jednak Marywilska ma być przebita do DW632, to Marywilska powinna być w przekroju 2x2. Jednak nikt z Państwa zapewne nie chciałby, aby Marywilska była w ten sposób przedłużona.

 tarantula01

15.09.2015 22:07

Są mapki w necie. http://www.siskom.waw.pl. Trzeba wybrać menu Drogi, miejskie (GP/G). Celowo podaję to tak, aby dodatkowo każdy zobaczył inne podstrony.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz
PS. Moja opinia jest taka, że Marywilska na odcinku od Trasy Toruńskiej do Trasy Mostu Północnego powinna mieć przekrój 2x2 z poszerzeniem na skrzyżowaniach i węzłach do 2x3. Po pierwsze natężenie ruchu prognozowane na tej ulicy. Od TMP do Bohaterów przekrój 2x2, ale nie musi być od razu poszerzeń do trzech pasów ruchu na skrzyżowaniach. Dla odcinka: Bohaterów - gr. miasta, natomiast jeśli Marywilska ma być zakończona na Chlubnej, to przekrój 2x1 z poszerzeniem do 2 pasów ruchu na skrzyżowaniach wystarczy, jeśli jednak Marywilska ma być przebita do DW632, to Marywilska powinna być w przekroju 2x2. Jednak nikt z Państwa zapewne nie chciałby, aby Marywilska była w ten sposób przedłużona.

REKLAMA

 tarantula01

15.09.2015 22:09

Wycięło gdzieś tekst o natężęniu ruchu. Więc natężenie ruchu prognozowane za 20 lat uzasadnia maksymalnie 2x2. Ponadto robiąc odcinek 2x3 między TMP, a TT siłą rzeczy "szkodzimy" ul. Wysockiego o przekroju 2x2, tzn. tworzymy w przyszłości większe korki na tej ulicy i ul. Odrowąża.
Pozdrawiam

 tarantula01

15.09.2015 22:09

Wycięło gdzieś tekst o natężęniu ruchu. Więc natężenie ruchu prognozowane za 20 lat uzasadnia maksymalnie 2x2. Ponadto robiąc odcinek 2x3 między TMP, a TT siłą rzeczy "szkodzimy" ul. Wysockiego o przekroju 2x2, tzn. tworzymy w przyszłości większe korki na tej ulicy i ul. Odrowąża.
Pozdrawiam

# gość

15.09.2015 23:54

tarantula01 napisał(a) 15.09.2015 22:09
Wycięło gdzieś tekst o natężęniu ruchu. Więc natężenie ruchu prognozowane za 20 lat uzasadnia maksymalnie 2x2. Ponadto robiąc odcinek 2x3 między TMP, a TT siłą rzeczy "szkodzimy" ul. Wysockiego o przekroju 2x2, tzn. tworzymy w przyszłości większe korki na tej ulicy i ul. Odrowąża.
Pozdrawiam

Niczego nie tworzycie. Jedynie piszecie o mrzonkach.

REKLAMA

# gość

16.09.2015 08:16

Są też mapki pod TOG - Panie Wojtku czas najwyższy wrócić do tematu Trasy Olszynki Grochowskiej.
tarantula01 napisał(a) 15.09.2015 22:07
Są mapki w necie. http://www.siskom.waw.pl. Trzeba wybrać menu Drogi, miejskie (GP/G). Celowo podaję to tak, aby dodatkowo każdy zobaczył inne podstrony.
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# gość

16.09.2015 13:47

Dzisiaj 2x2 pewnie by wystarczyło ale zanim wybuduję 2020 rok okaże się ,że 2x3 jest w sam raz lub za mało.Uważam ,że trasa powinna być budowana do przedłużenia mostu Północnego 2x3 z jednoczesną rozbudową odcinka wydłużającego trasę mostu.Miałoby to sens i super by rozłożyło ruch.

# Gość

16.09.2015 22:00

Autor ostantniej wypowiedzi, to chyba realia Białołęki zna z wypocin Zielonego Mazowsza. Most Północny w porannych godzinach szczytu osiąga już graniczne natężenie ruch dla drogi 2x3.
Marywilska jest jedyną ulicą centralnej Białołęki (pomiędzy kanałem, a torami) prowadzącą na południe - musi obsłużyć ruch z całej tej dzielnicy i okolicznych miejscowości Nieporęt, Pułtusk, część Legionowa. Niezależnie od tego czy powstanie w przekroju 2x2 czy 2x3 - samochodów wjedzie na nią tyle samo (brak trasy alternatywnej). Tylko przy 2x2 tysiące samochodów będą stały godzinami w korkach i smrodziły, a przy 2x3 przejadą szybko do S8.
Natężenie ciężkiego ruchu na Marywilskiej po oddaniu S8 znacznie wzrośnie z uwagi na powstające tam centra logistyczne oraz istniejąca stacje przeładunkową kontenerów z TIRów na tory.
Cała ta dyskusja jest szkodliwa dla dzielnicy - jak jest taka inicjatywa, to trzeba budować od razu 2x3, bo potem na wiele lat utkniemy w smrodzie spalin

REKLAMA

# gość

17.09.2015 08:58

Słusznie!
#Gość napisał(a) 16.09.2015 22:00
Autor ostantniej wypowiedzi, to chyba realia Białołęki zna z wypocin Zielonego Mazowsza. Most Północny w porannych godzinach szczytu osiąga już graniczne natężenie ruch dla drogi 2x3.
Marywilska jest jedyną ulicą centralnej Białołęki (pomiędzy kanałem, a torami) prowadzącą na południe - musi obsłużyć ruch z całej tej dzielnicy i okolicznych miejscowości Nieporęt, Pułtusk, część Legionowa. Niezależnie od tego czy powstanie w przekroju 2x2 czy 2x3 - samochodów wjedzie na nią tyle samo (brak trasy alternatywnej). Tylko przy 2x2 tysiące samochodów będą stały godzinami w korkach i smrodziły, a przy 2x3 przejadą szybko do S8.
Natężenie ciężkiego ruchu na Marywilskiej po oddaniu S8 znacznie wzrośnie z uwagi na powstające tam centra logistyczne oraz istniejąca stacje przeładunkową kontenerów z TIRów na tory.
Cała ta dyskusja jest szkodliwa dla dzielnicy - jak jest taka inicjatywa, to trzeba budować od razu 2x3, bo potem na wiele lat utkniemy w smrodzie spalin

# Budować czy nie budować ?

18.05.2016 20:18

Rozbudowa dróg zawsze kojarzy mi się z czymś pozytywnym. Czy na pewno sześć pasów? Jeśli ma być ruch TIRów z pobliskich magazynów Annopolu to jak najbardziej. Tylko czy wzdłuż torów nie puszczą tej drogi aż do Legionowa, bo to by było tragiczne dla osiedli Choszczówki, Płud i Białołęki Dworskiej.
Nie ma co się burzyć, że za dużo pasów. Za kilka lat okaże się, że 6 pasów to też za mało.

# MARYWILSKA rozbudowa

18.05.2016 20:23

tarantula01 napisał(a) 15.09.2015 22:07
Od TMP do Bohaterów przekrój 2x2, ale nie musi być od razu poszerzeń do trzech pasów ruchu na skrzyżowaniach. Dla odcinka: Bohaterów - gr. miasta, natomiast jeśli Marywilska ma być zakończona na Chlubnej, to przekrój 2x1 z poszerzeniem do 2 pasów ruchu na skrzyżowaniach wystarczy, jeśli jednak Marywilska ma być przebita do DW632, to Marywilska powinna być w przekroju 2x2. Jednak nikt z Państwa zapewne nie chciałby, aby Marywilska była w ten sposób przedłużona.
Zdecydowanie NIE ! Połączenie Marywilskiej z Legionowem to przejęcie większości ruchu z Modlińskiej na Marywilską.

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Znajdź swoje wakacje

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024