REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

 drugastrona

15.11.2016 12:56

Albo można by dobudować nowy pas po prostu. Teraz jest zatoka autobusowa, z której autobusy się wbijają na główną jezdnię. Gdyby ją przedłużyć do miejsca, w którym już są 4 pasy, to problem by znikł.

 tarantula01

17.11.2016 01:00

Po prostu od 2011 roku widzę absurd istnienia pasa autobusowego na tym odcinku ul. Modlińskiej i to mimo, że własnymi działaniami doprowadziłem do wyznaczenia tego pasa autobusowego (odc.: Światowida - EC Żerań). Urzędnicy nie widzą tej potrzeby i wyszukują argumenty przeciw, na zasadzie a może będzie tak jak my piszemy. Lata mijają i jakoś wizje urzędników się nie spełniają.
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3zdm-mod/
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

17.11.2016 01:00

Po prostu od 2011 roku widzę absurd istnienia pasa autobusowego na tym odcinku ul. Modlińskiej i to mimo, że własnymi działaniami doprowadziłem do wyznaczenia tego pasa autobusowego (odc.: Światowida - EC Żerań). Urzędnicy nie widzą tej potrzeby i wyszukują argumenty przeciw, na zasadzie a może będzie tak jak my piszemy. Lata mijają i jakoś wizje urzędników się nie spełniają.
http://radny.com.pl/dok3kadencja/pisma3zdm-mod/
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

 Dziś rosół na obiad

17.11.2016 10:44, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 17.11.2016 13:20

Bardzo dobrze, że jest ten buspas. Pan Tumasz duby smalone bredzi. Dzięki niemu właśnie 509 nie stoi w korkach. Panie Tumasz trzeba patrzeć trochę dalej niż na czubek własnego nosa.
Panie Tumasz. Przy Płochocińskiej i Kowalczyka buduje się duże osiedle mieszkaniowe. Wiesz Pan o tym?
Jaki Ci ludzie mają korzystać z komunikacji miejskiej jak Pan chcesz zlikwidować buspas przy EC Żerań ?

 Meggg

17.11.2016 11:43

Oho. Wreszcie ktoś zauważył że zaraz w okolicy bedzie masakra. Kilka tysiecy mieszkań przy Kowalczyka i Płochocińskiej i kilka tysięcy samochodów co rano. Każdy sposób żeby udrożnić ruch jest dobry.
Ale przede wszystkim drodzy państwo z Modlińskiej 197, weźcie się do roboty i pozyskajcie środki na przebudowę Płochocińskiej bo będzie zaraz masakra, jak mówicie że przez 6 czy 7 lat nie ma na to planów, to znaczy że nie ma ich wcale a wy nie macie wyobraźni. I gdzie jest tramwaj wzdłuż Modlińskiej który HGW obiecywała że będzie w 2010 roku?
???
A mądrale z ZTM jeszcze chca autobusy ograniczyc. Pięknie bedzie zakorkowana okolica. Polecam podpisanie http://zmienmy.to/petycja/tak-dla-utrzymania-tras-autobusow-518-705-i-735-oraz-dla-rozwoju-komunikacji-na-zeraniu/ może komuś to otworzy oczy. Dziwne że media i Echo takich spraw nie nagłaśniaja.. Temat jest mega ważny dla ludzi

 tutejsza

17.11.2016 13:40

Na media w tej sprawie nie ma co liczyć.

REKLAMA

 Meggg

17.11.2016 14:13

No to chyba zależy które media. IBiałołęka.pl jakoś nie ma problemu żeby o tym pisac. Ten portal i gazeta też kiedyś pisał o prawdziwych problemach ludzi, wystarczy siegnac do starszych artykułów. Teraz tylko laurki dla ratusza i jakies wiadomości od czasu do czasu

 tarantula01

17.11.2016 23:52

Pas autobusowy jest potrzebny na Modlińskiej, ale jaka jest jego przydatność na odcinkach:
Kowalczyka - kanał Żerański
Przaśna - w kierunku estakady nad Płochocińską
Do niedawna był też odcinek: Światowida - TMP
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

17.11.2016 23:52

Pas autobusowy jest potrzebny na Modlińskiej, ale jaka jest jego przydatność na odcinkach:
Kowalczyka - kanał Żerański
Przaśna - w kierunku estakady nad Płochocińską
Do niedawna był też odcinek: Światowida - TMP
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

 viktor-v

18.11.2016 11:57

Buspasy są potrzebne i koniec. Tylko trzeba inteligentnie je rozplanować to raz. Dwa, że Modlińskiej to tylko kolejny pas pomoże i ewentualnie następny most.

 tarantula01

21.11.2016 23:34

Jeśli na ul. Modlińskiej potrzebny jest dodatkowy pas, to na jakim jej odcinku?
Same pasy autobusowe są potrzebne i ten na Modlińskiej na całej długości odcinka: Światowida - EC Żerań spełniał do niedawna kryteria "potrzebności." Po oddaniu do użytku mostu Północnego, przestał być potrzebny na całej długości. Najpierw doprowadziłem do likwidacji pasa dla autobusów na odc. Światowida - TMP. http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2zdm-mod/zdm-mod_buspas130524swiat-tmp-klas.pdf i http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2zdm-mod/zdm-mod_buspas130627swiat-tmp-klas_bdik.jpg.
Czy i dlaczego jest potrzebny pas autobusowy na Modlińskiej między Kowalczyka, a kanałem Żerańskim?
Czy pas autobusowy na ul. Modlińskiej pomiędzy Klasyków, a Światowida jest rano potrzebny?
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

21.11.2016 23:34

Jeśli na ul. Modlińskiej potrzebny jest dodatkowy pas, to na jakim jej odcinku?
Same pasy autobusowe są potrzebne i ten na Modlińskiej na całej długości odcinka: Światowida - EC Żerań spełniał do niedawna kryteria "potrzebności." Po oddaniu do użytku mostu Północnego, przestał być potrzebny na całej długości. Najpierw doprowadziłem do likwidacji pasa dla autobusów na odc. Światowida - TMP. http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2zdm-mod/zdm-mod_buspas130524swiat-tmp-klas.pdf i http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2zdm-mod/zdm-mod_buspas130627swiat-tmp-klas_bdik.jpg.
Czy i dlaczego jest potrzebny pas autobusowy na Modlińskiej między Kowalczyka, a kanałem Żerańskim?
Czy pas autobusowy na ul. Modlińskiej pomiędzy Klasyków, a Światowida jest rano potrzebny?
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA