# mmm 07.11.2019 11:51 |
|
Witam,
Proszę o informację, czy już wiadomo kiedy będzie otwarty ruch dla samochodów osobowych na ul. Górczewskiej od Prymasa Tysiąclecia do Wola Parku? Dziękuję i pozdrawiam. |
# Bielany Wola 07.11.2019 13:28 |
|
Spokojnie, będzie i buspas i uspokojenie ruchu wbrew jazgotowi samochodowych aktywistów. Do czego prowadzi utrzymywanie miejskich autostrad i kult przepustowości, zobaczyła ostatnio cała Polska na Sokratesa.
|
# bemowiak 07.11.2019 14:27 |
|
Cyt: Wiceprezydent Soszyński zapowiada teraz, że "będzie obserwować sytuację" i "nie wyklucza korekt"- Soszyński jest naprawdę śmieszny, szkoda, że jest tylko nominantem partyjnym i wyborcy nie mieli wpływu na ten wybór. Przyspawany do samochodu identycznie jak autor w/w gniota (tak, czytałem też inne jego infrastrukturalne wypociny i wyrobiłem sobie zdanie).
Trochę obawiam się korekt Soszyńskiego- dodanie 4 pasa? likwidacja chodnika po jednej stronie i zrobienie tam miejsc parkingowych? Kolo jest mentalnie w głębokim prl-u. |
# przedsiębiorca 07.11.2019 15:52 |
|
Generalnie prędzej czy później trzeba będzie podjąć odważną decyzję polityczną polegającą na radykalnym ograniczeniu wjazdu do centrum, wypriedoleniu samochodów z chodników i dokręceniu śruby części "kierowców" opornych na edukację (tych od "szybkiej ale bezpiecznej jazdy" i "mnie się należy").
Od tego nie ma odwrotu, ponieważ już teraz miasto dusi się od ilości samochodów i jednocześnie zwiększa się świadomość społeczna dot. bezpieczeństwa ,zrównoważonego transportu i patologii jaką stanowi ruch samochodowy w obecnej formie. |
# Marian 07.11.2019 16:39 |
|
Lewakom polecam Koreę Północną. Tam żyją szczęśliwie bez samochodów.
|
# Focus 07.11.2019 16:49 |
|
#Marian napisał(a) 07.11.2019 16:39 Prawactwo oznacza zaś rozbijanie się samochodem po mieście i terroryzowanie jego mieszkańców?Lewakom polecam Koreę Północną. Tam żyją szczęśliwie bez samochodów. A nie, czekaj... W USA, nawet na konserwatywnym południu typowy polski furman bardzo szybko skończyłby przygodę z motoryzacją z łapami skutymi w kajdanki. |
# arom 07.11.2019 19:54 |
|
Otwarty w maju? Skoro metra nie otworza pod konie listopada jak bylo mowione tylko marzec/kwiecien to o jakim oni maju znowu mowia? Otworza metro, a ulica bedzie nieskonczona?
Czy moze kolejne opoznienie? Zaraz sie okaze, ze metro otworza w listopadzie ale 2020... |
# rolmpos88 07.11.2019 22:26 |
|
Soszyński szkodnik, kto go wybrał na wiceprezydenta, Kerwiński? Rada PO? Czy Trzaskowski jeszcze o czymś decyduje?
|
# zjelonek 08.11.2019 11:21 |
|
"Dla nich bezkonkurencyjny pozostanie autobus, jadący z Os. Górczewska prosto w stronę mostu Śląsko-Dąbrowskiego"
nie będzie konkurencyjny bo żadnej takiej linii po prostu nie będzie - do wyboru podróż z przesiadką ... |
# siwy 08.11.2019 12:43 |
|
Panowie Rowerkomuniści zapraszam wypad ze stolicy miasto nie jest wasze !!
|
# Lucas 08.11.2019 15:56 |
|
#siwy napisał(a) 08.11.2019 12:43 Panowie i Panie od przepustowości i "szybkiej ale bezpieczniej" jazdy, wypad ze stolicy. Miasto nie jest wasze!!Panowie Rowerkomuniści zapraszam wypad ze stolicy miasto nie jest wasze !! |
# men wola 10.11.2019 13:45 |
|
Sam jeżdżę rowerem, ale to co Soszyński wyprawia z likwidacja buspasów woła o pomstę do nieba! Przecież ludzie muszą jakoś z blokowisk dojechać do pracy! Nie wszyscy mogą metrem np. z małymi dziećmi!
Co to ma być, miasto dla ludzi, czy dla kilku matołów wokół trzaskowskiego? A może jego zastępca za dużo pedałuje i mu się wszystko pier...li? |
# Granat 10.11.2019 15:07 |
|
#men wola napisał(a) 10.11.2019 13:45 Generalnie przyszłość to metro i buspasy a nie samochody.Sam jeżdżę rowerem, ale to co Soszyński wyprawia z likwidacja buspasów woła o pomstę do nieba! Przecież ludzie muszą jakoś z blokowisk dojechać do pracy! Nie wszyscy mogą metrem np. z małymi dziećmi! Co to ma być, miasto dla ludzi, czy dla kilku matołów wokół trzaskowskiego? A może jego zastępca za dużo pedałuje i mu się wszystko pier...li? |
# qvertz 10.11.2019 22:16 |
|
Za szybko zacząłem chwalić Soszyńskiego za rozsądek i przeciwstawienie się żądaniom ekolewactwa. Jak widać za wcześnie. Już sama zapowiedź likwidacji buspasów na Górczewskiej to jakaś niebezpieczna aberracja umysłowa włodarzy tego miasta. Można się więc pewnie spodziewać likwidacji całych linii autobusowych. Szkoda.
|
# posokowiec 11.11.2019 18:25 |
|
#qvertz napisał(a) 10.11.2019 22:16 Spodziewaj się raczej likwidacji parkowania na chodnikach i bezkarnego zapiE#$lania furą.Za szybko zacząłem chwalić Soszyńskiego za rozsądek i przeciwstawienie się żądaniom ekolewactwa. Jak widać za wcześnie. Już sama zapowiedź likwidacji buspasów na Górczewskiej to jakaś niebezpieczna aberracja umysłowa włodarzy tego miasta. Można się więc pewnie spodziewać likwidacji całych linii autobusowych. Szkoda. To co nazywasz "ekolewactwem" to standard w cywilizowanych krajach, który stanie się standardem również w stolicy tego zapyziałego nadwiślańskiego bangladeszu. |
# men 12.11.2019 22:36 |
|
Tak panie Granat, z chorym dzieckiem do lekarza, szpitala, czy do przedszkola rowerem, metrem albo autobusem?!
Dorośniesz to coś napisz. |
# qvertz 13.11.2019 21:58 |
|
@posokowiec 11.11.2019 18:25
Standardem są po trzy pasy, z tego jeden jest wyłącznie dla autobusów. Zwężanie ulic nie ma żadnego sensu. Ludzi oraz nowoczesnych (także elektrycznych) środków transportu w Warszawie będzie tylko przybywać. Muszą się szybko przemieszczać po mieście. Dlatego będą odpowiednio szerokie ulice, żeby nie trwało to całe wieki, tylko w rozsądnym czasie. I tak będzie, mimo wycia i rycia ekolewactwa. Postępu nie zatrzymasz. |
# lato2a 14.11.2019 08:45 |
|
my słoje z chrzanoffa chcemy szybko jeździć naszymi furmankamy po mieście Warszawa beeeeee, muuuuuuu
|
# Mieszkaniec Woli 17.11.2019 17:11 |
|
Nowi mieszkańcy Warszawy rzeczywiście potrzebują więcej czasu aby zrozumieć ze rozbudowa ulic o kolejne pasy nie zmniejsza problemów korków w Warszawie. Od dziecka mieszkam w Warszawie i od lat 90-tych korki są podobne pomimo rozbudowania wielu dróg. Jedynym wyjściem są rozwiązania umożliwiające wielokrotne zwiększenie przepustowości czyli buspasy, rozbudowa kolei, tramwaje i metro. Ulice musza być przyjazne dla ludzi aby spacer na przystanek nie był problematyczny. Cześć miejsca w garażu podziemnym bloku powinien być przeznaczany na rowerownię, przyjemniej i efektywniej społecznie jest podjechać rowerem do komunikacji miejskiej niż oczekiwać ze wybudujemy setki tysięcy miejsc w parkingach P+R na obrzeżach miast. Podglądamy jak to robią w Skandynawi. Pogody nie maja lepszej ;-)
|
LINKI SPONSOROWANE