# Wioletta 20.12.2012 17:40 |
|
Witam
Dlaczego rano jadąc z przystanku Metro Młociny - Nowodwory autobusy linni E8 nie zabierają pasażerów. Ostatnio stałem i czekałem około 20 min na autobus 101. Gdy w miedzyczasie z przystanku odjechało kilka E8 w kierunku Nowodwory. |
# Si mx 20.12.2012 17:43 |
|
A ja ostatnio jechałem wieczorem linią E6 Młociny- Nowodwory.
Sytuacja jak za czasów dojazdów do Marymontu - ścisk tłok i smród |
# Tom v 20.12.2012 17:46 |
|
Jeszcze niech nam 510 i 503 zabiorą- KARYGODNE
|
# gliis 20.12.2012 22:25 |
|
Może SISKOM niech zajmie się czymś innym - mądrzejszym i pożytecznym niż głupkowatym doradztwem bo utrudniać życie to każdy potrafi.
|
# mieszkanka 20.12.2012 22:53 |
|
Ja tam bym zabrała jeszcze 101, przecież można spacerkiem po Północnym dojść do metra. To dopiero byłyby oszczędności!
|
# smokdiplodok 21.12.2012 08:42 |
|
'Poza godzinami szczytu autobusy są w niewielkim stopniu zapełnione.'
Czy jeździć autobusem można już tylko w tłoku? Luz, wygoda i komfort pasażerów - to się ztm nie opłaca? To ja chciałam założyć na forum białołęka wątek o konieczności podniesienia częstotliwości 503 w godzinach szczytu, a tutaj mowa o likwidacji. Skandal! |
# maniekee 21.12.2012 08:46 |
|
Póki co SISKOMu nikt w ZTM dotychczas nie słuchał.
Zobaczymy, jak teraz będzie. |
# Alek 21.12.2012 08:53 |
|
Pilnie oczekuję informacji o czasie wykonania zdjecia zamieszczonego w poprzednim artykule (kontrola policyjna). Sprawą interesuje się Komenda Stoleczna Policji.
|
# Komentator 21.12.2012 10:13 |
|
Tumasz ze swoimi kolesiami z SISKOM próbują likwidować najważniejsze linie na Tarchominie i wywalczona przez mieszkańców Regat linię na Zielonej.
|
# On3 21.12.2012 10:28 |
|
A po co kopać drugą linię metra- jak nie ma pieniędzy aby pociągi jeździły pierwszą linią :)
|
# reg 21.12.2012 10:57 |
|
Wybaczcie, ale SISKOM chyba lekcji nie odrobił jeśli chodzi o linię Z20. Przed Z20 kursował autobus o podobnej trasie. Zlikwidowano go tylko na czas remontu mostku na Kanale Żerańskim.
|
# wadera 21.12.2012 11:25 |
|
Ja mam wrażenie, że ZTM poluje na linie, które nie są przepełnione pod sufit, o każdej porze dnia i nocy, jakby wyznacznikiem rentowności linii był ścisk i brak komfortu podróżowania pasażerów. Wstyd.
|
# oiuy 21.12.2012 12:10 |
|
Popatrzcie sobie na kursowanie linii 326 (Z20) - tylko dla dzieci jadących do szkoły i ludzi, którzy kończą pracę najpóźniej o 18. W weekendy to mieszkańcy mają chyba siedzieć na d. i się nie wychylać poza osiedle.
Linię Kobiałka-Płochocińska-Modlińska obiecywano po wyremontowaniu mostku nad Kanałem, oczywiście obietnicy nie spełniono. Łaskawie dano Z20 jak zamknięto Mochtyńską, teraz już obcięli połowę kursów, 120 znów jeździ z mniejszą częstotliwością, a na Płochocińskiej autobusy też coraz rzadziej. Zresztą na spotkaniu z mieszkańcami przedstawiciele zapewniali, że mieszkańców Olesina i Kobiałki ma nie interesować Płochocińska - dla nich jest Z20 i mają sobie dostosować do potrzeb. No to mamy - potrzeby i autobus, który do nich nie przystaje i niedługo zostanie ograniczony jeszcze bardziej (typowo szkolne kursy). Odkąd tu mieszkam komunikacja autobusowa wygląda coraz gorzej a nie lepiej (poza kursowaniem Z20, nawet jeśli było mało punktualne). |
# kam 21.12.2012 16:09 |
|
niech zlikwiduja wszystkie linie, przeciez i tak wiekszosc ma auta, a jak nie ma to na bank sasiad ma...
|
# kris 21.12.2012 20:04 |
|
zabieranie 503 to jakaś kpina. w godzinach szczytu rano i wieczorem (17-19) jeździ nim bardzo dużo ludzi. Dla mnie to będzie wielki dramat jak mi go zabiorą bo codzienne dojeżdżam nim do śródmieścia do pracy. A ZTM podwyższa ceny biletów, co to ma być? nie zgadzam się?
|
# niema tranwaju zabrac 510 27.12.2012 01:06 |
|
Rozumiem ze jak powstanie tranwaj to linia tranwajowa będzie biec przez most pólnocny - marymoncka - r. radosława - jana pawła II _ pole mokotowskie
wtedy oczywiscie bedzie słuszne zlikwidowanie 510 lecz na obecną chwilę dlaczego mieszkańcy Tarchomina mają ponosić konsekwencje nieudaczników miasta którzy nie potrafią wybudować linii tranwajowej a teraz chcą zabrać 510!!!! ps. E3 w okresie szczytu? fajny pomysł Ciekawe od kiedy w godz. szczytu jezdzi się na plac zamkowy? nielicząc osób które korzystają z tej linii (503) w dni robocze linia ta jest niezbędna w weekendy!!! |
# niema tranwaju zabrac 510 27.12.2012 01:07 |
|
mieszkanka nie używam nazwy MOST PÓŁNOCNY bo jeszcze wladze miasta ci wystosują jakąś karę mimo ze podjeli nazwac most msc mimo przeciwu 90% obywateli, oraz mimo tego ze wybudowali most za pieniądze podatników
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 27.12.2012 09:34, wpis modyfikowany 5 razy, |
|
Wydaje się Matce ( ... która generalnie nie korzysta z usług komunikacji miejskiej, niech to będzie jasne ), że to właśnie linia 503 winna być skierowana na trasę i most Marii Curie z domu Skłodowskiej i to właśnie ona ( ta linia, nie Maria ) winna skręcać z tej trasy w Marymoncką. W ten sposób połączyłaby nas z Żoliborzem, szpitalem i uczelnią sportową. Oraz trzema stacjami metra: Marymontem, Placem Komuny Paryskiej i Dworcem Gdańskim. Dalej już swoją trasą, ale koniecznie przez Stare Miasto, obok Uniwersytetu i przez Trakt Królewski...dokąd? To do dyskusji. Plany jej likwidacji uznaje Matka za syfilistyczny wikwit chorych umysłów wsiowego bydła urządzającego się na partyjnych posadach w naszym mieście! Podobnie, jak likwidację bezpośredniej komunikacji Tarchomina z Dworcem Centralnym, podrasowanym picowanym remontem przez cweli z Platformy Obywatelskiej, dysponentów dystrybycji publicznych pieniędzy w prywatne kieszenie spolegliwych im kelnerów polskiego biznesu, czytaj: przekrętu. 510 powinno oczywiscie jeździć Modlińską, tak jak dotychczas. Bajka o tym, że na odcinku Marymont-Dworzec dubluje tramwaje, jest kołysanką dla frajera, od którego (MZA, a docelowo cwele z Platformy) oczekują wydania kolejnych pieniędzy na bilet do przesiadki. Z walizkami na kółkach... ha, ha, ha! Powinniśmy pamiętać, że to partyjne bydło wozi swoje zadki samochodami (podobnie, jak Matka, o czym na początku) z tą tylko różnicą, że nie musi pracować "na benzynę", a zapewne równie często na samochód i jego utrzymanie. Co? Towarzyszu Grzegrzółka?
Co jest naszym rzeczywistym problemem w tej chwili? Sądzą Matka, że nalezyte skomunikowanie Zielonej Białołęki ze stacją Metra Młociny i tylko z tą, bo to stąd najkrótsza trasa do komunikacyjnego nerwu miasta. Naturalnym i oczywistym wydaje się linia łącząca pętlę na Żeraniu z Młocinami. 510,186 i 511 zapewni komunikcję Modlińskiej z Marymontem. Ale co z terenami na wschód? Koniecznie należy wstrzymać pociagi na naszych stacjach i zrobić tam trochę lepsze parkingi niż bezpanskie bagno koło interesu ubeków i prezesa spółdzielni mieszkaniowej przy pawilonach na Mehoffera! Właśnie czyta Matka na portalu pezetperowskiego "kosiarza umysłów", niejakiego Mariusza Wu ( pukającego wymalowaną szmatę żebrzącą zaplutym ryjem ze szklanego ekranu o datki na dzieci?) , że partyjne ścierwa wpadają w histeryczne dygotki, bo linia kolejowa na Okęcie jest deficytowa. Ha, ha, ha, a to się peowskie bydło wybudza ze snu! Czy przejachało kiedyś po carskich i poniemieckich torach rozjazdy wokół Warszawy Zachodniej? By po pół godzinie jazdy z Okęcia popędzić 40 km/h w śmierdzące moczem i rdzą perony ( również odpicowanego na tych zasadach ) Śródmieścia? Pociąg lotniskowy:) Z drugiej strony, decyzja o pominięciu miejskich stacji białołęki przez pociągi Szybkiej Kolei Miejskiej łaczącej przedmieścia północy miasta z jego południem...?! Drodzy Państwo... ha, ha, ha. Przecież to jest oczywiste, że mamy do czynienia z idiotami!? Nasz problem obecnie, to "Zielona Białołęka". Tak! I tu trzeba radzić, Towarzysze! Aby ją należycie skomunkować z Miastem. I zrobić to mądrze, Waldku, Królu Podziemia :) Ot, jest sztuka! |
# konstal 28.12.2012 15:27 |
|
Należy także przypomnieć jak siskomik z tumaszem wychwalali idiotyczne rozwiązanie przy wjeździe na most (które niestety zostało zrealizowane). Czyli kolizyjne skrzyżowanie z linią tramwajową i wjazdem na most.
|
tarantula01 29.12.2012 20:15 |
|
Pewne fakty: http://radny.com.pl/dokumenty/pisma/zdm-tmp/zdm-tmp20071008_zdm-kons-.jpg i http://radny.com.pl/dokumenty/pisma/zdm-tmp/zdm-tmp20080508_siskom-proj.pdf trzeba wcześniej sprawdzić, jak się o nich próbuje pisać, zwłaszcza że są dostępne.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 29.12.2012 20:15 |
|
Pewne fakty: http://radny.com.pl/dokumenty/pisma/zdm-tmp/zdm-tmp20071008_zdm-kons-.jpg i http://radny.com.pl/dokumenty/pisma/zdm-tmp/zdm-tmp20080508_siskom-proj.pdf trzeba wcześniej sprawdzić, jak się o nich próbuje pisać, zwłaszcza że są dostępne.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# Łojciec, prać? 30.12.2012 13:24 |
|
Zabrać wszystko. Inwestować w chodaki. Drewniane.
|
# niema tranwaju zabrac 510 08.01.2013 09:01 |
|
Linia 510 realizuje połączenia Tarchomina i Nowodworów z centrum dublując komunikację szynową: metro oraz komunikację tramwajową
NIE MAM NIC PRZECIWKO LIKWIDACJI 510! POD WARUNKIEM ZE ZTM W KOŃCU WYBUDUJE TRAMWAJE NA TARCHOMINIE! (TRAMWAJ WZDŁUŻ MARYMONCKIEJ, PRZEZ JANA PAWŁA II ) DLACZEGO MIESZKAŃCY TARCHOMINA MAJA PŁACIC WŁASNYM KOSZTEM ZA NIEUDACZNIKÓW KTÓRZY NIE POTRAFIĄ WYBUDOWAĆ LINII TRAMWAJOWEJ!!! DOPUKI TRANWAJE SĄ OPÓŻNIONE TO LINIA 510 MUSI POZOSTAĆ..... |
# niema tranwaju zabrac 510 08.01.2013 09:06 |
|
NAROBILI 115 LINII NA MLOCINY ZAMIAST 101 PÓŚCIĆ CZĘSCIEJ!!!!!
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 08.01.2013 10:02, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
101 jeździ "koszmarnie"!
Miał to być podstawowy, całodzienny autobus łączący nas z metrem. Jest bełt: "widzi mi się" Kierowcy i bzdur wydumanych przez speców od układania rozkładów jazdy w MZA. A gdy do tego czytamy o Pana planach, Panie Radny, Wojciechu Tumasz, o uczynienia z tego autobusu linii objazdowej "po osiedlach", to Pan wybaczy...? Ten znak zapytania. Nie może Matka zrozumieć tych problemów miasta i decydentów związanych z tutejszą komunikacją. Czy tak trudno pojąć, że oczekujemy skutecznej i trwałej komunikacji ze stacją metra? Że chcemy autobusu ( bo o tramwaju zapomnijmy na długie lata, Państwo już chyba wiedzą, że proteza do Metra Młociny nie pojedzie! ) kursującego regularnie co 4-10 minut w obie strony!? A nie sezonowo-dobowych wynalazków raz zatrzymujących po jednej, a raz po drugiej stronie ulicy? 101 ma jeździć z taką częstotliwością od 5 do 23:50 Przedział 10 minuty winien być zastosowany co najwyżej pomiędzy 5-6 i 22-23:50. To wszystko. Za 18 minutową publiczną przejażdżkę wartą według "specjalistów" z MZA prawie 1 Euro ( jedna z najdroższych komunikacji w Europie - skalkulowana w jednym z najbiedniejszych krajów ) mamy prawo czegoś oczekiwać. To chyba jest jasne? |
# Pankracy 08.01.2013 22:46 |
|
Linia 510 lączy Nowodwory z Dworcem Centralnym a najlepiej niech wszystko polikwidują bo po co komunikacja publiczna przecież Hania Prezydentówna i tak jeżdzi służbową limuzyną- śmieszy mie wyswichtane hasło zakochaj się w Warszawie
|
mateuss 09.01.2013 08:08 |
|
No i już pewne zmiany....
132 - pozmieniali rozkład... Parę miesięcy temu po zakończeniu części remontu głównego ciągu S8 poranna częstotliwość kursowania autobusów zwiększyła się do 6 minutowych odstępów (w godzinach 6-7.30 ). Teraz natomiast dla ZTMu poranny szczyt komunikacyjny to 6.50-7.15 i koniec... Przed 6.50 autobusy jeżdżą co 20 minut a po 7.15 co 10 ... I znów jest ścisk i tłok ... Brawo! Nie ma to jak po 3 miesiącach znów zmieniać rozkład i wkurzać pasażerów ... |
# Tomek 09.01.2013 16:32 |
|
Dyrektor departamentu rozkładów jazdy ZTM -u pyta Maćka urzędnika co będziesz robił w styczniu 2013 ano będę zmieniał rozkład jazdy autobusu 132 a w lutym będę modyfikować rozkład jazdy 132 i tak na okrągło przez 12 miesięcy za 6 tys zł miesięcznie - to tak do komentarza mateussa
|
tarantula01 09.01.2013 23:48 |
|
Matka_Sławka_z_Gdańska napisał(a) 08.01.2013 10:02 Przejazd po osiedlach dla 101 miałby odbywać się od przystanku Nowodwory ulicami: H.Ordonówy - Odkrytą - Dzierzgońską i Światowida do pętli. Dla 98% obecnych pasażerów 101 nie stanowiłby wydłużenia podróży, za to dla wielu pasażerów jadących 516 Odkrytą - Nowodworską do Mehoffera, gdzie do metra przesiadają się najczęściej w E-8 (skoro już muszą wysiąść, to wsiadają w autobus jeżdżący szybciej, nawet jak 101 jest na przystanku, a E-8 ma przyjechać za 3 minuty), eliminowałby przesiadkę i tym samym zwiększył obciążenie 101, a zmniejszył tłok w E-8.101 jeździ "koszmarnie"! Miał to być podstawowy, całodzienny autobus łączący nas z metrem. Jest bełt: "widzi mi się" Kierowcy i bzdur wydumanych przez speców od układania rozkładów jazdy w MZA. A gdy do tego czytamy o Pana planach, Panie Radny, Wojciechu Tumasz, o uczynienia z tego autobusu linii objazdowej "po osiedlach", to Pan wybaczy...? Ten znak zapytania. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 09.01.2013 23:48 |
|
Matka_Sławka_z_Gdańska napisał(a) 08.01.2013 10:02 Przejazd po osiedlach dla 101 miałby odbywać się od przystanku Nowodwory ulicami: H.Ordonówy - Odkrytą - Dzierzgońską i Światowida do pętli. Dla 98% obecnych pasażerów 101 nie stanowiłby wydłużenia podróży, za to dla wielu pasażerów jadących 516 Odkrytą - Nowodworską do Mehoffera, gdzie do metra przesiadają się najczęściej w E-8 (skoro już muszą wysiąść, to wsiadają w autobus jeżdżący szybciej, nawet jak 101 jest na przystanku, a E-8 ma przyjechać za 3 minuty), eliminowałby przesiadkę i tym samym zwiększył obciążenie 101, a zmniejszył tłok w E-8.101 jeździ "koszmarnie"! Miał to być podstawowy, całodzienny autobus łączący nas z metrem. Jest bełt: "widzi mi się" Kierowcy i bzdur wydumanych przez speców od układania rozkładów jazdy w MZA. A gdy do tego czytamy o Pana planach, Panie Radny, Wojciechu Tumasz, o uczynienia z tego autobusu linii objazdowej "po osiedlach", to Pan wybaczy...? Ten znak zapytania. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
Matka_Sławka_z_Gdańska 10.01.2013 09:12 |
|
Sam Pan sobie odpowiada na kluczowe pytanie. Co wybierają pasażerowie? Szybki dojazd do metra. Stąd preferencje dla E4 i E8. Nawet jeżeli muszą dojść do tych linii. Naszym problemem nie jest skuteczne dociążenie 101, a uczynienie z niego skutecznego ( czytaj: szybkiego ) autobusu. Oferent dający na niemal tej samej trasie trzy linie, z których żadna nie pokrywa wymogów opisanych przez Matkę w poście powyżej... to po prostu przygłup. Cwel godny polskiego sierpnia i partyjnej dziwki z Placu Bankowego. To uwaga do MZA, nie do Pana.
Matka stara się Pana zrozumieć. Ale Pan wie, że nasza gmina, to nie Ursynów, skomunikowany z Centrum metrem w czasie "góra" 20 minut. Gdyby Pan mieszkał na Ursynowie, czy Natolinie, to by Pan wiedział, że tam do metra dojeżdża się komunikacją miejską w 5-7 minut. Tam można puszczać autobusy zygzakiem, slalomem wokół KEN, osi osiedli i trasy metra. Tu nie. Bo tu sam dojazd do metra tyle zajmuje. Czyli 20 minut. A Pan chce go skutecznie wydłużyć? Puścić całodobową komunikację z metrem w osiedlowe uliczki, w dodatkowe przystanki, w spowalniające jazdę progi im. Korowaja Marcina? Pan wybaczy, w to Matka nie wierzą! |
# Michał 10.01.2013 10:08 |
|
idąc tokiem rozumowania hobbysty p. Tumasza to 101 powinien objeżdzać jeszcze Kępę Tarchomińska i następnie do pętli i do Światowida i panie Tumasz dla 98 procent kientów czas jazdy z pętli do Młocin się nie zmieni - tylko przy planowaniu ograniczeń 101 będzie kursowała co 20 minut. Pan pisze te sejmowe wypowiedzi zawsze w godzinach nocnych i jest jak jest, może pan przemyśli sprawę rano gdy organizm jest sprawny w 100 procentach i może coś mądrego z tego wyniknie. Pan jest młody a myśli tak jak mój dziadek w latach 80 . Panie aby dojechać na tagr koński a czy w godzinę czy w dwie to obojętne - aby dojechać panie. - no to gratuluję
|
# Michał 10.01.2013 10:15 |
|
o dziwo pierwszy raz zgadzam się z Matką mimo wielu moich krytycznych uwag za" język" a odnośnie hobbysty to i powinienem dodać jeszcze " i lobbysty ZTM"-
|
# ktoś 10.01.2013 16:53 |
|
Mam nadzieję, że dojazd z Regat do metra będzie możliwy bezpośrednio.
|
tarantula01 10.01.2013 23:03 |
|
Szybki dojazd do metra wybierają pasażerowie, którzy mają taki wybór. Mieszkańcy okolic Odkrytej/Sprawnej za szybki dojazd do metra muszą uznać jazdę 516 z trwającą kilka minut przesiadką na Mehoffera w E-8. Dla tych osób 101 jadące Dzierzgońską i potem Odkrytą Ordonówny i dalej Światowida jak obecne 101 byłoby wielkim przyśpieszeniem jazdy. Kto by chciał jeszcze szybciej, mógłby wysiąść i wsiąść do E-8.
Ponadto, gdyby układ ulic pozwalał, to 101 jak najbardziej powinno jeździć tak: Buków - Gąsiorowskiej - Aluzyjną (były kiedyś plany przebicia Gąsiorowskiej do skrzyżowania ul. Osiedle/Aluzyjnej) - Marcina z Wrocimowic (tzn. przedłużenie Aluzyjnej w kierunku Wisły i przedłużenie obecnej ul. Marcina z Wrocimowic do Aluzyjnej - m.in. taki wniosek złożyłem do projektu wstępnego mpzp Kępy Tarchomińskiej) - Sprawną - Odkrytą - H.Ordonówny - Światowida i dalej jak obecne 101. Może za 15 lat taka trasa będzie możliwa. Teraz nie jest i Kępą Tarchomińską nie będzie także nic jeździć (parametry ulicy!). Co do częstotliwości kursowania, to podaż kształtuje popyt. Czasami ZTM dokłada dodatkowe kursy dopiero, gdy dotychczasowe są zapełnione w 85%, a czasem nieco szybciej. Kwestia liczby pasażerów. Przy 101 przez Dzierzgońską i Odkrytą, autobus miałby na tyle dużo pasażerów, że nie groziłoby mu ścięcie częstotliwości. |
tarantula01 10.01.2013 23:03 |
|
Szybki dojazd do metra wybierają pasażerowie, którzy mają taki wybór. Mieszkańcy okolic Odkrytej/Sprawnej za szybki dojazd do metra muszą uznać jazdę 516 z trwającą kilka minut przesiadką na Mehoffera w E-8. Dla tych osób 101 jadące Dzierzgońską i potem Odkrytą Ordonówny i dalej Światowida jak obecne 101 byłoby wielkim przyśpieszeniem jazdy. Kto by chciał jeszcze szybciej, mógłby wysiąść i wsiąść do E-8.
Ponadto, gdyby układ ulic pozwalał, to 101 jak najbardziej powinno jeździć tak: Buków - Gąsiorowskiej - Aluzyjną (były kiedyś plany przebicia Gąsiorowskiej do skrzyżowania ul. Osiedle/Aluzyjnej) - Marcina z Wrocimowic (tzn. przedłużenie Aluzyjnej w kierunku Wisły i przedłużenie obecnej ul. Marcina z Wrocimowic do Aluzyjnej - m.in. taki wniosek złożyłem do projektu wstępnego mpzp Kępy Tarchomińskiej) - Sprawną - Odkrytą - H.Ordonówny - Światowida i dalej jak obecne 101. Może za 15 lat taka trasa będzie możliwa. Teraz nie jest i Kępą Tarchomińską nie będzie także nic jeździć (parametry ulicy!). Co do częstotliwości kursowania, to podaż kształtuje popyt. Czasami ZTM dokłada dodatkowe kursy dopiero, gdy dotychczasowe są zapełnione w 85%, a czasem nieco szybciej. Kwestia liczby pasażerów. Przy 101 przez Dzierzgońską i Odkrytą, autobus miałby na tyle dużo pasażerów, że nie groziłoby mu ścięcie częstotliwości. |
# marco 23.01.2013 09:16 |
|
Jak zabiora nam potrzebne linie to proponuje bysmy przez 2 tygodnie nie kupowali zadnych biletow autobusowych.
|
# Winnica 23.01.2013 11:07 |
|
A te co mamy obecnie, np. 30-dniowe oddać?
|
# normalność 24.01.2013 12:40 |
|
Drogi Panie Radny Tumaszu Wojciechu,
Autobusu 101 nie trzeba dodatkowo dopełniać pasażerami, bo i tak jest zapełniony już na pierwszym przystanku na Nowodworach. Niech Pan chwilę posłucha i przeczyta co pisze wyżej Matka Sławka ... "101 nie ma być linią objazdową", Pana pomysły niestety tylko mieszają w kompleksowej komunikacji na Nowodworach. Pisze pan, że szkoda, że 101 nie może pojechać Aluzyjną, a gdyby nie Pana utrudnienia w budowie tramwaju do Winnicy nie potrzebny byłby tam żaden autobus, bo ludzie mogliby skorzystać z nowoczesnego, czystego i cichego tramwaju. Zaraz się odezwą głosy, że niby mieszkańcy chcą tramwaju, ale nie trzech pasów ruchu, wystarczy popatrzeć jak drożna jest komunikacja obecnie na jednopasmowych ulicach Myśliborskiej i Świderskiej, kiedy dodano autobusy dowożące do tramwaju 2. Główną oś komunikacyjną stanowi ulica Światowida i tamtędy odbywa się główny i najszybszy ruch autobusowy do innych dzielnic. Dlatego pod żadnym pozorem nie wolno kierować autobusów np. 101 w uliczki osiedlowe, bo przestają być optymalne. Dla ułatwienia dojazdu do głównej osi Światowida z dalszych uliczek wprowadzono m. in. 516, który teraz niestety zlikwidowano, bo widać nowa trasa 516 odpowiadała komuś z dycydentów ZTM. |
tarantula01 24.01.2013 23:01 |
|
Nie muszę czytać o tym jak 101 jest zapełniony na pierwszym przystanku w Nowodworach, bo codziennie to widzę. I widzę też co dzieje się w E-8: jest zapchany 2x bardziej. Na Mehoffera ludzie do E-8 nie wchodzą, a do 101 jak najbardziej, a po drodze właściwie nikt nie wysiada.
A co do tramwaju, to na pewno wykazywanie urzędnikom ich błędów w dokumentacji jest wielkim utrudnianiem w powstaniu tramwaju. Niestety, ale dla mieszkańców Aluzyjnej jedynie tramwaj w wariancie społecznym spowoduje, że będą chcieli z niego chętnie skorzystać. Przyczyna jest bardzo prosta. Będą mieli do niego o jakieś pół kilometra bliżej. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 24.01.2013 23:01 |
|
Nie muszę czytać o tym jak 101 jest zapełniony na pierwszym przystanku w Nowodworach, bo codziennie to widzę. I widzę też co dzieje się w E-8: jest zapchany 2x bardziej. Na Mehoffera ludzie do E-8 nie wchodzą, a do 101 jak najbardziej, a po drodze właściwie nikt nie wysiada.
A co do tramwaju, to na pewno wykazywanie urzędnikom ich błędów w dokumentacji jest wielkim utrudnianiem w powstaniu tramwaju. Niestety, ale dla mieszkańców Aluzyjnej jedynie tramwaj w wariancie społecznym spowoduje, że będą chcieli z niego chętnie skorzystać. Przyczyna jest bardzo prosta. Będą mieli do niego o jakieś pół kilometra bliżej. Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# POP-ulista 25.01.2013 19:55 |
|
Tarantula. Pana wiedza na temat komunikacji może ograniczać się do małego miasteczka np. Wyszkowa a nie do kilkumilionowej aglomeracji. Wyżej pisze Pan, że wie o tym iż 101 jest zapełnione już na 1 przystanku a wcześniej propaguje Pan aby ta linia jeżdziła zygzakiem po osiedlach Nowodworów i Tarchomina zbierając i wioząc ludzi do Młocin - to co na dachu tego autobusu mamy jeżdzić pół godziny do Młocin. Wszystko Panu się wymieszało gdyż wszystkim wszystko Pan obiecuje. dlatego proszę Pana o bezpośredni autobus na Okęcie żebym szybciej dojechał do pracy bez dwu przesiadek. Dziękuję za załatwienie sprawy - będę na Pana głosować. Serdecznie pozdrawiam i powodzenia. Populistyczną partią jest PIS - pan do niej należy?
|
tarantula01 25.01.2013 21:49 |
|
Autobus 101 jedzie z pętli Nowodwory i pierwszym przystankiem jaki ma jest przystanek Nowodwory. Na wydłużeniu trasy 101 przez ul. Dzierzgońską - Odkrytą - H.Ordonówny, traciliby tylko i wyłącznie mieszkańcy wsiadający na pętli Nowodwory (moi sąsiedzi), bo te osoby miałyby faktycznie dłuższą jazdę z pętli do przystanku Nowodwory o ok. 4 minuty. Ale jednocześnie te osoby, które tak byłyby stratne na zmianie trasy 101 na tym odcinku, bez problemu mogą wsiąść w szczycie na pętli Nowodwory do E-8. Na pewno będą miały miejsce siedzące, jak teraz w 101, a jak się siedzi w autobusie, to bez różnicy dla siedzącego pasażera jest liczba kolejnych pasażerów wsiadających do autobusu na następnych przystankach, więc argument, że siedzącemu pasażerowi będzie ciasno w E-8 odpada. Poza tym E-8 dojedzie co najmniej o 5 minut szybciej do metra niż 101 w obecnej postaci. Obecnie wzdłuż Odkrytej / Sprawnej/Marcina z Wrocimowic mieszka tyle osób, że Ci ludzie powinni móc dojechać do metra bez przesiadki - chociażby z powodu kosztów społecznych. Czas tracony na przesiadkę w tej postaci jak była (516 -> E-8/101) w przypadku kilku osób/kurs jest do pominięcia, ale już w przypadku kilkunastu do przeszło 20-stu osób/kurs (a tak często było) już nie. Poza szczytem paradoksalnie pasażer z pętli Nowodwory na zmianie też by mógł zyskać, bo jeśli spóźniłby się na 101 i ten uciekłby mu sprzed nosa, to taka osoba spokojnie dogoniłaby 101 idąc pieszo z pętli na przystanek Nowodwory.
Finalnie w skali makro więcej osób zyskałoby na zmianie trasy 101 niż straciło. Pozdrawiam |
tarantula01 25.01.2013 21:49 |
|
Autobus 101 jedzie z pętli Nowodwory i pierwszym przystankiem jaki ma jest przystanek Nowodwory. Na wydłużeniu trasy 101 przez ul. Dzierzgońską - Odkrytą - H.Ordonówny, traciliby tylko i wyłącznie mieszkańcy wsiadający na pętli Nowodwory (moi sąsiedzi), bo te osoby miałyby faktycznie dłuższą jazdę z pętli do przystanku Nowodwory o ok. 4 minuty. Ale jednocześnie te osoby, które tak byłyby stratne na zmianie trasy 101 na tym odcinku, bez problemu mogą wsiąść w szczycie na pętli Nowodwory do E-8. Na pewno będą miały miejsce siedzące, jak teraz w 101, a jak się siedzi w autobusie, to bez różnicy dla siedzącego pasażera jest liczba kolejnych pasażerów wsiadających do autobusu na następnych przystankach, więc argument, że siedzącemu pasażerowi będzie ciasno w E-8 odpada. Poza tym E-8 dojedzie co najmniej o 5 minut szybciej do metra niż 101 w obecnej postaci. Obecnie wzdłuż Odkrytej / Sprawnej/Marcina z Wrocimowic mieszka tyle osób, że Ci ludzie powinni móc dojechać do metra bez przesiadki - chociażby z powodu kosztów społecznych. Czas tracony na przesiadkę w tej postaci jak była (516 -> E-8/101) w przypadku kilku osób/kurs jest do pominięcia, ale już w przypadku kilkunastu do przeszło 20-stu osób/kurs (a tak często było) już nie. Poza szczytem paradoksalnie pasażer z pętli Nowodwory na zmianie też by mógł zyskać, bo jeśli spóźniłby się na 101 i ten uciekłby mu sprzed nosa, to taka osoba spokojnie dogoniłaby 101 idąc pieszo z pętli na przystanek Nowodwory.
Finalnie w skali makro więcej osób zyskałoby na zmianie trasy 101 niż straciło. Pozdrawiam |
LINKI SPONSOROWANE