Nie dla likwidacji 510
# validator 23.03.2013 12:37 |
|
Ktoś chyba stracił rozum w tym ZTM, żeby likwidować 510.
17 ma zastąpić 510? Co za absurd, jeżeli nie będzie ona wjeżdżała na Tarchomin. |
# Precz z Platf. Obywatel 23.03.2013 20:03 |
|
A więc Białołęka Zachodnia nie będzie miała bezpośredniego połączenia z Dworcem Centralnym i Wschodnim gdyż likwidują również 302. Do Validatora im przecież chodzi o przesiadki
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 24.03.2013 08:52 |
|
Zemsta melomana...
|
# gość 24.03.2013 09:00 |
|
do Arkadii/dw.centralnego: 101+33 lub 186/511+17, do dworca wschodniego 509 + przesiadka przy wileńskim na 120,169 to rozwiazania po likwidacji 510 i 302, 90% pasażerów korzysta z biletów okresowych więc w czym problem.
|
# Validator 24.03.2013 15:17 |
|
Przesiadki przedłużają czas przejazdu. Dodatkowo nie jest to wygodne dla osób niepełnosprawnych. Ponadto po przeliczeniu jest to droższe rozwiązanie.
|
# ewa 24.03.2013 17:46 |
|
Proszę spróbować przesiadki przy Park Kaskada: nie ma tam żadnej wiaty, wygwizdów. W śnieżycę czy deszcz- bosko. I czekaj na 17, która jeździ co 20 minut. Niech tak spróbuje pani prezydent!
|
tarantula01 25.03.2013 21:53 |
|
Nie sądzę, aby 510 zostało zlikwidowane. Może się skończyć na skróceniu do Arkadii + 518 do Alej Jerozolimskich i dalej Alejami do DWC.
Problem nastręcza likwidacja 302, bo wtedy 509 jak w banku zatrzyma się na Śliwicach, Płochocińskiej i Ekspresowej. Pozdrawiam |
tarantula01 25.03.2013 21:53 |
|
Nie sądzę, aby 510 zostało zlikwidowane. Może się skończyć na skróceniu do Arkadii + 518 do Alej Jerozolimskich i dalej Alejami do DWC.
Problem nastręcza likwidacja 302, bo wtedy 509 jak w banku zatrzyma się na Śliwicach, Płochocińskiej i Ekspresowej. Pozdrawiam |
# realkom 25.03.2013 22:42 |
|
Tumasz, przestań opowiadać bajki. 510 ma być ZLIKWIDOWANE a nie skrócone!
518 ma powstać z podzielenia 503. Twój kumpel z SISKOMU chyba Jakiel wychwalał dzisiaj w telewizji przyjęte przez ZTM rozwiązania (sic!). Trochę empatii, z autobusów korzystają niepełnosprawni, matki z dziećmi, podróżni z bagażami na Dw. Centralny. Jak można likwidować tak dogodne połączenie, szczególnie, że ZAWSZE jak 510 wyjeżdża z Tarchomina są w nim ludzie?! ZTM chce likwidować ulubione linie warszawiaków (m.in. 175). Nie przeszkadza im np to, że takie 214 prawie zawsze jest puste i wozi powietrze. |
# Winnica 26.03.2013 13:39 |
|
Przeczytaj jeszcze raz wpis radnego: "Nie sądzę, aby ... i dalej: może się skończyć ..."
PS. 214 też poleci poza szczytem. |
# gość 26.03.2013 13:42 |
|
a ja sądze, że będzie zlikwidowane, tym razem ZTM się nie ugnie, dość terroru, 510 będzie zliwkidowane, koniec dubla tramwajowej, żaden Tumasz ani nikt inny wam nie pomoże i z tego się ciesze.
|
# ktoś 27.03.2013 16:47 |
|
510 dublem tramwaju, to może i jest, ale tylko w Al. Jana Pawła II. Nie zauważyłem dalej tramwaju.
|
# aimudo 01.04.2013 02:31 |
|
NIE dla likwidacji linii 503 Nowodwory - Natolin Płn. przez ZTM ;
http://www.facebook.com/Zostawcie503 Ocalmy linię 503! |
# 510 do Centralnego nadal !!! 03.04.2013 00:54 |
|
Nawiązując do wpisu #realkom z 25.03.2013 22:42 to nie był Jakiel tylko "ekspert" Oleszczuk. Faktycznie zachwalał politykę ztmu a jako że Jakiel Oleszczuk (i jeszcze inni z siskomu) wydaje się ze lobbują za ztmem stąd działania Tumasza (tez z siskomu) są jak się wydaje w pewnej sprzecznosci. Bo z jednej strony jest radnym i powinien działac w interesie mieszkanców, z drugiej jako siskomowiec wzorem kolegów musi popierać politykę siskomu. A ta jako wyżej sie napisało jest sprzeczna z interesem pasażerów za to popiera działania ztmu. W ogóle organizacja ta powinna zmienić nazwę na stowarzyszenie DEZINTEGRACJI komunikacji bowiem po wypowiedziach panów Jakiela i Oleszczuka można wnioskować że właśnie organizacja ta kieruje się w strone DEZINTEGRACJI STOŁECZNEJ KOMUNIKACJI PASAŻERSKIEJ. Pan Tumasz ma trudną rolę bo musi lawirować pomiędzy tzw. siskomem a mieszkańcami (powyższe jego zdanie aprobujace skrócenie 510 do arkadii) i biedak nie może się zdecydowanie określić po której jest stronie. Takie mam wnioski ja a mieszkańcy i czytelnicy niech wyciągają swoje.
|
tarantula01 03.04.2013 01:19 |
|
I tu się mylisz, bo wcale nie muszę popierać SISKOMu w tej kwestii. Bezsprzecznym jest fakt, że 510 w szczycie, w Al. Jana Pawła II: od ronda Babka do Centralnego jedzie dużo wolniej niż tramwaj. Obcięcie 510 do Arkadii, przy dążeniach ZTMu do likwidacji tej linii jest do osiągnięcia.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
tarantula01 03.04.2013 01:19 |
|
I tu się mylisz, bo wcale nie muszę popierać SISKOMu w tej kwestii. Bezsprzecznym jest fakt, że 510 w szczycie, w Al. Jana Pawła II: od ronda Babka do Centralnego jedzie dużo wolniej niż tramwaj. Obcięcie 510 do Arkadii, przy dążeniach ZTMu do likwidacji tej linii jest do osiągnięcia.
Pozdrawiam Wojciech Tumasz |
# 13n 03.04.2013 14:08 |
|
Dzisiaj pojawiła się informacja o zawieszeniu ,,2" w weekendy.
|
# 510 do Centralnego nadal !!! 05.04.2013 01:12 |
|
No i facet (W.Tumasz, tarantula01) zasadniczo potwierdził że jest minimalistą a jego działaniana rzecz mieszkańców Tarchomina to tylko fasada. "Obcięcie 510 do Arkadii, przy dążeniach ZTMu do likwidacji tej linii jest do osiągnięcia." napisał potulnie zamiast działać jak np. radni Pragi Południe i Ochoty, którzy pomimo nacisków ZTM chcą utrzymać linię 521 na całej obecnej długości. Zatem wcale się nie mylę CBDU a w sprawie "wcale nie muszę popierać SISKOMu" nie oznacza to że jako członek tej organizacji nie będziesz popierał. "Nie muszę popierać" a Nie popieram (danego projektu kolegów) stanowi istotną róznicę. Zatem niech nie przyświeca Ci cel obcięcia 510 do Arkadii jako docelowy lecz POZOSTAWIENIE LINII W NIEZMIENIONYM KSZTAŁCIE I NA OBECNIE OBOWIĄZUJĄCEJ TRASIE. Tego od Ciebie działaczu wymagają i oczekują Ci którzy Cię wybrali na radnego dzielnicy.
|
tarantula01 05.04.2013 17:14 |
|
Ciężko mi jednak podać merytoryczne argumenty (a takimi się kieruję we wnioskach) za utrzymaniem 510 na odcinku: rondo Babka - Dw. Centralny, gdy odcinek ten autobus jedzie w czasie porównywalnym z czasem jazdy tramwaju lub dłużej, nie ma na tym odcinku praktycznie pasażerów z Tarchomina, a po zmianie linii do Dw. Centralnego bezpośrednio dojedzie 518 przez Trakt Królewski (do Alej po obecnej trasie 503).
Pozdrawiam |
tarantula01 05.04.2013 17:14 |
|
Ciężko mi jednak podać merytoryczne argumenty (a takimi się kieruję we wnioskach) za utrzymaniem 510 na odcinku: rondo Babka - Dw. Centralny, gdy odcinek ten autobus jedzie w czasie porównywalnym z czasem jazdy tramwaju lub dłużej, nie ma na tym odcinku praktycznie pasażerów z Tarchomina, a po zmianie linii do Dw. Centralnego bezpośrednio dojedzie 518 przez Trakt Królewski (do Alej po obecnej trasie 503).
Pozdrawiam |
# basik 05.04.2013 20:41 |
|
Ja chciałam zauważyć że 510 jeździ cały tydzień przez cały dzień. Poza godzinami szczytu jest szybsze od tramwaju. Na odcinku metro marymont - dw. centralny 6min. Niby niewiele - ale doliczając czas potrzebny na przesiadkę robi się już dużo. Jechałam rano kilka razy 510 do sądów i razem ze mną po tego przystanku i dalej jechało sporo osób. Raz się przesiadłam do tramwaju i był to błąd - mimo wszystko autobus był szybszy - nawet w godzinach szczytu. 518 przez Starówkę będzie jechało o połowę dłużej niż obecne 510. W dodatku w chwili obecnej 503 wypchane jest 'po czubek' a mają zmniejszyć jego częstotliwość. Jak w nim przewieźć bagaże?
|
# basik 05.04.2013 20:43 |
|
I jeszcze
Ostatnio prawie codziennie coś się dzieje z tramwajami. Niby wstrzymanie ruchu jest na pół godziny - ale dla jeżdżących z zegarkiem w ręku - to dużo. Jaka jest alternatywa na tym odcinku? |
# 510 do Centralnego nadal !!! 07.04.2013 00:41 |
|
Alternatywą na każdym odcinku jest SISKOM czyli stowarzyszenie DEZINTEGRACJI STOŁECZNEJ KOMUNIKACJI PASAŻERSKIEJ pod wodzą wątpliwej jakości wypowiadających się "ekspertów" przeciwko pasażerom korzystających z komunikacji warszawskiej.
|
# miesięczny 08.04.2013 10:48 |
|
W 510 prawie zawsze wszystkie miejsca siedzące są zajęte więc nie wozi powietrza! Tumasz mylisz się, jak zawsze!
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 08.04.2013 13:58, wpis modyfikowany 3 razy, |
|
#basik napisał(a) 05.04.2013 20:41 Ja chciałam zauważyć że 510 jeździ cały tydzień przez cały dzień. Poza godzinami szczytu jest szybsze od tramwaju. Na odcinku metro marymont - dw. centralny 6min. Niby niewiele - ale doliczając czas potrzebny na przesiadkę robi się już dużo. Jechałam rano kilka razy 510 do sądów i razem ze mną po tego przystanku i dalej jechało sporo osób. Raz się przesiadłam do tramwaju i był to błąd - mimo wszystko autobus był szybszy - nawet w godzinach szczytu. 518 przez Starówkę będzie jechało o połowę dłużej niż obecne 510. W dodatku w chwili obecnej 503 wypchane jest 'po czubek' a mają zmniejszyć jego częstotliwość. Jak w nim przewieźć bagaże? Oczywiście, że 510 to bardzo ważny autobus. I zawsze z kompletem pasażerów. To połączenie realizowane jest na bardzo ważnej arterii komunikacyjnej miasta ( (jako jedyne bezpośrednie z i do Tarchomina w Alei Jana Pawła II), ale przede wszystkim spełnia funkcję bezpośredniego połączenia naszej dzielnicy z Dworcem Centralnym. Po najkrótszej trasie. Jest zatem najtańsze dla przewoźnika. I dla pasażerów, którzy ( z tobołami ) za 4.40 (podwyżka cen biletów miała zdaje się zatkać "ryj" kryzysowi?) mogą dojechać do dworca. Planowane 518 będzie jechało dłuższą trasą, dłużej i drożej. Słusznie, że miasto chce utrzymać zarys linii 503 za pomocą tej linii. 518 powinno jeździć po Moście Skłodowskiej i zakręcać w Marymoncką. Połączy w ten sposób Tarchomin ze Szpitalem Bielańskim i AWF'em ( nie ma obecnie takiej możliwości, aby tam dojechać bezpośrednio ), a dalej przez Plac Komuny Paryskiej może jechać sobie po trasie 503... nawet na Centralny. Skoro tak to się wsiokom rozsiadłym na decydenckich stołkach podoba. |
# Fryderyk 14.04.2013 01:42 |
|
hej Matka, ty się nie znasz, nie jesteś ekspertem z siskomu i nie przeprowadzasz analiz komputerowych potoków pasażerskich.
nie wypowiadaj się za firmę która ma na celu uszczęsliwić pasażerów cięciami oszczędnościowymi w komunikacji abyś mogła dbać o tężyznę fizyczną przemieszczaniem się z buta. hehehe |
# dwuszeregowy-prostopadły 10.05.2013 13:16 |
|
510 nie obronili.
|
Matka_Sławka_z_Gdańska 10.05.2013 13:19, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
a co tu mieli obronić... ? Jak się wyłożyli na tramwaju, jak świnia na mydle w rzeźni... ot, wsiowe bydło z PO. Ścierwy z Działdowa, z Mrągowa....
|
# Burek 10.05.2013 17:02 |
|
No Matka w tej kwestii ciebie popieram. Likwidują linę która bezpośrednio dowoziła pasażerów do Dworca Centralnego a SISKOM to stowarzyszenie dużych dzieci, którzy bawią się kolejkami - wstyd
|
# Mila 10.05.2013 17:35 |
|
a więc zlikwidowali dwie linie łączące Nowodwory z dworcami kolejowymi tj 510 i 302 Centralny i Wschodni/ a więc Białołęka najbardziej ucierpiała w ramach tzw oszczędności komunikacyjnych. A Tramwaj nr 2 przez Most Północny tzw Ogryzek jeżdzi dalej straty milionowe przynosi ale nie zlikwidują bo to perełka wyborcza Pani Bufetowej dla mnie pseudoprezydentowej. Dzisiaj o godz 15.30 tramwaj wiózł 3 ludzi, przepraszam 4 plus motorniczy
|
# ZAUŁEK 18.05.2013 01:34 |
|
Panie Tumasz. Pańskie pismo datowane z 17.05.2013 do pani Hani (w wątku : autobusy po nowemu, cięcie i gięcie) zostało przeczytane. Dlaczego nie zaproponował Pan przetrasowania linii (na przykład na ciąg Wisłostrady non-stop a następnie trasą WZ po śladzie linii 160 na dw. Centralny) tylko skróceenie linii ? Co za minimalizm i uległość. Propozycja takiego przetrasowania obala argument ulubionej instytucji zajmującej się mieszaniem komunikacji publicznej dotyczący tzw. "dublowania trakcji szynowej" oraz powoduje ekspresowe pokonanie przebiegu tej trasy co daje korzyść pasażerom korzystającym z przemieszczania się do Śródmiescia. Panie Tumasz skoryguj swoje pismo i zaproponuj powyższe przetrasowanie w imieniu Tarchominian, Nowowdorzan i innej grupy ludności.
|
tarantula01 20.05.2013 23:19 |
|
510 obsługuje jeszcze rejon CH Arkadia, gdzie wsiada/wysiada dużo pasażerów z Tarchomina.
Pozdrawiam |
tarantula01 20.05.2013 23:19 |
|
510 obsługuje jeszcze rejon CH Arkadia, gdzie wsiada/wysiada dużo pasażerów z Tarchomina.
Pozdrawiam |
# tymczasowy 21.05.2013 08:03 |
|
Tak to jest gdy osiedle z Wielkiej Płyty ma gdzieś w swoim pobliżu METRO.
Nienajlepsza komunikacja systematycznie psuta przez "znawców" musi się odbić na pasażerach |
tarantula01 15.06.2013 21:05 |
|
Po tym jak do ZTM trafił http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130517skrocenie.pdf, odpowiedź jest dosyć ciekawa: http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm1.jpg, http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm2.jpg, http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm3.jpg.
Wynika z niej, że ZTM proponował dzielnicy skrócenie 510 do Arkadii, ale ... no właśnie: dzielnica nie akceptowała takiej zmiany? Pozdrawiam |
tarantula01 15.06.2013 21:05 |
|
Po tym jak do ZTM trafił http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130517skrocenie.pdf, odpowiedź jest dosyć ciekawa: http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm1.jpg, http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm2.jpg, http://radny.com.pl/dok2kadencja/pisma2ztm/ztm-510linia130524skrocenie_ztm3.jpg.
Wynika z niej, że ZTM proponował dzielnicy skrócenie 510 do Arkadii, ale ... no właśnie: dzielnica nie akceptowała takiej zmiany? Pozdrawiam |
LINKI SPONSOROWANE