Kiedyś w czasach syrenek i trabantów na wąskim Wale było ograniczenie do 70km/h. Potem na tym samym wąskim Wale zrobili 50km. Teraz wydali miliony i niby jest znowu 70 ale tony świateł powodują że średnia spadła do 30km/h.
O tonach extra spalin i pyłu z okładzin nie wspomnę.
Kiedyś dało się Wał przejechać ze średnim spalaniem 6/100. Dzisiaj 8 to sztuka. Tak wygląda walka miasta ze smogiem. A żeby zachęcić do komunikacji miejskiej to 146 wlokące sie ponad 40min do metra średnio co pół godziny.
Nowoczesne miasto.
Wawer

20/1508 




23.12.2020 08:38
#Marian
23.12.2020 09:25
#BJ94
Ja jakoś nie mam większego problemu z jazdą Wałem - światła są dostosowane do prędkości maksymalnej, spokojnie można sobie zarzucić tempomat. Największy problem jest z patusami piłującymi od świateł do świateł - czasem trzeba zwalniać przed kolejnymi światłami bo oni dopiero ruszają z czerwonego.
23.12.2020 15:42
#pik
Do #BJ94
Bzdura. Chyba dawno tam nie jechałeś. Od czasu pandemii światła dla pieszych włączają się bez przycisków, co bardzo ogranicza przepływ samochodów. Zrezygnowałem z jazdy Wałem, dużo szybciej jest wzdłuż torów, ale i tak wolno. Średnia prędkość z Miedzeszyna na Gocław to 32km\h, a jeżdżę wczesnym rankiem lub nocą.
Bzdura. Chyba dawno tam nie jechałeś. Od czasu pandemii światła dla pieszych włączają się bez przycisków, co bardzo ogranicza przepływ samochodów. Zrezygnowałem z jazdy Wałem, dużo szybciej jest wzdłuż torów, ale i tak wolno. Średnia prędkość z Miedzeszyna na Gocław to 32km\h, a jeżdżę wczesnym rankiem lub nocą.
23.12.2020 15:44
#Marian
#BJ94 napisał(a) 23.12.2020 09:25
Ja jakoś nie mam większego problemu z jazdą Wałem - światła są dostosowane do prędkości maksymalnej, spokojnie można sobie zarzucić tempomat. Największy problem jest z patusami piłującymi od świateł do świateł - czasem trzeba zwalniać przed kolejnymi światłami bo oni dopiero ruszają z czerwonego.
Widzę kolega dawno Wałem nie jechał.
Ja jakoś nie mam większego problemu z jazdą Wałem - światła są dostosowane do prędkości maksymalnej, spokojnie można sobie zarzucić tempomat. Największy problem jest z patusami piłującymi od świateł do świateł - czasem trzeba zwalniać przed kolejnymi światłami bo oni dopiero ruszają z czerwonego.
23.12.2020 21:57
#B301
Zgadzam się z tym, że światła dla pieszych włączają się bez przycisków i to nie w miejscach skrzyżowań co jeszcze miałoby jakiś sens, ale na odludziu, gdzie można co najwyżej wysiąść z autobusu i iść na spacer nad Wisłę bo nic innego tam nie ma. Jeżdżę niestety często i faktycznie nie da się przejechać na zielonej fali. Właściwie to stoi się na każdych światłach. Może to ma zniechęcić do korzystania z tej jezdni?
REKLAMA
25.12.2020 12:30
#Barnaba46
Im większe prędkości dopuszczalen tym więc roboty ma pomoc drogowa i tyle w temacie
26.12.2020 00:07
#Bezsens
Dezinformujące jest oznaczenie zjazdu do Wawra na wał po czym na drogowskazach zostaje Praga Południe i Puławy. Skąd jadący spoza Wawra ma wiedzieć gdzie znika Wawer???
30.12.2020 15:44
#czasko
Idiotyczny jest zjazd z Wału od strony Centrum na autostradę w stronę Terespola. Zamiast zbudować bezkolizyjną estakadę, zafundowali nam światła. Korki przy wjeździe murowane, podobnie jak przy wjeździe z Wału na Trasę Siekierkowską w stronę Płowieckiej.
Dodaj wpis