Forum › Targówek
# Ewa59 28.10.2015 13:06 |
|
Mieszkaniec Bródna przy Wileńskim ma dużo możliwości wyboru środka komunikacji (też mieszkam na Bródnie w pobliżu Ratusza), jeśli pasażer nie wie dokąd i jak jedzie środek komunikacji to tylko do siebie może miec pretensję, że dojeżdża nie tam gdzie chciał. Mieszkańcy osiedli na Białołęce mają nie wiele autobusów więc zostawmy w spokoju ich E-7.
|
# też z Bródna 28.10.2015 14:21 |
|
Dokładnie tak. Nie tylko przecież E-7 nie zatrzymuje się w dzielnicach bliższych centrum, ale tak, jak napisano w artykule, np. E-5 też jest tylko dla Bemowa, a potem nie zatrzymuje się i jakoś nie ma afery. Trzeba patrzeć do jakiego autobusu się wsiada, jak pomylę kierunek pendolino czy samolot do Nowego Jorku to też wysiądę w połowie drogi? ;)
Istotą linii ekspresowych ma być właśnie to, że mają mało przystanków bliżej centrum, gdzie jest inny wybór, a dzięki temu mieszkańcy dalszych dzielnic mogą szybciej dojechać do centrum i tak powinno być. Gdyby E-7 zatrzymywałao się tez na Targówku to byłoby praktycznie tym samym co 527, po co więc dwie całkowicie nakładające się linie? |
# jan 28.10.2015 14:33 |
|
I co to za określenie "wywiezionym aż za obwodnicę Warszawy", przystanek "Jesiennych Liści" jest w pobliżu Centrum handlowego "Targówek".
|
# Johny B 28.10.2015 18:04 |
|
Po pierwsze na Młodzieńczej już wyjątkowo dużo autobusów się zatrzymuje, więc nie widzę powodu dla którego E-7 też miałoby się zatrzymywać.
Po drugie dlaczego jeśli chodzi o Wschodnią Białołękę, to tylko wymienia się osiedle Derby. Przecież te fakrycznie tłoczne blokowisko to nie jedyna część Wschodniej Białołęki, są tam inne liczne skupiska ludności, co prawda nie tak tłoczne jak Derby, w którym balkon sąsiada mamy tak blisko, że możemy tam wieszać pranie. Podsumowując nie samym Derby Białołęka żyję, i nie tylko Dom Dewelopment tam buduje !!! |
# pono 28.10.2015 19:53 |
|
jeśli dobrze rozumiem, to ztm woli żeby mieszkańcy targówka przesiadali się do swoich samochodów (i do tego ich zachęca) a ci z białołeki już nie ? zresztą derbom i tak bardziej opłaca się czasowo jechać 527, więć E7 nie przyspiesza ich dojazdu.
co tu dużo mowić komunikacja na białołęce jest po prostu bajeczna- czy nie to o chodzi deweleperom? kto własciwie rządzi tym miastem? przystanek młodzieńcza jestem w stanie zrozumieć ale przystanek na wicentego (skąd zniknie 512) i w szczególności malborska już nie. na malborskiej jest w zasadzie tylko 527. tak naprawdę najlepszym rozwiązaniem byłoby dodanie do trasy E7 przystanków na wicentego i malborskiej- połączenie z 527 i skrócenie wszystkich kursów do wileńskiego przy jednoczesnym zwiększeniu częstotliwości. |
# targowka 28.10.2015 21:46 |
|
Zgadzam sie z pono wszystko zabieraja dla bialoleki i buduja buduja tylko ktoś zapomnial ze ulice nie sa z gumy mieszkam na Targówku od 1976 roku i jestem przerażony to tu sie dzieje.
|
# wars 29.10.2015 14:44 |
|
#targowka napisał(a) 28.10.2015 21:46 dalej brońcie stacji na Rembilińskiej, to będzie jeszcze gorzej.Zgadzam sie z pono wszystko zabieraja dla bialoleki i buduja buduja tylko ktoś zapomnial ze ulice nie sa z gumy mieszkam na Targówku od 1976 roku i jestem przerażony to tu sie dzieje. |
# buahaha 30.10.2015 08:36 |
|
Jakoś sobie nie wyobrażam metra od Pl. Wilsona na Tarchomin przez Wschodnią Białołękę (mówię o części zaludnionej, czyli Derby, Lewandów...)
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuTargówek
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.