Forum › Targówek
# buahaha 22.10.2015 11:10 |
|
Dokładnie zgadzam się z ripostą redakcji - nie stać nas na źle projektowane linie metra, a II linia metra jest tak wlaśnie źle zaprojektowana, bo nie przebiega najprostszą z możliwych tras tylko bezmyślnym łukiem z zagięciem na końcu oraz ma złe zakończenie - w środku osiedla bez możliwości stworzenia właśnie tzw. lokalnego dworca przy takiej stacji. Przy TT taki dworzec by powstał i wszystkim żyłoby się lepiej, ale niestety, polityka jest ważniejsza niż ludzie.
|
# mieszkaniec Brd 22.10.2015 18:58 |
|
Ta linia powinna iść z Zielonej Białołęki przez Bródno (stacja Ratusz-Targówek i Wyszogrodzka/Bartnicza) na Pragię (rondo Starzyńskiego) na Ochotę. A Targówek powinien mieć swoją linię na Jelonki.
|
# grych 22.10.2015 19:44 |
|
Metro musi iść na Bródno gdyż to najgorzej skomunikowane duże osiedle w mieście, co innego tzw. Zielona Białołeka - tam już teraz jest wręcz bajeczna komunikacja(527 czy E7) a na Bródnie linii expersowej nie zobaczysz
|
# kilovolt 23.10.2015 00:58 |
|
Tylko po co drążyć temat skoro wiadomo już jaki będzie przyszły kształt metra? Tu już nic nie zmienimy, jedyne o co jeszcze można powalczyć to odgałęzienie od stacji Zacisze na Białołękę. Nasze narzekania juz nic nie zmienią, metro jakie będzie napewno znacznie usprawni komunikację na Brodnie i teraz najważniejsze jest aby to metro powstało jak najszybciej. Metro naprawdę wielu ludziom ułatwi komunikację na Bródnie, dlatego też proszę już więcej nie pisać takich torpedujących tą inwestycję artykułów. Przecież gdyby ktoś zaczął mieszać w tym projekcie moglibyśmy pożegnać się z szybkim wybudowaniem metra na Bródno a tego napewno nie chcemy.
|
# Marek Lech 23.10.2015 11:11 |
|
Jest niewątpliwie prawdą, że przebieg II linii jest zbyt mocno powykręcany. Projektant chciał jedną linią "obsłużyć" dwa wielkie, gęsto zasiedlone osiedla: Targówek i Bródno. Z puntu widzenia szybkości przemieszczania należało zbudować dwie linie, co ze względów finansowych nie miało szans.
Pomysł odgałęzienia za stacją Zacisze wydaje mi się pomysłem dobrym, ale nie beznadziejnym. Należy się spodziewać, że główny strumień ludzki z Białołęki - dzielnicy która pełni rolę "sypialni", będzie się przemieszczał do centrum miasta i dopiero dalej, do innych dzielnic, gdzie się pracuje. Na Targówku i Pradze miejsc pracy jest niewiele. Ergo przejazd z Białołęki przez Targówek i Pragę jest nieefektywny. Ergo ewentualną linię metra należy przewidzieć w innym kierunku. Sensowne wydaje mi się odgałęzienie I linii metra za Placem Wilsona i poprowadzenie metra pod Wisłą przez Tarchomin do Białołęki. Jeśli spojrzeć na plan miasta to widać, że linia taka będzie biegła dość prosto i połączy Białołękę i Tarchomin bezpośrednio z centrum i południem miasta. Dla pracujących na bliskiej Woli będzie wprawdzie potrzebna przesiadka, ale i tak powinno być szybciej. |
# D. Gadomski (tustolica.pl) 23.10.2015 20:46 |
|
#Marek Lech napisał(a) 23.10.2015 11:11 Trafił Pan w sedno.Projektant chciał jedną linią "obsłużyć" dwa wielkie, gęsto zasiedlone osiedla: Targówek i Bródno. Z puntu widzenia szybkości przemieszczania należało zbudować dwie linie, co ze względów finansowych nie miało szans. #Marek Lech napisał(a) 23.10.2015 11:11 Proszę wziąć pod uwagę, że w takim układzie na odcinkach Plac Wilsona - Młociny i Plac Wilsona - Białołęka metro kursowałoby w szczycie tylko co 5 minut i było bardzo podatne na opóźnienia. Mieliśmy próbkę obsługi rozgałęzienia, kiedy kilka lat temu duża część pociągów zawracała między pl. Wilsona a Marymontem. W godzinach szczytu minimalne opóźnienie wywoływało "efekt motyla".Sensowne wydaje mi się odgałęzienie I linii metra za Placem Wilsona i poprowadzenie metra pod Wisłą przez Tarchomin do Białołęki. |
# Marek Lech 29.10.2015 08:21 |
|
Panie Dominiku.
Ponieważ wspomniał Pan o "efekcie motyla" warto zwrócić uwagę, że metro na Bródno będzie docelowo kursowało też co 5 minut lub rzadziej, z uwagi na odgałęzienie na Gocław. Ergo Pana obawy o puste pociągi na Bródnie wydają się przesadzone. Pasażerów będzie dwa razy więcej niż przy odjazdach co 3 minuty. Co więcej, pełne metro na Bródnie było by powodem do zmartwień dla wsiadających na Targówku, a nieszczęściem dla mieszkańców miejscowości podwarszawskich dosiadających się przy Wileńskim. Należy się spodziewać, że przytłaczająca większość pasażerów z tego kierunku będzie chciała przejechać za Wisłę. Warto też zwrócić uwagę, że w dyskusji o metrze na Białołękę nikt nie wspomniał, iż robiąc odgałęzienie przy stacji Zacisze powodujemy, że pociągi na Bródno i na Białołękę jeździłyby nie częściej niż co 10 minut. Obawiam się, że w takim przypadku dosiąść się gdzieś po drodze, w godzinach szczytu, byłoby niemożliwe. Pozdrawiam |
# wars 29.10.2015 14:19 |
|
W linku przedstawiona jest trasa II linii metra w kształcie oczekiwanym przez mieszkańców Bródna.
http://postimg.org/image/9iic4yeb1/ Z pozdrowieniem Mieszkaniec Lewandowa |
# Taltos2 29.10.2015 15:00 |
|
Wars:
dobre!!! |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuTargówek
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.