# Bdhdh 16.10.2015 18:29 |
|
Super, jakby mieszkancy Ostrodzkiej zupelnie nie potrzebowali takiego auobusu... Jezdzi jeden, raz na pol godziny, w tej chwili pozabierali juz nawet 527 i nie ma zadnego szybszego autobusu jadacego w strone centrum.
|
# ZB2 16.10.2015 19:11 |
|
Obietnice czas zacząć!
Na szczęście jest Kamil, gość potrafi przycisnąć tych nierobów z ratusza i ZTMu. Powodzenia |
# anja 16.10.2015 19:23 |
|
aha a mieszkancy zielonej doliny i regat to co? juz autobusu nie potrzebuja?! jp...derby dostaja WSZYSTKO!!! ekspresowy 527, e-7, 132 na marymont super...a co ma powiedziec zielona dolina?! nam pozostaje jedynie 120 ktory jedzie 40 min na wschodni jak dobrze pojdzie, ogarnijcie sie...a derby dostaja same super polaczenia..!!!
|
# nhvfdsc 16.10.2015 19:36 |
|
Ostródzka też potrzebuje dodatkowej lini lub zwiększenia częstotliwości autobusu 132. Buduja się tam nowe osiedla mieszka coraz więcej rodzin i każdy chce jakoś dojechać do pracy.!
|
# kamyk 16.10.2015 19:42 |
|
Wszystko na derby a inni mieszkańcy się nie liczą w 204 zaledwie 3 przystanki od Skarbka rano nie można wejść o dojechać z dzieckiem do lekarza bo jest tak tłoczno a czasami po kilka wózków już jedzie więc ja następnym już nie mam szans ZTM obiecywał zwiększenie częstotliwości kursowania i większe autobusy ale nic z tego a dla derbow wszystko a i tak mają dużo autobusów żenada
|
# Głębocka 16.10.2015 22:00 |
|
Na Ostródzkiej do marymontu jeździ 132 (kwestia czy nie za rzadko). Nowa linia mam nadzieję, ze będzie wjeżdżała na Głębocką od strony Berensona a nie z Magicznej omijając osiedla...mam nadzieję, że ktoś o tym pomyślał? Macie może plan jak dokładnie ma przebiegać nowa linia?
|
# goddamn 17.10.2015 15:49 |
|
Może dlatego, ze Derby robią coś w tej kwestii. Pretensje należy mieć jedynie do siebie. PS. Nie, nie mieszkam na Derbach. ;-)
|
# jarik 17.10.2015 16:26 |
|
Super takie posunięcia to rozumiem mam nadzieję że na obietnicach się nie skończy
|
# msaga 17.10.2015 22:01 |
|
No taaaak znowu tylko Derby, a może skoro na Pętli Os. Derby nie ma miejsc to ten autobus ruszałby z innego miejsca i przy okazji mieszkańcy innych dzielnic mieliby do niego dostęp? Ale jeśli ma on jechać Głębocką to i tak wszystko jedno. Głębocka rano stoi!!!!
|
# msaga 17.10.2015 22:02 |
|
"mieszkańcy innych osiedli" miało być :)
|
# Maciej 18.10.2015 21:42 |
|
Niech jedzie Głębocką!!! Zielona Białołęka to nie tylko osiedle Derby!!!
|
# niki 19.10.2015 08:38 |
|
ZB to nie tylko do k...nędzy Derby. Co ze wschodnimi rubieżami?
Nie POzbieracie się po wyborach !!!! |
# Taltos2 19.10.2015 09:44 |
|
Ale w czym problem? Derby to NAJWIĘKSZE osiedle na ZB, a w tej chwili NIE mają połączenia z Marymontem. Skoro ma powstać taka linia, to zaproponujcie jej przebieg z uwzględnieniem trasy przez Skarbka z gór i tyle.
|
# TylkoPytam 19.10.2015 11:23 |
|
Może Głębocka, Lewandow, Oknicka, Berensona, Skarbka z Gór...
|
# wielkimałyrycerz 19.10.2015 12:19 |
|
Nie jest potrzebna żadna rewolucja, wystarczy najprościej, tzn. 134 wydłużone do Metra Marymont i bez "wycieczki" po Bródnie. Na początek (dobry) w zupełności wystarczy.
ps. i nie zapominajmy, że Ostródzka to nie tylko odcinek od TT do Berensona, ale także dalej, aż do Mochtyńskiej i mieszkańcy tego odcinka 527 nigdy nawet "nie powąchali"... |
# gość 19.10.2015 13:56 |
|
w przyszłym roku zamkniecie SzG, będą budować kanalizację, wiec może być ciężko z autobusem po SzG.
|
# Taltos2 19.10.2015 14:39 |
|
Nie kanalizację, a przepompownię. I muszą to skorelować z przebudową Głębockiej. Ależ brakuje TOG nawet w wariancie jednojezdniowym....
|
# gość 19.10.2015 15:50 |
|
upsss... to się pięknie zapowiada
|
# ktoś 19.10.2015 20:12 |
|
A co z LewandówII-nie można tej trasy poprowadzić wzdłuż Głębockiej od Kątów Grodziskich? Tam też mieszkają ludzie!!!! Ci , którzy podejmują takie bezsensowne decyzje niech trochę ruszą głową!!! A może niech trochę pomieszkają w tych okolicach to otworzą im się oczy!!!!
|
# kiks 20.10.2015 10:17 |
|
A co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 i na każdym przystanku część ludzi musi wysiąść żeby wypuścić innych pasażerów... co opóźnia dodatkowo odjazd...
Autobus linii 132 w godzinach porannych spóźniają się średnio 10-12 min w odniesieniu do rozkładu jazdy np. przy przystanku "KS Polonez". Jeszcze żeby to były sporadyczne przypadki.. Tak się dzieje codziennie w godzinach miedzy 6:30-9:00, czyli w szczycie. Pomijam fakt, że częstotliwość kursowania w godzinach szczytu zakrawa na jakiś żart. Czy to wiejski PKS ? Dziś np. odjechał z przystanku o g. 8:23 autobusem, który powinien być o g. 8:08.. następny 20 min później. |
# kiks 20.10.2015 10:17 |
|
A co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 i na każdym przystanku część ludzi musi wysiąść żeby wypuścić innych pasażerów... co opóźnia dodatkowo odjazd...
Autobus linii 132 w godzinach porannych spóźniają się średnio 10-12 min w odniesieniu do rozkładu jazdy np. przy przystanku "KS Polonez". Jeszcze żeby to były sporadyczne przypadki.. Tak się dzieje codziennie w godzinach miedzy 6:30-9:00, czyli w szczycie. Pomijam fakt, że częstotliwość kursowania w godzinach szczytu zakrawa na jakiś żart. Czy to wiejski PKS ? Dziś np. odjechałem z przystanku o g. 8:23 autobusem, który powinien być o g. 8:08.. następny 20 min później. |
# gość 20.10.2015 10:26 |
|
#kiks napisał(a) 20.10.2015 10:17 pks grodzisk nie ma przegubowcówA co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 .... |
# gość 20.10.2015 10:30 |
|
ZTM i jego pomiary:
http://warszawa.wyborcza.pl/ warszawa/1,34862,19007615,bialoleka- ludzie-nie-mieszcza-sie-w-autobusach -co-na-to-ztm.html |
# Jozio 20.10.2015 10:56 |
|
ZTM to jednak beton
|
# Fikander 20.10.2015 13:10 |
|
ZTM odpowie na pytania po ogłoszeniu otwarcia kolejnego czatu.
|
# Mzb 21.10.2015 08:29 |
|
Tym słoikom to lepiej niż warszawiakom w tej Warszawie -,-.
|
# Mzb 21.10.2015 10:15 |
|
#Mzb napisał(a) 21.10.2015 08:29 napisał słoik zapomniawszy o swoim słoikowym pochodzeniu.Tym słoikom to lepiej niż warszawiakom w tej Warszawie -,-. |
# buahaha 22.10.2015 08:11 |
|
Taki autobus powinien jechać Ostródzką do Marymontu, bo to najkrótsza trasa, a okolice skrzyżowania Magiczna/Głębocka i rondo Jesiennych Liści to w godzinach szczytu armagedon, więc po co jeszcze tam pchać kolejną linię? Tam jeździ już E-7 do metra i jeszcze 527 i 120, a Ostródzką tylko 132 - krótki i z małą częstotliwością. Jak nowy E będzie jeździł też Głębocką (pomijam, że to ulicą jeździ się jak po poligonie), to czas przejazdu do Marymontu będzie na pewno dłuższy niż teraz 132, a chyba chodzi o coś innego - skracanie czasu przejazdu do maksimum możliwości.
Nie rozumiem tez tego krzyku mieszkańców Regat, Olesina - przecież i tak wszyscy przesiadają się na Kątach Grodziskich albo do E-7 albo do 132, nikt nie jeździ 120 do centrum. Chyba to nie jest aż tak duży problem przesiąść się, ewentualnie może powinna być większa częstotliwość 120, a nie kolejna linia, jakby dali tam kolejną linie to 120 woziłoby powietrze. LINIA DO MARYMONTU TYLKO OSTRÓDZKĄ! (od razu dodam, że ja tam nie mieszkam) a jeśli już miałaby jechać Głębocką to przynajmniej w odwrotnym kierunku niż E-7, czyli Głębocką, potem Berensona i Skarbka do Magicznej, przynajmniej byłoby jakieś zróżnicowanie, a nie wszystko po jednej linii. |
# abrakadabra 07.12.2015 13:36 |
|
Podzielam powyższą wypowiedź "buahaha" w 100%.
|
LINKI SPONSOROWANE