REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Bdhdh

16.10.2015 18:29

Super, jakby mieszkancy Ostrodzkiej zupelnie nie potrzebowali takiego auobusu... Jezdzi jeden, raz na pol godziny, w tej chwili pozabierali juz nawet 527 i nie ma zadnego szybszego autobusu jadacego w strone centrum.

# ZB2

16.10.2015 19:11

Obietnice czas zacząć!
Na szczęście jest Kamil, gość potrafi przycisnąć tych nierobów z ratusza i ZTMu. Powodzenia

# anja

16.10.2015 19:23

aha a mieszkancy zielonej doliny i regat to co? juz autobusu nie potrzebuja?! jp...derby dostaja WSZYSTKO!!! ekspresowy 527, e-7, 132 na marymont super...a co ma powiedziec zielona dolina?! nam pozostaje jedynie 120 ktory jedzie 40 min na wschodni jak dobrze pojdzie, ogarnijcie sie...a derby dostaja same super polaczenia..!!!

REKLAMA

# nhvfdsc

16.10.2015 19:36

Ostródzka też potrzebuje dodatkowej lini lub zwiększenia częstotliwości autobusu 132. Buduja się tam nowe osiedla mieszka coraz więcej rodzin i każdy chce jakoś dojechać do pracy.!

# kamyk

16.10.2015 19:42

Wszystko na derby a inni mieszkańcy się nie liczą w 204 zaledwie 3 przystanki od Skarbka rano nie można wejść o dojechać z dzieckiem do lekarza bo jest tak tłoczno a czasami po kilka wózków już jedzie więc ja następnym już nie mam szans ZTM obiecywał zwiększenie częstotliwości kursowania i większe autobusy ale nic z tego a dla derbow wszystko a i tak mają dużo autobusów żenada

# Głębocka

16.10.2015 22:00

Na Ostródzkiej do marymontu jeździ 132 (kwestia czy nie za rzadko). Nowa linia mam nadzieję, ze będzie wjeżdżała na Głębocką od strony Berensona a nie z Magicznej omijając osiedla...mam nadzieję, że ktoś o tym pomyślał? Macie może plan jak dokładnie ma przebiegać nowa linia?

REKLAMA

# goddamn

17.10.2015 15:49

Może dlatego, ze Derby robią coś w tej kwestii. Pretensje należy mieć jedynie do siebie. PS. Nie, nie mieszkam na Derbach. ;-)

# jarik

17.10.2015 16:26

Super takie posunięcia to rozumiem mam nadzieję że na obietnicach się nie skończy

# msaga

17.10.2015 22:01

No taaaak znowu tylko Derby, a może skoro na Pętli Os. Derby nie ma miejsc to ten autobus ruszałby z innego miejsca i przy okazji mieszkańcy innych dzielnic mieliby do niego dostęp? Ale jeśli ma on jechać Głębocką to i tak wszystko jedno. Głębocka rano stoi!!!!

REKLAMA

# msaga

17.10.2015 22:02

"mieszkańcy innych osiedli" miało być :)

# Maciej

18.10.2015 21:42

Niech jedzie Głębocką!!! Zielona Białołęka to nie tylko osiedle Derby!!!

# niki

19.10.2015 08:38

ZB to nie tylko do k...nędzy Derby. Co ze wschodnimi rubieżami?
Nie POzbieracie się po wyborach !!!!

REKLAMA

# Taltos2

19.10.2015 09:44

Ale w czym problem? Derby to NAJWIĘKSZE osiedle na ZB, a w tej chwili NIE mają połączenia z Marymontem. Skoro ma powstać taka linia, to zaproponujcie jej przebieg z uwzględnieniem trasy przez Skarbka z gór i tyle.

# TylkoPytam

19.10.2015 11:23

Może Głębocka, Lewandow, Oknicka, Berensona, Skarbka z Gór...

# wielkimałyrycerz

19.10.2015 12:19

Nie jest potrzebna żadna rewolucja, wystarczy najprościej, tzn. 134 wydłużone do Metra Marymont i bez "wycieczki" po Bródnie. Na początek (dobry) w zupełności wystarczy.
ps. i nie zapominajmy, że Ostródzka to nie tylko odcinek od TT do Berensona, ale także dalej, aż do Mochtyńskiej i mieszkańcy tego odcinka 527 nigdy nawet "nie powąchali"...

REKLAMA

# gość

19.10.2015 13:56

w przyszłym roku zamkniecie SzG, będą budować kanalizację, wiec może być ciężko z autobusem po SzG.

# Taltos2

19.10.2015 14:39

Nie kanalizację, a przepompownię. I muszą to skorelować z przebudową Głębockiej. Ależ brakuje TOG nawet w wariancie jednojezdniowym....

# gość

19.10.2015 15:50

upsss... to się pięknie zapowiada

REKLAMA

# ktoś

19.10.2015 20:12

A co z LewandówII-nie można tej trasy poprowadzić wzdłuż Głębockiej od Kątów Grodziskich? Tam też mieszkają ludzie!!!! Ci , którzy podejmują takie bezsensowne decyzje niech trochę ruszą głową!!! A może niech trochę pomieszkają w tych okolicach to otworzą im się oczy!!!!

# kiks

20.10.2015 10:17

A co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 i na każdym przystanku część ludzi musi wysiąść żeby wypuścić innych pasażerów... co opóźnia dodatkowo odjazd...
Autobus linii 132 w godzinach porannych spóźniają się średnio 10-12 min w odniesieniu do rozkładu jazdy np. przy przystanku "KS Polonez". Jeszcze żeby to były sporadyczne przypadki.. Tak się dzieje codziennie w godzinach miedzy 6:30-9:00, czyli w szczycie. Pomijam fakt, że częstotliwość kursowania w godzinach szczytu zakrawa na jakiś żart. Czy to wiejski PKS ?
Dziś np. odjechał z przystanku o g. 8:23 autobusem, który powinien być o g. 8:08.. następny 20 min później.

# kiks

20.10.2015 10:17

A co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 i na każdym przystanku część ludzi musi wysiąść żeby wypuścić innych pasażerów... co opóźnia dodatkowo odjazd...
Autobus linii 132 w godzinach porannych spóźniają się średnio 10-12 min w odniesieniu do rozkładu jazdy np. przy przystanku "KS Polonez". Jeszcze żeby to były sporadyczne przypadki.. Tak się dzieje codziennie w godzinach miedzy 6:30-9:00, czyli w szczycie. Pomijam fakt, że częstotliwość kursowania w godzinach szczytu zakrawa na jakiś żart. Czy to wiejski PKS ?
Dziś np. odjechałem z przystanku o g. 8:23 autobusem, który powinien być o g. 8:08.. następny 20 min później.

REKLAMA

# gość

20.10.2015 10:26

#kiks napisał(a) 20.10.2015 10:17
A co ze składami przegubowymi?.... Codziennie rano ludzie tłoczą się w 132 ....
pks grodzisk nie ma przegubowców

# gość

20.10.2015 10:30

ZTM i jego pomiary:
http://warszawa.wyborcza.pl/ warszawa/1,34862,19007615,bialoleka- ludzie-nie-mieszcza-sie-w-autobusach -co-na-to-ztm.html

# Jozio

20.10.2015 10:56

ZTM to jednak beton

REKLAMA

# Fikander

20.10.2015 13:10

ZTM odpowie na pytania po ogłoszeniu otwarcia kolejnego czatu.

# Mzb

21.10.2015 08:29

Tym słoikom to lepiej niż warszawiakom w tej Warszawie -,-.

# Mzb

21.10.2015 10:15

#Mzb napisał(a) 21.10.2015 08:29
Tym słoikom to lepiej niż warszawiakom w tej Warszawie -,-.
napisał słoik zapomniawszy o swoim słoikowym pochodzeniu.

# buahaha

22.10.2015 08:11

Taki autobus powinien jechać Ostródzką do Marymontu, bo to najkrótsza trasa, a okolice skrzyżowania Magiczna/Głębocka i rondo Jesiennych Liści to w godzinach szczytu armagedon, więc po co jeszcze tam pchać kolejną linię? Tam jeździ już E-7 do metra i jeszcze 527 i 120, a Ostródzką tylko 132 - krótki i z małą częstotliwością. Jak nowy E będzie jeździł też Głębocką (pomijam, że to ulicą jeździ się jak po poligonie), to czas przejazdu do Marymontu będzie na pewno dłuższy niż teraz 132, a chyba chodzi o coś innego - skracanie czasu przejazdu do maksimum możliwości.
Nie rozumiem tez tego krzyku mieszkańców Regat, Olesina - przecież i tak wszyscy przesiadają się na Kątach Grodziskich albo do E-7 albo do 132, nikt nie jeździ 120 do centrum. Chyba to nie jest aż tak duży problem przesiąść się, ewentualnie może powinna być większa częstotliwość 120, a nie kolejna linia, jakby dali tam kolejną linie to 120 woziłoby powietrze.
LINIA DO MARYMONTU TYLKO OSTRÓDZKĄ! (od razu dodam, że ja tam nie mieszkam)
a jeśli już miałaby jechać Głębocką to przynajmniej w odwrotnym kierunku niż E-7, czyli Głębocką, potem Berensona i Skarbka do Magicznej, przynajmniej byłoby jakieś zróżnicowanie, a nie wszystko po jednej linii.

# abrakadabra

07.12.2015 13:36

Podzielam powyższą wypowiedź "buahaha" w 100%.
Trwa cisza wyborcza. Dodawanie nowych wpisów zostało wstrzymane.

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno
Wstąp do księgarni

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break