REKLAMA

bck hip hop 1bck hip hop 2bck hip hop 0
Bielany

samorząd »

 

Burmistrz usiądzie w nadstawce

  29 sierpnia 2008

Mieszkańcy Bielan mają dosyć załatwiania spraw urzędowych w kilku miejscach. Nic w tym dziwnego. Jeśli chodzi o zbudowanie ratusza na miarę dzisiejszych czasów - Bielany są 12 lat za Targówkiem.

REKLAMA

marywilska najlepszy adres 2marywilska najlepszy adres 0
Trudno zrozumieć, dlaczego tak wiele lat kolejne władze zwlekały z tą ważną de-cyzją.

- W lipcu 2007 r. została podpisana umowa na budowę siedziby urzędu dziel-nicy Bielany między Stołecznym Zarządem Rozbudowy Miasta a wykonawcą - firmą Eiffage Mitex S.A. Nowy ratusz powstaje w bardzo szybkim tempie na działce o powierzchni 13 tys. m² u zbiegu ulic: Żeromskiego i Jarzębskiego. W różnych częś-ciach będzie miał od czterech do sześciu kondygnacji oraz kondygnację podziemną przeznaczoną na garaże. Inwestycja, obejmująca wykonanie robót budowlano-montażowych i wykończeniowych, zostanie zakończona do 12 czerwca 2009 r. i kosztować będzie 72 mln zł. Prace postępują bardzo sprawnie, dlatego liczymy, że do końca 2009 r. mieszkańcy będą mogli korzystać z nowego ratusza - informuje rzecznik prasowy dzielnicy Tadeusz Olechowski.

W okresie od lipca do września br. głównym zadaniem stojącym przed gene-ralnym wykonawcą będzie wykonanie fasady budynku. W tym czasie rozpocznie się również montaż wind, układanie gresów i glazur na ścianach, a także wszelkie pra-ce związane z rozbudową infrastruktury zewnętrznej tj. parkingi czy drogi dojaz-dowe.

- Na parterze przewidziane są pomieszczenia dla wydziału obsługi mieszkań-ców, delegatury biura administracji i spraw obywatelskich. Tu również mieścić się będzie Urząd Stanu Cywilnego oraz sala wielofunkcyjna na ponad 200 osób - doda-je rzecznik.

I, II i III piętro to poziomy, na których pracować będą wszystkie pozostałe wy-działy urzędu. Czwarte, stanowiące swego rodzaju nadstawkę, przeznaczone zosta-nie na pomieszczenia dla zarządu dzielnicy, na piątym zaś biuro rady.

Obecnie, żeby załatwić swoje sprawy urzędowe mieszkańcy muszą chodzić aż do dziewięciu budynków. Także obieg dokumentów pomiędzy wydziałami jest utrudniony i spowolniony. Taki stan rzeczy wpływa również na większe koszty utrzymania obiektów.

Agnieszka Pająk-Czech

Dziękujemy, że czytasz nasze artykuły. Chcesz na bieżąco śledzić ważne sprawy w Twojej dzielnicy i w Warszawie?
 Zapisz się do naszego newslettera 
 Obserwuj nas na Google News 
 

REKLAMA

smaki zycia 2024-09-03 2smaki zycia 2024-09-03 0

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

bck joga 3bck joga 0
Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

refleks chlodnictwo 2024-11-21 1refleks chlodnictwo 2024-11-21 2refleks chlodnictwo 2024-11-21 0

Najnowsze informacje na TuBielany

REKLAMA

san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 2san giovani ogolny 2021-09-29 nowy 0

REKLAMA

cmp 09-2025 2cmp 09-2025 0

REKLAMA

mazovia zyczenia BN 2025 3mazovia zyczenia BN 2025 0

REKLAMA

radca prawny lukasz kwiecien 1radca prawny lukasz kwiecien 2radca prawny lukasz kwiecien 0

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

marywilska niedziele 3marywilska niedziele 0

REKLAMA

marywilska 7 dni w tygodniu 1marywilska 7 dni w tygodniu 2marywilska 7 dni w tygodniu 0

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni