REKLAMA

Wola

drogi »

 

Ogromne utrudnienia na Prymasa. Powód: remont dworca

  8 kwietnia 2021

alt='Ogromne utrudnienia na Prymasa. Powód: remont dworca'
źródło: UM Warszawa

Przebudowa Dworca Zachodniego skutkuje utrudnieniami także dla kierowców i pasażerów autobusów.

REKLAMA

Jak pisze warszawski ratusz, kolejarze modernizujący stację Warszawa Zachodnia rozpoczynają kolejny etap prac. Remont wiaduktu kolejowego nad trasą Prymasa Tysiąclecia wymusi zamknięcie środkowej części tunelu. Od piątku 9 kwietnia wieczorem kierowcy skręcający w lewo z Alej Jerozolimskich będą kierowani na sąsiednią jezdnię.

Prymasa zwężona

- Dotychczasowe prace budowlane w rejonie kolejowej stacji Warszawa Zachodnia wymagały wyłączenia z użytkowania dwóch peronów - przypomina urząd miasta. - Zmieniła się trasa dojścia z pętli autobusowej przy Tunelowej na peron. Roboty w rejonie dworca oznaczają także zmiany w ruchu drogowym. Na początku roku wyłączony z ruchu został fragment Tunelowej a swoją lokalizację zmieniła pętla autobusów linii 103. Z kolei prace na wiadukcie nad al. Prymasa Tysiąclecia wymusiły w ubiegłym tygodniu zwężenie do dwóch pasów zachodniej jezdni tej arterii, prowadzącej w kierunku Al. Jerozolimskich.

Na piątek 9 kwietnia na godz. 21.00 planowane jest zamknięcie środkowej części tunelu trasy Prymasa Tysiąclecia, Po wyjechaniu z tunelu pod rondem Zesłańców Syberyjskich kierowcy skręcający z Al. Jerozolimskich w lewo przejadą na drugą jezdnię specjalnie wybudowanym łącznikiem. Drugi pas jezdni będzie dostępny dla skręcających z Alej Jerozolimskich (od strony Śródmieścia) w prawo w trasę Prymasa Tysiąclecia i dla jadących na wprost z Bitwy Warszawskiej. Dopuszczalna prędkość zostanie ograniczona do 40 km/h.

Zapraszamy na zakupy

Utrudnienia na Prymasa - termin

Utrudnienia w tym miejscu potrwają do początku lipca. W kolejnych etapach planowane jest zamknięcie zachodniej, a następnie wschodniej części tunelu. Dla każdej części utrudnienia mają potrwać około dwóch miesięcy.

(dg)

REKLAMA

 

REKLAMA

Komentarze (1)

# mgr inż.

12.04.2021 15:09

Tak już dawno powinno być . środkowy tunel był zbudowany dla tramwajów i tramwaje powinny nim jeździć zamiast wywalać miliony na krętą trasę i nowy tunel. ale kto by się tam u nas w Warszawie liczył z pieniędzmi. Tylko narzekania że za mało z podatków.
A w zwężeniu nie powinno być ograniczenia prędkości - ciecz w mniejszym przekroju przyspiesza, a ruch samochodów jest trochę jak mechanika płynów.
więcej na forum

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuWola

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy