Budżet obywatelski

Rower zamiast tramwaju dla Białołęki. W 15 minut do metra
Torowisko na Bródno co prawda nie powstanie do czasu otwarcia metra, ale już w przyszłym roku zyskamy wygodną drogę rowerową.
Czekający na tramwaj w stronę Bródna mieszkańcy Derbów i Lewandowa być może potraktują to zdanie jako przykład czarnego humoru, ale rzeczywistość jest brutalna. W najbliższych latach w budżecie Warszawy nie będzie pieniędzy na budowę linii ze wschodniej Białołęki do metra. Do końca przyszłego roku powstanie jednak brakujący odcinek drogi rowerowej, umożliwiający wygodny dojazd do stacji przy Kondratowicza.
Radny Ochoty skuteczny na Głębockiej
Dokładnie 256-metrowy fragment od ronda przy S8 do Atrium Targówek zostanie zbudowany dzięki głosom ponad 17 tysięcy warszawiaków. Tak ogromne poparcie udało się zdobyć projektowi do budżetu obywatelskiego "Nowe drogi dla rowerów i stojaki rowerowe", zgłoszonemu przez Łukasza Gawrysia, radnego Ochoty.
Przy odpowiedniej pogodzie rower może być wygodną alternatywą dla stojącego w korku autobusu. Pokonanie dystansu do metra ze skrzyżowania Głębockiej z Berensona do stacji metra Kondratowicza zajmie ok. 14 minut, a z ronda Jesiennych Liści - 7 minut.
(dg)

Radny Ochoty składa projekt do realizacji na Targówku. Miło. Czy jednak nie powinien dbać o interes Ochoty w pierwszej kolejności? Swoją drogą to wielka porażka miasta, że nie potrafią zrobić krótkiej linii tramwajowej dla Zielonej Białołęki.
Zgadzam się, że miasto dało ciała na całej linii. Za to znowu przed wyborami w 2023 roku będą mieli co obiecywać [sic!]
Ps. Pierwsze przymiarki i projekt linii tramwajowej jest z 2012 roku!
Wygląda na to że PO będzie obiecywać tramwaj i trzeci raz w kolejnych wyborach.
PO o nas zapomniała..
To jest porażka jak oni traktują nas czyli mieszkańców Zielonej Białołęki... Ten odcinek metra na Bródno powinni skierować od Targówka Ratusz tu w stronę Osiedla Derby. I wtedy mogłoby nie być potrzebna linia tramwajowa. Wtedy z Lewandowa i pozostałych osiedli skierować wszystkie linie do metra to by było najlepsze rozwiązanie... Ale nie oczywiście jakiś polityczek z Bródna musiał mieć pod domem metro gdzie stamtąd komunikacja jest na prawdę na dobrym poziomie utrzymana... Ja jadąc do pracy w weekendy gdzie muszę wyjść z domu koło 5 muszę iść na Grodzisk bo praktycznie nie mam żadnego autobusu... N11 nie przedłużą przez Lewandów bo nie... 120 też nie przedłużą a 256 w weekendy zaczyna jeździć od 8 do 17 co jest dla mnie śmieszne...
Zgadzam się, że miasto dało ciała na całej linii. Za to znowu przed wyborami w 2023 roku będą mieli co obiecywać [sic!]
Ps. Pierwsze przymiarki i projekt linii tramwajowej jest z 2012 roku!
https://web.archive.org / web / 20090325030442 / http://roszak.eu/03.tramwaj.htm (usuń sobie spacje koło ukośników)
Dla zainteresowanych jest on nauczycielem matematyki w LO im Czackiego na Polnej. W liceum tym stawiał min lepsze oceny uczniom dojeżdżającym do szkoły rowerem. Należy do agresywnych grup pseudoaktywistów miejskich, których celem mie jest wygoda mieszkańców , ale realizacja utopijnej wizji miasta aktywistów- miasta gdzie większość komunikacji odbywa się rowerem, a posiadanie samochodu zostanie tak utrudnione i obłożone takim kosztem , że dla wielu stanie się nieosiągalne.
Altywisci tacy jak Gawryś często składają projekty do Budżetu Obywatelskiego w dzielnicach innych niż te gdzie mieszkają. Często skrzykują się tez na grupach facebookowych do głosowania na swoje własne projekty dlatego przechodzą często największe absurdy (do udziału w głosowaniu wystarczy warszawski meldunek nie zwraca się uwagi na dzielnice)
Zainteresowanych zapraszam na facebookowe fanpage :
,,Warszawska opłata wjazdowa"
"Warszawa przyjazna Ludzią"
"Lubię Miasto"
Znajdą tam państwo więcej informacji o działaniach ludzi pokroju Gawrysia
Eeee, chrzanisz. Nasz cudowny radny Waldek bajdurzył o tym co najmniej w 2009 r. Mamy 11 lat później, a ja wciąż czekam na jego "jutro opiszę szczegółowo cały projekt" - deklaracja, którą złożył na nieistniejącym już forum Derby - oj, nic w przyrodzie nie ginie... :-)
Dużo osób myli się sądzać, że projekty linii były dopiero w 2016 roku, stąd mój komentarz.
więcej tutaj: http://www.siskom.waw.pl / kp-tramwaj_TOG.htm
PS. Żaden z linków nie działa mi.
Waldemar zapadł w sen zimowy do wiosny 2023 ;)
pozdrawiam
Radny Ochoty składa projekt do realizacji na Targówku. Miło. Czy jednak nie powinien dbać o interes Ochoty w pierwszej kolejności? Swoją drogą to wielka porażka miasta, że nie potrafią zrobić krótkiej linii tramwajowej dla Zielonej Białołęki.
Ale rowerowi fanatycy będą mieli kolejną ścieżkę niestety cała Warszawa działa pod dyktando świętego rowerka.

więcej