Koniec ze staniem w korku w tramwaju na Młynarskiej. Szkoda, że tylko w stronę centrum.
REKLAMA
Przed remontem tramwaje i samochody na Młynarskiej jeździły po tym samym pa-sie. Efekt? W korku stali jedni i drudzy. Sytuacje miał rozwiązać osobny pas dla tramwajów - trampas. Przy okazji remontu torowisk na trasie W-Z, także na Mły-narskiej miał zapanować porządek. Zapanuje - ale tylko rano. Trampas jest utwo-rzony tylko w kierunku centrum miasta. Inaczej sprawa wygląda w drugą stronę - czyli na Bemowo. Tu oddzielnego pasa dla tramwajów nie ma - droga do pracy mo-że nie będzie już tak stresująca, ale powrót do domu pozostanie bez zmian.
- Młynarska jest dość wąską ulicą i nie ma miejsca na utworzenie trampasa w obydwu kierunkach. Ważniejszy jest ruch do centrum, kiedy rano wszyscy spieszą się do pracy i właśnie to przyjęliśmy za priorytet - mówi Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich.
Remont torowiska na Młynarskiej rozpoczął się w marcu tego roku. Według planów ulica ma być oddana do użytku 20 czerwca.