REKLAMA

Białołęka

Remonty

 

Marywilska i Czołowa lśnią nowością. Frezowania dalszego odcinka nie będzie

  19 lipca 2016

alt='Marywilska i Czołowa lśnią nowością. Frezowania dalszego odcinka nie będzie'
źródło: ZDM

To już koniec remontu biegnących wzdłuż torów kolejowych ulic. Odcinek od Kaweckiej do Bohaterów poczeka na swoją kolej latami.

REKLAMA

Wystarczyły trzy dni, by Marywilska i Czołowa pomiędzy Płochocińską a Kaweckiej zyskały równy asfalt. Drogowcy zbudowali także azyle dla pieszych na przejściach między przystankami autobusowymi "PKP Żerań" i "Marcelin". Wlot Kupieckiej został dla bezpieczeństwa zwężony i stracił pas do skrętu w prawo (korzystający z niego kierowcy mogliby nie widzieć rowerów). Marywilska szeroka jak Modlińska? Nowe plany miasta Marywilska szeroka jak Modlińska? Nowe plany miasta
Zaskakujące wieści z ratusza. Warszawa dostanie dofinansowanie unijne na przebudowę Marywilskiej, Czołowej i Polnych Kwiatów.
Na przystanku "Marywilska" i w jego pobliżu wymieniono chodniki oraz ułożono nowe w miejscu wydeptanych ścieżek. Ustawiono też wiaty przystankowe. Do wymalowania pozostały jeszcze pasy rowerowe, które powstaną na większej długości ulic. Wszystko wskazuje na to, że to ostatni remont Marywilskiej i Czołowej.

- Stan podbudowy dalszego odcinka jest zbyt zły, by frezowanie wystarczyło. - informuje Zarząd Dróg Miejskich. Konieczna byłaby całkowita przebudowa ulicy.

Zarząd Miejskich Inwestycji Drogowych ma pieniądze na przebudowę Marywilskiej w latach 2022-2023, ale tylko pomiędzy Trasą Toruńską a rezerwą terenu pod Trasę Mostu Skłodowskiej-Curie. Jeśli plany się nie zmienią, wyremontowany w tym roku fragment ulicy zostanie za sześć lat rozkopany ponownie, zaś odcinek od Kaweckiej do Bohaterów pozostanie zniszczony.

(dg)

.
 

REKLAMA

Komentarze (8)

# żenada

19.07.2016 20:04

Stan podbudowy dalszego odcinka jest zbyt zły, by frezowanie wystarczyło
Jeśli plany się nie zmienią, wyremontowany w tym roku fragment ulicy zostanie za sześć lat rozkopany ponownie, zaś odcinek od Kaweckiej do Bohaterów pozostanie zniszczony.
I tyle są warte obietnice złożone przy przenosinach kupców

# Lewandow

19.07.2016 20:47

i jak to frezowanko ma się do:
"Na wspólnej konferencji prasowej prezydent Hanna Gronkiewicz-Waltz i premier Ewa Kopacz ogłosiły, że Warszawa dostanie z Unii Europejskiej prawie 4 mld zł dofinansowania na metro i przebudowę czterech arterii: Marynarskiej, Żołnierskiej-Marsa, południowego odcinka Wału Miedzeszyńskiego oraz Marywilskiej, Czołowej i Polnych Kwiatów. Ta ostatnia inwestycja dostanie zastrzyk finansowy w postaci 93,5 mln zł.
- Przebudowany zostanie ciąg ulic od Trasy Toruńskiej do ul. Mehoffera. - mówi Bartosz Milczarczyk, rzecznik urzędu miasta. - Na odcinku od S8 do Trasy Mostu Skłodowskiej-Curie ulica będzie mieć przekrój 2x3, do Bohaterów - 2x2, a do Mehoffera - 2x1.
W pierwszym etapie powstanie szeroka arteria, zakończona węzłem z Płochocińską. Zgodnie ze studium uwarunkowań przestrzennych żerański odcinek (od S8 do planowanej Trasy Mostu Skłodowskiej-Curie) oznaczony jest jako GP, czyli droga główna przyspieszona - de facto trasa szybkiego ruchu. Oznacza to skrzyżowania co minimum kilometr i w praktyce wyłącznie bezkolizyjne węzły z innymi ważnymi arteriami. Będzie to więc krótka trasa szybkiego ruchu. "
http://tustolica.pl/marywilska-szeroka-jak-modlinska-nowe-plany-miasta_71145
http://tustolica.pl/modlinska-i-marywilska-zaczynamy-od-poczatku_60560
http://tustolica.pl/trzeba-miec-refleks_26081

# Budowniczy co spierniczy

19.07.2016 21:08

Jaworskiemu już w 2007 wyliczali niezrealizowane obietnice:
poszerzeniu do dwóch jezdni ul. Płochocińskiej,
poszerzeniu ul. Marywilskiej do minimum dwóch pasów ruchu oraz budowie drugiego mostu nad kanałem Żerańskim,
budowie bezkolizyjnych skrzyżowań na ul. Płochocińskiej z ul. Marywilską i Modlińską,
zwiększeniu częstotliwości linii autobusowych i uruchomieniu dodatkowych linii,
"refleks miała 28 czerwca br. rada Warszawy, która mimo braku jakichkolwiek decyzji w sprawie kupców, zadecydowała m.in. o przebudowie ul. Płochocińskiej (42 mln w latach 2007-2010), przebudowie ul. Marywilskiej (72 mln w latach 2007-2010).
To ja się pytam na co poszły te środki bo na pewno nie na te ulice?!

REKLAMA

# anul

20.07.2016 06:22

Chociaż niech te lampy szpeczące wymienią bo te wyglądają strasznie jak na nie patrzę to jakby miały się zaraz przewrócić...a chodniki to gdzie wymienili...chyba nie na Marywilskiej....

# socjalizm

20.07.2016 09:05

Niestety tak wygląda wykorzystanie corocznego budżetu: do zrobienia konieczna setka remontów i nowych inwestycji drogowych, a miasto wydaje na bzdety. Wystarczy zerknąć jak rozpieprzane są całe pieniądze. A potem się nie da, nie można, brakuje, za mało, za trudno, może za kilka lat....

# Mieszkaniec Marywilskiej

20.07.2016 18:59

Frezowanie skończyło się kilkadziesiąt metrów przed ulicą Zyndrama z Maszkowic. Na odcinku od Zyndrama do ulicy Kaweckiej frezowania nie było.

REKLAMA

# Mieszkaniec sypialni

24.07.2016 00:14

Za kilka lat ta ulica będzie wyglądać jak zachodnia jezdnia ul. Modlińskiej a dokładniej jej część prowadząca tzw. ruch lokalny czyli popękany asfalt i dziury. Tak wygląda tzw. szybki remont ulic w Wawie. Ciekawe czy ci drogowcy też tak robią remonty u siebie w domach. Cfaniaczki :(

# aaa

17.08.2016 17:48

To są pieniądze wyrzucone w błoto. Totalne zawężenie jezdni, zbyt wielkie "zielone wyspy". Korek po remoncie będzie od stacji Płudy. Po co długi pas do skrętu w lewo od Płud w Kupiecką? Takie coś to można było wybudować w miejscu o małym natężeniu ruch a nie na skrzyżowaniu Płochocińskiej i Marywilskiej. Już się nie mogę doczekać pourlopowych korków.
więcej na forum

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuBiałołęka

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break