REKLAMA

Legionowo

samorząd »

 

Legionowskie™

  10 października 2008

Okolice Legionowa chcą być rozpoznawalne, nowoczesne i atrakcyjne. Aby to osiągnąć, powiat musi stać się mocną marką. A elementami wyróżniającymi markę jest dobre logo i chwytliwy slogan.

REKLAMA

W kwietniu tego roku starostwo zawarło umowę ze studiem brandingowym Bakalie. Zadaniem agencji było opracowanie strategii komunikacji marketingowej oraz logo i identyfikacji wizualnej powiatu. Studio, które zajmowało się już podobnymi za-daniami m.in. dla województwa śląskiego (tworząc dla nie-go logo, które podobno jest już rozpoznawalne w kraju i poza granicami Polski) przeanalizowało wszystkie plusy powiatu i w oparciu o własne badania przygotowało projekt zaakceptowany przez starostwo.

Powiat za swoją największą atrakcję ma Zalew Ze-grzyński - i nic dziwnego, skoro w każdy weekend przy-jeżdżają tutaj tłumy warszawiaków, by odpocząć od zaku-rzonej stolicy. Kładąc nacisk na swoje położenie i czerpiąc z niego największe profity starostwo przyjęło za hasło przewodnie swojej kampanii marketingowej "Powiat legio-nowski - przystań w sercu Mazowsza".

Nawiązując do sloganu i płynących z położenia wartości Bakalie stworzyły też logo. Cytując opis znaku: "Kolory charakterystyczne dla herbu i flagi, symboli powiatu legionowskiego, stanowią punkt wyjścia do poszukiwania elementów komu-nikacji wizualnej. Koncepcję identyfikacji wizualnej oparto o kolorystykę i kształty odwołujące się do skojarzeń z przyrodą, zielenią lasów, wodą, ale także aktywnym wypoczynkiem, bezpiecznym i komfortowym życiem."

Współczesna cywilizacja - chcemy czy też nie - opiera się na informacji wizual-nej. Dlatego też samorządy poszukują własnej, indywidualnej i rozpoznawalnej symboliki. Herby są znakami tradycyjnymi, niezmiennymi i właśnie dlatego cen-nymi. Logo ma inny charakter - ma w skrócie przedstawić teren, firmę, markę czy region.

Czy podoba się Państwu nowe powiatowe logo? Czy będzie rozpoznawalne? A może to bez sensu wydane pieniądze? Czekamy na opinie: echo@gazetaecho.pl, tel. 022 374-00-57

(wt)

TM (skrót z ang. trademark) - znak towarowy, niepowtarzalna nazwa, fraza, symbol, logo, projekt, obraz lub motyw użyty przez przedsiębiorstwo podczas kampanii rekla-mowych w celu uzyskania jednoznacznej identyfikacji swoich towarów lub usług wśród konsumentów. W tekstach i reklamach często widzi się symbol TM obok napisu lub obrazka, który jest uważany przez firmę za jej znak towarowy, lub symbol ® ozna-czający, że znak został zarejestrowany w odpowiednim rejestrze znaków handlowych.

(źródło: www.wikipedia.org)

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Najchętniej czytane na TuLegionowo

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe