REKLAMA

Legionowo

samorząd »

 

Legionowskie™

  10 października 2008

Okolice Legionowa chcą być rozpoznawalne, nowoczesne i atrakcyjne. Aby to osiągnąć, powiat musi stać się mocną marką. A elementami wyróżniającymi markę jest dobre logo i chwytliwy slogan.

REKLAMA

W kwietniu tego roku starostwo zawarło umowę ze studiem brandingowym Bakalie. Zadaniem agencji było opracowanie strategii komunikacji marketingowej oraz logo i identyfikacji wizualnej powiatu. Studio, które zajmowało się już podobnymi za-daniami m.in. dla województwa śląskiego (tworząc dla nie-go logo, które podobno jest już rozpoznawalne w kraju i poza granicami Polski) przeanalizowało wszystkie plusy powiatu i w oparciu o własne badania przygotowało projekt zaakceptowany przez starostwo.

Powiat za swoją największą atrakcję ma Zalew Ze-grzyński - i nic dziwnego, skoro w każdy weekend przy-jeżdżają tutaj tłumy warszawiaków, by odpocząć od zaku-rzonej stolicy. Kładąc nacisk na swoje położenie i czerpiąc z niego największe profity starostwo przyjęło za hasło przewodnie swojej kampanii marketingowej "Powiat legio-nowski - przystań w sercu Mazowsza".

Nawiązując do sloganu i płynących z położenia wartości Bakalie stworzyły też logo. Cytując opis znaku: "Kolory charakterystyczne dla herbu i flagi, symboli powiatu legionowskiego, stanowią punkt wyjścia do poszukiwania elementów komu-nikacji wizualnej. Koncepcję identyfikacji wizualnej oparto o kolorystykę i kształty odwołujące się do skojarzeń z przyrodą, zielenią lasów, wodą, ale także aktywnym wypoczynkiem, bezpiecznym i komfortowym życiem."

Współczesna cywilizacja - chcemy czy też nie - opiera się na informacji wizual-nej. Dlatego też samorządy poszukują własnej, indywidualnej i rozpoznawalnej symboliki. Herby są znakami tradycyjnymi, niezmiennymi i właśnie dlatego cen-nymi. Logo ma inny charakter - ma w skrócie przedstawić teren, firmę, markę czy region.

Czy podoba się Państwu nowe powiatowe logo? Czy będzie rozpoznawalne? A może to bez sensu wydane pieniądze? Czekamy na opinie: echo@gazetaecho.pl, tel. 022 374-00-57

(wt)

TM (skrót z ang. trademark) - znak towarowy, niepowtarzalna nazwa, fraza, symbol, logo, projekt, obraz lub motyw użyty przez przedsiębiorstwo podczas kampanii rekla-mowych w celu uzyskania jednoznacznej identyfikacji swoich towarów lub usług wśród konsumentów. W tekstach i reklamach często widzi się symbol TM obok napisu lub obrazka, który jest uważany przez firmę za jej znak towarowy, lub symbol ® ozna-czający, że znak został zarejestrowany w odpowiednim rejestrze znaków handlowych.

(źródło: www.wikipedia.org)

 

REKLAMA

Komentarze

Ten artykuł nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Twój może być pierwszy...

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuLegionowo

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najchętniej czytane na TuLegionowo

Misz@masz

Artykuły sponsorowane

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

REKLAMA

REKLAMA

City Break
City Break