# Lew II 04.11.2015 09:37 |
|
to może szybciej TOG powstanie? :)
|
# Taltos2 04.11.2015 09:59 |
|
Cała TOG już przeszła do lamusa, patrz odcinek w Wawrze i brak połączenia z POW. Podobnie zresztą na Gocławiu, gdzie w rezerwie TOG pewnie puszczą tramwaj. Paradoksalnie, rezygnacja z budowy potężnej trasy przecinającej CAŁE miasto może być dla nas korzystna. Bo łatwiej będzie zając się lokalnymi odcinkami, takimi jak ten na ZB. Ciekawie są rozrysowane warianty TOG przy okazji projektu linii tramwajowej, tam dopuszczają wariant - początkowo - tylko z jedną jezdnią dwukierunkową od Ronda Jesiennych Liści do Berensona. Skoro metro - NIESTETY - przepadło, trzeba zmobilizować radnych do jak najszybszego rozpoczęcia prac nad tramwajem i budową TOG, choćby i okrojoną.
PS. Tramwaj DO 2030 nie MUSI oznaczać W 2030.... |
# Lew II 04.11.2015 11:02 |
|
budowa TOG w wersji okrojonej od węzła Głębocka do Nieporętu dla mieszkańców ZB byłaby wystarczająca, niech będzie nawet w przekroju 1x1 - ta inwestycja na tym odcinku jest koniecznością... już dziś Głębocka jest zapchana, SzG łatana kostka brukową, Kąty tak kręte i w tak złym stanie, ze nie można tego nazwać drogą - nie tak powinny wyglądać drogi na ZB.
TOG od węzła Głębocka - natychmiast powinna powstać. |
# zawiedzony wyborca PO 04.11.2015 11:59 |
|
Burmistrz Jaworski jest temu winien w kampanii PO chwalił się metrem i tramwajem na Zieloną Białołękę, nie ma ani jednego, ani drugiego, ale wybory wygrane! Nic dziwnego, że radni chcą go pognać z ratusza i słusznie dla takiego burmistrza co nie umie zadbać o interesy mieszkańców.
|
# mieszkaniec ZB 04.11.2015 12:06 |
|
JAWORSKI POŁOŻYŁ WIELE TEMATÓW - METRO, GAZOCIĄG, TERAZ TEN TRWAJ! TOTALNY SKANDAL! ZERO SKUTECZNOŚCI W DZIAŁANIU PRZECIEŻ GHW JEST Z TEGO SAMEGO KLANU POLITYCZNEGO CO JAWORSKI - PO I NAWET POMIMO TEGO NIE UMIAŁ NIC ZAŁATWIĆ DLA TEJ DZIELNICY. TOTALNA PORAŻKA! METRA NIE MA, A OBIECYWAŁO PO I RADNY ROSZAK! TRAMWAJU NIE MA, A OBIECYWAŁO PO I RADNY ROSZAK! JEST ZA TO MEGA GAZOCIĄG PRZEZ CAŁĄ DZIELNICĘ, KTÓRY SPUSTOSZY NAJLEPSZE TERENY W DZIELNICY, KTÓRY ZAWDZIĘCZAMY BIERNOŚCI I NIEUDOLNOŚCI RATUSZA ZARZĄDZANEGO PRZE BURMISTRZA JAWORSKIEGO. APELUJE DO BURMISTRZA JAWORSKIEGO MIEJ HONOR I PODAJ SIĘ DO DYMISJI, A NIE BLOKUJESZ RATUSZ PRZED RADNYMI.
|
# Lew II 04.11.2015 14:28 |
|
ale po co ten tramwaj? jest to najwolniejszy środek transportu a do tego hałaśliwy.
Trzeba nadal trzymać się metra na Białołękę, za trzy lata zmieni się władza, może na taką która nie będzie Białołęki traktować po macoszemu - tak jak to jest obecnie. a teraz postulować o budowę TOGu od węzła Głębocką do granic miasta. TOG w zarządzie miasta, wiec ślijmy pisma do Zarządu Miejskich Inwestycji Drogowych - zmid@zmid.waw.pl http://www.zmid.waw.pl |
# Lew II 04.11.2015 14:39 |
|
W pliku planowane zgodnie z Wieloletnią Prognozą Finansową dla m. st. Warszawy w kompetencjach ZMID: przebudowa Marywilskiej do 2023 r. Głębockiej do 2017 r. i tyle jeśli chodzi o lata 2015-2023 dla Białołęki.
|
# Taltos2 04.11.2015 15:01 |
|
TOG NIE JEST w zarządzie miasta, ani nawet GDDKiA, na dziś to wojewoda ma tu najwięcej do powiedzenia. To zresztą problem, bo nie wiadomo, KTO MA podejmować ostateczne decyzje, wojewoda skłaniał się do przekazania sprawy GDACe i zrobienia z TOG drogi krajowej, ale ta nie pali się do podjęcia tematu - kasa, misiu, kasa... Czy ma być to nowa wylotówka z Wawy, miejska obwodnica, czy wreszcie normalna miejska ulica, tego na dziś nie wie nikt...
Co do metra, nie ma szans na zmianę koncepcji w 2018 roku, chyba, że w ogóle wstrzyma się prace za stacją "Trocka". Ale wtedy przepadnie kasa z funduszy UE, a bez nich budżet miasta nie dźwignie tej budowy. Projekty, decyzje środowiskowe, to parę lat obsuwy czasowej Niestety, ale wybudowanie odcinka do Rembielińskiej położy nawet wybudowanie odnogi na ZB, bo to będzie ekonomiczny absurd, "wąs" dla 1 odcinka i 1 stacji metra, czyli dla Rembielińskiej. Tramwaj WCALE nie musi być najwolniejszy, zwłaszcza na odcinku ZB - Ratusz Targówka, gdzie będzie miał wydzielone torowisko. Korki na Głębockiej przy SP 356,a potem od CH Targówek na pewno objedzie szybciej... Tym bardziej, ze na odcinku Głębockiej od S8 do ratusza drastycznie przybędzie aut z Radzymina, Marek i Zielonki dojeżdżających do metra. Na dziś realniejsze jest skoncentrowanie się na tramwaju, wybudowanie białołęckiego odcinka TOG i poszerzenie Głębockiej do Kondratowicza |
# Lew II 04.11.2015 15:16 |
|
czyli TOG nie ma właściciela?
Moim zdaniem TOG w granicach miasta jest w kompletacjach Miasta st. Warszawa, a wiec Prezydent miasta i ZMID. Trasa Olszynki Grochowskiej jako droga krajowa to tylko propozycja, nie ma na to wiążących ustaleń: W marcu 2009 roku wojewoda mazowiecki Jacek Kozłowski przedstawił propozycję włączenia Trasy Olszynki Grochowskiej w sieć dróg krajowych (S17 i S7). "Należy przestać mówić o Trasie Olszynki Grochowskiej, jako projekcie lokalnym. Rezerwowany na trasę korytarz powinien być włączony w sieć dróg krajowych (S17 - S7), który w przyszłości przejąłby ruch na trasie Gdańsk - Warszawa - Lublin - Lwów" - powiedział Jacek Kozłowski, wojewoda mazowiecki na spotkaniu z samorządowcami powiatu legionowskiego 23 marca 2009 r. Z uwagi na duże obciążenie trasy wyjazdowej z Warszawy w kierunku północnym, szczególnie z prawobrzeżnej części miasta, istnieje duża potrzeba stworzenia nowych rozwiązań. Wojewoda Mazowiecki wystąpił do Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad z prośbą o rozważenie budowy dodatkowego wyjazdu z prawobrzeżnej części Warszawy, m.in. w stronę Nowego Dworu Mazowieckiego i Mazowieckiego Portu Lotniczego Modlin - do drogi krajowej nr 7, jako nowego elementu sieci dróg krajowych. Wojewoda zaproponował, by trasa ta, o docelowych parametrach drogi ekspresowej, była powiązana z układem dróg krajowych stanowiących Ekspresową Obwodnicę Warszawy (np. z planowaną do rozbudowy do parametrów drogi ekspresowej Trasą Armii Krajowej). Ponadto, powinna być logicznym przedłużeniem drogi S17, która w obecnych planach kończy się na węźle "Drewnica" zlokalizowanym w Markach. Pozwoli to jadącym z południowego wschodu naszego kraju dotrzeć do lotniska w Modlinie oraz dalej do trasy S7 na północ Polski - omijając od wschodu Warszawę. #Taltos2 napisał(a) 04.11.2015 15:01 TOG NIE JEST w zarządzie miasta, ani nawet GDDKiA, na dziś to wojewoda ma tu najwięcej do powiedzenia. To zresztą problem, bo nie wiadomo, KTO MA podejmować ostateczne decyzje, wojewoda skłaniał się do przekazania sprawy GDACe i zrobienia z TOG drogi krajowej, ale ta nie pali się do podjęcia tematu - kasa, misiu, kasa... Czy ma być to nowa wylotówka z Wawy, miejska obwodnica, czy wreszcie normalna miejska ulica, tego na dziś nie wie nikt... |
# Taltos2 04.11.2015 15:31 |
|
Na dziś Szefem dla TOG jest MZDW, dlatego woj. Kozłowski - który nie ma takich pieniędzy, chciał podrzucić "gorącego" kartofla GDACE...
Miasto mogłoby przejąć wybrane fragmenty w samym mieście, np. odcinek na ZB, gdyby MZDW/GDDKiA zrezygnowały z mocarstwowych planów budowy tej trasy - klasy GP. Na dziś mamy pat decyzyjny... |
# żałość 04.11.2015 17:04 |
|
Nie miejmy złudzeń. Całe pokolenie wyrośnie stojąc w autobusie w korku lub gnijąc w tym samym korku na tylnym siedzeniu RAV4 czy innej skody...
Jest to w istocie przykre i żałosne, że bogate, nowoczesne miasto, finansowane przez mieszkańców, państwo, unię przez ćwierć wieku będzie budowało kilka kilometrów torów tramwajowych. Naprawdę dla mnie to jest tak upokarzające, że aż mi wstyd. Na miejscu władz bym się spalił ze wstydu, ale oni wstydu nie mają. Chodzi im tylko, żeby się przyspawać do stołków i ciągnąć jak długo się da, bo na wolnym rynku by sobie pracy nie znaleźli. Rządzi nami pazerne średniactwo, które nie potrafi myśleć, planować, przewidywać. Jedyne co umie, to wykrzywiać ryje w durnych uśmiechach i udawać, że im zależy. Pudruje się to miasto, stawia potiomkinowskie domki, które mają pokazać nam, że jest dobrze, ale nie jest dobrze! Jest źle! Jest tak źle, jak dawno nie było. Sorry, ale w latach 80 chyba było łatwiej żyć, pomijając oczywiście zaopatrzenie sklepów. Może nie było tak kolorowo, może był wszędzie paździerz i badziew, ale szkoła była, autobus był, przedszkole było, przychodnia była, chodniki na ówczesnych przedmieściach też były i nie czekało się 10 lat na namalowanie pasów na jezdni. Nasza Zielona Białołęka to od ponad 10 lat blokowisko. I nadal każą nam czekac kolejne 10 lat na normalność. Jeśli ktoś ma samochód i lubi nim jeździć, to jakoś wytrzyma. Jest most, jest Wisłostrada, jest trasa, jakoś się dojedzie. Ja jestem przeciwnikiem nadmiernej eksploatacji samochodów i dlatego wyzbyłem się złudzeń i się po prostu wyprowadziłem. Panie Burmistrzu Jaworski, burmistrzu Kaznowski, drodzy radni miejscy i dzielnicowi, szefowie ZTM, ZMID, ZDM, MPWiK, MPO.... pocałujcie się w doopę. |
# Lewandow III 04.11.2015 17:52 |
|
Pan Hajduk powinien być burmistrzem, nikt nie zrobił i nie robi tyle co on dla ZB!
|
# Lew II 05.11.2015 08:02 |
|
fakt, wyróżnia się zaangażowaniem.
Z oświadczenia na fb, wiemy ze jego działalność społeczna kończy się wraz z końcem roku, wiec pewnie do polityki się "nie zaciągnie" ;) może ktoś wie co Piłsudski mówił o politykach? :) #Lewandow III napisał(a) 04.11.2015 17:52 Pan Hajduk powinien być burmistrzem, nikt nie zrobił i nie robi tyle co on dla ZB! |
# Lewandow III 05.11.2015 09:34 |
|
To może poprosić jednak by kontynuował swoją działalność? Może warto do niego napisać?
#Lew II napisał(a) 05.11.2015 08:02 fakt, wyróżnia się zaangażowaniem. Z oświadczenia na fb, wiemy ze jego działalność społeczna kończy się wraz z końcem roku, wiec pewnie do polityki się "nie zaciągnie" ;) może ktoś wie co Piłsudski mówił o politykach? :) |
# Lew II 05.11.2015 14:35 |
|
Można spróbować, ale p. Kamil spotkał się z głosami "wiecznie niezadowolonych" i chyba stąd ta decyzja.
#Lewandow III napisał(a) 05.11.2015 09:34 To może poprosić jednak by kontynuował swoją działalność? Może warto do niego napisać? w kwestii TOG: Stronka http://mzdw.pl/ nieaktualizowana od 2014 r. i zero info o TOG. widzę, że ta sprawa to jeden wielki beton i ciężko o jakiekolwiek informacje. |
# kolejarz 05.11.2015 15:22 |
|
p. Kamil wykonał sporo dobrej pracy, zebrał te podpisy, przekazał miastu. Ale raczej nie jest to osoba zdolna cokolwiek konkretnego w tym temacie zrobić. Konkretnego, czyli skutecznego. Po jego wypowiedziach niestety widać, że może i dobrze chce, ale pojęcie ma niestety niewielkie, o błędach ortograficznych i logicznych w jego pismach nie wspomnę. Nie chcę się czepiać szczegółów, ale jeśli ktoś chce o coś poważnie zawalczyć, w imieniu kogoś występować, negocjować, podwążać skutecznie opinię innych, to powinien jednak, no cóż, reprezentować nieco wyższy poziom. Tego niestety p. Kamilowi brakuje.
Ale stokrotne brawa za zebranie podpisów. |
# Lewandow III 06.11.2015 07:43 |
|
p. Kamil wykonał kawał dobrej roboty, w którą włożył serce. Należą mu się za to brawa, nie wiem czy ktokolwiek inny, poświęciłby tak dużo swojego prywatnego czasu, żeby zająć się problemami innych osób. Myślę, że p. Kamilowi nie brakuje poziomu tylko doświadczenia, którego z czasem nabierze. Nie popełnia błędów ta osoba, która nic nie robi :) Jeżeli p. Kamil będzie chciał startować w wyborach na radnego, ma mój głos!
Ps. Wysłałem do niego wiadomość, mam nadzieję, że zastanowi się i będzie dalej walczył o nasze interesy. #kolejarz napisał(a) 05.11.2015 15:22 p. Kamil wykonał sporo dobrej pracy, zebrał te podpisy, przekazał miastu. Ale raczej nie jest to osoba zdolna cokolwiek konkretnego w tym temacie zrobić. Konkretnego, czyli skutecznego. Po jego wypowiedziach niestety widać, że może i dobrze chce, ale pojęcie ma niestety niewielkie, o błędach ortograficznych i logicznych w jego pismach nie wspomnę. Nie chcę się czepiać szczegółów, ale jeśli ktoś chce o coś poważnie zawalczyć, w imieniu kogoś występować, negocjować, podwążać skutecznie opinię innych, to powinien jednak, no cóż, reprezentować nieco wyższy poziom. Tego niestety p. Kamilowi brakuje. Ale stokrotne brawa za zebranie podpisów. |
# Zolwik 06.11.2015 08:06 |
|
2030??? Toż to szybciej dałoby radę METRO dociągnąć...
|
# Neron 07.11.2015 20:42 |
|
Brawo, za 15 lat będzie idealny dojazd na cmentarz bródnowski.Władza myśli perspektywicznie i przewiduje potrzeby mieszkańców.
|
# gosc 28.06.2016 15:23 |
|
dziś wpłynął wniosek o sesje nadzwyczajna w sprawie Tramwaju na ZB
|
# minton 28.06.2016 15:36 |
|
Czyli dobrze słyszałem.
A czy to prawda że nasza POstepowa władza już wydała zgodę na zabudowanie rezerwy pod tramwaj na ZB? Czy prawda jest też że miało się odbyć spotkanie na początku czerwca, co obiecala burmistrz Ilona Soja Kozłowska i że do tego spotkania nie doszło? Bo tak też słyszałem. |
# Tok 28.06.2016 16:02 |
|
Czyli zero pozytywnych zmian dla ZB
|
# Lewandów 28.06.2016 18:57 |
|
Podobno spotkanie z Panią Burmistrz w sprawie metra miało się odbyć w połowie czerwca - nie udało się.
Kamil Hajduk twierdzi, ze buduje się Piotr i Paweł na jednej z działek w rezerwie pod TOG, a czy to prawda to nic mi na ten temat niewiadomo. Na sesji nadzwyczajnej ma być poruszony temat: - Komunikacji ZB z UD; - Tramwaju na ZB; - Remontu jednej ze szkół. |
# z Ochoty 28.06.2016 22:30 |
|
Kapustowo nie ma chodnikow, a im się tramwaj marzy - przeciez trzeba dojść do tramwaju to wybudujcie najpierw chodniki no chyba , ze dojezdzajac do Warszawy gumiaki do reklamówki a lakierki na nogi - - i tez tak mozna
|
# gosc 29.06.2016 08:16 |
|
ochota - prawie centrum Warszawy, a taki zaścianek umysłowy... czym jeszcze się popiszesz? ;) kupiłeś apartament 30m2 za franki szwajcarskie, ze masz taki ból d****?
#z Ochoty napisał(a) 28.06.2016 22:30 Kapustowo nie ma chodnikow, a im się tramwaj marzy - przeciez trzeba dojść do tramwaju to wybudujcie najpierw chodniki no chyba , ze dojezdzajac do Warszawy gumiaki do reklamówki a lakierki na nogi - - i tez tak mozna |
# z Białołęki 29.06.2016 08:30 |
|
Nie. Po prostu to kolejna próba odwrócenia uwagi od niezrealizowanych obietnic. Jak Roszak i spółka obiecywali metro i tramwaj i dzieki temu PO wygrywała wybory a oni wchodzili do rady i płyneła im kasa to było dobrze. Ale jak po kilku długich latach zaczeliśmy się domagać realizacji obietnic zaczely sie teksty o "kapustowie" i inne obelgi. Prześledźcie historie forum.
A ja bez zbędnych złośliwości dodam tylko że jak państwo radni- obecnie w koalicji nie potrafiliście dotrzymać słowa i przynajmniej spróbować powalczyć o te inwestycje, to miejcie honor i sie z tego rozliczcie. Proponuje taka formule, jedna niezrealizowana duża inwestycja -jeden złożony mandat. Metra nie będzie na pewno w tej kadencji mimo waszych obietnic wiec już możecie zacząć szukać najsłabszego ogniwa. Tramwaj tam samo. Macie jeszcze tyle honoru żeby to zrobić? Pani nowa burmistrz Ilona Soja-Kozłowska zapowiadala nowe otwarcie i walke o inwestycje. Widac jak to wyglada, nawet głupiego spotkania nie może zogranizować. ZB macie głęboko w tyle, pokazaliście to z Sieczną, pokazujecie to teraz. Tylko przed wyborami otwiera sięworek z obietnicami. Ale ludzie już się nie dadzą kolejny raz oszukać. Inne dzielnice są w takiej samej sytuacji, Bemowo, Wilanów, tam też budują na "kapustowie" a jakoś da się w rozsądnym czasie podciągnąć infrastrukturę. Bemowo dostanie nawet metro. Tylko u nas się nie da?? Czas na duże zmiany kadrowe i przewietrzenie Rady Dzielnicy, inaczej nie wyjdziemy z marazmu |
# gość 29.06.2016 09:26 |
|
# z Białołęki świetnie to zostało podsumowane!
ciężko wygospodarować kilku godzin i spotkać się z mieszkańcami, w ogóle im wszystko idzie z trudem. Inwestycje na Zielonej można policzyć na jednej ręce to jeszcze wpadli na pomysł by opóźnić Sieczną. Non stop trzeba im patrzeć na ręce i rozliczać z każdej decyzji. Czasy obietnic się skończyły. Metro? Ostatnie stanowisko miasta jest negatywne, więc reaktywacja akcji przez pana Kamila Hajduka na pewno nie zaszkodzi ;) warto się teraz skupić na transporcie szynowym - jakim jest tramwaj. I zwołanie sesji w tej sprawie będzie okazją by zarząd się wypowiedział, niech pan Roszak też się przygotuje, bo na tramwaju i metrze zbudował swoja kampanię. Dziś p. Roszaka nie zobaczymy na forum. Uaktywni się tuż przed wyborami w 2018 r. a będzie mu zależało, bo JWC ma kolejne osiedle na Lewandowie w planach. Przydałoby się wsparcie w Urzędzie Dzielnicy, a z jakimi barwami wystartuje to już czas pokaże. Głębocka w ost. kilku latach była kilkakrotnie zamykana. Pamiętacie te objazdy SzG? Budowa kanalizacji została skończona 9 m-cy temu? nie wspomnę, ze inżynier który odebrał Głębocka od wodociągów chyba nawet jej nie obejrzał (stan odtworzenia nawierzchni jest katastrofalny). Teraz nie wiadomo kiedy rozpoczęta zostanie modernizacja, mówiło się IV kwartale 2016, ale mają problem z gruntami - specustawa tego nie reguluje? Zimą tego nie ruszą, wiec rozpoczęcie w wariancie optymistycznym mamy w II kwartale 2017r. wg. przetargu wykonawca ma 12 m-cy na realizacje. Gotowa Głębocka o ile zima będzie łagodna to II kwartał 2018 r. realnie pewnie tuż przed wyborami - Głębocka będzie kiełbasą wyborczą. Na koniec 2018 r. obiecują też Sieczna. Wyrobią się czy p. Roszak znów się uaktywni ze swoimi tekstami, ze już nic nie może, bo wszystko zależne od radnych wybranych w wyborach? |
# gość 29.06.2016 09:27 |
|
Na BIPie są też ciekawe interpelacje w sprawie ul. Podłużnej - ulica nie istnieje, na osiedlach są drogi wewnętrzne będące fragmentami ul. Podłużnej i wiecie jak Zarząd się tłumaczy? w 2015 r. odpowiedziano, ze nabycie gruntów (dodam, ze za symboliczna złotówkę) na rzecz miasta warunkowane było aby właściciel (m.in. JWC) przekazał dokumentację prawną, budowlaną i powykonawczą z której wynika, że ulica (jej fragment) został wybudowany zgodnie ze sztuką budowlaną i spełnia parametry przewidziane dla drogi publicznej. Rozumiem, ze skoro miasto wydało pozwolenie na budowę, to pozwolenie wydano na drogę zgodna ze standardem, a co więcej pełna dokumentacja jest - wobec tego czy Zarząd Dzielnicy od lutego 2015 r. wystąpił o przekazanie tej dokumentacji? przejął grunty, które mu się oferuje za symboliczna złotówkę?
http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00100cf1/ditpsqygdmejylfndeslsgwjdttsyomv/1132Gozdek.pdf a tu właściciel Internetowej wspomina, że obiecano mu przed wyborami w 2014 r. ze przejmie się od niego ulicę. Deklarował chęć przekazania gruntów na rzecz miasta. I co Urząd Dzielnicy zrobił w jednym i drugim przypadku??? http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/7930DEB8-97EA-4122-9451-A3125B452D6E,frameless.htm zaznaczam, że Zarządowi nie chce się nawet pozyskać gruntów, które są na wyciagnięcie ręki, wiec jak ma dbać o interes mieszkańców Zielonej Białołęki? Powtórzę pytanie: czy Zarząd Dzielnicy wystąpił do właścicieli o przekazanie stosownej/wymaganej dokumentacji? Skoro przed wyborami prowadzone były rozmowy o przejęciu gruntów, to na jakim etapie jest teraz cała procedura? |
# Maria 1989 29.06.2016 10:16 |
|
nareszcie - rusza budowa linii tramwajowej na Nowodwory i proszę już więcej nas nie uszczesliwiac infrastruktura komunikacyjna - mamy wszystko
|
# gość 29.06.2016 10:42 |
|
Wątek dotyczy Wschodniej Białołęki a nie Zachodniej. Wiemy, że na Zachodniej jest wszystko :)
#Maria 1989 napisał(a) 29.06.2016 10:16 nareszcie - rusza budowa linii tramwajowej na Nowodwory i proszę już więcej nas nie uszczesliwiac infrastruktura komunikacyjna - mamy wszystko |
# Maria 1989 29.06.2016 12:09 |
|
alez mój wpis jest scisle powiązany z ZB - jako mieszkanka Zachodniej Bialoleki proszę aby już nie ladowac pieniądze w infrastrukturę komunikacyjna a pieniadze chociażby z planowanej poszerzenia Swiatowida o dwa pasy - przesunąć na ZB chociażby na sciezki rowerowe
|
# gość 29.06.2016 12:20 |
|
na ZB (Zielonej Białołęce) przydałyby się także ścieżki rowerowe. Obecnie w tym zakresie nie mamy czym się pochwalić :/
|
# gosc2 29.06.2016 12:48 |
|
A czy obecnie jest studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowe dla tej inwestycji? wystąpiono o uzyskanie decyzji środowiskowej?
Mapa z 2011 wskazująca ilość zamieszkujących, podkreślam z 2011 r. Już wtedy widać gdzie jest największe zapotrzebowanie. Mija 5 lat i w kwestii infrastruktury niewiele się nie zmienia. https://www.facebook.com/bialolekajestjedna/photos/a.129861913778914.23181.106915502740222/666333070131793/?type=1&theater |
# gosc2 29.06.2016 12:49 |
|
i co to za akcja z tą Podłużną? za darmo dają i nie biorą?
#gość napisał(a) 29.06.2016 09:27 Na BIPie są też ciekawe interpelacje w sprawie ul. Podłużnej - ulica nie istnieje, na osiedlach są drogi wewnętrzne będące fragmentami ul. Podłużnej i wiecie jak Zarząd się tłumaczy? w 2015 r. odpowiedziano, ze nabycie gruntów (dodam, ze za symboliczna złotówkę) na rzecz miasta warunkowane było aby właściciel (m.in. JWC) przekazał dokumentację prawną, budowlaną i powykonawczą z której wynika, że ulica (jej fragment) został wybudowany zgodnie ze sztuką budowlaną i spełnia parametry przewidziane dla drogi publicznej. Rozumiem, ze skoro miasto wydało pozwolenie na budowę, to pozwolenie wydano na drogę zgodna ze standardem, a co więcej pełna dokumentacja jest - wobec tego czy Zarząd Dzielnicy od lutego 2015 r. wystąpił o przekazanie tej dokumentacji? przejął grunty, które mu się oferuje za symboliczna złotówkę? http://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00100cf1/ditpsqygdmejylfndeslsgwjdttsyomv/1132Gozdek.pdf a tu właściciel Internetowej wspomina, że obiecano mu przed wyborami w 2014 r. ze przejmie się od niego ulicę. Deklarował chęć przekazania gruntów na rzecz miasta. I co Urząd Dzielnicy zrobił w jednym i drugim przypadku??? http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/7930DEB8-97EA-4122-9451-A3125B452D6E,frameless.htm zaznaczam, że Zarządowi nie chce się nawet pozyskać gruntów, które są na wyciagnięcie ręki, wiec jak ma dbać o interes mieszkańców Zielonej Białołęki? Powtórzę pytanie: czy Zarząd Dzielnicy wystąpił do właścicieli o przekazanie stosownej/wymaganej dokumentacji? Skoro przed wyborami prowadzone były rozmowy o przejęciu gruntów, to na jakim etapie jest teraz cała procedura? |
# gostek 30.06.2016 10:02 |
|
co to tramwaju to dowiemy się co ma zarząd do powiedzenia na sesji nadzwyczajnej w tej sprawie, obecnie zwołano sesję zwykłą, możliwe, ze zaraz po niej będzie ta nadzwyczajna. W ciągu kilku dni się przekonamy jak będzie.
http://www.bialoleka.waw.pl/sesja-25-xxiv_sesja_rady_dzielnicy_bialoleka_m.html a co do Podłużnej to trzeba o to zapytać Zarząd. Państwo Radni może zainteresują się Państwo tym tematem? |
LINKI SPONSOROWANE