# z ZB 28.09.2016 10:52 |
|
Idą wybory, czas na kolejne bajeczki. Skąd my to znamy?
Przykładowe obietnice z 2012 roku. http://tustolica.pl/metro-czy-tramwaj-na-wschodnia-bialoleke-co-dalej_60535 Co zrobiono przez ten czas? Nic. Ile jeszcze będziemy słuchać bajdurzenia PO o tym co jest bardziej potrzebne? Budujcie ten tramwaj i skończcie czcze gadki. Zanim ta dzielnica się do konca zablokuje Ciekawe że mogą budować metro na Bemowo, gdzie też są "pola" zabudowywane osiedlami. Mogą budować tramwaj na Wilanów którego wcześniej nie było w planach inwestycyjnych. Tymczasem na Białołęce w sprawie tramwaju na ZB przez lata nie zostało zrobione NIC poza obietnicami. Tramwaj wzdłuż Modlińskiej zaplanowali, zrobili pod to infrastrukture i co?? Miał być na 2010, to jest krótki odcinek, tez sie nie dało? Piewcy sukcesu, Roszak, Gajewska i inni, władze poprzednie i obecne coście robili przez ten czas? Inne dzielnice mogły mieć inwestycje, czemu Białołęka nie?? |
# 2012 28.09.2016 11:17 |
|
HAHAHAHHHAHAHAAAA!!!!!!!!!! 2012 lubie to!
|
# Lewandów 28.09.2016 11:41 |
|
za dwa lata wybory, już czas na obietnice :)
|
# wawa 28.09.2016 13:15 |
|
Kiedy budowa Głębockiej i obiecanej Siecznej. Nie będę wspominał, kto nam obiecywał...
|
# obietnice 28.09.2016 13:42 |
|
Wspomnij. Niech ludzie wiedzą że to kłamca i nie warto na niego głosować
|
# Yolo 28.09.2016 15:37 |
|
No i to jest artykuł i temat dla weisera, czekam na opinię.
|
# weiser 28.09.2016 16:08 |
|
Yolo, masz jakąś nerwicę natręctw? To się leczy.
|
# Lewandów 28.09.2016 17:27 |
|
Z obecnie przekazywanych informacji remont Głębockiej rozpocznie się wiosną 2017 r. i ma potrwać 12 miesięcy. Co do Siecznej to projekt ulicy powinien powstać do końca roku, a pierwsze prace już w 2017 r.
Głębocką obiecał na 2016 r. Waldemar Roszak (ma już min. dwa lata opóźnienia), a Sieczną mieszkańcy sami wydarli "koalicjantom". Trzeba też dodać, ze ul. Kartograficzna nie powstanie w całości. Własnie zdjęto środki z tego tytułu inwestycyjnego, bo pozyskanie gruntów przerosło obecny zarzad dzielnicy. Wyznaczenie przejść dla pieszych i pasów rozdzielajacych ruch tez zbyt trudne dla tej ekipy. #obietnice napisał(a) 28.09.2016 13:42 Wspomnij. Niech ludzie wiedzą że to kłamca i nie warto na niego głosować |
# Strumykowa 28.09.2016 17:31 |
|
#weiser napisał(a) 28.09.2016 16:08 Yolo, masz jakąś nerwicę natręctw? To się leczy. #weiser napisał(a) 28.09.2016 16:08 A skąd to weiser wiesz? Pytanie retoryczne :)Yolo, masz jakąś nerwicę natręctw? To się leczy. |
# zombiak45 29.09.2016 10:34 |
|
Szybki tramwaj metro..obiecanki cacanki a głupiemu radość że jeszcze 20lat a może coś się wreszcie zmieni. Czuję że niedługo nowa mapka p. Roszaka jak to "już niedługo będzie wpaniale" tylko zagłosujcie na nas.
|
Taltos2 29.09.2016 11:13 |
|
Tyle że p. Roszak - tak samo zresztą jak każdy radny dzielnicowy - to sobie może obiecywać - tor Formuły 1 czy kosmodrom. Radny dzielnicowy nawet chodnika nie jest władny zrobić, to już więcej mogą mieszkańcy poprzez budżet partycypacyjny - patrz Budowa chodnika Zdziarska (Olesin - Kroczewska).
Tu po raz pierwszy padły deklaracje na szczeblu wiceprezydenta miasta - o konieczności SZYBKIEJ budowy tramwaju na ZB. Do tej pory były to tylko wieloletnie plany Tramwajów warszawskich, więc szansa się pojawiła. Bo o takich inwestycjach DECYDUJĄ politycy, a nie urzędnicy. Oczywiście, zobaczymy po raz pierwszy za tydzień, najpierw w planach inwestycyjnych, a potem czy faktycznie w WPF pojawi się kwestia linii na ZB. To oczywiście początek, ale pierwszy realny ślad w OFICJALNYCH dokumentach miasta. |
# JWRoszakszyn 29.09.2016 11:25 |
|
Taltos, to może powiesz dlaczego Roszak obiecuje gruszki na wierzbie skoro dobrze wie że nie leża w jego kompetencjach. Cynizm? Wyrachowanie? Hipokryzja? Czy zwykły pęd do koryta i diety? Warto policzyć ile "radny" Roszak kosztował już podatnika, a efekty jego "pracy" są żadne. Ciekawe ile wyjdzie w przeliczeniu na jedną mapkę? A i byłbym zapomniał. Przecież on jest w urzędzie głównie p oto żeby pilnować interesów JW Construction prawda?
|
# miki3 29.09.2016 11:30 |
|
Już za 5, 4, 3, 2, .... pojawią się na forum radny Roszak i radna Borowska i zaczną chwalić się, że "załatwili" tramwaj.
Borowska nie zrobili literalnie nic, a Roszak od lat rysuje mapy i mówi, że trzeba zrobić tramwaj, który do wczoraj był w mglistych planach na po 2030 roku. Cała zasługa to działalność Kamila Hajduka i jego akcji Metro dla Białołęki, jego petycji i tysięcy podpisów. On zrobił dym, on rozruszał temat. Z powodu jego hałasu, Kaznowska mówi dziś o tym tramwaju na ZB. |
# Lewandów 29.09.2016 12:51 |
|
i warto tez wspomnieć sesję z 04-07-2016 r. z godz. 17.30 zwołaną na wniosekhttps://bip.warszawa.pl/NR/rdonlyres/00123268/yulfmvxvhcwvacrkkaejzzixflatunos/wniosekozwo%C5%82aniesesjiporz%C4%85dekobrad.pdf w sprawie komunikacji na Zielonej Białołęce.
https://bip.warszawa.pl/NR/exeres/8520F216-D2EB-42F4-91BA-DB0D63EE60DD,frameless.htm i co zrobiła koalicja? zwołała własną sesję na godz. 16.00 by przedstawić stanowisko radnych niezależnych jako swoje z resztą nie pierwszy już raz. Każdy pamięta tą farsę i hipokryzję PO. Mam dość tej ich polityki. Nigdy więcej tych ludzi w samorządzie. |
# Gonić nierobów 29.09.2016 13:17 |
|
Taltos gada jak Roszak, niedobrze się robi. Szansa, obietnica, plany, przez lata się nic nie robiło to teraz sie powtarza jak mantre. Tylko ludzie nie sa naiwni, mieszkaja tam 5, 10 czy wiecej lat i widzą że NIC się nie zmieniło wiec kogo chcesz nabrać na kolejne medialne bzdety? Wpiszcie do WPF, pozyskajcie grunty, zróbcie projekt to pogadamy. Na razie nie ma NIC. Równie dobrze wice Kaznowska może obiecać lotnisko. Ten sam poziom abstrakcji
|
# Kuba 29.09.2016 13:29 |
|
No właśnie wyjąłeś mi to z ust :)
#miki3 napisał(a) 29.09.2016 11:30 Już za 5, 4, 3, 2, .... pojawią się na forum radny Roszak i radna Borowska i zaczną chwalić się, że "załatwili" tramwaj. Borowska nie zrobili literalnie nic, a Roszak od lat rysuje mapy i mówi, że trzeba zrobić tramwaj, który do wczoraj był w mglistych planach na po 2030 roku. Cała zasługa to działalność Kamila Hajduka i jego akcji Metro dla Białołęki, jego petycji i tysięcy podpisów. On zrobił dym, on rozruszał temat. Z powodu jego hałasu, Kaznowska mówi dziś o tym tramwaju na ZB. |
# z ZB 29.09.2016 13:40 |
|
Prawda jest taka że nic sie nie zmieniło od strony decyzyjnej. Wypowiedź w mediach nic nie znaczy. Muszą iść za tym decyzje.
Ale fakt jest taki że dzięki Kamilowi problem został zauważony. To tylko pokazuje jak nieudolnych mamy prawie wszystkich radnych i władze. Mają narzędzia i obowiązek nas reprezentować i walczyć o środki na inwestycje a łaskawie robią cokolwiek jak już mieszkańcy odwalą za nich robotę |
# Kuba 29.09.2016 13:58 |
|
To może ich odwołamy? Po co mamy płacić takim nieudacznikom, a raczej czyt. nierobom...
#z ZB napisał(a) 29.09.2016 13:40 Prawda jest taka że nic sie nie zmieniło od strony decyzyjnej. Wypowiedź w mediach nic nie znaczy. Muszą iść za tym decyzje. Ale fakt jest taki że dzięki Kamilowi problem został zauważony. To tylko pokazuje jak nieudolnych mamy prawie wszystkich radnych i władze. Mają narzędzia i obowiązek nas reprezentować i walczyć o środki na inwestycje a łaskawie robią cokolwiek jak już mieszkańcy odwalą za nich robotę |
Taltos2 29.09.2016 14:51 |
|
do gonić:
widzę, ze z czytaniem ze zrozumieniem są problemy. Spróbuje więc ostatni raz: Po raz pierwszy publicznie WYSOKI rangą urzędnik Ratusza z Bankowego - taki, od którego faktycznie coś zależy - zadeklarował szybkie rozpoczęcie prac nad tramwajem na ZB. Dlatego to może być przełom. i chwała p. Hajdukowi za akcję, bo na pewno pomogła. NIGDZIE nie napisałem, ze podjęto już jakieś decyzje, tylko, ze pierwszym sprawdzianem prawdomówności nowej pani wiceprezydent będzie przyszłotygodniowe ogłoszenie zmian w inwestycjach, a później ich umieszczenie w WPF. CO OCZYWIŚCIE jeszcze niczego nie gwarantuje, ale jest pierwszym krokiem do faktycznych działań. Wróżem Maciejem nie jestem, nie wiem, czy i kiedy, ale pojawił się promyk nadziei (bo jeśli ten tramwaj zaczną budować, to pewnie z TOG w jakiejś postaci) - patrz tramwaj na Tarchomin. TERAZ to Zarząd Dzielnicy, i radni, i my mieszkańcy ZB musimy przypominać p. Kaznowskiej o publicznie złożonych deklaracjach. Czyli działać, a nie tylko wylewać swoje żale na forum. PS. Gocław jest dużo starszy i sporo większy niż ZB, a do tej pory nie ma ani metra, ani tramwajów... PS2: Przyspieszenie metra na Chrzanów tez budzi kontrowersje, zresztą czy nie brzmi to znajomo: "metro na pola kapusty" i "dla słoików"? Tylko, że laicy zapominaja o jednym, deweloperzy są w stanie w 5 lat wybudować na tych polach kilkudziesieciotysięczną dzielnicę mieszkaniową. I co wtedy? |
# realista 30.09.2016 18:23 |
|
Taltos Tobie ktoś płaci za to czy tak z własnej inicjatywy?
Dobrze wiesz że to że ktoś coś powiedział nie ma ŻADNEJ mocy. Ile już było obietnic dla Białołęki? HGW: Marywilska, Płochocińska, tramwaj na Modlińskiej i kupa innych inwestycji, nic z tego nie zostało zrobione przez 10 lat To czym sie podniecać? Nie ma ŻADNYCH konkretów w sprawie TOG i tramwaju, wiec chyba wiesz co to znaczy. Długie, długie lata przygotowań i dopiero potem MOŻE budowa tramwaju czy TOG Wiec kogo chcesz bajerować? Ludzie przestali dawno wierzyć w obietnice Takie bajeczki można sobie wsadzić w... buty Metro na Chrzanów "budzi kontrowersje", otóż nie. To jest przykład jak bardzo pl. Bankowy ma w ... Białołękę. Metro na Bemowo się buduje tylko dlatego że Wojciechowicz to załatwił. Ciekawe że gośc mieszka na Białołęce a załatwił metro na Bemowo, prawda? Są 2 możliwości: uważa swoich sąsiadów za ludzi nie wartych niczego lub z tamtego wariantu dostał od kogoś dolę. Jedno z dwojga, a może obie opcje? Tramwaj na Gocław, no nie żartuj. Są opracowane koncepcje i konkrety, wszystko jest lata świetlne przed nami. Jak powstanie tramwaj na Gocław to tramwaj na ZB będzie MOŻE we wczesnym stadium projektowym Wystarczy już bajeczek.. |
# gosc 30.09.2016 19:07 |
|
a co zarząd dzielnicy/miasto zrobiło w sprawie zabiegania o:
- Trasę Olszynki Grochowskiej - Nowo-Kowalskiego - Trasę Mostu Północnego - Inowłodzką ??? a co w sprawie tramwaju/metra na ZB? zrobiło, bo opowiadać jak to przedmówca powiedział bajeczki każdy moze opowiadać |
Taltos2 30.09.2016 21:23 |
|
Polska język - trudna język. Po raz pierwszy tak wysoki rangą i decyzyjny urzędnik i polityk z Bankowego publicznie oznajmił, że potrzebny jest pilnie tramwaj na ZB. Nie radny-bezradny, nie zarząd organu pomocniczego i nie mającego własnych pieniędzy czyli zarząd dzielnicy, tylko wiceprezydent miasta odpowiedzialny za inwestycje i komunikację publiczną. Jak kiedyś Wojciechowicz powiedział, ze metra na ZB nie będzie, to go nie ma... Czyli słowo czasem ma wartość. NIGDZIE NIE napisałem, że tramwaj na pewno powstanie, tylko, że pojawiła się szansa - ale pewności brak.
A metro na Chrzanów buduje się tylko z jednego powodu - STP Mory. Zresztą, planowana od POCZĄTKU dla ostatecznie wybranego przebiegu II linii metra, nie jest to pomysł ad'hoc. PS. Pierwsze bloki Gocław-Lotnisko zaczęły powstawać w 1977 roku, prawie 40 lat, a dalej nie mają tramwaju. Pierwsze Derby to 2003 rok, doprawdy, są lata świetlne przed nami w infrastrukturze tramwajowej.... Koniec tematu |
# realista 01.10.2016 15:53 |
|
Taltos, myślisz że jak będziesz to powtarzał to nabierze wiekszej mocy? Nie nabierze. Z resztą manipulujesz, bo Kaznowska powiedziała dokładnie że:
Problem komunikacyjny dotyczy szczególnie Zielonej Białołęki. Na północy powstało wiele osiedli dużo osiedli przy wąskich, mało rozwiniętych trasach komunikacyjnych. Był pomysł na metro, mieszkańcy chcieli, żeby we wschodniej części kierowało się ulicą Głębocką na północ, ale analizy ruchu pokazały, że nie jest to możliwe. Dlatego w trybie pilnym trzeba przystąpić do prac nad rozwojem tras tramwajowych. Jeszcze w tym roku uruchamiamy analizę możliwości od strony Targówka albo Annopolu. Przygotujemy bardzo konkretne propozycje, które przedyskutujemy z mieszkańcami A jak wyglądają takie zapowiedzi w praktyce doskonale widać przy tramwaju wzdłuż Modlińskiej. Były prace: projektowe, koncepcje, plany, dostosowano nawet infrastrukturę... i nie ma tramwaju. Choć miał być w 2010. HGW obiecała. No i co? Przypominam co ciekawsze obietnice HGW z 2006 które obchodzą właśnie jubileusz NIE ZREALIZOWANIA Poprawa stanu infrastruktury drogowej na Płudach. Budowa dróg prostopadłych, scalających wschodnią i zachodnią część dzielnicy (Tarchomin i "Zieloną Białołękę") oraz północną część Tarchomina z jego pozostałą częścią. Modernizacja ul. Marywilskiej Rozbudowa sieci połączeń autobusowych "Zielonej Białołęki" z Tarchominem oraz Północnej części Tarchomina (Dąbrówka Wiślana, Winnica) z pozostałą częścią dzielnicy i centrum Warszawy. Wyznaczenie obszaru ścisłego centrum dzielnicy (np. rejon ul. Obrazkowa-Światowida - Modlińska - Myśliborska) i działania na rzecz integracji obu części dzielnicy położonych po obu stronach ul. Modlińskiej. Zagospodarowanie Portu Żerańskiego i wybrzeży Kanału Żerańskiego. Rewitalizacja terenów poprzemysłowych przy ulicach Płochocińskiej, Marywilskiej, Świderskiej i Porcie Żerań. Niedopuszczenie do powstania na terenie dzielnicy dużych zakładów przemysłowych emitujących poważne ilości zanieczyszczeń. Do tego niedokończony tramwaj do Winnicy, niedokończona TMP, długo wymieniać.. |
# Lew II 03.10.2016 09:04 |
|
20 października sesja budżetowa Rady Warszawa, a wcześniej 11 października Komisja Infrastruktury i Inwestycji - zobaczymy co Ci Państwo wprowadzą do WPF. W końcu zapowiadają niespełna 100 NOWYCH inwestycji, w tym utwardzenie dróg gruntowych na Białołęce, Wilanowie i Wawrze.
Wyścig na obietnice wyborcze się rozpoczął. |
# miki3 03.10.2016 16:08 |
|
#miki3 napisał(a) 29.09.2016 11:30 a nie mówiłem?Już za 5, 4, 3, 2, .... pojawią się na forum radny Roszak i radna Borowska i zaczną chwalić się, że "załatwili" tramwaj. Borowska nie zrobili literalnie nic, a Roszak od lat rysuje mapy i mówi, że trzeba zrobić tramwaj, który do wczoraj był w mglistych planach na po 2030 roku. Cała zasługa to działalność Kamila Hajduka i jego akcji Metro dla Białołęki, jego petycji i tysięcy podpisów. On zrobił dym, on rozruszał temat. Z powodu jego hałasu, Kaznowska mówi dziś o tym tramwaju na ZB. W 2006 roku zaproponowałem przedłużenie planowanej linii tramwajowej wzdłuż ul. Św. Wincentego i Głębockiej na Bródnie i skierowanie jej do nas. Spójrzmy na mapkę. http://tustolica.pl/tramwaj -na-zielona bialoleke-zamiast -mostu-krasinskiego_74028 Roszak, człowieku, miej ty trochę honoru i zniknij!!! |
LINKI SPONSOROWANE