REKLAMA

Forum › Bemowo

REKLAMA

# C330

16.12.2019 11:10

Kiedyś 112 miało być wydłużone do Ursusa , teraz ma być tak skrócone że nawet na to 271 nie będzie się gdzie przesiąść.
To może chociaż 271 przedłużyć do Ursusa ?
Albo 194 do metra ?

# tomeck

16.12.2019 12:41

Po grzyb ruszać to co jest dobre i funkcjonuje? Komuś z urzędasów wyraźnie linia 112 przeszkadza. Owszem, łapie opóźnienia, ale dla większości linii w Warszawie rozkład jazdy to tylko wytyczne, bo realnie tylko z pętli można ruszyć o czasie ;)
Zawsze lepiej mięć jedną dłuższą trasę niż jechać z przesiadkami.

# kaks

16.12.2019 16:25

nie dotyczy tej linii 112 tylko uwagi dotyczącej zarządzanie transportem w Warszawie
Moje obserwacje,
ktokolwiek był w cywilizowanych w miastach Europy i zwrócił uwagę na to ile osób oczekuje na komunikację miejską naziemną , to może się odnieść do widoku tłumów czekających na autobusy na przystankach w Warszawie.
Biorę również poprawkę na miasta czy jego rejony gdzie nie funkcjonuje metro.
Proszę porównać.
złe przebiegi tras, zła częstotliwość, złe dostosowanie do godzin szczytu, brak interwencyjnych rezerw, a jak się metro wyłączy co zdarza się często to co wtedy mamy. Nic nie zostaje tylko marsz do przodu.
Podam przykład zarządzania. popularna sieć handlowa (nie Biedronka) -jedna kasa ok 10 osób trzeba poczekać z 10 min co najmniej, aby z końca kolejki dotrzeć do kasy. Ja też czekam.
po 5 minutach nagle zza kas wychodzi pani z notatnikiem i zwraca się do kasjera (jedynego o przywołanie kierownika).
Kierownik pojawia się - okazuje się, że to jest kontrolerka, która ruga kierownika za brak przestrzeganych standardów czasu oczekiwania i liczby osób w kolejce. Kierownik dostał po uszach bo nie spełniał nadzoru w tym momencie nad podległa mu placówką.
Dodam, że żaden z klientów sklepu w międzyczasie nie żądał otwarcia dodatkowej (drugiej kasy). Kierownik i tak by nie zareagował.
Czy podobnie działa ZTM?.
Na koniec - jako pasażerowie nie możemy się domagać zwrotów czy odszkodowań za nieprawidłowe funkcjonowanie transportu ZTM i pewnie nie zmienimy tego faktu.
Zatem nie mamy bata na istniejący system, zagryzamy zęby i zaciskamy pięści.

REKLAMA

# Mia

16.12.2019 18:10

Przeciez i tak zlapie opoznienie w korku na torunskiej nie ma reguły

# Kuba 9900

16.12.2019 22:52

Niech wycofaja z CH Marki i od metra Trocka jeździ zgarnie pasażerów z Targówka i nie będzie opóźnienia na samym starcie. Przecież S8 I Głębocka to jakaś porażka dla tej linii

# linuks

17.12.2019 16:51

Propozycja jechania 190 pokazuje brak wizji komunikacji. Nie brakuje na Bemowie linii do centrum. Jasne możemy mówić, że fajne było 506, ale to se ne vrati. Będzie metro i trzeba z tym żyć. 105 i 190 wystarczą. Pytanie o linii obwodowe, które połączą w wygodny sposób Bielany- Bemowo- Ursus i dalej

REKLAMA

# ZTMToKpina

21.12.2019 11:23

Najlepiej niech wszystkie autobusy i tramwaje wytną na Bemowie bo będzie tu metro. A może tak wyciąć dotychczasowych urzędników ZTM i zatrudnić normalnych?

# Sabotaż czy idiotyzm?

22.12.2019 17:00

Również nie kryję swojego poirytowania działaniami ztm, ale akurat 190 jadące do Wileńskiego i na Targówek podobnie jak 109 dublujące metro na całym przebiegu powinny zostać zlikwidowane. Ponieważ metro skrupulatnie ominie Jelonki, te ostatnie potrzebują prostej linii kursującej po trasie dawnego 506 do Metra Świętokrzyska i Centrum (powrót Alejami i Emilii Plater). Dobrze byłoby podciągnąć 127 z Włoch Nowolazurową na Stare Bemowo kasując docelowo gniota 154 na Woli i Bemowie. 112 bezdyskusyjnie powinno zostać, najlepiej wydłużone do Ursusa-Niedźwiadka przez Nowolazurową i Traktorzystów. Argumentacja ztm w sprawie skrócenia linii jest skrajną niedorzecznością podobnie jak propozycja skierowania trasy do pętli Chomiczówka. Z Bródna na Chomiczówkę kursuje niemalże identyczną trasą linia 114 ciesząca się jednak mniejszym zainteresowaniem pasażerów niż 112. Frekwencję w tej ostatniej zapewniają pasażerowie w relacjach do i z Jelonek. Zatem i propozycja skrócenia na Bemowo wydaje się od czasy. Prawdziwą aberracją intelektualną ze strony ztm jest lansowana potrzeba skrócenia linii o południowy odcinek, bo... na północnym łapie opóźnienia. Logicznym byłoby wycofanie autobusu z CH Marki, lub skrócenie linii do Bródna wraz ze wzrostem częstotliwości. Przypuszczam że prawdziwym powodem walki ze 112 jest słabe zainteresowanie radosną twórczością ztm w obszarze Bemowo - Jelonki, czyli m.in. linią 220.

# Lubos

26.12.2019 22:24

Sprawa długości tras autobusów jest bardzo złożona. Autobus 180 którym jeżdżę codzienne ma bardzo długą trasę z Wilanowa na Chomiczówkę. Jedyny jaki jedzie ul. Powązkowską od Okopowej. Wszelkie utrudnienia, które są bardzo często w Śródmieściu (marsze, wiece, maratony, protesty, wyścigi i t. p.) powodują, że zawsze są spóźnione, nie zawsze przyjeżdża następny, czasami czeka się ponad godzinę i dłużej. Jest to bardzo uciążliwe. Konieczny jest autobus od pętli Esperanto na Chomiczówkę, lub do pętli nowe Bemowo i to nie tylko w godzinach szczytu, ale cały czas.

REKLAMA

# Do Lubosa

31.12.2019 18:54

To proszę sobie wnioskować o likwidację 180, a od 112 się odczepić.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

Najnowsze informacje na TuBemowo

REKLAMA

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

City Break
City Break

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy