Forum › Bemowo
# C330 16.12.2019 11:10 |
|
Kiedyś 112 miało być wydłużone do Ursusa , teraz ma być tak skrócone że nawet na to 271 nie będzie się gdzie przesiąść.
To może chociaż 271 przedłużyć do Ursusa ? Albo 194 do metra ? |
# tomeck 16.12.2019 12:41 |
|
Po grzyb ruszać to co jest dobre i funkcjonuje? Komuś z urzędasów wyraźnie linia 112 przeszkadza. Owszem, łapie opóźnienia, ale dla większości linii w Warszawie rozkład jazdy to tylko wytyczne, bo realnie tylko z pętli można ruszyć o czasie ;)
Zawsze lepiej mięć jedną dłuższą trasę niż jechać z przesiadkami. |
# kaks 16.12.2019 16:25 |
|
nie dotyczy tej linii 112 tylko uwagi dotyczącej zarządzanie transportem w Warszawie
Moje obserwacje, ktokolwiek był w cywilizowanych w miastach Europy i zwrócił uwagę na to ile osób oczekuje na komunikację miejską naziemną , to może się odnieść do widoku tłumów czekających na autobusy na przystankach w Warszawie. Biorę również poprawkę na miasta czy jego rejony gdzie nie funkcjonuje metro. Proszę porównać. złe przebiegi tras, zła częstotliwość, złe dostosowanie do godzin szczytu, brak interwencyjnych rezerw, a jak się metro wyłączy co zdarza się często to co wtedy mamy. Nic nie zostaje tylko marsz do przodu. Podam przykład zarządzania. popularna sieć handlowa (nie Biedronka) -jedna kasa ok 10 osób trzeba poczekać z 10 min co najmniej, aby z końca kolejki dotrzeć do kasy. Ja też czekam. po 5 minutach nagle zza kas wychodzi pani z notatnikiem i zwraca się do kasjera (jedynego o przywołanie kierownika). Kierownik pojawia się - okazuje się, że to jest kontrolerka, która ruga kierownika za brak przestrzeganych standardów czasu oczekiwania i liczby osób w kolejce. Kierownik dostał po uszach bo nie spełniał nadzoru w tym momencie nad podległa mu placówką. Dodam, że żaden z klientów sklepu w międzyczasie nie żądał otwarcia dodatkowej (drugiej kasy). Kierownik i tak by nie zareagował. Czy podobnie działa ZTM?. Na koniec - jako pasażerowie nie możemy się domagać zwrotów czy odszkodowań za nieprawidłowe funkcjonowanie transportu ZTM i pewnie nie zmienimy tego faktu. Zatem nie mamy bata na istniejący system, zagryzamy zęby i zaciskamy pięści. |
# Mia 16.12.2019 18:10 |
|
Przeciez i tak zlapie opoznienie w korku na torunskiej nie ma reguły
|
# Kuba 9900 16.12.2019 22:52 |
|
Niech wycofaja z CH Marki i od metra Trocka jeździ zgarnie pasażerów z Targówka i nie będzie opóźnienia na samym starcie. Przecież S8 I Głębocka to jakaś porażka dla tej linii
|
# linuks 17.12.2019 16:51 |
|
Propozycja jechania 190 pokazuje brak wizji komunikacji. Nie brakuje na Bemowie linii do centrum. Jasne możemy mówić, że fajne było 506, ale to se ne vrati. Będzie metro i trzeba z tym żyć. 105 i 190 wystarczą. Pytanie o linii obwodowe, które połączą w wygodny sposób Bielany- Bemowo- Ursus i dalej
|
# ZTMToKpina 21.12.2019 11:23 |
|
Najlepiej niech wszystkie autobusy i tramwaje wytną na Bemowie bo będzie tu metro. A może tak wyciąć dotychczasowych urzędników ZTM i zatrudnić normalnych?
|
# Sabotaż czy idiotyzm? 22.12.2019 17:00 |
|
Również nie kryję swojego poirytowania działaniami ztm, ale akurat 190 jadące do Wileńskiego i na Targówek podobnie jak 109 dublujące metro na całym przebiegu powinny zostać zlikwidowane. Ponieważ metro skrupulatnie ominie Jelonki, te ostatnie potrzebują prostej linii kursującej po trasie dawnego 506 do Metra Świętokrzyska i Centrum (powrót Alejami i Emilii Plater). Dobrze byłoby podciągnąć 127 z Włoch Nowolazurową na Stare Bemowo kasując docelowo gniota 154 na Woli i Bemowie. 112 bezdyskusyjnie powinno zostać, najlepiej wydłużone do Ursusa-Niedźwiadka przez Nowolazurową i Traktorzystów. Argumentacja ztm w sprawie skrócenia linii jest skrajną niedorzecznością podobnie jak propozycja skierowania trasy do pętli Chomiczówka. Z Bródna na Chomiczówkę kursuje niemalże identyczną trasą linia 114 ciesząca się jednak mniejszym zainteresowaniem pasażerów niż 112. Frekwencję w tej ostatniej zapewniają pasażerowie w relacjach do i z Jelonek. Zatem i propozycja skrócenia na Bemowo wydaje się od czasy. Prawdziwą aberracją intelektualną ze strony ztm jest lansowana potrzeba skrócenia linii o południowy odcinek, bo... na północnym łapie opóźnienia. Logicznym byłoby wycofanie autobusu z CH Marki, lub skrócenie linii do Bródna wraz ze wzrostem częstotliwości. Przypuszczam że prawdziwym powodem walki ze 112 jest słabe zainteresowanie radosną twórczością ztm w obszarze Bemowo - Jelonki, czyli m.in. linią 220.
|
# Lubos 26.12.2019 22:24 |
|
Sprawa długości tras autobusów jest bardzo złożona. Autobus 180 którym jeżdżę codzienne ma bardzo długą trasę z Wilanowa na Chomiczówkę. Jedyny jaki jedzie ul. Powązkowską od Okopowej. Wszelkie utrudnienia, które są bardzo często w Śródmieściu (marsze, wiece, maratony, protesty, wyścigi i t. p.) powodują, że zawsze są spóźnione, nie zawsze przyjeżdża następny, czasami czeka się ponad godzinę i dłużej. Jest to bardzo uciążliwe. Konieczny jest autobus od pętli Esperanto na Chomiczówkę, lub do pętli nowe Bemowo i to nie tylko w godzinach szczytu, ale cały czas.
|
# Do Lubosa 31.12.2019 18:54 |
|
To proszę sobie wnioskować o likwidację 180, a od 112 się odczepić.
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBemowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.