REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# qvertz

30.11.2018 20:08

Miały jedną zasadniczą wadę. Wysokie wejście, co dyskryminowało część pasażerów. Poza tym wiele zalet, z których najważniejszą była ergonomia w środku, czyli takie rozstawienie foteli, że można było się w takim autobusie be problemów poruszać nawet, kiedy był duży tłok. Nie miały klimatyzacji i wszechobecnej elektroniki użytkowej, ale można było otworzyć latem okna i powietrze było w porządku. Dzisiejsze autobusy przegrywają z ikarusami ze względu na ciasnotę wnętrz i złe rozplanowanie ustawień foteli, co skutkuje tłokiem przy drzwiach (łatwo sprawdzić). Praktycznie nie można stanąć w dwie osoby naprzeciw siebie, bo z obu stron są po dwa fotele (pomysł może i dobry na trasach podmiejskich, ale nie w mieście) i dlatego każdy chce być jak najbliżej drzwi. I słusznie, skoro wnętrze jest ciasne. Ikarusy to już historia, ale dzisiejsze autobusy nie zbyt dobre, jeśli nie powiedzieć dosadniej.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe