REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# qvertz

30.11.2018 20:08

Miały jedną zasadniczą wadę. Wysokie wejście, co dyskryminowało część pasażerów. Poza tym wiele zalet, z których najważniejszą była ergonomia w środku, czyli takie rozstawienie foteli, że można było się w takim autobusie be problemów poruszać nawet, kiedy był duży tłok. Nie miały klimatyzacji i wszechobecnej elektroniki użytkowej, ale można było otworzyć latem okna i powietrze było w porządku. Dzisiejsze autobusy przegrywają z ikarusami ze względu na ciasnotę wnętrz i złe rozplanowanie ustawień foteli, co skutkuje tłokiem przy drzwiach (łatwo sprawdzić). Praktycznie nie można stanąć w dwie osoby naprzeciw siebie, bo z obu stron są po dwa fotele (pomysł może i dobry na trasach podmiejskich, ale nie w mieście) i dlatego każdy chce być jak najbliżej drzwi. I słusznie, skoro wnętrze jest ciasne. Ikarusy to już historia, ale dzisiejsze autobusy nie zbyt dobre, jeśli nie powiedzieć dosadniej.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA