Forum › Wawer
# nokorkom 17.11.2013 21:28 |
|
Nikt nie reaguje w sprawie tego, co ma być w sprawie dojazdu z zachodniej części powiatu otwockiego do Warszawy? Nie chcę, żeby były tam korki. W BDiK w październiku 2013 r. sporo słyszałem o tym, że nie ma pieniędzy na budowę dwujezdniowej DW 801 na południe od ul. Czarnuszki. Na tej ulicy zapewne będzie sygnalizacja świetlna, na południe od niej jest miejsce. Boję się, że tam będą korki po wybudowaniu S2. Ma tam zostać jednojezdniówka! W zachodniej części Falenicy (obszaru MSI) powstaje dużo osiedli. DW 801 tam przebiega blisko płotów. Droga jest wąska, nawet nie ma porządnych zatok autobusowych. Brakuje lewoskrętów (nawet). Według pomiaru ADR-ZDM z jesieni 2009 r. na wylocie z Warszawy w ciągu Wału Miedzeszyńskiego przejeżdżało ponad 24 tys. pojazdów na dobę, korki przed rondem rano są częste.
|
# SEKATOR 18.11.2013 18:43 |
|
Oby POW nigdy tędy nie przebiegła, oby nigdy nie powstała w takim kształcie. Nie potrzeba niszczyć pięknego lasu Mazowieckiego Parku Krajobrazowego.
|
# kowal 11.11.2014 21:11 |
|
Proponuję protest przeciwko budowie wiaduktu na Izbickiej koło cmentarza!!!
Przebieg POW można zobaczyć http://www.siskom.waw.pl/s2.htm POW ma być zbudowana na estakadzie w okolicach Mazowieckiego Parku Krajobrazowego . Zamiast budować wiadukt koło cmentarza na Izbickiej wystarczy przedłużyć estakadę. Należy "Początek estakady" przesunąć przed cmentarz. Zalety: pozostawienie układu drogowego wokół cmentarza jak dotychczas. Brak konieczności pokonywania wzniesienia przez osoby chcące dojść lub dojechać rowerem do cmentarza. Zmuszonych do tego będzie większość mieszkańców Radości, z których wielu jest w podeszłym wieku. Możliwość wykorzystania przestrzeni pod estakadą jako parkingu dla mieszkańców uczestniczących w obchodach Wszystkich Świętych oraz uroczystościach pogrzebowych. Większa płynność ruchu w czasie uroczystości - obecna koncepcja grozi znacznym spowolnieniem ruchu. Możliwość pozostawienia przystanku autobusowego w tym samym miejscu. Brak konieczności budowy zjazdów za cmentarzem oraz dodatkowego wykupu gruntów pod budowę dróg dojazdowych do wiaduktu. Złagodzenie skutków "odcięcia" wschodniej części Radości - pozostaną niezmienione istniejące ścieżki piesze w okolicy cmentarza. Generalny Dyrektor DKiA Tomasz Kwieciński - Zastępca ds. Inwestycji ul. Mińska 25 03-808 Warszawa |
# railman 11.11.2014 23:27 |
|
Problem podniesiony trochę późno. Nie możemy projektować obwodnicy pod kontem korków 1 listopada!!!! Jestem jak najbardziej za, jednak tereny o okolicy cmentarza znacznie utrudnią posadowienie palowania pod estakadę. Został by jeszcze tunel pod obwodnicą, ale z braku rzędnych i przekrojów - czysto teoretycznie rozważam...
|
# obywatel 28.12.2014 19:54 |
|
Obwodnica ma być budowana w technologi nawierzchni betonowej. Duży hałas zamieni życie okolicznych mieszkańców w koszmar. Tyle dla zwolenników tej inwestycji. Ceny domów drastycznie spadną . W okolicach tej trasy nie da się normalnie mieszkać . Ursus już to przerabia choć tam jest cichszy asfalt. Estakada to jeszcze większy obszar hałasu.
|
LINKI SPONSOROWANE
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Znajdź swoje wakacje
Najnowsze informacje na TuWawer
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.