to skandaliczna decyzja. Ciekawe w jaki sposób ją podjęto i kto dzięki niej został milionerem...
to miejsce z tak znakomitym dojazdem winno służyć wszystkim mieszkańcom, winno być przestrzenią publiczną, zabudowaną nie biurowcami i galeriami handlowymi, ale np. salą koncertową, centrum kultury w otoczeniu zieleni.
Wola

41/1691 




07.10.2016 19:05
#ratio
08.10.2016 13:46
#Przem
Centrum kultury, do których opłacają mieszkańcy Warszawy to ja dziękuję...
24.02.2017 19:16
#radoska
A jaki plan ma miasto na likwidację korków ? Po wybudowaniu kolejnych biurowców na grzybowskiej i towarowej nie tylko nie można wyjechać rano z domu ale i popołudniu do niego wrócić.
31.08.2019 09:36
#qvertz
Taka inwestycja nie ma sensu w dzielnicy przeznaczonej pod biznes. Na miejscu tego kloca powinny być strzeliste wysokościowce, plus oczywiście te dwie słynne wieże na Srebrnej. Dojazd w ten niewątpliwie ciekawy handlowo rejon Warszawy powinna zapewniać szybka linia metra biegnąca od Okęcia wzdłuż Towarowej i dalej Okopową w kierunku Żoliborza lub Chomiczówki. Okolice Towarowej rozwijające się jako warszawska odmiana paryskiej La Defense mają sens. Ale nie bez budowy tam linii metra. Nic się nie dzieje - a zaraz wrzesień 2019 roku.
18.07.2020 08:35
#qvertz
Lato 2020 - obok już stoją piękne, wysokie biurowce. A na projektowanym pod zabudowę terenie dalej baraki. Ziemia w tej okolicy jest zbyt droga, by pozwolić sobie na wybudowanie kolejnej, nikomu niepotrzebnej galerii handlowej, która w tak wielkim kwadracie miałaby zaledwie kilka pięter. Tu jest potencjał na las biznesowych wieżowców. Bo chyba już jest jasne, że większość mieszkańców Warszawy nie chce więcej wysokich budynków w okolicach Pl. Defilad. Tam ma być salon. A miejsce dla biznesu - przy Towarowej. Oczywiście bez budowy obwodowej linii metra M3 lub M4 wzdłuż tej ulicy oraz Okopowej, rozwój warszawskiej La Défense nie będzie w pełni możliwy.
22.03.2021 15:16
#wykolejnica wąskotorowa
#radoska napisał(a) 24.02.2017 19:16
A jaki plan ma miasto na likwidację korków ? Po wybudowaniu kolejnych biurowców na grzybowskiej i towarowej nie tylko nie można wyjechać rano z domu ale i popołudniu do niego wrócić.
Dojazd koleją na Dworzec Główny.
A jaki plan ma miasto na likwidację korków ? Po wybudowaniu kolejnych biurowców na grzybowskiej i towarowej nie tylko nie można wyjechać rano z domu ale i popołudniu do niego wrócić.
Dodaj wpis
REKLAMA
