REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# Grupinski

17.03.2021 15:32

Tramwaj z Goclawia pod Rotunde w 18min? BUHAHAHA ;)))
Kto te brednie wypisuje???

# Mishka

17.03.2021 16:22

Białołęka się rozrasta, osiedle na osiedlu - czy nie mogliby pociągnąć mostem równolegle z tramwajem linii metra z Młocin przez Tarchomin, Nowodwory, aż do Winnicy? tam naprawdę mieszka dużo ludzi, nad tym raczej mogliby się pochylić

# marcin_f

17.03.2021 17:00

Bezsensownie zaprojektowano stację (M) Stadion Narodowy jako styczną 2 linii, ale bez możliwości bezpośredniej przesiadki drzwi w drzwi, a teraz z uporem osła brnie się w bezsensowne projekty linii koniecznie wykorzystującej tę stację w istniejącej formie. Równie bezsensowne jest upieranie się przy nieistniejącej stacji (M) pl. Konstytucji jako przesiadkowej, gdy nie wiadomo, jak ją budować bez wyłączenia z eksploatacji na dobrych kilka lat odcinka Politechnika - Wilanowska i czy w ogóle będzie ona budowana.

REKLAMA

# oleksy2345

17.03.2021 20:55

cóż,
bo zamiast jechać w miarę prostą drogą i łączyć szybko się z innymi liniami (których nie ma)
to nasze metro wije się jak wąż, bo trzeba przez wszystkie osiedla przejechać, bo jest jedna linia, bo jest taniej i koło się zamyka.
Bogate miasta mają siatkę linii,
zazwyczaj praktycznie prosto lecących i jak potrzebujesz odbić to zmieniasz linie (kłaniają się poprawnie zrobione przesiadki).

# Poldek

17.03.2021 21:06

Tarchomin rozrasta się w szybkim tempie a komunikacja jest coraz gorsza zlikwidowane autobusy a same tramwaje zatloczone to nie dziwne że ludzie jezdza samochodami przez most i samochody zostają na Mlocinach a sami wsiadają w metro w dalszą drogę, chyba nikt z Wlodarzy miasta nie jezdzil w godzinach porannych i popoludniowych, to nie widzi ile ludzi korzysta juz a ile będzie korzystać jak oddane zostaną nowe bloki do zamieszkania.

# Realista

17.03.2021 22:50

Wciąż nie potrafię zrozumieć dlaczego wybudowano drugi peron na stacji Stadion. Na całym świecie metro wykorzystuje jeden peron dla różnych linii. Istnieje coś takiego jak rozjazdy i zwrotnice. Chyba jednak teza o generowaniu kosztów jest prawdziwa.

REKLAMA

# Rafał Wodzicki

18.03.2021 05:04

Cieszę się, że to o czym piszę jako jedyny od lat wreszcie dotarło. Żeby tylko nie było za późno. Moje opracowania na temat metra i tramwaju są na moich blogach (Grochów nie Praga-Pd. i Eksploatyka-Terotechnika.Pisałem tam o Białołęce też. @Grochow.Praga

# Marek Lech

18.03.2021 08:01

Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą.
Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą.
Pozdrawiam

# podatNIKT

18.03.2021 08:24

#Marek Lech napisał(a) 18.03.2021 08:01
Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą.
Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą.
Pozdrawiam

Tu chyba nie chodzi o obrzydzanie metra w innych rejonach. Proszę spojrzeć na schemat metra. Tak nie buduje się podziemnej kolei. Na Bródnie z Rembielińskiej metro jedzie nie w stronę centrum, tylko w przeciwnym kierunku, dopiero na Zaciszu zaczyna zawracać. To powoduje, że tramwaj z Rembielińskiej jest wygodniejszy i równie szybki. Zalew samochodów będzie na 100%. Gdyby posłuchano głosów rozsądku i ostatnią stację zrobiono przy Trasie Toruńskiej i tam węzeł a la Młociny - byłoby prawie doskonale. Na mapce Gocławia to samo, zamiast jechać do centrum, to jedzie gdzieś w bok, a potem zawijasami przez Dworzec Wschodni (po co?) do przesiadki na Stadionie. Ratusz Warszawy po raz kolejny pokazuje, że kompletnie nie radzi sobie z planowaniem rozsądnych tras metra i marnuje kupę kasy na budowę i droższą eksploatację.

REKLAMA

# edek

24.03.2021 23:33

Trzaskowski nie brnij w te chore pomysły metra na około. Nie ulegaj naciskom deweloperów.
Tym metrem być może zyskasz głosy okolicznych mieszkańców ale stracisz głosy reszty Warszawy.
A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości.
3 linię metra trzeba budować od centrum w kierunku peryferii miasta.

# mgr inż.

25.03.2021 11:16

#edek napisał(a) 24.03.2021 23:33

A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości.
Do Wschodniego ze Stadionu to jeżdżą pociągi - faktem jest że niby stacje metra i kolei są koło siebie , ale nachodzić się trzeba - projektanci nie przewidzieli że ktoś tam zapragnie przesiadać się z metra na pociąg.
No chyba że ze Wschodniego metro miałoby pojechać do Marek...
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA