Forum › Warszawa
# Grupinski 17.03.2021 15:32 |
|
Tramwaj z Goclawia pod Rotunde w 18min? BUHAHAHA ;)))
Kto te brednie wypisuje??? |
# Mishka 17.03.2021 16:22 |
|
Białołęka się rozrasta, osiedle na osiedlu - czy nie mogliby pociągnąć mostem równolegle z tramwajem linii metra z Młocin przez Tarchomin, Nowodwory, aż do Winnicy? tam naprawdę mieszka dużo ludzi, nad tym raczej mogliby się pochylić
|
# marcin_f 17.03.2021 17:00 |
|
Bezsensownie zaprojektowano stację (M) Stadion Narodowy jako styczną 2 linii, ale bez możliwości bezpośredniej przesiadki drzwi w drzwi, a teraz z uporem osła brnie się w bezsensowne projekty linii koniecznie wykorzystującej tę stację w istniejącej formie. Równie bezsensowne jest upieranie się przy nieistniejącej stacji (M) pl. Konstytucji jako przesiadkowej, gdy nie wiadomo, jak ją budować bez wyłączenia z eksploatacji na dobrych kilka lat odcinka Politechnika - Wilanowska i czy w ogóle będzie ona budowana.
|
# oleksy2345 17.03.2021 20:55 |
|
cóż,
bo zamiast jechać w miarę prostą drogą i łączyć szybko się z innymi liniami (których nie ma) to nasze metro wije się jak wąż, bo trzeba przez wszystkie osiedla przejechać, bo jest jedna linia, bo jest taniej i koło się zamyka. Bogate miasta mają siatkę linii, zazwyczaj praktycznie prosto lecących i jak potrzebujesz odbić to zmieniasz linie (kłaniają się poprawnie zrobione przesiadki). |
# Poldek 17.03.2021 21:06 |
|
Tarchomin rozrasta się w szybkim tempie a komunikacja jest coraz gorsza zlikwidowane autobusy a same tramwaje zatloczone to nie dziwne że ludzie jezdza samochodami przez most i samochody zostają na Mlocinach a sami wsiadają w metro w dalszą drogę, chyba nikt z Wlodarzy miasta nie jezdzil w godzinach porannych i popoludniowych, to nie widzi ile ludzi korzysta juz a ile będzie korzystać jak oddane zostaną nowe bloki do zamieszkania.
|
# Realista 17.03.2021 22:50 |
|
Wciąż nie potrafię zrozumieć dlaczego wybudowano drugi peron na stacji Stadion. Na całym świecie metro wykorzystuje jeden peron dla różnych linii. Istnieje coś takiego jak rozjazdy i zwrotnice. Chyba jednak teza o generowaniu kosztów jest prawdziwa.
|
# Rafał Wodzicki 18.03.2021 05:04 |
|
Cieszę się, że to o czym piszę jako jedyny od lat wreszcie dotarło. Żeby tylko nie było za późno. Moje opracowania na temat metra i tramwaju są na moich blogach (Grochów nie Praga-Pd. i Eksploatyka-Terotechnika.Pisałem tam o Białołęce też. @Grochow.Praga
|
# Marek Lech 18.03.2021 08:01 |
|
Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą.
Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą. Pozdrawiam |
# podatNIKT 18.03.2021 08:24 |
|
#Marek Lech napisał(a) 18.03.2021 08:01 Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą. Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą. Pozdrawiam Tu chyba nie chodzi o obrzydzanie metra w innych rejonach. Proszę spojrzeć na schemat metra. Tak nie buduje się podziemnej kolei. Na Bródnie z Rembielińskiej metro jedzie nie w stronę centrum, tylko w przeciwnym kierunku, dopiero na Zaciszu zaczyna zawracać. To powoduje, że tramwaj z Rembielińskiej jest wygodniejszy i równie szybki. Zalew samochodów będzie na 100%. Gdyby posłuchano głosów rozsądku i ostatnią stację zrobiono przy Trasie Toruńskiej i tam węzeł a la Młociny - byłoby prawie doskonale. Na mapce Gocławia to samo, zamiast jechać do centrum, to jedzie gdzieś w bok, a potem zawijasami przez Dworzec Wschodni (po co?) do przesiadki na Stadionie. Ratusz Warszawy po raz kolejny pokazuje, że kompletnie nie radzi sobie z planowaniem rozsądnych tras metra i marnuje kupę kasy na budowę i droższą eksploatację. |
# edek 24.03.2021 23:33 |
|
Trzaskowski nie brnij w te chore pomysły metra na około. Nie ulegaj naciskom deweloperów.
Tym metrem być może zyskasz głosy okolicznych mieszkańców ale stracisz głosy reszty Warszawy. A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości. 3 linię metra trzeba budować od centrum w kierunku peryferii miasta. |
# mgr inż. 25.03.2021 11:16 |
|
#edek napisał(a) 24.03.2021 23:33 Do Wschodniego ze Stadionu to jeżdżą pociągi - faktem jest że niby stacje metra i kolei są koło siebie , ale nachodzić się trzeba - projektanci nie przewidzieli że ktoś tam zapragnie przesiadać się z metra na pociąg.A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości. No chyba że ze Wschodniego metro miałoby pojechać do Marek... |
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.