REKLAMA

Forum › Warszawa

REKLAMA

# Grupinski

17.03.2021 15:32

Tramwaj z Goclawia pod Rotunde w 18min? BUHAHAHA ;)))
Kto te brednie wypisuje???

# Mishka

17.03.2021 16:22

Białołęka się rozrasta, osiedle na osiedlu - czy nie mogliby pociągnąć mostem równolegle z tramwajem linii metra z Młocin przez Tarchomin, Nowodwory, aż do Winnicy? tam naprawdę mieszka dużo ludzi, nad tym raczej mogliby się pochylić

# marcin_f

17.03.2021 17:00

Bezsensownie zaprojektowano stację (M) Stadion Narodowy jako styczną 2 linii, ale bez możliwości bezpośredniej przesiadki drzwi w drzwi, a teraz z uporem osła brnie się w bezsensowne projekty linii koniecznie wykorzystującej tę stację w istniejącej formie. Równie bezsensowne jest upieranie się przy nieistniejącej stacji (M) pl. Konstytucji jako przesiadkowej, gdy nie wiadomo, jak ją budować bez wyłączenia z eksploatacji na dobrych kilka lat odcinka Politechnika - Wilanowska i czy w ogóle będzie ona budowana.

REKLAMA

# oleksy2345

17.03.2021 20:55

cóż,
bo zamiast jechać w miarę prostą drogą i łączyć szybko się z innymi liniami (których nie ma)
to nasze metro wije się jak wąż, bo trzeba przez wszystkie osiedla przejechać, bo jest jedna linia, bo jest taniej i koło się zamyka.
Bogate miasta mają siatkę linii,
zazwyczaj praktycznie prosto lecących i jak potrzebujesz odbić to zmieniasz linie (kłaniają się poprawnie zrobione przesiadki).

# Poldek

17.03.2021 21:06

Tarchomin rozrasta się w szybkim tempie a komunikacja jest coraz gorsza zlikwidowane autobusy a same tramwaje zatloczone to nie dziwne że ludzie jezdza samochodami przez most i samochody zostają na Mlocinach a sami wsiadają w metro w dalszą drogę, chyba nikt z Wlodarzy miasta nie jezdzil w godzinach porannych i popoludniowych, to nie widzi ile ludzi korzysta juz a ile będzie korzystać jak oddane zostaną nowe bloki do zamieszkania.

# Realista

17.03.2021 22:50

Wciąż nie potrafię zrozumieć dlaczego wybudowano drugi peron na stacji Stadion. Na całym świecie metro wykorzystuje jeden peron dla różnych linii. Istnieje coś takiego jak rozjazdy i zwrotnice. Chyba jednak teza o generowaniu kosztów jest prawdziwa.

REKLAMA

# Rafał Wodzicki

18.03.2021 05:04

Cieszę się, że to o czym piszę jako jedyny od lat wreszcie dotarło. Żeby tylko nie było za późno. Moje opracowania na temat metra i tramwaju są na moich blogach (Grochów nie Praga-Pd. i Eksploatyka-Terotechnika.Pisałem tam o Białołęce też. @Grochow.Praga

# Marek Lech

18.03.2021 08:01

Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą.
Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą.
Pozdrawiam

# podatNIKT

18.03.2021 08:24

#Marek Lech napisał(a) 18.03.2021 08:01
Podziwiam konsekwentne działanie p. Dominika (dg) w staraniach o metro na Białołękę. Pamiętam, jak przed podjęciem decyzji o metrze na Bródno przekonywał, że to zły kierunek, powinno iść prosto, oczywiście na Białołękę. Później martwił się, że mieszkańcy Targówka nie będą korzystać z metra, bo to zbyt blisko do centrum. Była też troska o mieszkańców Targówka i Bródna, którym groził "zalew" samochodów z Białołęki. Obecna decyzja o metrze na Gocław jest źródłem troski, że tamtejsi mieszkańcy będą jeździć wolniej metrem niż tramwajem. Pan Dominik dał też tekst o konieczności połączenia Tarchomina z Wolą.
Cel jest słuszny. Metro z Tarchomina do centrum jest niewątpliwie potrzebne. Ale metoda działania jest zła. Przede wszystkim dlatego, że całkowicie nieskuteczna. Obrzydzanie metra w innych rejonach nikogo nie przekona. Metro na Targówku jest wykorzystywane dość dobrze. Bródno czeka na dokończenie budowy w utęsknieniem. Gocław też się chętnie przesiądzie z autobusów. Po prostu linii metra potrzeba jeszcze kilka. I zamiast zwalczać przebieg linii trzeciej, należy starać się o czwartą.
Pozdrawiam

Tu chyba nie chodzi o obrzydzanie metra w innych rejonach. Proszę spojrzeć na schemat metra. Tak nie buduje się podziemnej kolei. Na Bródnie z Rembielińskiej metro jedzie nie w stronę centrum, tylko w przeciwnym kierunku, dopiero na Zaciszu zaczyna zawracać. To powoduje, że tramwaj z Rembielińskiej jest wygodniejszy i równie szybki. Zalew samochodów będzie na 100%. Gdyby posłuchano głosów rozsądku i ostatnią stację zrobiono przy Trasie Toruńskiej i tam węzeł a la Młociny - byłoby prawie doskonale. Na mapce Gocławia to samo, zamiast jechać do centrum, to jedzie gdzieś w bok, a potem zawijasami przez Dworzec Wschodni (po co?) do przesiadki na Stadionie. Ratusz Warszawy po raz kolejny pokazuje, że kompletnie nie radzi sobie z planowaniem rozsądnych tras metra i marnuje kupę kasy na budowę i droższą eksploatację.

REKLAMA

# edek

24.03.2021 23:33

Trzaskowski nie brnij w te chore pomysły metra na około. Nie ulegaj naciskom deweloperów.
Tym metrem być może zyskasz głosy okolicznych mieszkańców ale stracisz głosy reszty Warszawy.
A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości.
3 linię metra trzeba budować od centrum w kierunku peryferii miasta.

# mgr inż.

25.03.2021 11:16

#edek napisał(a) 24.03.2021 23:33

A jak już chcecie wykorzystać drugi peron stacji stadion to można podciągnąć linię max do Dw. Wschodniego z wygodną przesiadką i ew. z opcją przedłużenia w przyszłości.
Do Wschodniego ze Stadionu to jeżdżą pociągi - faktem jest że niby stacje metra i kolei są koło siebie , ale nachodzić się trzeba - projektanci nie przewidzieli że ktoś tam zapragnie przesiadać się z metra na pociąg.
No chyba że ze Wschodniego metro miałoby pojechać do Marek...
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Zapraszamy na zakupy

REKLAMA

Najnowsze informacje w Pulsie Warszawy

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą
Majówka 2025 za granicą

REKLAMA

REKLAMA

Lato 2025
Lato 2025
Lato 2025

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl
Promocje Cyfrowe.pl