REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA


30.04.2020 20:03 #qvertz
W Budapeszcie najstarsza linia metra jest na poziomie 1 tuż pod jezdnią. I ciągle działa. Fantastyczne wagoniki, żadnych bramek, jest tak jak powinno być. U nas wszystko musi być gigantyczne, pełne elektronicznych gadżetów, a w sumie wychodzi drożej. Do tego wciąż tej drugiej linii nie ma. Tylko fragment. A całe dekady mijają jak sen.
30.04.2020 20:55 #aik
zmiast powstancow...powinno byc Górce ;)
01.05.2020 09:36 #Bemowiak
Chrzanów czeka z niecierpliwością :)!
01.05.2020 13:56 #Dudabeszt
#qvertz napisał(a) 30.04.2020 20:03

W Budapeszcie najstarsza linia metra jest na poziomie 1 tuż pod jezdnią. I ciągle działa. Fantastyczne wagoniki, żadnych bramek, jest tak jak powinno być. U nas wszystko musi być gigantyczne, pełne elektronicznych gadżetów, a w sumie wychodzi drożej. Do tego wciąż tej drugiej linii nie ma. Tylko fragment. A całe dekady mijają jak sen.
Gdyby u nas metro wybudowano na przełomie XIX i XX wieku, to też byłoby siermiężnie - jak na dzisiejsze standardy - wyposażone. Gdyby obecnie zaprojektować i wybudować metro w bieda-standardzie, z najtańszym rozwiązaniem czyli papierowymi bilecikami dziurkowanymi w kasowniku zamiast elektronicznej karty podróżnej, jakiż podniósłby się lament? Ale tak to jest, że zawsze znajdą się marudy którym nic się nie podoba.
01.05.2020 21:24 #radomirrrro
#Bemowiak napisał(a) 01.05.2020 09:36

Chrzanów czeka z niecierpliwością :)!
dla was to raczej furmanki powinni podstawić i wiooooo na podkieleckie wioski
REKLAMA
02.05.2020 08:03 #Qwetyu
Dlaczego wszystkie stacje na lini M2 są projektowane by je łatwo wybudować a nkepo to aby się z nich wygodnie korzystało. Bemowo Ratusz jest mocno odsuniete od skrzyżowania, Daszyńskiego i Dw. Wileński podobnie.
03.05.2020 01:04 #W poszukiwaniu winnych
#Qwetyu napisał(a) 02.05.2020 08:03

Dlaczego wszystkie stacje na lini M2 są projektowane by je łatwo wybudować a nkepo to aby się z nich wygodnie korzystało. Bemowo Ratusz jest mocno odsuniete od skrzyżowania, Daszyńskiego i Dw. Wileński podobnie.
Ponieważ te stacje zostały nieprawidłowo zaprojektowane. Pomimo tego nieprawidłowo wykonane projekty zostały odebrane i opłacone przez przedstawicieli miasta, będących podwładnymi prezydent Hanny Gronkiewicz-Waltz.
03.05.2020 11:13 #BemowiakDoStulejki;)
Do Radomirrro: kopę lat Stulejarzu :). Widzę, że nadal nie podjąłeś leczenia :). No nic, zdechniesz z tej swojej zgryzoty, plując jadem na lewo i prawo- taki cykl życia Stulejki :).
04.05.2020 10:52 #Sabotaż czy idiotyzm?
Przebieg drugiej linii metra nie dosyć że sam w sobie jest idiotycznym kompromisem politycznej gry pod publiczkę i wynik wyborczy oraz -jak w moim odczuciu przystało na polskojęzycznych "mężów stanu" od gmin po centralną dyspozytornię kraju - robienia dobrze wszystkim (w tym przypadku centrom handlowym)- tylko nie podatnikom/użytkownikom/pasażerom, to jeszcze robi wrażenie jakby ten pokręcony niczym świński ogon tasiemiec przesunął się projektantom na deskach kreślarskich o całe 200 metrów. Nie wiem co się zadziało, ale jak głosi legenda, okrężna, brązowa linia metra w Moskwie została z pełną powagą naniesiona przez projektantów po śladzie odciśniętym przez kubek z kawą który na mapie postawił sam towarzysz Stalin. Jak w inny sposób wytłumaczyć systemowy błąd jakim jest te rzeczone 200 metrów? Poziom bezmyślności zaproponowanych rozwiązań wszak dorównuje tym z ostatnio przebudowanej ulicy Połczyńskiej i szykowanej przez tramwajarzy koncepcji przy Reducie Wolskiej. O jakie więc 200 metrów chodzi? Ano o te brakujące na Wolskim odcinku, o jakie każda stacja powinna być przesunięta na zachód, aby ten wrzód na komunikacyjnej mapie zwany drugą linią metra miał jako-taki sens i cechę funkcjonalności. A co będziemy mieli? Otóż będziemy mieli przykładowo stację przy Syreny bezpodstawnie zwaną Moczydło. Zachodnie wyjście ponoć ma prowadzić w rejon przystanku PKP na linii obwodowej, ale trasa Prymasa Tysiąclecia pozostanie już poza strefą dojścia. Gdyby stację przesunięto 200m na zachód ulicę Sokołowską, Syreny i przystanek PKP objęłoby wyjście wschodnie, a trasę z przystankami autobusowym na Ochotę i Bródno - wyjście zachodnie. No ale jest jak jest. Kolejna stacja i znowu 200 metrów za wcześnie. Oba zejścia w rejonie pawilonów przy Olbrachta. Całe osiedle Mszczonowska - pominięte. A gdyby wyjście zachodnie prowadziło na Górczewską w okolicy Góralskiej, nie byłoby dziś słusznego głosu niezadowolenia w sprawie likwidacji 155. Taak panie Witek, transport i urbanistyka to system naczyń połączonych. Kolejna stacja i znowu bubel. A gdyby te 200m na zachód, wschodnie wyjście obejmowałoby Wola Park, a zachodnie - planowany przystanek SKM i wschodnie Górce. To samo Powstańców i Lazurowa, gdzie przesunięcie stacji o 200 metrów na zachód rozwiązałoby przeprawę przez ruchliwą trasę jaką stała się wskutek kolejnej kretyńskiej decyzji - ulica Lazurowa.
04.05.2020 17:24 #Dudabeszt
#Sabotaż czy idiotyzm? napisał(a) 04.05.2020 10:52

Ani sabotaż, ani idiotyzm, lecz niski poziom moralny i intelektualny licznych ludzi, tworzących elity władzy we współczesnej Polsce.
REKLAMA
04.05.2020 19:34 #Sabotaż czy idiotyzm?
I tylko wypada mi się z Panią/Panem zgodzić.
05.05.2020 12:18 #matriks88
#Bemowiak napisał(a) 01.05.2020 09:36

Chrzanów czeka z niecierpliwością :)!
Czy ktoś wie kiedy ruszy budowa Metra na Chrzanowie ?
15.05.2020 10:42 #warszawiak ( nie -nin )
#qvertz napisał(a) 30.04.2020 20:03

Gdyby obecnie zaprojektować i wybudować metro w bieda-standardzie, z najtańszym rozwiązaniem czyli papierowymi bilecikami dziurkowanymi w kasowniku zamiast elektronicznej karty podróżnej, jakiż podniósłby się lament?
Karta to też przeżytek - najprościej bilet kupić i mieć w telefonie...
Natomiast szkoda że II linia metra nie jest przystosowana do automatyzacji - nie ma ściany z otwieranymi drzwiami na krawędzi peronu. To poprawiłoby bezpieczeństwo i zwiększyłoby prędkość podróżną - bo pociąg nie zwalniałby przed wjazdem na stacje a dopiero na stacji. Rozwiązanie znane i stosowane w nowoczesnych kolejach podziemnych i nadziemnych.
20.05.2020 14:28 #edek22
#Bemowiak napisał(a) 01.05.2020 09:36

Czy ktoś wie kiedy ruszy budowa Metra na Chrzanowie ?
dobrą szkołę sobie najpierw wybudujcie, żeby potem wiedzieć jak z metra korzystać

 24/2682 


  • Poleć
  • Udostępnij
  • Polub Tu Bemowo


  Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych (tj. adresu IP, który zapisze się automatycznie) przez Echo Media Plus sp. z o.o. z siedzibą w Legionowie, ul. Wspólna 3.
Niniejsza zgoda jest warunkiem koniecznym do skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
Dane osobowe są przetwarzane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo i poufność. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo pod adresem poczty elektronicznej: rodo@gazetaecho.pl.
Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w zakresie celu ich podania, tj. skomentowania artykułu i/lub opublikowania posta na forum portalu tustolica.pl.
W tym wypadku nie jest możliwe wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych w postaci adresu IP.
Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w zakresie naruszenia prawa do ochrony danych osobowych lub innych praw przyznanych na mocy RODO.

treść: 


Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b].
Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i].
Na końcu kursywy wpisz [/i].
 Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora: 
adres url:
tytuł: 
adres e-mail:
tytuł: 

nick: 
hasło: 
powtórz hasło: 
e-mail: 
data urodzenia: 
płeć: 
REKLAMA
REKLAMA

Forum

Lista forów dyskusyjnych:

Według władz Warszawy metrem na Bemowo
dojedziemy najpóźniej za:
 
dni

godzin

minut

sekund
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
Nowości do -45%
REKLAMA
Wyprzedaż -55%!
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
© WSZYSTKIE PRAWA ZASTRZEŻONE
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies w celach reklamowych i statystycznych oraz w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych zachowań użytkowni­ków. Mogą też stosować je współpracujący z nami reklamodawcy, firmy badawcze oraz dostawcy aplikacji multimedialnych. Ustawienia dotyczące cookies można zmienić w przeglądarce. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
REKLAMA
REKLAMA