REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Forum Wola

REKLAMA

# Mama przedszkolaka

08.11.2022 16:02

Pieczywo od Tomaszewskich bardzo lubię, choć i wśród konkurencji mam swoich faworytów. Niestety, coraz mniejszy jest wybór pieczywa we wspomnianej piekarence, a i polityka właścicieli jest co najmniej dziwna. Od lat zamykają się codziennie około 15, czasem i wcześniej. Tuż obok mają szkołę, a vis a vis duże przedszkole. Wychodzące z placówek dzieci po drodze do domu kupują drożdżówki w pobliskich Grzybkach, co wielokrotnie widziałam. Wiele osób wraca z pracy około 17, wszystkie sklepy obok Tomaszewskich są jeszcze wtedy czynne - poza ich piekarnią. Okoliczne Grzybki mają pieczywo nawet do 20. Rozumiem, że Tomaszewscy są nastawieni na dawnego klienta, dziś emeryta, kupującego o poranku czy koło południa, ale jestem pewna, że większa dostępność asortymentu, reklama zewnętrzna produktów (a nie zaciągnięte kryjące rolety) i przede wszystkim godziny otwarcia dłuższe niż dotąd mogłyby mieć znaczący wpływ na obroty przedsiębiorstwa. Jakkolwiek smutno to zabrzmi, jeśli nie potrafią iść z duchem czasu, może to rzeczywiście pora na emeryturę? Choć szkoda by było...

# Franz

08.11.2022 21:18

Po przeczytaniu komentarza Mamy przedszkolaka wszystko jasne. Przypadek nieuleczalny niestety.

# Polak

09.11.2022 21:34

Mama przedszkolaka to opłacany przez lewaków troll.
A ludzie dalej wierza, że inflację wywołał Pootin. Nie, barany, inflację wywołał pusty dodruk pieniądza (polictycy), lockdowny (politycy) i przerwanie łańcucha dostaw (politycy).

REKLAMA

# Kolo

09.11.2022 21:37

Jeśli rzeczywiście piekarnia jest czynna do 15 ej to nie ma szans na funkcjonowanie choćby było tam najlepsze pieczywo. Większość robi zakupy (w tym pieczywo) w drodze powrotnej z pracy A nie o godz 12 ej lub 13 ej. Takie godziny otwarcia zasadzie ograniczają klientów do emerytów lub bezrobotnych (czyli grupy dla której istotna jest cena produktu jako element podstawiwy). Z kolei zamykanie się na ludzi aktywnych zawodowo dla których liczy się nie tyle cena ale dobry produkt to jak strzał w kolano na własne życzenie. Marketingowo to jest samobójstwo. Tego rodzaju placówki żeby mieć szansę na sukces muszą być bardziej elastyczne i dostosowane do godzin pracy klientów. Nie kumam jak może mieć kłopoty piekarnia oferująca bardzo dobrej jakości produkt w czasach gdzie jest moda na tego typu asortymenty. To jest tylko i wyłącznie kwestia błędnej polityki marketingowej i brak wizji a nie cena gazu etc. Cena nośników energii tylko pogłębila problemy ale bynajmniej nie jest ich źródłem. A źródło tych problemów to brak dostosowania do potrzeb rynku i warunków współczesności a nie wyższej ceny za dobry produkt i brak docenienia jego walorów. Trzymam mimo wszystko kciuki. Sam chętnie bym tam kupił ale o 15 ej to akurat jestem w ferworze pracy zawodowej. Od 7 ej to 14 ej to pracowało się w PRL. Dziś te godziny mocno przesuwają się w górę. Kto tego nie rozumie to niestety nie ma szans na biznes.

# 123w

10.11.2022 13:26

Niestety jakość pieczywa się pogorszyła a chleb na miodzie jest całkiem inny .Nie przypomina ani smakiem ani wyglądem chleba namiodzie.Dla mnie żadna strata są inne piekarnie gdzie pieczywo jest o wiele smaczniejsze.

# Mat

24.11.2022 23:28

Nikt nie zaplaci za dobry chleb tyle co jest wart, pojdą na pseudo chlebek, polepszany polepszacz polepszaczem na mączcce, eh mądrale

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

REKLAMA