REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

 Johnny

06.02.2012 21:07, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 06.02.2012 21:11

Radziłbym zweryfikować swoje poglądy. Na takie rozwiązanie szkoda kasy. Lepszym byłoby zbudowanie P+R przy PKP Toruńska. Od marca będzie można dojechać z tego miejsca do Wschodniego i na PKP Śródmieście. Szybciej i wygodniej. Już teraz można dojechać w kilkanaście minut do metra DW. Gdański.

 waldek_roszak

07.02.2012 11:12, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 09.02.2012 07:58

Oczywiście P&R przy stacji PKP Toruńska baaaardzo by się przydał. W pełni się zgadzam! Tutaj przesiadałoby się bardzo dużo ludzi nadjeżdżających od wschodu Trasa Toruńską (S8).
Myślę, ze należy proponować różne rozwiązania. Tramwaj z Annopola szybko dojedzie do II linii metra na Pl.Willeńskim. Nie należy kumulować całego ruchu w jedno miejsce. Trzeba go rozdzielać na różne potoki pasażerów.
Mały i tani parking P&R przy Annopolu, ma raczej lokalne znaczenie i jest skierowany do mieszkańców okolic np. Białołęckiej, Ostródzkiej, Juranda ze Spychowa itd. Dojadą do parkingu ulicami Szlachecką/Przykoszarową.

# ddd

07.02.2012 17:58

Panie Radny !!!! Na miłość boską: Niewykorzystany potencjał ANNOPOLA.
Bo ja to z Wrocławiu jestem...

REKLAMA

# Marek K

08.02.2012 07:59

Cieszę się, że 2 z moich pomysłów przesłanych mailem do Pana (17.11.2011) znalazły uznanie i zostały zamieszczone w artykule. Mam nadzieję, że wystarczy determinacji w realizacji opisanych koncepcji.

# z ciekawości

08.02.2012 08:28

"Obecnie Trasa Toruńska kojarzy się z gigantycznymi korkami, w których stoją też autobusy. Na szczęście, w kwietniu kończy się jej przebudowa i skończą się problemy."
Panie Waldku, a to nie jest przypadkiem tak, że niebawem Most Grota będzie zamknięty na czas dłuższy? Tuż po EURO? Tak przynajmniej pani Hania w TV mówiła

 waldek_roszak

08.02.2012 09:10, wpis modyfikowany 4 razy,ostatnio 08.02.2012 10:27

#z ciekawości napisał(a) 08.02.2012 08:28
"Obecnie Trasa Toruńska kojarzy się z gigantycznymi korkami, w których stoją też autobusy. Na szczęście, w kwietniu kończy się jej przebudowa i skończą się problemy."
Panie Waldku, a to nie jest przypadkiem tak, że niebawem Most Grota będzie zamknięty na czas dłuższy? Tuż po EURO? Tak przynajmniej pani Hania w TV mówiła

Rzeczywiście planuje się, aby zaraz po EURO rozpocząć przebudowę następnego odcinka TT/S8, pomiędzy węzłami/skrzyżowaniami TT/Jagiellońska a TT/Prymasa Tysiąclecia (przy Lasku na Kole). Ma nastąpić też przebudowa/poszerzenie Mostu Grota do 5 pasów w każda stronę.
GDDKiA, która jest inwestorem, chciałaby oczywiście, aby na czas przebudowy zamknąć most. Na szczęści o organizacji ruchu decyduje Warszawa (Główny Inżynier Ruchu), który nie zgadza się na takie coś.
Most Grota, to tak naprawdę 2 oddzielne mosty. Będzie więc zamykany jeden a cały ruch przeniesiony zostanie na drugi.
No i tu pojawia się pytanie, jak to zrobić? Chyba jeszcze nie ma finałowej decyzji. Najprościej udostępnić po 2 pasy w każda stronę. Rozważa się też zawężenie pasów i zrobienie 5 (zamiast 4).
Myślę, że można spróbować zrobić coś, co bardzo rzadko widuje się w Polsce. Przed południem 3/4 pasy do centrum i 1/2 do Marek. Po południu
na odwrót. To wymaga jednak sprytnej organizacji ruchu.
Proszę pamiętać, że w tym czasie będzie już otwarty Most Skłodowskiej/Północny, na który przeniesie się duża część ruchu. Rozważa się więc zamknięcie wjazdu na Grota z Modlińskiej i Jagiellońskiej.
Moim zdaniem, dzisiaj wąskim gardłem jest odcinek TT/S8 przed Mostem Grota. Na most wjeżdżamy 2 PASAMI RUCHU. Na moście można już nacisnąć pedał gazu.
Reasumując. Może jestem zbytnim optymistą, ale wydaje mi się, że od maja powinny znacząco zmaleć korki na TT/S8, na wschód od mostu. W związku z tym autobus SZYBKO DOJEDZIE DO TRAMWAJU, o czym pisałem w artykule.
Pozdrowienia
Waldek Roszak
radny dzielnicy Białołęka
(zapraszam na www.roszak.eu)

REKLAMA

 waldek_roszak

08.02.2012 09:27, wpis modyfikowany 21 razy,ostatnio 09.02.2012 14:21

#Marek K napisał(a) 08.02.2012 07:59
Cieszę się, że 2 z moich pomysłów przesłanych mailem do Pana (17.11.2011) znalazły uznanie i zostały zamieszczone w artykule. Mam nadzieję, że wystarczy determinacji w realizacji opisanych koncepcji.

Pamiętam oczywiście cenne uwagi zawarte w mailu. Ucieszyło mnie, że takie poglądy ma wiele osób.
:)
Temat wykorzystania tramwaju na Annopolu, to oczywiście nie mój autorski pomysł. Dyskutowany jest od kilku lat. Pisałem o tym także tutaj:
http://roszak.eu/komunikacja-publiczna-nowe-mozliwosci
Pzdr
Waldemar Roszak

# RobertW

08.02.2012 11:51

Polecam wizytę na P+R Połczyńska i nie pisanie więcej bredni wyssanych z dużego palca....

# antyurz%u0119dnik

08.02.2012 18:00

Rozpatrywanie zamknięcia wjazdu na Grota z Modlińskiej spowoduje to, że wszyscy mieszkańcy Tarchomina chcący przedostać się na drugą stronę Wisły będą zmuszeni jechać do Gdańskiego, bo Most Północny będzie blokował się od Jabłonny. SUPER ROZWIĄZANIE I GRATULUJĘ GŁÓWNEMU INZYNIEROWI.

REKLAMA

 waldek_roszak

14.02.2012 11:25, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 14.02.2012 11:26

#RobertW napisał(a) 08.02.2012 11:51
Polecam wizytę na P+R Połczyńska i nie pisanie więcej bredni wyssanych z dużego palca....

Rozumiem, że chyba jest mowa o tym, że na tym P+R nie ma, że tak się wyrażę, zbyt dużego ścisku.
Cóż... miasta nie są z gumy. Sądzę, że budowanie P+R w węzłach przesiadkowych komunikacji publicznej jest jednym z właściwych pomysłów, aby ograniczyć ruch samochodów osobowych w centrum dużych miast. Może powiem nawet, że nie ma innego wyjścia.
P+R musi się jednak pojawić w ODPOWIEDNIM MIEJSCU. W takim, aby pasażerom "chciało się" (czyli opłacało) tam zostawić samochód.
Czy P+R na Połczyńskiej spełnia takie wymagania? To już jest zupełnie inna dyskusja.

 robertk

14.02.2012 16:30

W zasadzie cała treść tego artykułu i wszystkie wnioski powtarzają pomysły i argumenty wielokrotnie już, także na łamach "Echa", przytaczane. Może poza wnioskiem, tym razem już "autorskim", całkowitego zaniechania myśli o doprowadzeniu autobusu na Annopol.
Konieczność wykorzystania tramwaju w tym miejscu była jedną z osi działania Stowarzyszenia Moja Białołęka, właśnie na rzecz polepszenia dojazdu do tramwaju, a także programu np. Agnieszki Borowskiej w wyborach do rady dzielnicy. W szczególności "Moja Białołęka" od lat zabiega o parking P+ R i w tym zakresie np. doprowadziła do zapisów w Studium Komunikacji dla Wschodniej Białołęki. Tak więc, panie Waldku, nie wszystkie pomysły są oryginalne...

 waldek_roszak

16.02.2012 16:03, wpis modyfikowany 10 razy,ostatnio 16.02.2012 20:50

robertk napisał 14.02.2012 16:30
W zasadzie cała treść tego artykułu i wszystkie wnioski powtarzają pomysły i argumenty wielokrotnie już, także na łamach "Echa", przytaczane. Może poza wnioskiem, tym razem już "autorskim", całkowitego zaniechania myśli o doprowadzeniu autobusu na Annopol.
Konieczność wykorzystania tramwaju w tym miejscu była jedną z osi działania Stowarzyszenia Moja Białołęka, właśnie na rzecz polepszenia dojazdu do tramwaju, a także programu np. Agnieszki Borowskiej w wyborach do rady dzielnicy. W szczególności "Moja Białołęka" od lat zabiega o parking P+ R i w tym zakresie np. doprowadziła do zapisów w Studium Komunikacji dla Wschodniej Białołęki. Tak więc, panie Waldku, nie wszystkie pomysły są oryginalne...

Hmmm... Chyba za bardzo nie rozumiem intencji tego postu...
Proszę jeszcze raz przeczytać artykuł. Nie ma tam nigdzie wzmianki, że to mój autorski pomysł. Sprawa jest powszechnie znana i dyskutowana od kilku lat. Zajmowało się tym wiele osób, w dużym zakresie także Moja Białołęka.
Jakoś nie mam zamiaru wchodzić w nieprzyjemną dyskusję na temat, co i kto zrobił, dlaczego więcej od innych itd. Takie licytacje do niczego nie prowadzą. Więc na tym skończę...
Uważam, że NIC NIE DZIEJE SIĘ ZA SPRAWĄ JEDNEJ OSOBY. Dotyczy to wszystkich tematów, od strategicznej walki o metro, poprzez przebudowę ulicy, kończąc na załataniu dziury w chodniku. Jestem radnym od 2006 roku i wiem dobrze, że aby coś zrobić, potrzebna jest współpraca radnych, zarządu, urzędników i organizacji pozarządowych (po obu stronach Wisły). Bardzo często NIEZBĘDNA jest pomoc i zaangażowanie MIESZKAŃCÓW.
robertk napisał 14.02.2012 16:30
wnioskiem (...) całkowitego zaniechania myśli o doprowadzeniu autobusu na Annopol.

Nigdzie tego nie napisałem! Powiedziałem tylko, że w dzisiejszej sytuacji finansowej miasta (przy wielkim ograniczeniu dostępnych pieniędzy, gdy trzeba niestety wybierać, które inwestycje realizujemy a które nie), lepiej wydać kasę na inny cel. Na razie autobusem dojedźmy Trasą Toruńską do przystanku przy wiadukcie z tramwajem.
W przyszłości można oczywiście wrócić do pomysłu poszerzenia Szlacheckiej/Przykoszarowej.
Pozdrowienia
Waldek Roszak
radny dzielnicy Białołęka
***
P.S.
No dobra - nie wytrzymałem - inni mogą, to też się pochwalę ;)))
Oto LINKI do mojego programu wyborczego z 2010 roku. Znajdziecie tam informacje o linii tramwajowej i parkingu na Annopolu.
http://roszak.eu/komunikacja-publiczna-nowe-mozliwosci
http://roszak.eu/images/stories/mapa.jpg

REKLAMA

# tomek

19.02.2012 11:51

A może warto byłoby wydłużyć linię tramwajową do CHT Marywilska, jest tam duży parking, w tygodniu zazwyczaj pusty. Kupcy byliby zadowoleni że można dojechać tramwajem a mieszkańcy mogliby zostawiać auta i przesiadać się do tramwaju.

# adrian

19.02.2012 11:59

Powinno się rozważyć zbudowanie mostu drogowego nad kanałem w tym miejscu, który pozwoliłby na ucieczkę od korków z Płochocińskiej, dojazd do tramwaju nawet dla tysięcy ludzi oraz połączyłby nowy outlet z CH Marywilska. Dziwie się, że nie podjęto rozmów w tej sprawie z tymi dwoma centrami handlowymi, które na pewno byłyby zainteresowane takim mostem, a także z Tramwajami Warszawskimi , bo te w ramach budowy zajezdni mogłyby zrobić coś więcej.

# Gln

20.03.2012 13:04

@Johnny: Oprócz czasu przejazdu liczy się jeszcze częstotliwość. Tramwaje z Toruńskiej odjeżdżają co 2 minuty, więc średni czas oczekiwania na tramwaj jest niemal pomijalny; w czasie oczekiwania na pociąg tramwaj prawie się dojedzie do Wileniaka - a mówimy tu o szczycie, gdzie rozkład pociągów ma 20-minutowe dziury, a co dopiero o środku dnia czy wieczorze...

REKLAMA

 tarantula01

21.03.2012 07:29

Rada Dzielnicy w zeszłej kadencji przyjęła uchwałę, w której wnioskowała o to przedłużenie.
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100921zarzad.pdf
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100924poprawka-.pdf
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100924poprawka-zal.jpg
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

 tarantula01

21.03.2012 07:29

Rada Dzielnicy w zeszłej kadencji przyjęła uchwałę, w której wnioskowała o to przedłużenie.
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100921zarzad.pdf
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100924poprawka-.pdf
http://radny.com.pl/dokumenty/uchwaly/20marywilska44zmiany-suikzp100924poprawka-zal.jpg
Pozdrawiam
Wojciech Tumasz

# z Dąbrówki

21.03.2012 13:52

A obecne PO jakoś ją realizuje? Czy to tylko kolejny papier radnych? Bo radny Roszak stroi się w piórka chełpiąc się, że po 4 latach od pierwszej uchwały udało mu się przekonać swoich kolegów do kolejnej uchwały o tramwaju, co ostatnio zresztą zarzucił na rzecz metra. Może dlatego, że o metrze będzie można podejmować uchwały przez kolejne kilkanaście lat?

REKLAMA

 platformers

21.03.2012 15:23

Uchwały mogą sobie podejmować jakie chcą, ważne jest, żeby się ktoś nimi przejął.

# miasto

21.03.2012 15:54

To na razie się nimi mało kto przejmuje.

# Radna P

28.03.2013 07:30

Witam
a dlaczego przy budowie ul. Włodkowica nie uwzględniono możliwości zapewnienia sprawnej komunikacji z Białołęki na Annopol ?
Wybudowano wąską drogę służącą nie wiadomo komu...

# Włodkowic

28.03.2013 20:28

Bo drogę budował podmiot prywatny wyłącznie za własne pieniądze a nie dzielnica. Służy własnie jedmu i mieszkańcom ulicy.

# Tik Tak

07.04.2013 22:11

Tramwaj Na Annopolu (A Właściwie Tory Po Których Jeździ) Wybudować I Przedłużyć Do Nieporętu Nad Zalew Zegrzyński.

# Tik Tak

07.04.2013 22:14

(Dokończenie Myśli Pisarskiej Poprzedniego Wpisu) Przez Hale Kupieckie I Teren W Okolicy Więzienia Na Białołęce Dworskiej Czyli Równolegle Do Ulicy Płochocińskiej Żeby Nie Kasować Autobusów Po Niej Jezdżących.

# Fryderyk

14.04.2013 01:53

gość przede mną to futurysta science-fiction musi być. puścili ten temat jak wodę na młyn i kilkanaście osób dało się wciągnąć jak flaga na maszt i przedstawia jakieś swoje dziwne koncepcje. ale co sobie pogadają, podyskutują, tego nikt im nie odbierze. niech planują, za naszego pokolenia tęgie głowy nic w tym kierunku nie zrobią z braku tak zwanych finansów. oprócz cięć oszczędnościowych przy pomocy argumentów ekspertów z siskomu.
hehehe

# wyborca

16.04.2013 17:24

O tak. Opracowania, analizy, wizje, to obecna władza umie przygotowywać i wciska ludziom, że budowa tuż tuż. Ale tłum łapie, ze jest robiony w jajo.

# marcel90

07.07.2016 10:04

Podoba mi się jak reklamy projektuje i produkuje agencja Expansa -expansa.pl. Pierwszy raz zlecałem reklamę na tramwajachi poszło sprawnie. Długo mi na cały projekt nie kazali czekać, a efekty marketingowe pojawiły się niemal natychmiast. Taka jeżdżąca reklama to był strzał w dziesiątkę, już planuję kolejne kampanie tego typu.
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Kup bilet

REKLAMA

City Break
City Break

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA