REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Jadźka

27.09.2013 11:30

Skończcie wreszcie z tą głupotą. Planowanie metra do pól i łąk Zielonej Białołęki to scenariusz niczym z Barei. Metro jest konieczne ale na Tarchomin i Nowodwory.

# Kaizen

27.09.2013 11:49

Dwie uwagi.
1. Nie obowiązują dokumenty starsze - lecz zawsze MPZP. Studium nie jest prawem lokalnym - to takie mało wiążące wytyczne dla twórców MPZP. Do wydawania decyzji jest rozpatrywana wyłączna zgodność z MPZP - co w studium do decyzji nie ma znaczenia.
2. Metro w tym miejscu byłoby nie tylko dla mieszkańców Zielonej (co za przewrotna nazwa przy braku zieleni) Białołęki. Już teraz pod tym względem jest nieźle, a po zbudowaniu trasy Olszynki Grochowskiej i udrożnieniu Marek to byłoby świetne miejsce przesiadkowe dla mieszkańców płn-wsch rubieży Warszawy i okolicznych miejscowości. Oczywiście do tego trzeba zbudować sensowny parking i zaplanować podmiejską komunikację autobusową.

# Wera

27.09.2013 12:20

Przecież Kabaty do niedawna też były polem :)

REKLAMA

# stąd

27.09.2013 17:05

#Jadźka napisał(a) 27.09.2013 11:30
Skończcie wreszcie z tą głupotą. Planowanie metra do pól i łąk Zielonej Białołęki to scenariusz niczym z Barei. Metro jest konieczne ale na Tarchomin i Nowodwory.
Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 ludzi w setkach bloków na niewielkiej przestrzeni. Niewiele mniej niż twój Tarchomin czy Nowodwory.

# xyz1

27.09.2013 18:48

W podpisie jest "Autor jest ... członkiem zarządu Stowarzyszenia Zielona Białołęka" tyle tylko,że to stowarzyszenie od kilku miesięcy już nie istnieje'a od kilku lat nic nie robiło

# loja

28.09.2013 09:46

"Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 "
Na Tarchominie mieszka 150000 (zameldowanych trochę mniej) a niebawem będzie 200 000.

REKLAMA

# liczykrupa

28.09.2013 10:15

#loja napisał(a) 28.09.2013 09:46

Na Tarchominie mieszka 150000 (zameldowanych trochę mniej) a niebawem będzie 200 000.

Tyle to nie ma w całej Białołęce doliczając nawet Jabłonnę.

# baba

28.09.2013 14:15

A Tarchomin jak g*** miał, tak g*** będzie z tego mieć. Ogryzek tramwaju i wszystko.

# loja

28.09.2013 17:27

liczykrupa.................... Nie myl mieszkających z zameldowanymi

REKLAMA

# liczykrupa

28.09.2013 20:45

#loja napisał(a) 28.09.2013 17:27
liczykrupa.................... Nie myl mieszkających z zameldowanymi

Nie mylę. Zameldowanych + niezameldowanych całej Białołęce jest ok. 120.000

# pikuś

28.09.2013 21:52

Tarchominiarze myślą, że jest ich tam prawie milion i że cała Warszawa zaczyna się i kończy na Tarchominie. Pogódźcie się z tym, że mieszkacie na strasznym wypiździewie, daleko od miasta i jest was niewiele ponad 50.000. Cieszcie się, że macie MSC i tramwaj, bo to i tak za dużo na taki wygwizdów.
Już Derby są bliżej i sensowniej położone niż Tarchomin.

# jajaja

28.09.2013 22:38

a jak zaczną kopać i woda ich zaleje:(
tutaj troche się wkopią i juz muszą kilka dni wodę pompować:( kolejny radny, który tylko wszystko robi na papierze

REKLAMA

 tarantula01

28.09.2013 23:41

Odróżnić należy 2 sprawy: planowanie metra i budowę metra.
O ile skierowanie metra w planach na Białołękę wschodnią jest możliwe w ciągu 2-3 lat (trzeba zmienić Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego m.st. Warszawy po tym jak zasadność tej budowy metra na Białołękę wyjdzie z obecnie realizowanego Studium dot. metra), o tyle zbudowanie tego metra na Białołękę Wschodnią potrwa 20 latek.
Tak, tak!
Mamy 2013 r. i zapewne do 2015 r. zostanie zbudowany centralny odcinek II linii metra.
W latach 2014 - 2020 II linia metra zostanie wydłużona o 3 stacje w obu kierunkach: na Targówku dojedziemy do stacji Trocka.
W budżecie unijnym 2021 - 2027 (o ile taki będzie jeszcze dla Polski) zbudowane zostanie kolejne 6 stacji: po 3 na każdym końcu i metro dojedzie do Trasy Toruńskiej.
Kolejny budżet unijny: 2028 - 2034 to szansa budowy metra do TMP (m.in. Derby)
I ostatni odcinek (do Kobiałki) to budowa w latach 2035 - 2041 !
W tym czasie na tramwaj wzdłuż TOG - a jeszcze niedawno mój kolega o niczym innym nie wspominał - nie ma co liczyć, bo przecież nie warto budować tramwaju, jeśli możemy niewiele dołożyć i zbudować metro. Sęk w tym, że tramwaj można zbudować do 2018 r (Krasińskiego - Św. Wincentego - Głębocka - TOG do TM), a metro do TMP co najmniej 16 lat później!

 tarantula01

28.09.2013 23:41

Odróżnić należy 2 sprawy: planowanie metra i budowę metra.
O ile skierowanie metra w planach na Białołękę wschodnią jest możliwe w ciągu 2-3 lat (trzeba zmienić Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego m.st. Warszawy po tym jak zasadność tej budowy metra na Białołękę wyjdzie z obecnie realizowanego Studium dot. metra), o tyle zbudowanie tego metra na Białołękę Wschodnią potrwa 20 latek.
Tak, tak!
Mamy 2013 r. i zapewne do 2015 r. zostanie zbudowany centralny odcinek II linii metra.
W latach 2014 - 2020 II linia metra zostanie wydłużona o 3 stacje w obu kierunkach: na Targówku dojedziemy do stacji Trocka.
W budżecie unijnym 2021 - 2027 (o ile taki będzie jeszcze dla Polski) zbudowane zostanie kolejne 6 stacji: po 3 na każdym końcu i metro dojedzie do Trasy Toruńskiej.
Kolejny budżet unijny: 2028 - 2034 to szansa budowy metra do TMP (m.in. Derby)
I ostatni odcinek (do Kobiałki) to budowa w latach 2035 - 2041 !
W tym czasie na tramwaj wzdłuż TOG - a jeszcze niedawno mój kolega o niczym innym nie wspominał - nie ma co liczyć, bo przecież nie warto budować tramwaju, jeśli możemy niewiele dołożyć i zbudować metro. Sęk w tym, że tramwaj można zbudować do 2018 r (Krasińskiego - Św. Wincentego - Głębocka - TOG do TM), a metro do TMP co najmniej 16 lat później!

# chudoby

29.09.2013 08:07

nie żebym się czepiał ale widzę że szeregi zwarte przed 13 pazdziernika

REKLAMA

# pawka

29.09.2013 13:43

Kazdy kto mowi ze ZB to pola i laki niech tam sie przejedzie a najlepiej autobusem z bankowego... i najlepiej sproboje wsiasc w 527 w szczycie...
Bareja jest codziennie w tym autobusie a na tarchomin nie dosc ze sa drogi i wiele linii autobusowych to 0,5 linii tranwajowej :-)

# sboy5

29.09.2013 23:55

#pikuś napisał(a) 28.09.2013 21:52
Tarchominiarze myślą, że jest ich tam prawie milion i że cała Warszawa zaczyna się i kończy na Tarchominie. Pogódźcie się z tym, że mieszkacie na strasznym wypiździewie, daleko od miasta i jest was niewiele ponad 50.000. Cieszcie się, że macie MSC i tramwaj, bo to i tak za dużo na taki wygwizdów.
Już Derby są bliżej i sensowniej położone niż Tarchomin.

Blizej..do czego ? I czemu tak zawistnie - zal d..sciska z jakis powodow ? Poczucie krzywdy ? No to moze jednak na tym Tarchominie nie jest az tak zle ...przez most i metro, w sumie to nie narzekam..

# zenek

30.09.2013 08:40

Zielona Białołeka to wiocha i przez 20 lat wiochą będzie więc pakowanie tam kasy w metro to tak jakby ją topić w Wiśle.

REKLAMA

# pikuś

30.09.2013 09:20

#sboy5 napisał(a) 29.09.2013 23:55

Blizej..do czego ? I czemu tak zawistnie - zal d..sciska z jakis powodow ? Poczucie krzywdy ? No to moze jednak na tym Tarchominie nie jest az tak zle ...przez most i metro, w sumie to nie narzekam..
Bliżej do "Warszawy", do Bródna, do cywilizacji. Tutaj jest normalnie, jest Bródno, jest Trasa Toruńska, są kolejna osiedla. Tarchomin i Nowodwory to jakiś wrzód, który wyrósł za elektrociepłownią, halami, hałdami, giełdą samochodową, kanałem, nie wiadomo gdzie i po co. Tarchomin jest okropny, byłem kilka razy i czułem się jak we Władywostoku, wielka przestrzeń, okropne bloki, budy przy ulicy i dojazd jakby się przez okręg doniecki jechało.
Widzisz różnicę między budowaniem metra w kierunku na ZB (z Kondratowicza kolejna stacja przy TT ok. 2 km, następna Grodzisk ok. 2 km i dostęp do metra w na tych 2 stacjach dla kilkudziesięciu tysięcy ludzi). i w kierunku Tarchomina - przynajmniej 4-5 stacji, żeby dojechać do Tarchomina, większość na terenach pofabrycznych (dopiero ostatnia ważna dla ruchu pasażerskiego :)) i czas dojazdu do Centrum stamtąd (ok. 30 min). Koszt 3-krotnie większy i to dopiero początek, bo przecież większość i tak chce metro na Nowodwory, żeby z tej Aluzyjnej dojechać do miasta, więc znowu ze 4 stacje.
Macie tramwaj, turlajcie się nim do przez do metra skoro nie narzekasz.
Metro powinno pójść na ZB, a tarcho ma metro na bielanach, most i szybki ultranowoczesny tramwaj od Hani.

# RRA

30.09.2013 09:26

#pikuś napisał(a) 30.09.2013 09:20

Bliżej do "Warszawy", do Bródna, do cywilizacji. Tutaj jest normalnie, jest Bródno, jest Trasa Toruńska, są kolejna osiedla. Tarchomin i Nowodwory to jakiś wrzód, który wyrósł za elektrociepłownią, halami, hałdami, giełdą samochodową, kanałem, nie wiadomo gdzie i po co.

Kiedy Tarchomin wyrastał o Trasie Toruńskiej nikomu sie nawet ni sniło, natomiast była MOdlińska i realne plany budowy tramwaju z Żerania. A że stały sie nierealne, a rozwoj miasta poszedl w innych kierunkach, to inna bajka

# nikuś

30.09.2013 09:34

pikuś - na tym Bródnie to nikt nie chce mieszkać a mieszkają tylko ci którzy kasy nie mają na normalną dzielnicę a jak ktoś się dorobi to ucieka z Bródna - Wstyd się przyznać, że się mieszka na Bródnie.

REKLAMA

# zenek

30.09.2013 09:40

Metro na Tarchomin planowano już w czasach kiedy na Zielonej Białołęce rządzili sołtysi a najbardziej charakterystycznym elementem krajobrazu były tam krowy co zreszta nie zmieniło się do dzisiaj.

# pikuś

30.09.2013 10:41

ja wiem, że Tarchomin to stara jeszcze średniowieczna podwarszawska wieś. Jest prawie tak stary jak Kraków, dominują tam jednak bloki z lat 1980 i 2000.
Życie niesie różne niespodzianki. Jedną z nich jest to, że metro idzie na Bródno, które w części wschodniej się bardzo rozwija, a nie na Tarchomin, więc plany sprzed 30 lat się lekko zdezaktualizowały. Możecie krzyczeć, złorzeczyć, smęcić o sołtysach, a prawda jest taka, że nawet jeśli metro nie skręci na ZB tylko pójdzie do Rembielińskiej, to mieszkańcy Zielonej Białołęki będą mieli do metra 3 przystanki autobusem, a wy nadal będziecie turlać się starym Tarchominem na Bielany.
Nikt nie chce mieszkać na Bródnie, a nowe osiedla budują. Głupi deweloperzy.
Sprawdźcie, ile jest ogłoszeń z Trąby i Aluzyjnej w necie :)

# Mark

30.09.2013 12:28

Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

REKLAMA

# F08

30.09.2013 12:31

#Mark napisał(a) 30.09.2013 12:28
Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

Docelowo mozna zbudowac trzy parkingi P+R - przy Glebockiej/Trasie Torunskiej, potem przy Trasie Mostu Polnocnego i trzeci przy Plochocinskiej, gdzie moglaby byc ostatnia stacja, ktora zatrzymalaby samochody z Nieporetu, Legionowa, Serocka itd.

# awa

30.09.2013 17:52

Trudno to ludziom wytłumaczyć. Nie chcą zrozumieć, że łatwiej teraz planować i budować przez kolejne 20 lat, niż planować dopiero za 20 lat. Im dłużej czekamy, tym większe prawdopodobieństwo, że skończy się paraliżem - jak dzisiaj Centrum i Wola (II linia). W takiej zabudowie już nie powinno się kopać, tylko poprawiać i usprawniać komunikację naziemną. Nie dlatego, że się nie da - po prostu łatwiej tam, gdzie dopiero się budują osiedla.
Walczcie o przedłużenie I linii na Tarchomin, tylko takie rozwiązanie ma sens. Kto będzie z Tarchomina jechał przez całą Pragę do Centrum albo na Wolę? Przecież to potrwa dużo dłużej niż autobus/tramwaj+I linia. I tak nie każdy będzie miał II linię w zasięgu spaceru.
Wszyscy ciągną w swoją stronę, bo "ja chcę tu metro", a mało kto myśli o rzeczywistym wykorzystaniu. Punkty przesiadkowe to bardzo ważna kwestia - ludzie będą przyjeżdżać do Warszawy czy się to komuś podoba, czy nie.
#Mark napisał(a) 30.09.2013 12:28
Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

# sboy5

01.10.2013 00:33

#pikuś napisał(a) 30.09.2013 10:41
ja wiem, że Tarchomin to stara jeszcze średniowieczna podwarszawska wieś. Jest prawie tak stary jak Kraków, dominują tam jednak bloki z lat 1980 i 2000.

Czlowieku - ewidentnie masz zle dni. Bzdury gadasz i tyle. Byles - raz , drugi - ok. Osiedla to polecam sobie poogladac troche uwazniej , a nie te kilka wiezowcow przy Swiatowida.
Ciezko rozmawia sie z ignorantem , ktory utwierdzajac sie w przekonaniu, ze dokonal swietnego wyboru kupujac / wynajmujac mieszkanie na Brodnie udowadnia wszystkim naokolo, ze cala reszta to nieracjonalni debile.
Powiadasz Kondratowicza - poza scisla zabudowa (hm, wieksze wizualnie przestrzenie Cie mecza ? , ja myslalem, ze to lepiej, jak sie nie mieszka okno w okno z sasiadem), jakie widzisz przewagi ? Co dywilizacji ? A co jest dla Ciebie cywilizacja ? Stary, jak rzucasz fajnie brzmiace hasla to sprobuj byc bardziej precyzyjny - Galeria Rembielinska ? co tam jeszcze macie ? Wiezowce z paroma sklepami alkoholowymi na parterze ? Tak, teraz ja stosuje Twoja metodologie spuszczania w kanal..celowo, zeby pokazac Twoj bezsensowny tok myslenia. A moze mowiac o cywilizacji masz na mysli dojazd do Centrum ? Na starowke ? No powiedz mi jak sprawnie i szybko sie tam dostaniesz ? :) Blizej masz do Marek ? :) Cywilizacja powialo .
A jednka chyba masz kompleks 11 minut do metra na Mlociny z Petli na Nowodworach (Linie E). Niech zgadne, czym dojezdzasz do metra ?
Aha - wiemy zebys chcial , zeby Metro poszlo w Twoj rejon - ale umowmy sie - nie pojdzie, tak jak nie pojdzie na Tarchomin. I tyle. Powyzywaj sie teraz na Tarchominie - czekamy (tam wymysl cos jeszcze o Moscie Polnocnym - ze nia taki jak trzeba , bo chyba nie pisales :P)

# 2 plus 3

01.10.2013 06:27

AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

# Mariusz

01.10.2013 08:46

#stąd napisał(a) 27.09.2013 17:05
Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 ludzi w setkach bloków na niewielkiej przestrzeni. Niewiele mniej niż twój Tarchomin czy Nowodwory.

Hehehe.... Najpierw sie dowiedz ile na Tachominie i Nowodworach mieszka. 30 tysiecy to w 6 blokach jest.

# pikuś

01.10.2013 09:07

#sboy5 napisał(a) 01.10.2013 00:33
Czlowieku - ewidentnie masz zle dni. Bzdury gadasz i tyle. Byles - raz , drugi - ok. Osiedla to polecam sobie poogladac troche uwazniej , a nie te kilka wiezowcow przy Swiatowida.
Ciezko rozmawia sie z ignorantem , ktory utwierdzajac sie w przekonaniu, ze dokonal swietnego wyboru kupujac / wynajmujac mieszkanie na Brodnie udowadnia wszystkim naokolo, ze cala reszta to nieracjonalni debile.
Powiadasz Kondratowicza - poza scisla zabudowa (hm, wieksze wizualnie przestrzenie Cie mecza ? , ja myslalem, ze to lepiej, jak sie nie mieszka okno w okno z sasiadem), jakie widzisz przewagi ? Co dywilizacji ? A co jest dla Ciebie cywilizacja ? Stary, jak rzucasz fajnie brzmiace hasla to sprobuj byc bardziej precyzyjny - Galeria Rembielinska ? co tam jeszcze macie ? Wiezowce z paroma sklepami alkoholowymi na parterze ? Tak, teraz ja stosuje Twoja metodologie spuszczania w kanal..celowo, zeby pokazac Twoj bezsensowny tok myslenia. A moze mowiac o cywilizacji masz na mysli dojazd do Centrum ? Na starowke ? No powiedz mi jak sprawnie i szybko sie tam dostaniesz ? :) Blizej masz do Marek ? :) Cywilizacja powialo .
A jednka chyba masz kompleks 11 minut do metra na Mlociny z Petli na Nowodworach (Linie E). Niech zgadne, czym dojezdzasz do metra ?
Aha - wiemy zebys chcial , zeby Metro poszlo w Twoj rejon - ale umowmy sie - nie pojdzie, tak jak nie pojdzie na Tarchomin. I tyle. Powyzywaj sie teraz na Tarchominie - czekamy (tam wymysl cos jeszcze o Moscie Polnocnym - ze nia taki jak trzeba , bo chyba nie pisales :P)

Po kolei... Byłem parokrotnie, bo musiałem kilka spraw załatwić i sobie z ciekawości pojeździłem. Zresztą, kiedyś w latach 80-90 często tam jeździłem odwiedzić znajomych, więc jakiś taki "sentyment" mam. Nie kupiłem na Bródnie, tylko na Brzezinach... tuż za Trasą Toruńską, jednak w zupełnej ciszy.
Przestrzenie mnie męczą, tak, męczy mnie, kiedy między jednym ciągiem bloków a drugim jest 200 m. Jak na Światowida. Wole gęstszą zabudowę, wystarczy 20 m między oknami. W 3 piętrowych blokach to jest optymalna odległość. Co to jest cywilizacja? Warszawa. Śródmieście. Od siebie z Brzezin dojeżdżam Mostem Grota i Wisłostradą w 15-30 min. Autobusem 527 w 20 min. Na Stare Miasto, żeby nie było wątpliwości. Więc w 15-20 min dojadę do metra na Wileńskim. Na Bródno mam blisko, 2-3 przystanki, albo na rowerze 5-10 min, a Bródno jest fajne wbrew temu co sądzi wielu warszawiaków i jeszcze więcej przyjezdnych, którym marzy się apartament na Żoliborzu, albo Mokotowie.
Z metra w zasadzie nie korzystam, jeżdżę 527, pracuję na bliskiej Woli. 30-45 min od drzwi do drzwi.
jak metro dotrze na Targówek, to może będę korzystał, pewnie będę korzystał, bo skasują / skrócą 527. Jak dotrze do Bródna, a kiedyś dotrze, to będzie lepiej.
Most Północny? bardzo brzydki :)

# awa

01.10.2013 11:42

To już nawet nie musi być na koszt dewelopera, wystarczy jeśli miasto zacznie inwestować w tereny, które zostaną zabudowane, przecież wydawane są zezwolenia. Bo zostaną zabudowane - gdzieś te osiedla trzeba postawić. Im dłużej czekamy, tym większe będą koszty, większe utrudnienia. Metro to powinna być ogromna sieć, dojeżdżająca do większości miejscowości podwarszawskich - przy ich finansowej pomocy.Tyle teoria - jak wygląda praktyka, to wszyscy widzimy.
Inna sprawa jest taka, że deweloperzy budują bloki w polach, część buduje drogi dojazdowe jako część inwestycji, a miasto później nie chce przejąć tej infrastruktury. Bo musiałoby ją utrzymywać, a tak płacą mieszkańcy.
#2 plus 3 napisał(a) 01.10.2013 06:27
AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

# miki

01.10.2013 13:19

#2 plus 3 napisał(a) 01.10.2013 06:27
AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

Z Bródna godzinę? To ty chyba na piechotę szedłeś. Do tego wspak.
Tramwaj z Kondratowicza/Rembielińskiej do Bankowego 30-35 min
Autobus spod Ratusza na Bankowy 25-30 min.
Z Ordonówny/Światowida 40-50 min (z metrem)

# sboy5

01.10.2013 21:08

hahah, widac , ze sobie zadziornie dodajemy / albo odejmujemy czasu na dojazd (i kazdy zapewne ma racje, zalezy od stanu na drodze). Do Nas Wszystkich - tych z Brodna i Nowodworow i skad tam jeszcze :
Dojazdy z wszystkich rejonow sa zblizone - nie mieszkamy pod Palacem Kultury i chwile trwa . Ja potwierdzam srednio 30-35 minut z Nowodworow do Centrum (przy wykorzystaniu E). Czyli norma dla dalszych dzielnic. Brodno podobnie , Brzeziny rowniez - i rozstrzal 15-30 minut troch duzy - umowmy sie , raczej 30 min. A kolega z tym "wygwizdowem na Tarchominie" ladnie pojechal , skoro mieszka tam , gdzie mieszka. Litosci - serio nie miales co napisac ? :)
I pamiec o Tarchcominie z lat 80-90....hm...szczerze gratuluje sentymentalizmu , ale przenoszenie tego na stan z 2013 przez pryzmat pamieci z lat mlodosci ;)..no ja bym sie raczej tak nie galopowal :P, mozna zbladzic :).
A Polnocny - piekny nie jest , fakt :)- ale raczej nie o to tu chodzi. Na Brzezinach rokoko w zabudowie czy postmodernizm ? :))

# sboy5

01.10.2013 21:52

w sumie ..nie daje mi spokoju, po prostu bekowo sie zrobilo. Pan Pikuś pojechal po Tarchominie a sam mieszka Na Brzezinach. Pan Pikus wie doskonale, ze Tarchomin to stara podwarszawska wies i dezawuuje tym samym mieszkancow . A Brzeziny :
Jeszcze w pierwszej połowie XX wieku Brzeziny były podwarszawską wsią. W 1951 zostały włączone do granic Warszawy wraz z innymi sąsiadującymi wsiami (wikipedia)
Wsie jak wsie. Tylko po co trollowac inne , takie same historia i potencjalem dzielnice ? Warto ? W ogole... w ogole TO PIKUS SZACUN, ze sie przyznales, ze mieszkasz na Brzezinach, bo po tym , co napisales o innych dzielnicach to trzeba miec odwage wiedzac, gdzie samemu sie mieszka. to potwierdza moje przypuszczenia, ze tym samym oto dowartosciowujesz samego siebie:) i swoje decyzje mieszkaniowe. Tyle, ze...to zabawa jak z piaskownicy dla niemowlakow, ktorzy majac wokol siebie zyliard innych zabawek, tluka sie o grabki . I tak wygladaja fora warszawskie - i cale te pitolenie o sloikach - sloiki jada po sloikach, udajac nie sloikow , probujac w swoich oczach stawac sie lepszymi zasymilowanymi slojami - a no Brzeziny to luz, prawie Plac Bankowy :P.
I mowisz , ze do 45 min door to door praca - dom na Wole. No widzisz, bo te wiesniaki z Tarchomina co nie wiedza , gdzie mieszkaja i przedz stepy akermanskie sie przebijaja (celowo wykrzywiam, sorki) w 45 minut maja door - to door z Biurowcow Przy Zlotych Tarasach do swoich ziemianek.
Ale pewnie brzeziniak ;) wie lepiej i to co pisza, to nieprawda .

# Pan Pikuś

01.10.2013 22:09

sboy5
ok, niech każdy mieszka, gdzie mu się podoba, nie ma co sobie do oczu skakać. Mnie po prostu przeraża ten odcinek między Żeraniem na Ratuszem białołęckim. I potem ta pestki między 11-piętrowcami. Straszna okolica. Choć są tam i miłe, bardziej ludzkie zakątki.
Z wiekowością Tarchomina pojechałem, bo pojawił się post, jaki to on nie stary i że tam już dawno betonowe kloce stały, zanim pojawiły się porothermy na Derbach.
Tak, Tarchomin jest stary i ma naprawdę średniowieczne korzenie. Ale czasy się zmieniły i dziś nie ma znaczenia co było w 1400, 1951, 1993 roku. Dość mam kwęczenia, że ZB to kilka domków jednorodzinnych, krowy i sołtysi w gumofilcach i że nic się nie należy, bo "Tarchomin".
Peace, love, satan

# sboy5

03.10.2013 18:47

pozdrowienia :). i jak sielsko sie zrobilo :P

# gość

08.07.2015 09:21

http://www.petycjeonline.com/ zmiana_kocowej_stacji_ii_linii_metra link do petycji - podpisujemy :)
Trwa cisza wyborcza. Dodawanie nowych wpisów zostało wstrzymane.

LINKI SPONSOROWANE

REKLAMA

Wstąp do księgarni

REKLAMA

City Break
City Break

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

REKLAMA

Kambukka Olympus
Kambukka Lagoon

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

Butelki dla dzieci Kambukka
Kambukka Reno

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024