REKLAMA

Forum › Białołęka

REKLAMA

# Jadźka

27.09.2013 11:30

Skończcie wreszcie z tą głupotą. Planowanie metra do pól i łąk Zielonej Białołęki to scenariusz niczym z Barei. Metro jest konieczne ale na Tarchomin i Nowodwory.

# Kaizen

27.09.2013 11:49

Dwie uwagi.
1. Nie obowiązują dokumenty starsze - lecz zawsze MPZP. Studium nie jest prawem lokalnym - to takie mało wiążące wytyczne dla twórców MPZP. Do wydawania decyzji jest rozpatrywana wyłączna zgodność z MPZP - co w studium do decyzji nie ma znaczenia.
2. Metro w tym miejscu byłoby nie tylko dla mieszkańców Zielonej (co za przewrotna nazwa przy braku zieleni) Białołęki. Już teraz pod tym względem jest nieźle, a po zbudowaniu trasy Olszynki Grochowskiej i udrożnieniu Marek to byłoby świetne miejsce przesiadkowe dla mieszkańców płn-wsch rubieży Warszawy i okolicznych miejscowości. Oczywiście do tego trzeba zbudować sensowny parking i zaplanować podmiejską komunikację autobusową.

# Wera

27.09.2013 12:20

Przecież Kabaty do niedawna też były polem :)

REKLAMA

# stąd

27.09.2013 17:05

#Jadźka napisał(a) 27.09.2013 11:30
Skończcie wreszcie z tą głupotą. Planowanie metra do pól i łąk Zielonej Białołęki to scenariusz niczym z Barei. Metro jest konieczne ale na Tarchomin i Nowodwory.
Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 ludzi w setkach bloków na niewielkiej przestrzeni. Niewiele mniej niż twój Tarchomin czy Nowodwory.

# xyz1

27.09.2013 18:48

W podpisie jest "Autor jest ... członkiem zarządu Stowarzyszenia Zielona Białołęka" tyle tylko,że to stowarzyszenie od kilku miesięcy już nie istnieje'a od kilku lat nic nie robiło

# loja

28.09.2013 09:46

"Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 "
Na Tarchominie mieszka 150000 (zameldowanych trochę mniej) a niebawem będzie 200 000.

REKLAMA

# liczykrupa

28.09.2013 10:15

#loja napisał(a) 28.09.2013 09:46

Na Tarchominie mieszka 150000 (zameldowanych trochę mniej) a niebawem będzie 200 000.

Tyle to nie ma w całej Białołęce doliczając nawet Jabłonnę.

# baba

28.09.2013 14:15

A Tarchomin jak g*** miał, tak g*** będzie z tego mieć. Ogryzek tramwaju i wszystko.

# loja

28.09.2013 17:27

liczykrupa.................... Nie myl mieszkających z zameldowanymi

REKLAMA

# liczykrupa

28.09.2013 20:45

#loja napisał(a) 28.09.2013 17:27
liczykrupa.................... Nie myl mieszkających z zameldowanymi

Nie mylę. Zameldowanych + niezameldowanych całej Białołęce jest ok. 120.000

# pikuś

28.09.2013 21:52

Tarchominiarze myślą, że jest ich tam prawie milion i że cała Warszawa zaczyna się i kończy na Tarchominie. Pogódźcie się z tym, że mieszkacie na strasznym wypiździewie, daleko od miasta i jest was niewiele ponad 50.000. Cieszcie się, że macie MSC i tramwaj, bo to i tak za dużo na taki wygwizdów.
Już Derby są bliżej i sensowniej położone niż Tarchomin.

# jajaja

28.09.2013 22:38

a jak zaczną kopać i woda ich zaleje:(
tutaj troche się wkopią i juz muszą kilka dni wodę pompować:( kolejny radny, który tylko wszystko robi na papierze

REKLAMA

 tarantula01

28.09.2013 23:41

Odróżnić należy 2 sprawy: planowanie metra i budowę metra.
O ile skierowanie metra w planach na Białołękę wschodnią jest możliwe w ciągu 2-3 lat (trzeba zmienić Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego m.st. Warszawy po tym jak zasadność tej budowy metra na Białołękę wyjdzie z obecnie realizowanego Studium dot. metra), o tyle zbudowanie tego metra na Białołękę Wschodnią potrwa 20 latek.
Tak, tak!
Mamy 2013 r. i zapewne do 2015 r. zostanie zbudowany centralny odcinek II linii metra.
W latach 2014 - 2020 II linia metra zostanie wydłużona o 3 stacje w obu kierunkach: na Targówku dojedziemy do stacji Trocka.
W budżecie unijnym 2021 - 2027 (o ile taki będzie jeszcze dla Polski) zbudowane zostanie kolejne 6 stacji: po 3 na każdym końcu i metro dojedzie do Trasy Toruńskiej.
Kolejny budżet unijny: 2028 - 2034 to szansa budowy metra do TMP (m.in. Derby)
I ostatni odcinek (do Kobiałki) to budowa w latach 2035 - 2041 !
W tym czasie na tramwaj wzdłuż TOG - a jeszcze niedawno mój kolega o niczym innym nie wspominał - nie ma co liczyć, bo przecież nie warto budować tramwaju, jeśli możemy niewiele dołożyć i zbudować metro. Sęk w tym, że tramwaj można zbudować do 2018 r (Krasińskiego - Św. Wincentego - Głębocka - TOG do TM), a metro do TMP co najmniej 16 lat później!

 tarantula01

28.09.2013 23:41

Odróżnić należy 2 sprawy: planowanie metra i budowę metra.
O ile skierowanie metra w planach na Białołękę wschodnią jest możliwe w ciągu 2-3 lat (trzeba zmienić Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego m.st. Warszawy po tym jak zasadność tej budowy metra na Białołękę wyjdzie z obecnie realizowanego Studium dot. metra), o tyle zbudowanie tego metra na Białołękę Wschodnią potrwa 20 latek.
Tak, tak!
Mamy 2013 r. i zapewne do 2015 r. zostanie zbudowany centralny odcinek II linii metra.
W latach 2014 - 2020 II linia metra zostanie wydłużona o 3 stacje w obu kierunkach: na Targówku dojedziemy do stacji Trocka.
W budżecie unijnym 2021 - 2027 (o ile taki będzie jeszcze dla Polski) zbudowane zostanie kolejne 6 stacji: po 3 na każdym końcu i metro dojedzie do Trasy Toruńskiej.
Kolejny budżet unijny: 2028 - 2034 to szansa budowy metra do TMP (m.in. Derby)
I ostatni odcinek (do Kobiałki) to budowa w latach 2035 - 2041 !
W tym czasie na tramwaj wzdłuż TOG - a jeszcze niedawno mój kolega o niczym innym nie wspominał - nie ma co liczyć, bo przecież nie warto budować tramwaju, jeśli możemy niewiele dołożyć i zbudować metro. Sęk w tym, że tramwaj można zbudować do 2018 r (Krasińskiego - Św. Wincentego - Głębocka - TOG do TM), a metro do TMP co najmniej 16 lat później!

# chudoby

29.09.2013 08:07

nie żebym się czepiał ale widzę że szeregi zwarte przed 13 pazdziernika

REKLAMA

# pawka

29.09.2013 13:43

Kazdy kto mowi ze ZB to pola i laki niech tam sie przejedzie a najlepiej autobusem z bankowego... i najlepiej sproboje wsiasc w 527 w szczycie...
Bareja jest codziennie w tym autobusie a na tarchomin nie dosc ze sa drogi i wiele linii autobusowych to 0,5 linii tranwajowej :-)

# sboy5

29.09.2013 23:55

#pikuś napisał(a) 28.09.2013 21:52
Tarchominiarze myślą, że jest ich tam prawie milion i że cała Warszawa zaczyna się i kończy na Tarchominie. Pogódźcie się z tym, że mieszkacie na strasznym wypiździewie, daleko od miasta i jest was niewiele ponad 50.000. Cieszcie się, że macie MSC i tramwaj, bo to i tak za dużo na taki wygwizdów.
Już Derby są bliżej i sensowniej położone niż Tarchomin.

Blizej..do czego ? I czemu tak zawistnie - zal d..sciska z jakis powodow ? Poczucie krzywdy ? No to moze jednak na tym Tarchominie nie jest az tak zle ...przez most i metro, w sumie to nie narzekam..

# zenek

30.09.2013 08:40

Zielona Białołeka to wiocha i przez 20 lat wiochą będzie więc pakowanie tam kasy w metro to tak jakby ją topić w Wiśle.

REKLAMA

# pikuś

30.09.2013 09:20

#sboy5 napisał(a) 29.09.2013 23:55

Blizej..do czego ? I czemu tak zawistnie - zal d..sciska z jakis powodow ? Poczucie krzywdy ? No to moze jednak na tym Tarchominie nie jest az tak zle ...przez most i metro, w sumie to nie narzekam..
Bliżej do "Warszawy", do Bródna, do cywilizacji. Tutaj jest normalnie, jest Bródno, jest Trasa Toruńska, są kolejna osiedla. Tarchomin i Nowodwory to jakiś wrzód, który wyrósł za elektrociepłownią, halami, hałdami, giełdą samochodową, kanałem, nie wiadomo gdzie i po co. Tarchomin jest okropny, byłem kilka razy i czułem się jak we Władywostoku, wielka przestrzeń, okropne bloki, budy przy ulicy i dojazd jakby się przez okręg doniecki jechało.
Widzisz różnicę między budowaniem metra w kierunku na ZB (z Kondratowicza kolejna stacja przy TT ok. 2 km, następna Grodzisk ok. 2 km i dostęp do metra w na tych 2 stacjach dla kilkudziesięciu tysięcy ludzi). i w kierunku Tarchomina - przynajmniej 4-5 stacji, żeby dojechać do Tarchomina, większość na terenach pofabrycznych (dopiero ostatnia ważna dla ruchu pasażerskiego :)) i czas dojazdu do Centrum stamtąd (ok. 30 min). Koszt 3-krotnie większy i to dopiero początek, bo przecież większość i tak chce metro na Nowodwory, żeby z tej Aluzyjnej dojechać do miasta, więc znowu ze 4 stacje.
Macie tramwaj, turlajcie się nim do przez do metra skoro nie narzekasz.
Metro powinno pójść na ZB, a tarcho ma metro na bielanach, most i szybki ultranowoczesny tramwaj od Hani.

# RRA

30.09.2013 09:26

#pikuś napisał(a) 30.09.2013 09:20

Bliżej do "Warszawy", do Bródna, do cywilizacji. Tutaj jest normalnie, jest Bródno, jest Trasa Toruńska, są kolejna osiedla. Tarchomin i Nowodwory to jakiś wrzód, który wyrósł za elektrociepłownią, halami, hałdami, giełdą samochodową, kanałem, nie wiadomo gdzie i po co.

Kiedy Tarchomin wyrastał o Trasie Toruńskiej nikomu sie nawet ni sniło, natomiast była MOdlińska i realne plany budowy tramwaju z Żerania. A że stały sie nierealne, a rozwoj miasta poszedl w innych kierunkach, to inna bajka

# nikuś

30.09.2013 09:34

pikuś - na tym Bródnie to nikt nie chce mieszkać a mieszkają tylko ci którzy kasy nie mają na normalną dzielnicę a jak ktoś się dorobi to ucieka z Bródna - Wstyd się przyznać, że się mieszka na Bródnie.

REKLAMA

# zenek

30.09.2013 09:40

Metro na Tarchomin planowano już w czasach kiedy na Zielonej Białołęce rządzili sołtysi a najbardziej charakterystycznym elementem krajobrazu były tam krowy co zreszta nie zmieniło się do dzisiaj.

# pikuś

30.09.2013 10:41

ja wiem, że Tarchomin to stara jeszcze średniowieczna podwarszawska wieś. Jest prawie tak stary jak Kraków, dominują tam jednak bloki z lat 1980 i 2000.
Życie niesie różne niespodzianki. Jedną z nich jest to, że metro idzie na Bródno, które w części wschodniej się bardzo rozwija, a nie na Tarchomin, więc plany sprzed 30 lat się lekko zdezaktualizowały. Możecie krzyczeć, złorzeczyć, smęcić o sołtysach, a prawda jest taka, że nawet jeśli metro nie skręci na ZB tylko pójdzie do Rembielińskiej, to mieszkańcy Zielonej Białołęki będą mieli do metra 3 przystanki autobusem, a wy nadal będziecie turlać się starym Tarchominem na Bielany.
Nikt nie chce mieszkać na Bródnie, a nowe osiedla budują. Głupi deweloperzy.
Sprawdźcie, ile jest ogłoszeń z Trąby i Aluzyjnej w necie :)

# Mark

30.09.2013 12:28

Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

REKLAMA

# F08

30.09.2013 12:31

#Mark napisał(a) 30.09.2013 12:28
Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

Docelowo mozna zbudowac trzy parkingi P+R - przy Glebockiej/Trasie Torunskiej, potem przy Trasie Mostu Polnocnego i trzeci przy Plochocinskiej, gdzie moglaby byc ostatnia stacja, ktora zatrzymalaby samochody z Nieporetu, Legionowa, Serocka itd.

# awa

30.09.2013 17:52

Trudno to ludziom wytłumaczyć. Nie chcą zrozumieć, że łatwiej teraz planować i budować przez kolejne 20 lat, niż planować dopiero za 20 lat. Im dłużej czekamy, tym większe prawdopodobieństwo, że skończy się paraliżem - jak dzisiaj Centrum i Wola (II linia). W takiej zabudowie już nie powinno się kopać, tylko poprawiać i usprawniać komunikację naziemną. Nie dlatego, że się nie da - po prostu łatwiej tam, gdzie dopiero się budują osiedla.
Walczcie o przedłużenie I linii na Tarchomin, tylko takie rozwiązanie ma sens. Kto będzie z Tarchomina jechał przez całą Pragę do Centrum albo na Wolę? Przecież to potrwa dużo dłużej niż autobus/tramwaj+I linia. I tak nie każdy będzie miał II linię w zasięgu spaceru.
Wszyscy ciągną w swoją stronę, bo "ja chcę tu metro", a mało kto myśli o rzeczywistym wykorzystaniu. Punkty przesiadkowe to bardzo ważna kwestia - ludzie będą przyjeżdżać do Warszawy czy się to komuś podoba, czy nie.
#Mark napisał(a) 30.09.2013 12:28
Jak metro budowali na kabatach to było tam mniej osiedli niż na zielonej bialolece. Metro na Tarchomin i nowodwory - może kiedyś, teraz sensowniejsze jest wlasnie na zielona bialoleke - to genialny punkt przesiadkowy dla wszystkich wjezdzajacych do Warszawy - odkorkowaloby to miasto.

# sboy5

01.10.2013 00:33

#pikuś napisał(a) 30.09.2013 10:41
ja wiem, że Tarchomin to stara jeszcze średniowieczna podwarszawska wieś. Jest prawie tak stary jak Kraków, dominują tam jednak bloki z lat 1980 i 2000.

Czlowieku - ewidentnie masz zle dni. Bzdury gadasz i tyle. Byles - raz , drugi - ok. Osiedla to polecam sobie poogladac troche uwazniej , a nie te kilka wiezowcow przy Swiatowida.
Ciezko rozmawia sie z ignorantem , ktory utwierdzajac sie w przekonaniu, ze dokonal swietnego wyboru kupujac / wynajmujac mieszkanie na Brodnie udowadnia wszystkim naokolo, ze cala reszta to nieracjonalni debile.
Powiadasz Kondratowicza - poza scisla zabudowa (hm, wieksze wizualnie przestrzenie Cie mecza ? , ja myslalem, ze to lepiej, jak sie nie mieszka okno w okno z sasiadem), jakie widzisz przewagi ? Co dywilizacji ? A co jest dla Ciebie cywilizacja ? Stary, jak rzucasz fajnie brzmiace hasla to sprobuj byc bardziej precyzyjny - Galeria Rembielinska ? co tam jeszcze macie ? Wiezowce z paroma sklepami alkoholowymi na parterze ? Tak, teraz ja stosuje Twoja metodologie spuszczania w kanal..celowo, zeby pokazac Twoj bezsensowny tok myslenia. A moze mowiac o cywilizacji masz na mysli dojazd do Centrum ? Na starowke ? No powiedz mi jak sprawnie i szybko sie tam dostaniesz ? :) Blizej masz do Marek ? :) Cywilizacja powialo .
A jednka chyba masz kompleks 11 minut do metra na Mlociny z Petli na Nowodworach (Linie E). Niech zgadne, czym dojezdzasz do metra ?
Aha - wiemy zebys chcial , zeby Metro poszlo w Twoj rejon - ale umowmy sie - nie pojdzie, tak jak nie pojdzie na Tarchomin. I tyle. Powyzywaj sie teraz na Tarchominie - czekamy (tam wymysl cos jeszcze o Moscie Polnocnym - ze nia taki jak trzeba , bo chyba nie pisales :P)

REKLAMA

# 2 plus 3

01.10.2013 06:27

AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

# Mariusz

01.10.2013 08:46

#stąd napisał(a) 27.09.2013 17:05
Jadźka, nie gadaj bzdur. Przyjedź sobie na Derby i Lewandów i poszukaj tu domków jendorodzinych. Mieszka tu 30.000 ludzi w setkach bloków na niewielkiej przestrzeni. Niewiele mniej niż twój Tarchomin czy Nowodwory.

Hehehe.... Najpierw sie dowiedz ile na Tachominie i Nowodworach mieszka. 30 tysiecy to w 6 blokach jest.

# pikuś

01.10.2013 09:07

#sboy5 napisał(a) 01.10.2013 00:33
Czlowieku - ewidentnie masz zle dni. Bzdury gadasz i tyle. Byles - raz , drugi - ok. Osiedla to polecam sobie poogladac troche uwazniej , a nie te kilka wiezowcow przy Swiatowida.
Ciezko rozmawia sie z ignorantem , ktory utwierdzajac sie w przekonaniu, ze dokonal swietnego wyboru kupujac / wynajmujac mieszkanie na Brodnie udowadnia wszystkim naokolo, ze cala reszta to nieracjonalni debile.
Powiadasz Kondratowicza - poza scisla zabudowa (hm, wieksze wizualnie przestrzenie Cie mecza ? , ja myslalem, ze to lepiej, jak sie nie mieszka okno w okno z sasiadem), jakie widzisz przewagi ? Co dywilizacji ? A co jest dla Ciebie cywilizacja ? Stary, jak rzucasz fajnie brzmiace hasla to sprobuj byc bardziej precyzyjny - Galeria Rembielinska ? co tam jeszcze macie ? Wiezowce z paroma sklepami alkoholowymi na parterze ? Tak, teraz ja stosuje Twoja metodologie spuszczania w kanal..celowo, zeby pokazac Twoj bezsensowny tok myslenia. A moze mowiac o cywilizacji masz na mysli dojazd do Centrum ? Na starowke ? No powiedz mi jak sprawnie i szybko sie tam dostaniesz ? :) Blizej masz do Marek ? :) Cywilizacja powialo .
A jednka chyba masz kompleks 11 minut do metra na Mlociny z Petli na Nowodworach (Linie E). Niech zgadne, czym dojezdzasz do metra ?
Aha - wiemy zebys chcial , zeby Metro poszlo w Twoj rejon - ale umowmy sie - nie pojdzie, tak jak nie pojdzie na Tarchomin. I tyle. Powyzywaj sie teraz na Tarchominie - czekamy (tam wymysl cos jeszcze o Moscie Polnocnym - ze nia taki jak trzeba , bo chyba nie pisales :P)

Po kolei... Byłem parokrotnie, bo musiałem kilka spraw załatwić i sobie z ciekawości pojeździłem. Zresztą, kiedyś w latach 80-90 często tam jeździłem odwiedzić znajomych, więc jakiś taki "sentyment" mam. Nie kupiłem na Bródnie, tylko na Brzezinach... tuż za Trasą Toruńską, jednak w zupełnej ciszy.
Przestrzenie mnie męczą, tak, męczy mnie, kiedy między jednym ciągiem bloków a drugim jest 200 m. Jak na Światowida. Wole gęstszą zabudowę, wystarczy 20 m między oknami. W 3 piętrowych blokach to jest optymalna odległość. Co to jest cywilizacja? Warszawa. Śródmieście. Od siebie z Brzezin dojeżdżam Mostem Grota i Wisłostradą w 15-30 min. Autobusem 527 w 20 min. Na Stare Miasto, żeby nie było wątpliwości. Więc w 15-20 min dojadę do metra na Wileńskim. Na Bródno mam blisko, 2-3 przystanki, albo na rowerze 5-10 min, a Bródno jest fajne wbrew temu co sądzi wielu warszawiaków i jeszcze więcej przyjezdnych, którym marzy się apartament na Żoliborzu, albo Mokotowie.
Z metra w zasadzie nie korzystam, jeżdżę 527, pracuję na bliskiej Woli. 30-45 min od drzwi do drzwi.
jak metro dotrze na Targówek, to może będę korzystał, pewnie będę korzystał, bo skasują / skrócą 527. Jak dotrze do Bródna, a kiedyś dotrze, to będzie lepiej.
Most Północny? bardzo brzydki :)

REKLAMA

# awa

01.10.2013 11:42

To już nawet nie musi być na koszt dewelopera, wystarczy jeśli miasto zacznie inwestować w tereny, które zostaną zabudowane, przecież wydawane są zezwolenia. Bo zostaną zabudowane - gdzieś te osiedla trzeba postawić. Im dłużej czekamy, tym większe będą koszty, większe utrudnienia. Metro to powinna być ogromna sieć, dojeżdżająca do większości miejscowości podwarszawskich - przy ich finansowej pomocy.Tyle teoria - jak wygląda praktyka, to wszyscy widzimy.
Inna sprawa jest taka, że deweloperzy budują bloki w polach, część buduje drogi dojazdowe jako część inwestycji, a miasto później nie chce przejąć tej infrastruktury. Bo musiałoby ją utrzymywać, a tak płacą mieszkańcy.
#2 plus 3 napisał(a) 01.10.2013 06:27
AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

# miki

01.10.2013 13:19

#2 plus 3 napisał(a) 01.10.2013 06:27
AWA. Masz rację. W jednym z azjatyckich miast na koszt dewelopera pociągnięto linię metra 5 km w szczere pola Budowa trwała niecałe rok, przy niskich kosztach. A w Polsce najpierw buduje się bloki a później infrastrukturę drogową a kolejność powinna być odwrotna Od dwóch lat mieszkam na Nowodworach, przeprowadziliśmy się z Bródna, jesteśmy bardzo zadowoleni, cisza spokój, dużo terenów rekreacyjnych, lasy, ścieżki rowerowe a i dojazd do Centrum faktycznie -dzięki Mostowi Północnemu - E-6 i metrem zajmuje 30 - 35 minut obojętnie czy w godzinach szczytu czy poza. Z Bródna godzinę - wielokrotnie praktykowałem.

Z Bródna godzinę? To ty chyba na piechotę szedłeś. Do tego wspak.
Tramwaj z Kondratowicza/Rembielińskiej do Bankowego 30-35 min
Autobus spod Ratusza na Bankowy 25-30 min.
Z Ordonówny/Światowida 40-50 min (z metrem)

# sboy5

01.10.2013 21:08

hahah, widac , ze sobie zadziornie dodajemy / albo odejmujemy czasu na dojazd (i kazdy zapewne ma racje, zalezy od stanu na drodze). Do Nas Wszystkich - tych z Brodna i Nowodworow i skad tam jeszcze :
Dojazdy z wszystkich rejonow sa zblizone - nie mieszkamy pod Palacem Kultury i chwile trwa . Ja potwierdzam srednio 30-35 minut z Nowodworow do Centrum (przy wykorzystaniu E). Czyli norma dla dalszych dzielnic. Brodno podobnie , Brzeziny rowniez - i rozstrzal 15-30 minut troch duzy - umowmy sie , raczej 30 min. A kolega z tym "wygwizdowem na Tarchominie" ladnie pojechal , skoro mieszka tam , gdzie mieszka. Litosci - serio nie miales co napisac ? :)
I pamiec o Tarchcominie z lat 80-90....hm...szczerze gratuluje sentymentalizmu , ale przenoszenie tego na stan z 2013 przez pryzmat pamieci z lat mlodosci ;)..no ja bym sie raczej tak nie galopowal :P, mozna zbladzic :).
A Polnocny - piekny nie jest , fakt :)- ale raczej nie o to tu chodzi. Na Brzezinach rokoko w zabudowie czy postmodernizm ? :))

REKLAMA

Boże Narodzenie 2024
Boże Narodzenie 2024

# sboy5

01.10.2013 21:52

w sumie ..nie daje mi spokoju, po prostu bekowo sie zrobilo. Pan Pikuś pojechal po Tarchominie a sam mieszka Na Brzezinach. Pan Pikus wie doskonale, ze Tarchomin to stara podwarszawska wies i dezawuuje tym samym mieszkancow . A Brzeziny :
Jeszcze w pierwszej połowie XX wieku Brzeziny były podwarszawską wsią. W 1951 zostały włączone do granic Warszawy wraz z innymi sąsiadującymi wsiami (wikipedia)
Wsie jak wsie. Tylko po co trollowac inne , takie same historia i potencjalem dzielnice ? Warto ? W ogole... w ogole TO PIKUS SZACUN, ze sie przyznales, ze mieszkasz na Brzezinach, bo po tym , co napisales o innych dzielnicach to trzeba miec odwage wiedzac, gdzie samemu sie mieszka. to potwierdza moje przypuszczenia, ze tym samym oto dowartosciowujesz samego siebie:) i swoje decyzje mieszkaniowe. Tyle, ze...to zabawa jak z piaskownicy dla niemowlakow, ktorzy majac wokol siebie zyliard innych zabawek, tluka sie o grabki . I tak wygladaja fora warszawskie - i cale te pitolenie o sloikach - sloiki jada po sloikach, udajac nie sloikow , probujac w swoich oczach stawac sie lepszymi zasymilowanymi slojami - a no Brzeziny to luz, prawie Plac Bankowy :P.
I mowisz , ze do 45 min door to door praca - dom na Wole. No widzisz, bo te wiesniaki z Tarchomina co nie wiedza , gdzie mieszkaja i przedz stepy akermanskie sie przebijaja (celowo wykrzywiam, sorki) w 45 minut maja door - to door z Biurowcow Przy Zlotych Tarasach do swoich ziemianek.
Ale pewnie brzeziniak ;) wie lepiej i to co pisza, to nieprawda .

# Pan Pikuś

01.10.2013 22:09

sboy5
ok, niech każdy mieszka, gdzie mu się podoba, nie ma co sobie do oczu skakać. Mnie po prostu przeraża ten odcinek między Żeraniem na Ratuszem białołęckim. I potem ta pestki między 11-piętrowcami. Straszna okolica. Choć są tam i miłe, bardziej ludzkie zakątki.
Z wiekowością Tarchomina pojechałem, bo pojawił się post, jaki to on nie stary i że tam już dawno betonowe kloce stały, zanim pojawiły się porothermy na Derbach.
Tak, Tarchomin jest stary i ma naprawdę średniowieczne korzenie. Ale czasy się zmieniły i dziś nie ma znaczenia co było w 1400, 1951, 1993 roku. Dość mam kwęczenia, że ZB to kilka domków jednorodzinnych, krowy i sołtysi w gumofilcach i że nic się nie należy, bo "Tarchomin".
Peace, love, satan

# sboy5

03.10.2013 18:47

pozdrowienia :). i jak sielsko sie zrobilo :P

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy

# gość

08.07.2015 09:21

http://www.petycjeonline.com/ zmiana_kocowej_stacji_ii_linii_metra link do petycji - podpisujemy :)
Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Najnowsze informacje na TuBiałołęka

REKLAMA

Sylwester 2024/2025
Sylwester 2024/2025

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni