REKLAMA

REKLAMA

Wakacje z Warszawy

REKLAMA

Forum Targówek

REKLAMA

# Kierowca

24.03.2015 14:25

Rewelacja! Tego typu projekty dowodzą, że idea budżetu partycypacyjnego jest niezmiernie słuszna. Niezależnie od tego, czy lobby samochodowe pokona ten projekt - obawiam się, że będzie bezpardonowy atak, już dziś gratuluję jego autorowi!
PS Jestem przedstawicielem handlowym i całe godziny spędzam jeżdżąc autem po Warszawie.

# xav

24.03.2015 22:39

No tak, w miastach na zachodzie takie strefy to standard. Ale Polakowi to ogranicza jego "wolnosc". Bo "wolnosc" Polak rozumie jako szybka jazde samochodem i parkowanie za darmo gdzie mu sie spodoba.

# PunkSkeleton

25.03.2015 07:52

Ja ten akurat projekt (w przeciwieństwie do przechodzenia na czerwonym i rezygnacji z budowy/rozbudowy dużych arterii) popieram. Powinny być ulice główne po których jeździ się szybko na duże odległości (nie 50 km/h tylko szybciej), gdzie priorytet mają samochody i autobusy, oraz ulice lokalne, dojazdowe, gdzie 50 km/h to zdecydowanie za dużo, bo przy nich są szkoły, przedszkola, ludzie tam wyjeżdzają z posesji i chcą pójść do sklepu bez dochodzenia do najbliższych świateł. Ulice lokalne nie powinny też służyć do objazdu zakorkowanych ciągów głównych, bo jest to zwyczajnie niebezpieczne.

REKLAMA

# Bob

25.03.2015 17:30

Brawo ! Podpisuje się dwoma rekami pod tym projektem. Jeszcze raz brawa dla autora projektu.

# bez nicka

25.03.2015 22:22

Na głównych arteriach, czyli tam, gdzie jeżdzą autobusy, niczego to nie zmieni. A chciałem tylko przypomnieć, że najwięcej wypadków - zarówno zderzeń, jak i z udziałem pieszych - jest na przejściu na wysokości szpitala. To chyba ważniejsze z punktu widzenia bezpieczeństwa, niż progi zwalniające na wewnętrznych osiedlowych ulicach. Ale co kto lubi

# Michał Harasimowicz

28.03.2015 17:39

Dziekuję bardzo za miłe słowa.
Projekt nie dotyczy głównych ulic, ponieważ tam zmiany są znacznie bardziej kosztowne i trudniejsze, a ideą projektu jest minimum kosztów, maksimum korzyści. Dzięki temu można poprawić bezpieczeństwo na sporym obszarze, a nie punktowo za ok. 25% kwoty budżetu na obszar.
Na główne ulice złożyłem mniej rozbudowany projekt poprawienia bezpieczeństwa pieszych, ale niestety nie zyskał akceptacji podczas preselekcji.
W ostatnim czasie strefy powstały m.in. na Pradze Południe. Są również w innych dzielnicach. Realizacja projektu pozwoli na usunięcie dziesiątek znaków i prócz poprawy bezpieczeństwa poprawi wygląd osiedla.
Więcej o projekcie mogą Państwo przeczytać na stronie projektu:
http://goo.gl/2q3vop
Jeszcze raz gorąco zachęcam do głosowania.
Pozdrawiam serdecznie,
Michał Harasimowicz

REKLAMA

# ziom

29.03.2015 16:21

proponuje pozamykać całkowicie ulice

# qwe

30.03.2015 02:25

Tylko niech nie stawiają kolejnych bumperów.
Zrobili to g..no na Ostródzkiej, ustawili znak 30km/h. Tylko nie da się przez to przejechać szybciej niż 15km/h bo wali po zawieszeniu. Ciekawe gdzie tu ekologia skoro muszę hamować z 50km/h do 15km/h a potem rozpędzać się ponownie do 50km/h???

# Rozsadny

26.04.2015 05:28

A ja ogolnie :
Maksymalna dozwolona predkosc w Polsce a i to na autostardach,to 140 km/godzine.Na ogromnej wiekszosci kraju,zwlaszcza w miastach ,o wiele mniej,przewaznie tylko 50 km/godzine a nawet 30 jak na Zaciszu.
DLACZEGO wiec produkuje sie i dopuszcza do ruchu pojazdy rozwijajace bez trudu ogromne predkosci ???Nawet male,"miejskie" autka osiagaja 200 km/godzine.
To zaklamanie,podwojna moralnosc,ogromne marnotrawstwo materialow,elementow,pracy i paliw .I dodatkowe skazenie srodowiska.Z jdnej strony pozwalamy ludziom uzytkowac takie auta a z drugiej tepimy ich potem wszystkimi srodkami.
A przeciez problem zalatwia sie od podstaw,od przyczyny,a nie leczac objawy.
Przecie zto idiotyzm,sprzedawac auta jak wyzej a potem kazac im sie telepac na jedynce,na wysokich obrotach,niszczac auto i trujac srodowisko.
KTO wreszcie zapyta glosno ,dlaczego ???Kto ograniczy dostepnosc takich pojazdow TYLKO dla policji i specjalnych sluzb???

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

REKLAMA