Forum › Bemowo
# Mark 27.02.2018 08:43 |
|
Czegoś tu nie rozumiem. Dlaczego skoro jest planowana przebudowa skrzyżowania Lazurowa/Człuchowska , to nie wykonano tego skrzyżowania od razu w wersji końcowej. Przecież to marnotrawstwo naszych pieniędzy. Po co budować coś wiedząc że i tak trzeba to będzie poprawić bo efekt końcowy ma być inny. Zdaje się że czas najwyższy aby urzędnicy za swoje debilne decyzje zaczęli odpowiadać materialnie. Może wtedy zaczęliby myśleć przyszłościowo.
|
# mict 27.02.2018 11:11 |
|
Bardzo słusznie, że ten temat został poruszony!
Chciałbym zwrócić przy tej okazji uwagę na drugie dno przedstawionego problemu. Otóż, wobec braku możliwości zawracania na Człuchowskiej, kierowcy nagminnie zawracają na następnym skrzyżowaniu - z Batalionów Chłopskich. Tylko, że na tym skrzyżowaniu jest ZAKAZ ZAWRACANIA, ponieważ dla lewoskrętu, z którego kierowcy zawracają jest osobny sygnalizator z kierunkową strzałką w lewo, który do tego zawracania nie upoważnia. Generuje to bardzo niebezpieczne sytuacje, ponieważ kierowcy skręcający w tym czasie w prawo z Batalionów Chłopskich w Lazurową na zielonej strzałce nie spodziewają się, że ktoś nagle znajdzie się na ich pasie ruchu. To że tam nie było dotychczas kolizji to moim zdaniem czysty przypadek. Nie wyobrażam sobie, żeby taka organizacja ruchu miała zostać utrzymana po oficjalnym zakończeniu budowy. |
# kor 27.02.2018 11:27 |
|
.... czyli ratusz budował skrzyżowanie, jeszcze go nie dokończył i już chce je przebudować! kto to planował to jakiaś żenada. nie dziwię się wku... ludzi
|
# rafał wola 27.02.2018 11:51 |
|
Już przebudowa? Przecież jeszcze tego co jest nie skończyli.
|
# mict 27.02.2018 12:14 |
|
Podejrzewam, że rzecznikowi chodziło o przebudowę wynikającą z przedłużenia Człuchowskiej do Szeligowskiej, co będzie miało miejsce zapewne dopiero w okolicach 2023 r.
|
# darq 27.02.2018 14:30 |
|
Raczej nie chodziło o to, bo przecież obecna inwestycja obejmuje już docelowy wylot w stronę Szeligowskiej. Albo pan Milczarczyk nie wie, o czym mówi, albo wie coś, czego nie chce powiedzieć. Tak czy inaczej jego wypowiedź to podwójny absurd, bo skrzyżowanie było zaprojektowane i pod lewoskręt Lazurowa-Człuchowska w stronę Szeligowskiej, i pod zawrotkę na Lazurowej. W jaki sposób otwarcie tylko jednej z tych relacji miałoby spowodować korki?
W artykule zabrakło też informacji, że dawniej wyjeżdżający z osiedla mieli do dyspozycji lewoskręt i tylko idiotyczne przeskalowanie inwestycji (budowa w klasie G, gdy tu potrzebna była droga zbiorcza 2x2) wymusiło likwidację lewoskrętu i konieczność zawracania. Więc nawet zrobienie tej zawrotki to nie będzie żadna łaska, tylko nadal uciążliwość z winy urzędników. |
# igła 28.02.2018 08:59 |
|
wystarczyło zrobić rondo
|
# zjelonek 03.03.2018 13:20 |
|
#darq napisał(a) 27.02.2018 14:30 brakuje też wyjazdu w lewo z Doroszewskiego , przez co jeszcze bardziej się korkuje rondo z Górczewską , bo kolejka do zwracania ( nie tylko z osiedla , ale też z baru i stacji paliw) blokują nie tylko pas do skrętu ale i 1 z pasów do jazdy na wprost.dawniej wyjeżdżający z osiedla mieli do dyspozycji lewoskręt i tylko idiotyczne przeskalowanie inwestycji (budowa w klasie G, gdy tu potrzebna była droga zbiorcza 2x2) wymusiło likwidację lewoskrętu i konieczność zawracania. Więc nawet zrobienie tej zawrotki to nie będzie żadna łaska, tylko nadal uciążliwość z winy urzędników. Ja wiem że tego lewoskrętu nie ma bo ma być kiedyś wiadukt - tylko kiedy , a przede wszystkim : po co ? |
# jkk 04.03.2018 00:27 |
|
Przypominam, że Lazurowa zrobiona została według starego projektu, zrezygnowano jedynie z niektórych rozwiązań np. wiaduktu a zmodyfikowano jedynie projekt o zaproponowane przez mieszkańców rozwiązania w rodzaju wydłużenia pasa do lewoskrętu w Batalionów Chłopskich. Wad projektowych jest zresztą więcej, np brak dojazdu do posesji vis a vis Doroszewskiego.
|
# darq 05.03.2018 12:13 |
|
To prawda, projekt był stary, niemniej wynikał z założeń, a te kształtuje nam skleroza tępo zapatrzona w plany gierkowskie. Otóż wedle założeń jest to teraz droga główna, więc nie może mieć skrzyżowań gęściej niż co pół kilometra (czyli i tak były tu odstępstwa). Natomiast fakt, że tuż obok powstała obwodnica, a plany miasta dot. metra skutkują gęstą zabudową wokół Lazurowej, nie skłonił osób decyzyjnych do zmiany kategorii na drogę zbiorczą.
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Zapraszamy na zakupy
Najnowsze informacje na TuBemowo
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.