# Asdf 25.06.2019 08:54 |
|
Autorze. Zadecydowali że spróbują progów. Okazało się że progi są do niczego. Teraz chcą je usunąć. Tak działa demokracja i chwała im za to. Lepiej napisz o mostku na ul Lucerny której jest niebywałym zagrożeniem dla życia.
|
# lekarz 25.06.2019 10:49 |
|
Pomysł skrajnie głupi i nieodpowiedzialny.
Azyle nie zapobiegną rozpędzaniu się "kierowców" do 70km/h, co stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo dla pieszych w razie wypadnięcia samochodu z jezdni. |
# Kierowca 25.06.2019 16:39 |
|
Progi na Przewodowej i ewentualne azyle to skrajna niekompetencja urzędasów. Zbyt mały ruch pieszy.
|
# Kierowca 25.06.2019 16:47 |
|
Na Mrówczej dalej Mozaikowej - ruch pieszy i rowerowy oddzielony pasem zieleni i też progi zwalniające tyle że wbudowane w jezdnię i o wiele lepsze od tych na Przewodowej. Ale po co ?
|
# Marian 25.06.2019 18:09 |
|
Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi.
|
# MollyCiecierska 25.06.2019 19:12 |
|
#Marian napisał(a) 25.06.2019 18:09 Kierowcy mordują pieszych, dlatego trzeba stosować coraz bardziej radykalne środki wobec kierowców.Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi. |
# Ping 26.06.2019 09:26 |
|
#Marian napisał(a) 25.06.2019 18:09 Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi. Progi nie niszczą samochodów, jeśli przejeżdża się przez nie z dozwoloną prędkością. A co do bezpieczeństwa ruchu, to nie znam tej ulicy, ale jeśli jest tak jak napisano w artykule, tj. są tam długie, proste odcinki na których kierowcy się rozpędzają, to rozwiązaniem może być odcinkowy pomiar prędkości, z limitem max 50 km/h. |
# szp 26.06.2019 09:57 |
|
"Bez drastycznych zmian w przepisach trudno będzie zmniejszyć liczbę ofiar." - no wstydzilibyście się pisać takie teksty. Ani progi ani przepisy nie zmniejszą liczby ofiar. Zmienić coś może tylko mentalność kierowców. Potrzebne są programy edukacyjne i kontrole, a nie progi zwalniające. Od kilku lat jest niezdrowa moda na te progi. Pojawiły się już nawet na Garncarskiej. To jakiś obłęd. A na Przewodowej powinny pojawiać się patrole drogówki. Albo niech radar postawią.
|
# Mollyciecierska 26.06.2019 10:15 |
|
Progi faktycznie nie są fajne(sama jeżdżę i wiem), ale to praktycznie jedyny sposób na zmotoryzowaną dzicz mieniącą się kierowcami. Zdrowie i życie ludzkie są wyższą wartością, niż wygoda jazdy i dobro samochodu.
|
# Marian 26.06.2019 17:50 |
|
#MollyCiecierska napisał(a) 25.06.2019 19:12 Ja pieszych nie morduje ale miasto celowo niszczy mój samochód. Dlaczego nie budują normalnych progów tylko wyspowe? Jadąc środkiem można uszkodzidzic miskę olejową a jedną stroną niszczy sie geometria samochoduKierowcy mordują pieszych, dlatego trzeba stosować coraz bardziej radykalne środki wobec kierowców. |
# Vojtech 26.06.2019 21:00 |
|
#Marian napisał(a) 26.06.2019 17:50 Podziękuj swoim zmotoryzowanym "braciom", który doprowadzili do tego, że lokalne społeczności nie przebierają w środkach aby bronić swoich bliskich przed bandytami na czterech kółkach. |
Lukasz321a 26.06.2019 21:25 |
|
Panowie i Panie mulcikonciarze o jakich ofiarach mówcie 50 osób w sakli roku w Warszawie czyli mieście przez które codziennie przewija się 4.5 miliona ludzi. Czyli 0.00001% i to w skali roku. Przyglądając się danym bardziej 2/3 z tych 50 osób zginęła z własnej głupoty tak więc temat można olać. Porozmawiajmy o ludziach którzy umierają na raka bo nasz g****** państwa nie płaci na profilaktykę, która jest tańsza od leczenia oraz nie leczy najskuteczniejszymi lekami.
|
# Lokalny 26.06.2019 23:22 |
|
lokalizacja progow na przewodowej to porazka.. zamiast zamontowac prog bezposrednio przed przejsciem dla pieszych przy kosciele, montuje sie go 100 metrow dalej, jest tez prog pare metrow przed rondkiem z mozajkową jadac od torów, po co? Skoro i tak przed rondem kazdy musi zwolnić, po co jeszcze próg? ale zeby zrobić próg przed łukiem skrzyzowania z tawułkową i na wysokości abudu, tam przed przystankiem autobusowym, gdzie faktycznie jest niebexpievznie, to nikt nie pomyslał.
|
# Mollyciecierska 27.06.2019 07:47 |
|
Lukasz321a napisał 26.06.2019 21:25 Tym wpisem spokojnie możesz kandydować do tytułu bydlaka roku.Panowie i Panie mulcikonciarze o jakich ofiarach mówcie 50 osób w sakli roku w Warszawie czyli mieście przez które codziennie przewija się 4.5 miliona ludzi. Czyli 0.00001% i to w skali roku. Przyglądając się danym bardziej 2/3 z tych 50 osób zginęła z własnej głupoty tak więc temat można olać. Porozmawiajmy o ludziach którzy umierają na raka bo nasz g****** państwa nie płaci na profilaktykę, która jest tańsza od leczenia oraz nie leczy najskuteczniejszymi lekami. Z drugiej strony wszyscy widzą jakiego typu kreatury występują przeciwko uspokajaniu ruchu. I nie wycieraj sobie pyska chorymi na raka. |
Lukasz321a 27.06.2019 08:59, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
#Mollyciecierska napisał(a) 27.06.2019 07:47 Tym wpisem spokojnie możesz kandydować do tytułu bydlaka roku. Z drugiej strony wszyscy widzą jakiego typu kreatury występują przeciwko uspokajaniu ruchu. I nie wycieraj sobie pyska chorymi na raka. Szansa na wygraną w totka 13 983 816 Szansa na zostanie potrąconym 54 000 000. (4.5M *12) 12 ilość przejść dla pieszych pokonywanych dziennie. Innymi słowy mówiąc 3.8 większa szansa na wygraną w totka. Załóżmy, że jestem bydlakiem bo uważam, że jednostki głupie i tak znajdą sposób, żeby się trwale wyeliminować z puli genów jak to, że dla tak małej liczby ludzi utrudnianie, życia wszystkim pozostałym nie ma sensu. Idąc dalej rozumowaniem czas/efekt/środki. Karetka to nie teleport wszystkie debilne spowolnieni powodują wydłużenia czasu dojazdu. Cytuję ustawę: 1. Wojewoda podejmuje działania organizacyjne zmierzające do zapewnienia następujących parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla zespołu ratownictwa medycznego od chwili przyjęcia zgłoszenia przez dyspozytora medycznego: 1) mediana czasu dotarcia - w skali każdego miesiąca - jest nie większa niż 8 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 15 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców; 2) trzeci kwartyl czasu dotarcia - w skali każdego miesiąca - jest nie większy niż 12 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 20 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców; 3) maksymalny czas dotarcia nie może być dłuższy niż 15 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 20 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców. 2. Przyjmuje się, że 0,5 % przypadków o najdłuższych czasach dotarcia w skali każdego miesiąca nie bierze się pod uwagę w naliczaniu parametrów określonych w ust. 1, z zastrzeżeniem, że przypadki te nie podlegają kumulacji pomiędzy miesiącami. Teraz pytanie na logikę kto jest większym bydlakiem ja czy Ty i inni wariaci od uspokajania ruchu? |
# hanoi 27.06.2019 18:37 |
|
Lukasz321a napisał 27.06.2019 08:59 Ile ci płacą trollu za wylewanie tych rzygowin ?Teraz pytanie na logikę kto jest większym bydlakiem ja czy Ty i inni wariaci od uspokajania ruchu? |
# Rebel 02.07.2019 12:35 |
|
Jeden raz nie uchroniły. Ale w ilu przypadkach wcześniej ich obecność spowodowała, że kierowcy zdjęli nogę z gazu. I w efekcie ile osób wcześniej uniknęło tragedii?
Co do azyli, to bez sztucznego uspokojenia ruchu (wysepki, przebruk na środku, czy też fizyczne zwężenie jezdni - szykany) nic nie dadzą. A wręcz odwrotnie. Pozwolą Sebom rozpędzać się do max. A pieszym dadzą złudne bezpieczeństwo. |
# Nomad_fh 02.07.2019 12:56 |
|
#szp napisał(a) 26.06.2019 09:57 Ani progi ani przepisy nie zmniejszą liczby ofiar. Zmienić coś może tylko mentalność kierowców. Potrzebne są programy edukacyjne i kontrole, a nie progi zwalniające. A rzeczywistość przychodzi i "kopie Cię w tyłek" - poczytaj sobie o czymś takim jak "vision zero". Jest takie miasto w Polsce, gdzie dzięki współpracy z fachowcami (inżynierami ruchu drogowego) projektujacymi całe studium transportowe i cały układ drogowy miasta - czyli nowe obwodnice i drogi wpięte w stary układ drogowy oraz zaproponowane uspokajanie ruchu drogowego tam, gdzie to niezbędne - praktycznie zniknęły zatory i korki. A ilość poważnych wypadków i kolizji spadła do minimalnego poziomu. Był okres, że w ciągu 12 miesięcy nie było żadnego śmiertelnego wypadku. W okresie 3 lat były tylko 4 ofiary (i to 3 na drogach jeszcze nie przebudowanych). Średnia w Polsce dla miasta tej wielkości to 14 ofiar. Rocznie... A przecież kierowcy tacy sami. Co ważne w mieście nie ma ani jednego fotoradaru. I ani jednego pomiaru odcinkowego. Kluczem jest zatrudnienie fachowców, którzy zrobią wieloletnie symulacje ruchu drogowego pokazujące jak dane rozwiązanie wpłynie na ruch drogowy w całym mieście za 2-5-20 lat. Stąd niektóre oczywiste rozwiązania nie zostały wprowadzone, bo z symulacji wynikało, że lokalnie pomogą, ale utrudnia ruch za kilka lat w innym miejscu (efekt lejka). I trzeba urzędników, którzy ten plan będą skrupulatnie realizować, a nie zmieniać go co chwilę w ramach doraźnych chęci przypodobania się... Miasto to jest w tej chwili stawiane jako wzór prawidłowej polityki rozwoju ruchu drogowego i transportu zrównoważonego. Aczkolwiek nie obyło się bez błędów i sporo jeszcze do zrobienia. |
# Nec 09.07.2019 20:54 |
|
Mieszkam przy ul. Celulozy i od momentu, kiedy wybudowali progi na ul. Przewodowej w kierunku Wału Miedzeszyńskiego omijam tek odcinek dużym łukiem, chyba że muszę. Ilość i typ zainstalowanych progów to totalna porażka. Rozwiązaniem pośrednim, które usprawniłoby ruch pojazdów (bez wzrostu prędkości) jest demontaż znaków pionowych pośrodku progów.
Faktem jest, że wielu kierowców, jeździło Przewodową 70-80km/h i jak szedłem tą ulicą, która nie posiada tak jak Mozaikowa pasa zieleni / oddzielającego chodnik od jezdni szerokości 1-1,5m to było naprawdę niebezpiecznie, więc progi sprawę rozwiązały - ruch się uspokoił. Natomiast ich liczba na tym odcinku, mogłaby zostać zmniejszona min. o 2 pary progów. P.S. Na skrzyżowaniu ul. Przewodowej / Strzygłowskiej / Mrągowskiej ma niebawem powstać rondo, więc może będzie to czas do weryfikacji zrealizowanego rozwiązania w budżecie partycypacyjnym. |
# raf4 17.07.2019 16:08 |
|
Te progi powinny automatycznie podnosic sie w godzinach nocnych. to by był wynalazek na XXI wiek.
|
# AdUrbem 18.07.2019 18:51 |
|
Progi zwiększają spalanie i utrudniają ruch samochodów. A pieszym trzeba przypominać że zgodnie z art 14 kodeksu drogowego nie mogą wchodzić na przejście gdy coś jedzie
|
LINKI SPONSOROWANE