REKLAMA

Forum › Wawer

REKLAMA

# Asdf

25.06.2019 08:54

Autorze. Zadecydowali że spróbują progów. Okazało się że progi są do niczego. Teraz chcą je usunąć. Tak działa demokracja i chwała im za to. Lepiej napisz o mostku na ul Lucerny której jest niebywałym zagrożeniem dla życia.

# lekarz

25.06.2019 10:49

Pomysł skrajnie głupi i nieodpowiedzialny.
Azyle nie zapobiegną rozpędzaniu się "kierowców" do 70km/h, co stanowi śmiertelne niebezpieczeństwo dla pieszych w razie wypadnięcia samochodu z jezdni.

# Kierowca

25.06.2019 16:39

Progi na Przewodowej i ewentualne azyle to skrajna niekompetencja urzędasów. Zbyt mały ruch pieszy.

REKLAMA

# Kierowca

25.06.2019 16:47

Na Mrówczej dalej Mozaikowej - ruch pieszy i rowerowy oddzielony pasem zieleni i też progi zwalniające tyle że wbudowane w jezdnię i o wiele lepsze od tych na Przewodowej. Ale po co ?

# Marian

25.06.2019 18:09

Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi.

# MollyCiecierska

25.06.2019 19:12

#Marian napisał(a) 25.06.2019 18:09
Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi.
Kierowcy mordują pieszych, dlatego trzeba stosować coraz bardziej radykalne środki wobec kierowców.

REKLAMA

# Ping

26.06.2019 09:26

#Marian napisał(a) 25.06.2019 18:09
Progi wyspowe niszczą samochody dlatego trzeba miasto do sądu pozywać i przejdą im progi.

Progi nie niszczą samochodów, jeśli przejeżdża się przez nie z dozwoloną prędkością. A co do bezpieczeństwa ruchu, to nie znam tej ulicy, ale jeśli jest tak jak napisano w artykule, tj. są tam długie, proste odcinki na których kierowcy się rozpędzają, to rozwiązaniem może być odcinkowy pomiar prędkości, z limitem max 50 km/h.

# szp

26.06.2019 09:57

"Bez drastycznych zmian w przepisach trudno będzie zmniejszyć liczbę ofiar." - no wstydzilibyście się pisać takie teksty. Ani progi ani przepisy nie zmniejszą liczby ofiar. Zmienić coś może tylko mentalność kierowców. Potrzebne są programy edukacyjne i kontrole, a nie progi zwalniające. Od kilku lat jest niezdrowa moda na te progi. Pojawiły się już nawet na Garncarskiej. To jakiś obłęd. A na Przewodowej powinny pojawiać się patrole drogówki. Albo niech radar postawią.

# Mollyciecierska

26.06.2019 10:15

Progi faktycznie nie są fajne(sama jeżdżę i wiem), ale to praktycznie jedyny sposób na zmotoryzowaną dzicz mieniącą się kierowcami. Zdrowie i życie ludzkie są wyższą wartością, niż wygoda jazdy i dobro samochodu.

REKLAMA

# Marian

26.06.2019 17:50

#MollyCiecierska napisał(a) 25.06.2019 19:12
Kierowcy mordują pieszych, dlatego trzeba stosować coraz bardziej radykalne środki wobec kierowców.
Ja pieszych nie morduje ale miasto celowo niszczy mój samochód. Dlaczego nie budują normalnych progów tylko wyspowe? Jadąc środkiem można uszkodzidzic miskę olejową a jedną stroną niszczy sie geometria samochodu

# Vojtech

26.06.2019 21:00

#Marian napisał(a) 26.06.2019 17:50
Podziękuj swoim zmotoryzowanym "braciom", który doprowadzili do tego, że lokalne społeczności nie przebierają w środkach aby bronić swoich bliskich przed bandytami na czterech kółkach.

 Lukasz321a

26.06.2019 21:25

Panowie i Panie mulcikonciarze o jakich ofiarach mówcie 50 osób w sakli roku w Warszawie czyli mieście przez które codziennie przewija się 4.5 miliona ludzi. Czyli 0.00001% i to w skali roku. Przyglądając się danym bardziej 2/3 z tych 50 osób zginęła z własnej głupoty tak więc temat można olać. Porozmawiajmy o ludziach którzy umierają na raka bo nasz g****** państwa nie płaci na profilaktykę, która jest tańsza od leczenia oraz nie leczy najskuteczniejszymi lekami.

REKLAMA

# Lokalny

26.06.2019 23:22

lokalizacja progow na przewodowej to porazka.. zamiast zamontowac prog bezposrednio przed przejsciem dla pieszych przy kosciele, montuje sie go 100 metrow dalej, jest tez prog pare metrow przed rondkiem z mozajkową jadac od torów, po co? Skoro i tak przed rondem kazdy musi zwolnić, po co jeszcze próg? ale zeby zrobić próg przed łukiem skrzyzowania z tawułkową i na wysokości abudu, tam przed przystankiem autobusowym, gdzie faktycznie jest niebexpievznie, to nikt nie pomyslał.

# Mollyciecierska

27.06.2019 07:47

Lukasz321a napisał 26.06.2019 21:25
Panowie i Panie mulcikonciarze o jakich ofiarach mówcie 50 osób w sakli roku w Warszawie czyli mieście przez które codziennie przewija się 4.5 miliona ludzi. Czyli 0.00001% i to w skali roku. Przyglądając się danym bardziej 2/3 z tych 50 osób zginęła z własnej głupoty tak więc temat można olać. Porozmawiajmy o ludziach którzy umierają na raka bo nasz g****** państwa nie płaci na profilaktykę, która jest tańsza od leczenia oraz nie leczy najskuteczniejszymi lekami.
Tym wpisem spokojnie możesz kandydować do tytułu bydlaka roku.
Z drugiej strony wszyscy widzą jakiego typu kreatury występują przeciwko uspokajaniu ruchu.
I nie wycieraj sobie pyska chorymi na raka.

 Lukasz321a

27.06.2019 08:59, wpis modyfikowany 1 raz,ostatnio 27.06.2019 09:17

#Mollyciecierska napisał(a) 27.06.2019 07:47
Tym wpisem spokojnie możesz kandydować do tytułu bydlaka roku.
Z drugiej strony wszyscy widzą jakiego typu kreatury występują przeciwko uspokajaniu ruchu.
I nie wycieraj sobie pyska chorymi na raka.

Szansa na wygraną w totka 13 983 816
Szansa na zostanie potrąconym 54 000 000. (4.5M *12) 12 ilość przejść dla pieszych pokonywanych dziennie.
Innymi słowy mówiąc 3.8 większa szansa na wygraną w totka.
Załóżmy, że jestem bydlakiem bo uważam, że jednostki głupie i tak znajdą sposób, żeby się trwale wyeliminować z puli genów jak to, że dla tak małej liczby ludzi utrudnianie, życia wszystkim pozostałym nie ma sensu. Idąc dalej rozumowaniem czas/efekt/środki.
Karetka to nie teleport wszystkie debilne spowolnieni powodują wydłużenia czasu dojazdu.
Cytuję ustawę:
1. Wojewoda podejmuje działania organizacyjne zmierzające do zapewnienia następujących parametrów czasu dotarcia na miejsce zdarzenia dla zespołu ratownictwa medycznego od chwili przyjęcia zgłoszenia przez dyspozytora medycznego:
1) mediana czasu dotarcia - w skali każdego miesiąca - jest nie większa niż 8 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 15 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców;
2) trzeci kwartyl czasu dotarcia - w skali każdego miesiąca - jest nie większy niż 12 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 20 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców;
3) maksymalny czas dotarcia nie może być dłuższy niż 15 minut w mieście powyżej 10 tysięcy mieszkańców i 20 minut poza miastem powyżej 10 tysięcy mieszkańców.
2. Przyjmuje się, że 0,5 % przypadków o najdłuższych czasach dotarcia w skali każdego miesiąca nie bierze się pod uwagę w naliczaniu parametrów określonych w ust. 1, z zastrzeżeniem, że przypadki te nie podlegają kumulacji pomiędzy miesiącami.
Teraz pytanie na logikę kto jest większym bydlakiem ja czy Ty i inni wariaci od uspokajania ruchu?

REKLAMA

# hanoi

27.06.2019 18:37

Lukasz321a napisał 27.06.2019 08:59
Teraz pytanie na logikę kto jest większym bydlakiem ja czy Ty i inni wariaci od uspokajania ruchu?
Ile ci płacą trollu za wylewanie tych rzygowin ?

# Rebel

02.07.2019 12:35

Jeden raz nie uchroniły. Ale w ilu przypadkach wcześniej ich obecność spowodowała, że kierowcy zdjęli nogę z gazu. I w efekcie ile osób wcześniej uniknęło tragedii?
Co do azyli, to bez sztucznego uspokojenia ruchu (wysepki, przebruk na środku, czy też fizyczne zwężenie jezdni - szykany) nic nie dadzą. A wręcz odwrotnie. Pozwolą Sebom rozpędzać się do max. A pieszym dadzą złudne bezpieczeństwo.

# Nomad_fh

02.07.2019 12:56

#szp napisał(a) 26.06.2019 09:57
Ani progi ani przepisy nie zmniejszą liczby ofiar. Zmienić coś może tylko mentalność kierowców. Potrzebne są programy edukacyjne i kontrole, a nie progi zwalniające.

A rzeczywistość przychodzi i "kopie Cię w tyłek" - poczytaj sobie o czymś takim jak "vision zero". Jest takie miasto w Polsce, gdzie dzięki współpracy z fachowcami (inżynierami ruchu drogowego) projektujacymi całe studium transportowe i cały układ drogowy miasta - czyli nowe obwodnice i drogi wpięte w stary układ drogowy oraz zaproponowane uspokajanie ruchu drogowego tam, gdzie to niezbędne - praktycznie zniknęły zatory i korki. A ilość poważnych wypadków i kolizji spadła do minimalnego poziomu. Był okres, że w ciągu 12 miesięcy nie było żadnego śmiertelnego wypadku.
W okresie 3 lat były tylko 4 ofiary (i to 3 na drogach jeszcze nie przebudowanych). Średnia w Polsce dla miasta tej wielkości to 14 ofiar. Rocznie...
A przecież kierowcy tacy sami. Co ważne w mieście nie ma ani jednego fotoradaru. I ani jednego pomiaru odcinkowego.
Kluczem jest zatrudnienie fachowców, którzy zrobią wieloletnie symulacje ruchu drogowego pokazujące jak dane rozwiązanie wpłynie na ruch drogowy w całym mieście za 2-5-20 lat. Stąd niektóre oczywiste rozwiązania nie zostały wprowadzone, bo z symulacji wynikało, że lokalnie pomogą, ale utrudnia ruch za kilka lat w innym miejscu (efekt lejka). I trzeba urzędników, którzy ten plan będą skrupulatnie realizować, a nie zmieniać go co chwilę w ramach doraźnych chęci przypodobania się...
Miasto to jest w tej chwili stawiane jako wzór prawidłowej polityki rozwoju ruchu drogowego i transportu zrównoważonego. Aczkolwiek nie obyło się bez błędów i sporo jeszcze do zrobienia.

REKLAMA

# Nec

09.07.2019 20:54

Mieszkam przy ul. Celulozy i od momentu, kiedy wybudowali progi na ul. Przewodowej w kierunku Wału Miedzeszyńskiego omijam tek odcinek dużym łukiem, chyba że muszę. Ilość i typ zainstalowanych progów to totalna porażka. Rozwiązaniem pośrednim, które usprawniłoby ruch pojazdów (bez wzrostu prędkości) jest demontaż znaków pionowych pośrodku progów.
Faktem jest, że wielu kierowców, jeździło Przewodową 70-80km/h i jak szedłem tą ulicą, która nie posiada tak jak Mozaikowa pasa zieleni / oddzielającego chodnik od jezdni szerokości 1-1,5m to było naprawdę niebezpiecznie, więc progi sprawę rozwiązały - ruch się uspokoił. Natomiast ich liczba na tym odcinku, mogłaby zostać zmniejszona min. o 2 pary progów.
P.S. Na skrzyżowaniu ul. Przewodowej / Strzygłowskiej / Mrągowskiej ma niebawem powstać rondo, więc może będzie to czas do weryfikacji zrealizowanego rozwiązania w budżecie partycypacyjnym.

# raf4

17.07.2019 16:08

Te progi powinny automatycznie podnosic sie w godzinach nocnych. to by był wynalazek na XXI wiek.

# AdUrbem

18.07.2019 18:51

Progi zwiększają spalanie i utrudniają ruch samochodów. A pieszym trzeba przypominać że zgodnie z art 14 kodeksu drogowego nie mogą wchodzić na przejście gdy coś jedzie

REKLAMA

Dodaj komentarz:
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać pogrubienie i wpisz [b]. Na końcu pogrubienia wpisz [/b].
Przykład: [b]pogrubienie[/b].
Ustaw kursor w miejscu, gdzie ma się zaczynać kursywa i wpisz [i]. Na końcu kursywy wpisz [/i].
Przykład: [i]kursywa[/i].
Kliknij na ikonkę, która chcesz wstawić w treści w miejscu kursora:
nick (podpis):

 

REKLAMA

Top hotele na Lato 2024
Top hotele na Lato 2024

Najnowsze informacje na TuWawer

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

REKLAMA

Wyjazdy sportowe
Wyjazdy sportowe

Kup bilet

Znajdź swoje wakacje

Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.

Polecamy w naszym pasażu

Wstąp do księgarni

REKLAMA

REKLAMA

AMBRA - Twoje Perfumy
AMBRA - Twoje Perfumy