Forum › Białołęka
# apaszzesto(L)icy 03.02.2022 17:34 |
|
Zamiast likwidować przystanki 509, to dodają (m. in. Płochocińska, PIMot, Golędzinów, Kijowska, Adampolska). Linia przyspieszona zatraca swoje znaczenie, a czas przejazdu się wydłuża.
|
# Zbynio 456 03.02.2022 21:19 |
|
autobus 509 nie powinien się zatrzymywać w ciągu ulicy Jagiellońskiej od Żerania do Ronda Starzyńskiego, wtedy byłaby to prawdziwie szybka linia a na ten odcinek przedłużyć 516 albo reaktywować linię 101 z Winnicy do Dw. Wileńskiego
|
# Korek 04.02.2022 15:26 |
|
Autobus 509 nie powinien zatrzymywać się na przystanku Golędzinów. Traci tam dużo czasu i potęguje korek do zjazdu z Jagielońskiej. Z tego przystanku pasażerowie mają dwa tramwaje.
|
# Boczek 04.02.2022 17:08 |
|
Od Ronda starzynskiego do zerania nie powinien sie zatrzymywac. Od Zeran do Białołęka Ratusz po za konwaliowa tez nie powinno byc przystanow. Jak wogole linia przyspieszona moze miec przystanki na zadanie. Przystanek Pimot w kierunku Winnicy jest jakas porazka. Uwazam ze powinno sie usunac te przystanki jak Goledzinow Pimot Sliwice oraz Plochocinska na lini 509. Co do Adampolskiej mam mieszane uczucia. Autobus wiecznie stoi w korku i wiecznie jest opóźniony. Dw. Wilenski tez powinen byc gdzie indziej bo skret w lewo to tragedia. Traci sie czasami i 7min na przejazd.
|
# nnn 06.02.2022 20:43 |
|
Ideą powstania linii przyspieszonych było szybkie przewiezienie ludzi z osiedli peryferyjnych do centrum. Dawno temu takie linie miały gęsto przystanki w tych osiedlach, a potem stawały bardzo rzadko lub dopiero w śródmieściu. Potem pojawili się mądrzy ludzie, którzy stwierdzili, że tak być nie może aby autobus omijał przystanki. Po dołożeniu przystanków linia traciła charakter linii przyspieszonej i była przekształcana w zwykłą, którą obowiązywały wszyskie mijane przystanki. Tu zjawili się kolejni mądrzy ludzie i stwierdzili, że tak być nie może aby przewóz pasażerów trwał tak długo. I tak powstały linie ekspresowe. Znów przyszli mądrzy ludzie i linii ekspresowych zostało 3. I tak można bez końca lub czekać aż wykopią metro.
|
# Waldek 20.02.2022 14:40 |
|
Wersja nr. 1Wyjście z sytuacji jest takie zrobić Linię Ekspresową E-3 z Winnica do Ronda Wiatraczna lub Winnica do Dw. Wschodniego lub Winnica do Metra Stadion Narodowy. 3 różne rozwiązania i odciążenie Linii 509
Przystanki. w GŁÓWNYCH miejscach przesiadkowych jest to szybsze rozwiązanie i szybszy Dojazd Drodzy Panowie z ZTM nie wymyślajcie głupot tylko zapraszam w teren trzeba zobaczyć co się dzieje na Mieście a nie za biurka oglądać wywalić z dziełu planowania osoby które są tylko dla znajomości roszada kadrowa jest nie zbędna znam doskonale wasze całe struktury od podstaw i wiem jak i co trzeba zrobić by funkcjonowanie dobrej linii było atrakcyjne Linia 509 na odcinku od ronda Starzyńskiego do Żerania FSO[ Brak Przystanków proszę wyjąć papiery z archiwum i zobaczyć jak kiedyś były przystanki tej Linii 509] czas się poprawi dojazd z Winnicy do ronda Waszyngtona lepszy czym mniej Przystanków na odcinku gdzie Autobus może nadrobić stracony czas tym Efekt dla Pasażera lepszy. Rozwiązanie nr.2 Linia 509 w wersji Kursu Skróconego Metro Stadion Narodowy- Winnica. co drugi Autobus w kursie skróconym tak jest na linii 521 Drodzy Panowie z ZTM trochę myślenia a będzie dobrze logika wasza kiedyś była lepsza bardziej podejmowane były rozwiązania dla ludzi teraz macie w nosie ludzi po co robicie linie które mają czas przejazdu z krańca na kraniec ponad godzinę Linia 509 jest już na dzień dzisiejszy przepełniona czas dojazdu jest długi i do tego korki moja propozycja jest do natychmiastowej realizacji proszę czytać i realizować dla poprawy funkcjonowania komunikacji. |
# mmx 03.03.2022 20:38 |
|
#Zbynio 456 napisał(a) 03.02.2022 21:19 autobus 509 nie powinien się zatrzymywać w ciągu ulicy Jagiellońskiej od Żerania do Ronda Starzyńskiego, wtedy byłaby to prawdziwie szybka linia a na ten odcinek przedłużyć 516 albo reaktywować linię 101 z Winnicy do Dw. Wileńskiego Te przystanki są na żądanie, a w szczycie są tam takie korki, że nie zatrzymywanie się na nich niewiele da |
Anatol69212 04.03.2022 16:53, wpis modyfikowany 1 raz, |
|
Mnie to jakoś w ogóle nie zainteresowało.
http://amazonkeratin.pl |
# ŁUKI 09.08.2022 15:28 |
|
NIE ZGADZAM SIĘ NA LIKWIDACJĘ 509-TKI!!!!
|
# 509 na pół 20.03.2023 22:49 |
|
Proponuję podzielenie linii 509 na 2 odrębne. Kto to widział autobus bezpośredni od Nowodworów (teraz aż do tej nowej pętli tramwajowej) do Gocławia przez ponad pół prawobrzeżnej Warszawy. Ile w korkach traci przez tak długą trasę. Zrobić podział na Dw. Wileńskim (jest metro II i dogodna przesiadka: tramwaje w stronę Centrum i na Pragę Południe). Oczywiście ze wspólnymi przystankami na przesiadkę z rozkładem synchronizowanym. Jeden przy cerkwi na Nowodwory a drugi przy poczcie na Targowej w stronę Gocławia. Pętla tam gdzie obecnie część kursów skróconych ma 162. Inny wariant pętli to Metro Stadion Narod lub Dw. Wschodni. Może wtedy by E6 z Metra St. Narod. nie było potrzebne nawet. Oczywiście pozostawić maksymalnie sumarycznie po 3-4 główne przystanki plus 3-4 na Gocławiu (do Saskiej) i Nowodworach (do Ratusza Białołęki). Tam (Żerań) w ogóle od R.Starzyńskiego do linii 2 i 17 przydałby się szybki tramwaj jak Pestka w Poznaniu.
|
LINKI SPONSOROWANE
Znajdź najlepszy kredyt samochodowy online w Finanse.rankomat.pl
Matura przed Tobą? Poznaj sprawdzone
Kursy Maturalne w Warszawie
Kup bilet
Najnowsze informacje na TuBiałołęka
Misz@masz
Artykuły sponsorowane
Kup bilet
Znajdź swoje wakacje
Powyższe treści pochodzą z serwisu Wakacje.pl.